Nintendo DS (Lite) - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 21.018 views sinds 30-01-2008

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Aristagon schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:25:
Is er iemand die last heeft van verkleuring van plastic met zijn witte Lite, of misschien "verhalen van"? Ik ben na maanden van tobben toch maar tot het besluit gekomen een witte Lite te kopen, nou denk ik niet dat er van verkleuring veel last zal zijn, maar je weet maar nooit. En weet iemand toevallig of er plannen zijn voor een DS versie van Lemmings? Ik zie dat er wel een PSP telg uitgebracht is, maar ik denk dat de DS zich erg goed leent voor een Lemmings-achtig spel.
Ik heb een witte lite en nog geen verkleuring maar ik heb hem dan oook nog maar een week 7(8)7

Verwijderd

Had ik ook gevraagd ... een tijdje terug ... men zei dat Lemmings van Sony was ... err ... kans is ongeveer op 1 hand te tellen!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
.KeN. schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 15:52:
STERRENCATALOGUS UPDATE:

Mega Man Battle Network 5: Double Team voor 5000 sterren
196 over op dit moment.
Volgens mij alweer op, ze hebben alleen nog Polarium Advance, maar daar ga ik geen 4200 sterren aan spenderen :)

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nintendo DS Voice Over IP headset
Nintendo has announced details of their new Voice Over IP headset. The headset (pictured) will be used to chat over a Wi-Fi Internet connection to opponents during such games as Metroid Prime: Hunters, and Pokemon Diamond and Pearl.

The headset will be available in Japan on 14th September and will retail at 1200 yen ($10/£5,50/€7,50).

Afbeeldingslocatie: http://www.plasticbamboo.com/wp/wp/wp-content/uploads/ds_earmic.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.plasticbamboo.com/wp/wp/wp-content/uploads/ds_earmic_inuse.jpg

Bron: Platic Bamboo

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Verwijderd

Ziet er strak uit, ga ik zeker halen!

Verwijderd

Jup, ziet er erg strak uit! Iemand trouwens nog interesse in Project Rub? Erg tof allemaal, maar niet als je t al hebt uitgespeelt! Mail me maar, als je interesse hebt! Verder, voor die uitslag heb ik al een verklaring! Ik heb namelijk ervaring met witte apparaten, ik heb een Apple Ibook en een SonyEricsson W900i, beide wit, en daar heb ik geen uitslag op, maar een studiegenoot heeft ook een Apple Ibook en die heeft wel uitslag, wat blijkt? Er zit een speciaal stofje in je zweet, waardoor die uitslag komt! En, gelukkig heb ik daar geen last van!

Verwijderd

Hebben andere mensen ook last van dat bij Mario 64 DS je altijd met 4 levens buiten het kasteel staat als je je game laadt? Je behaalde sterren kloppen prima, maar op de een of andere manier zijn mijn levens altijd weer 4!!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

.KeN. schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 15:52:
STERRENCATALOGUS UPDATE:

Mega Man Battle Network 5: Double Team voor 5000 sterren
196 over op dit moment.
Ben ik even blij dat ik toevallig gisteren 2 spellen heb gekocht. :+ Meteen even de catalogus gecheckt en inderdaad Mega Man besteld. Ben benieuwd. d:)b

METEOS is trouwens aardig verslavend. :o

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit gaat niet goed hier. Cooking Mama USA is uit en ik ben zo verslaafd geraakt hieraan. Wat een top game is dat. Echt bizar dat ik het leuk vind, het is een soort trauma center, maar dan veel leuker. Alleen een irritant Japans muziekje, maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Weer een update in de sterrencatalogus.

Mega Man heeft weer een aantal beschikbaar en Giest (NGC) is ook te koop.

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Dxta schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:58:

waar is die sterrencatalogus te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Idifix schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:32:
[...]

waar is die sterrencatalogus te vinden?
In de hoofdnavigatie van de europese (en dus ook nederlandse) Nintendo website.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geist was eerder van de week ook al beschikbaar ... die heb ik wel besteld, Megaman ben ik niet zo dol op, zeker deze game niet.

