Toon posts:

[XP] Trust WB-1400T webcam veroorzaakt stopfout

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond iedereen.

2 weken geleden kocht in een 'Square Webcam' van de MediaMarkt, voor 15 euri. Ik had een paar keer dat m'n pc spontaan opnieuw opstartte. In de veronderstelling dat dit aan de niet heel bekende Square Webcam lag, kocht ik vandaag een Trust WB-1400T, ook voor 15 euro.

Echter, het probleem is nog steeds. Conclusie: het ligt aan mijn pc.

Een zoektochtje op internet leverde niet veel op, maar de online crash-analyse wel:
http://oca.microsoft.com/...-9c2c-a53080e00a3e&SID=10

Wanneer ik klik op de aanvullende technische informatie kom ik uit bij de exacte symptomen van mijn probleem. Er staat echter geen bevredigende oplossing. Ik moet software/stuurprogramma's van andere fabrikanten uitschakelen en dan de problemen aan de fabrikant melden.

Persoonlijk ben ik daar niet zo heel gelukkig mee. Want als consument sta je redelijk machteloos. Er zal toch wel iets zijn dat dit probleem kan verhelpen? Jullie hulp is daarbij zeer welkom.

Bij voorbaat dank,
Pinarello.

PS: ik heb een Pentium 4 met 3Ghz en Windows XP, voor zover dat van belang mocht zijn.

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Wat dacht je van een webcam met fatsoenlijke driver ondersteuning? Bijvoorbeeld Logitech?

En het is trouwens euro, niet euri, en je hoeft ook niet de groeten te doen onder je posts. Dat doet niemand hier.

[ Voor 29% gewijzigd door mimic op 29-07-2006 19:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk kan ik dat doen, maar ik dacht met Trust een behoorlijk merk in huis te hebben gehaald. Deze Trust WB-1400T heeft dus net zo'n slechte ondersteuning als dat MediaMarkt ding dat ik eerst had, en kan ik 'm dus net zo goed terugbrengen en ruilen voor een Logitech?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 19:19:
...
PS: ik heb een Pentium 4 met 3Ghz en Windows XP, voor zover dat van belang mocht zijn.
Dat is min of meer cruciale informatie ja. Tevens heb je dit topic in het foute forum geplaatst (iets mbt Windows hoort niet in "Non-Windows Operating Systems").

Wat betreft je probleem zelf: heb je de Windows FAQ bekeken? En dan bijvoorbeeld dit puntje gezien?
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 19:25:
Natuurlijk kan ik dat doen, maar ik dacht met Trust een behoorlijk merk in huis te hebben gehaald. Deze Trust WB-1400T heeft dus net zo'n slechte ondersteuning als dat MediaMarkt ding dat ik eerst had, en kan ik 'm dus net zo goed terugbrengen en ruilen voor een Logitech?
:D _/-\o_ :D

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2006 19:26 ]

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 19:25:
Natuurlijk kan ik dat doen, maar ik dacht met Trust een behoorlijk merk in huis te hebben gehaald. (rofl de bofl) _O- Deze Trust WB-1400T heeft dus net zo'n slechte ondersteuning als dat MediaMarkt ding dat ik eerst had, en kan ik 'm dus net zo goed terugbrengen en ruilen voor een Logitech?
Juist. En Trust is trouwens geen geweldig merk, maar dat is meer persoonlijk.
En verder denk ik niet dat ze de gebruikte webcam terug nemen.

Oh, en je topic staat verkeerd. Als in, het verkeerde subforum.

[ Voor 4% gewijzigd door mimic op 29-07-2006 19:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Haha, zoals ik hier kan lezen is Trust nogal grote rommel :D Nou goed, dat terzijde ;)

In het vervolg zal ik beter om de topic-plaats denken, maar aangezien dit mijnsinziens meer betrekking had op de software van Trust dacht ik dat het op z'n plaats was.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2006 19:37 ]

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

het lijkt trouwens voor mij meer op het feit wel chippie erin zit dan het logo erop.
ga dat eerst eens uitzoeken ;)

Verwijderd

Topicstarter
Boudewijn schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 19:31:
het lijkt trouwens voor mij meer op het feit wel chippie erin zit dan het logo erop.
ga dat eerst eens uitzoeken ;)
Hoe bedoel je dat precies? Uiteraard wil ik dat wel even uitzoeken, maar deze pc-noob snapt niet wat je daarmee bedoelt ;)

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 19:33:
[...]

Hoe bedoel je dat precies? Uiteraard wil ik dat wel even uitzoeken, maar deze pc-noob snapt niet wat je daarmee bedoelt ;)
Als je weet welke chip er in die webcam zit, kan je beter zoeken naar drivers. Omdat die chips vaak in verschillende typen webcam (ook van verschillende merken) gebruikt worden.

Ik weet alleen even niet hoe je achter je chip kan komen. :P

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Heel simpel; onder linux met lsusb :)

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
Rainmaker schreef op zondag 30 juli 2006 @ 15:59:
Heel simpel; onder linux met lsusb :)
Hij gebruikt windows... misschien kan ie dan beter met Everest Home Edition kijken :) .

If I can't fix it, it ain't broken.

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

had ie maar niet in het verkeerde forum moeten posten ;)

Volgens mij kan het in Windows ook makkelijker; aparaatbeheer openen, dubbelklikken op je webcam en dan tabblad "details".

Onder "Hardware-id" zou je iets zinnigs moeten kunnen vinden...

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

Move > Wos

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Pagina: 1