Ik heb wel eerder deze week eindelijk Mario & Luigi te pakken gekregen, volgens mij moest er in NL een nieuwe voorraad komen, best veel winkels zaten namelijk zonder.

Ultiem spel, grappig, leuke gameplay!!! Vind 'm tot nu toe al leuker dan het GBA deel!!! Moet nog ff aan mijn reactiesnelheid werken alleen, die wordt wel op de proef genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Icelus schreef op woensdag 13 september 2006 @ 17:37:
Final Fantasy XII — Revenant Wings
voor de DS aangekondigd _/-\o_

Bron
kiiiiiiiiiiing.. geheid dat ik die ga scoren.. verheug me meer op 3 though..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier trouwens een goede site waarop veel footage van final fantasy 3 staat? Ik heb namelijk al wel wat gezien, maar er moet toch wel meer beschikbaar zijn? Dezelfde vraag geld voor children of mana ook, ben ik ook wel geinteresseerd in.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Over Mega Man gesproken. Iemand een idee of (en zo ja, wanneer) Rockman ZX / Megaman ZX in europa uitkomt?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Verwijderd

megaman rockman is nu uit in de vs dus daar zou je m alvast kunnen bestellen.
lanceerdatum in europa is nog onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als ik nu een DS Lite koop bij MediaMarkt ofzo, heb ik dan nog veel kans op dode pixels of de andere bekende kinderziekten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Die kans heb je altijd, in ieder geval kwa dode pixels, maar bij de MM doen ze niet moeilijk over omruilen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:57
Willybubba schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:07:
Over Mega Man gesproken. Iemand een idee of (en zo ja, wanneer) Rockman ZX / Megaman ZX in europa uitkomt?
Hij is bij CD-wow.nl te bestellen, voor 28,99...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik zie net dat Settlers 2 uit gaat komen op de DS... Dat is pas een gave ontwikkeling zeg :D

Krijg gelijk weer zin om het spel te gaan spelen op de PC.

Iemand die al iets ergens gehoord heeft over de releasedate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het melden!

Geist is naar mei onderweg :+
Nu maar hopen dat het wat opschiet, ik zit ook nog steeds op mijn gele pacman stylus te wachten en die is er ook nog steeds niet. Afijn, we zullen zien.
ikbensander schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:21:
Ik zie net dat Settlers 2 uit gaat komen op de DS... Dat is pas een gave ontwikkeling zeg :D
Krijg gelijk weer zin om het spel te gaan spelen op de PC.
Iemand die al iets ergens gehoord heeft over de releasedate?
Super! Age of empires speel ik nu en sim city 3000 komt er ook al aan. Top dat ze dit soort spellen allemaal omzetten. Nu nog commando's en black & white en ik ben helemaal tevreden.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:02:
[...]

Bedankt voor het melden!

Geist is naar mei onderweg :+
Nu maar hopen dat het wat opschiet, ik zit ook nog steeds op mijn gele pacman stylus te wachten en die is er ook nog steeds niet. Afijn, we zullen zien.

[...]

Super! Age of empires speel ik nu en sim city 3000 komt er ook al aan. Top dat ze dit soort spellen allemaal omzetten. Nu nog commando's en black & white en ik ben helemaal tevreden.
Waar heb je AoE gekocht dan? online of bij een speelgoedzaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idifix schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:28:
Waar heb je AoE gekocht dan? online of bij een speelgoedzaak?
Online, ik koop bijna nooit bij speelgoedzaken omdat die praktisch altijd duurder zijn (afgezien van de budgetbakken en speciale aanbiedingen). Deze heb ik op Ebay gekocht, volgens mij van user zone5050uk op Ebay (een chinees), maar dat weet ik niet helemaal zeker meer.

Hij staat nu ook nog op ebay met dit spel en vele anderen. Is iets van 25 euro en nog wat verzendkosten (dus wel handig als je gelijk 2 of 3 games koopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-09 13:08
g00fy schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:45:
Als ik nu een DS Lite koop bij MediaMarkt ofzo, heb ik dan nog veel kans op dode pixels of de andere bekende kinderziekten?
Ik heb vrijdag een White Lite gekocht bij MM Arena en daar was niks mis mee, schermen zijn goed gemonteerd, geen dode pixels, geen probleem met touchscreen, d-pad is goed etc etc. Was de eerste lite die ik pakte, dus in één keer goed. Trouwens kan je bij de MM, deze iig, niet in de winkel kijken, maar als je hem koopt (slim van hun hoor ;] ) dan kan je wel gelijk bij het service centrum even kijken (laten testen) en als er dan iets mis is dan krijg je gelijk een nieuwe. Gelukkig was ik in één keer klaar. Service centrum zit bij de Arena niet in de MM zelf trouwens.

Ik heb hem gekocht met Mario&Luigi: Partners in Time en die is, zoals al bekend, erg goed, vermaak me best. Hoopte vandaag nog Phoenix Wright in Amsterdam te vinden, maar helaas :/ Valt me sowieso tegen hoe beschikbaar de "echte" toppers zijn, in Amsterdam dan. Zal gewoon maar weer het internet moeten gaan misbruiken.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt hier niet gepraat over flashen van DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nope..

Dat behoort hier -> Het GBA+NDS "backup tools" topic deel 3 te gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verplaatst naar Gamecube/Wii topic

[ Voor 97% gewijzigd door Icelus op 18-09-2006 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:51

Turfschipper

Hup NAC

Is er nu al een echte RTS op de DS? (iets zoals dune 2 of starcraft)

Want ik vind turn gaming (of zo iets) niks aan.

[ Voor 15% gewijzigd door Turfschipper op 18-09-2006 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:01
stalscu schreef op maandag 18 september 2006 @ 01:02:
Is er nu al een echte RTS op de DS? (iets zoals dune 2 of starcraft)

Want ik vind turn gaming (of zo iets) niks aan.
Als je een pagina terug gaat wordt er gesproken over Age of Empires. Als ik me niet vergis valt dat nog steeds in de categorie RTS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Ik dacht dat AoE wel turn-based was op de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-08 15:54
Aristagon schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:45:
Ik dacht dat AoE wel turn-based was op de DS.
Het spel is idd 100% turnbased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:30
Waar is de DS momenteel het goedkoopst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:38

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Even ter info :)
Ik heb net een DS gekocht, en aangezien ik met me GBA ookal een paar keer terug moest (ivm scherm dat scheef zat en andere ellendige mankementen) heb ik 'm weer bij de mediamarkt gehaald om zeker te zijn van omruilen (snel).
En jawel, loop de winkel uit, open de verpakking meteen, zet em aan, bovenste scherm vol luie-pixels..
meteen terug en ruilen.
Meteen even gevraagd of ik 'm in de winkel alvast mocht zien, geen probleem, dus een nieuwe verpakking open.. gelukkig helemaal goed (athans, tot nu toe).

Dus houd er rekening mee dat die gameboys echt bijna (in mijn ervaring) 1 op de 3 stuk zijn.
Maar als je een goeie hebt blijven ze wel lang goed :) (Me oude lompe grijze doet't ook nog perfect).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
damn heb ik eindelijk WFC aan de praat gekregen met mario kart ds kan ie geen tegenstanders vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm, 'k zit eraan te denken wat met homebrew te gaan spelen..

ik zie een cheap kaartje te koop: "Dane-Elec microSD Cards" maar zijn die wel snel genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Koning! :*)

Afbeeldingslocatie: http://i10.tinypic.com/2zhgjld.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 21:41:
hm, 'k zit eraan te denken wat met homebrew te gaan spelen..

ik zie een cheap kaartje te koop: "Dane-Elec microSD Cards" maar zijn die wel snel genoeg?
Het GBA+NDS "backup tools" topic deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whaha das sneller als mijn plaatje paar topics terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Nintendo is niet erg orginieel met het ontwerp van de DC lite zie hier de nintendo game & watch uit 1982

http://nl.wikipedia.org/w...ng:Donkeykong1_ingame.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Idifix op 18-09-2006 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Like.....DUH! Wat vind je van looks van de Wii-controller dan....komen die ook niet eng veel overeen met een andere controller uit de 80`s? ;)

Ontopic; Michael Knight heeft ook sinds kort een DS Lite (wit) met twee games.

(maand oud; nieuwstaat: €100 :D waar vind je zulke deals nog?)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
vanThijs schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:56:
[...]

Het spel is idd 100% turnbased.
Is het spel wel de moeite waard dan? Is het leuk om te spelen? Want ik krijg altijd beetje negatief idee bij Rolebased spellen, tenminste in dit genre...

Dus voor ik mn geld eraan besteed: Is het het waard?

EDIT: Even heel wat anders:
Ik kom sinds een paar uur NIET meer online via Tetris DS. Mario Kart gewoon wel, maar bij Tetris krijg ik direct zodra ik in het WFC schermpje kom error 98020. Iemand een ideetje?

[ Voor 22% gewijzigd door Sander op 19-09-2006 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-08 15:54
ikbensander schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 16:51:
[...]

Is het spel wel de moeite waard dan? Is het leuk om te spelen? Want ik krijg altijd beetje negatief idee bij Rolebased spellen, tenminste in dit genre...

EDIT: Even heel wat anders:
Ik kom sinds een paar uur NIET meer online via Tetris DS. Mario Kart gewoon wel, maar bij Tetris krijg ik direct zodra ik in het WFC schermpje kom error 98020. Iemand een ideetje?
Ik vond het alleszins de moeite om te spelen, maar ik ben dan ook wel een fan van het genre.
Om te kijken of er iets mis is met de WFC, kan je WFCStatus downloaden, te vinden in de meuktracker, en als ik me niet vergis, geschreven door een mede tweaker _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Waar zitten de Phoenix Wright fans? Zijn er nog mensen die dit spel om bizarre redenen NIET hebben gehaald? Ik wacht met smart op deel 2 \o/

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ShadyNetworker schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 21:21:
Waar zitten de Phoenix Wright fans? Zijn er nog mensen die dit spel om bizarre redenen NIET hebben gehaald? Ik wacht met smart op deel 2 \o/
Heb het spel al een hele tijd en het is echt een geweldige game.

Ik zit inderdaad ook echt te wachten op deel 2. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Ik, ik heb em geleend :P. Ik ga deel 2 zeker halen als die uit komt :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Deel 2 schijn je ook in het japans te kunnen halen, die heeft engelse teksten. 26 okt ! Zie oa. Play-Asia.
Ook hoorde ik dat de europese/US versie dan wel weer extra's zou hebben, net zoals de US/EUR versie van deel 1(case 5). Voor de geinteresseerden :)

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

De Japanse versie van deel 2 heeft ook extra's, dat las ik in een interview met de producer ervan.

Ik kijk er ook érg naar uit, maar niet zoveel als naar deel 4, dat ziet er echt veelbelovend uit. De eerste uit de serie die exclusief voor de DS ontwikkeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikbensander schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 16:51:

Ik vind van wel. Het lijkt erg op de oude pc versie, als je die leuk vond, dan vind je dit ook leuk. Maar het is lastig te boordelen wat je ervan vind. Ik houd van turnbased en juist niet van realtime, dus ik ben een slechte beoordelaar in jouw geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Geweldig spel :). De humor, de leuke/goede tekeningen, de interessante cases die je krijgt. Ik wacht ook met smart op deel 2 _o_.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Jerry schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 22:58:
[...]

Geweldig spel :). De humor, de leuke/goede tekeningen, de interessante cases die je krijgt. Ik wacht ook met smart op deel 2 _o_.
Ik kom maar niet door al die dialogen heen, dat blijft maar duren.

Geef mij maar Tetris DS! _O_ :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem al een tijd in huis liggen en ben laatst weer eens begonnen. Zit nu in case 5.
Echt een superspel!!
Ik ben er een tijdje mee gestopt maar ben nu weer helemaal into PW!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Idifix schreef op maandag 18 september 2006 @ 23:04:
Nintendo is niet erg orginieel met het ontwerp van de DC lite zie hier de nintendo game & watch uit 1982

http://nl.wikipedia.org/w...ng:Donkeykong1_ingame.jpg
no shit sherlock! wat ontzettend scherp opgemerkt, zo 2.5 jaar na release van het DS ontwerp! over origineel gesproken, wel een hele originele vergelijking van je, nog niet eerder voorbij zien komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb Phoenix Weight op ebay gekocht voor 26.50 k hoop dat hij er snel is!

Ps4/switch gamer

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27

Ignorance Is Bliss

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Zo tering, dat is echt niet normaal. Zal geen 70-jarige niet-gamer zijn waarschijnlijk :+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

gekocht op launchdag en het spel kwam niet meer uit men DS tot het uitgespeeld was. Ik ben altijd een fan geweest van grafische novels, maar tot de DS er kwam was dit genre bijna onbestaande in het Engels.

Deel 2 komt hier ook in huis zodra het beschikbaar is :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Icelus
  • Niet online
Boeb0e schreef op woensdag 20 september 2006 @ 11:17:
[...]

gekocht op launchdag en het spel kwam niet meer uit men DS tot het uitgespeeld was. Ik ben altijd een fan geweest van grafische novels, maar tot de DS er kwam was dit genre bijna onbestaande in het Engels.

Deel 4 speelbaar op TGS?
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060919/gyaku.htm

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:57

Joran

<3 natalee

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/niels.hordijk/nintendodstopicplaatjes/faq-element2.gif Is de DS regio gebonden?
Nee, je kunt DS games uit alle regios spelen. [JAP, US, EU].
Dus je zou dus goedkopere/exclusieve games kunnen importeren.
Europese DS heeft een kleinere chip waar de japanse tekens niet inzitten, japanse spellen zouden dus niet werken!

(heb ik ook maar ergens gelzen hoor)

Send me your gameboys

• equationunequal
jorann schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:38:
[...]

Europese DS heeft een kleinere chip waar de japanse tekens niet inzitten, japanse spellen zouden dus niet werken!

(heb ik ook maar ergens gelzen hoor)
Onzin.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Net bij de MediaMarkt gekocht en de 1e is meteen dode-pixel vrij :) Hij was 139,- btw en nog Hori screenprotector bijgekocht voor 8,99. Nu nog een weekje wachten op mn backup tools en dan kan ik beginnen :)

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:57

Joran

<3 natalee

oeps! gelijk heb je! het ging om de chineze:
The Nintendo DS is region free in the sense that any console will run a Nintendo DS game purchased anywhere in the world; it is the same system everywhere. However, the Chinese version games can only be played on the Chinese iQue DS, whose larger firmware chip contains the required Chinese character glyph images. Nintendo DS of other regions cannot play the Chinese games, while iQue DS can play games of other regions.
(bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_ds#Regional_division )

mijn excuus :P

Send me your gameboys

• TdV
  • Laatst online: 17:33

TdV

De japanse versie van deel 2 heeft engelse taalkeuze en is al te pre-orderen (komt 26 okt uit) voor ongeveer €26 met verzendkosten bij ons aller play-asia!!! Mijn bestelling staat al! _/-\o_

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:14
Boeb0e schreef op woensdag 20 september 2006 @ 11:17:
[...]

Zijn er eigenlijk meer van dit "type" games? Zeg maar soort adventure/strip idee? Vond PW een schitterende game trouwens. Heb extra lang over de laatste case gedaan omdat ik het nog niet wilde uitspelen.

"Better ask questions before you shoot"

• Icelus
  • Niet online
Moshi Moshi
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060920/ggl01.gifAfbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060920/ggl02.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060920/ggl03.gifAfbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060920/ggl05.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060920/ggl06.gifAfbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060920/ggl07.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060920/ggl08.gifAfbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060920/ggl09.gif

Bron: Watch Impress.co.jp

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Chocovla schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:39:
[...]
Zijn er eigenlijk meer van dit "type" games? Zeg maar soort adventure/strip idee? Vond PW een schitterende game trouwens. Heb extra lang over de laatste case gedaan omdat ik het nog niet wilde uitspelen.
Volgens mij niet, ik ben ze nog niet tegengekomen in ieder geval. Het is ook eigenlijk bijna geen game maar ook net geen eBook. Het game-leest in ieder geval wel heel goed weg :)
Misschien dat er nu meer van gaan volgen ?

Van mn goede vriend Kabuto_Raiger heb ik ook nog het album "Cadenza" dcc-ed gekregen van Magical Trick Society. Die cd bevat de _BESTE_ Phoenix Wright music ever!
Helaas (nog?) niet buiten Japan te verkrijgen ><

Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat PW echt mainstrem is geworden _/-\o_

It's always DNS...

• Icelus
  • Niet online
Final Fantasy XII — Revenant Wings
Afbeeldingslocatie: http://www.ngcfrance.com/images/news/ds/final_fantasy_12_revenant_wings/scan_01.jpg

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:14
ShadyNetworker schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:30:
[...]

Volgens mij niet, ik ben ze nog niet tegengekomen in ieder geval. Het is ook eigenlijk bijna geen game maar ook net geen eBook. Het game-leest in ieder geval wel heel goed weg :)
Misschien dat er nu meer van gaan volgen ?

Van mn goede vriend Kabuto_Raiger heb ik ook nog het album "Cadenza" dcc-ed gekregen van Magical Trick Society. Die cd bevat de _BESTE_ Phoenix Wright music ever!

Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat PW echt mainstrem is geworden _/-\o_
Wat moet ik me voorstellen bij Magical Trick Society? Hebben ze de muziek uit Phoenix (Gyakuten Saiban in dit geval) opnieuw ingespeeld met een band of orkest? Heb wel de originele muziek uit de game die regelmatig opstaat hier.

In ieder geval maar wachten op deel 2 in oktober.

"Better ask questions before you shoot"

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ShadyNetworker schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:30:
[...]
is dit de originele muziek of de remix? Ik heb ook de originele soundtrack hier liggen (puur om het te hebben), maar echt luisterbaar zou ik het niet noemen. Het blijft immers herwerkte gba muziek :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Verwijderd

Heyy, Harvest Moon DS is uit in Amerika!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

TdV schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:08:
[...]

De japanse versie van deel 2 heeft engelse taalkeuze en is al te pre-orderen (komt 26 okt uit) voor ongeveer €26 met verzendkosten bij ons aller play-asia!!! Mijn bestelling staat al! _/-\o_
Vwwwvvétttt !!!
Ook gelijk maar even pre-orderen dan :D :9

Onder het mom van "Goed voor mijn studie" O-)
(ik studeer Notarieel recht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier eigenlijk veel mensen die Animal Crossing: Wide World spelen?
Ik kon het voor €12,- krijgen en ik moet zeggen dat ik het wel lache vind...

Als er iemand langs wil komen, mijn friend-code is: 313609276339
Maar als er niemand komt ben ik niet eenzaam hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Ik speel AC:WW zo nu en dan. Prima spelletje :)
ACWW friendcode: 5412 2973 4895 - Name: Ravi - Town: Speedia
Chocovla schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:00:
Wat moet ik me voorstellen bij Magical Trick Society? Hebben ze de muziek uit Phoenix (Gyakuten Saiban in dit geval) opnieuw ingespeeld met een band of orkest? (...)
Met een band, yup. Veel verschillende stijlen, Jazz, lounge, ballad, rock. Het klinkt erg gelikt moet ik zeggen.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn naam: Icec Plaatsje: Crib

Kan even duren vuur ik een keer on-line ben, heb het nogal druk zo af en toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 00:15:
Zijn er hier eigenlijk veel mensen die Animal Crossing: Wide World spelen?
Ik kon het voor €12,- krijgen en ik moet zeggen dat ik het wel lache vind...

Als er iemand langs wil komen, mijn friend-code is: 313609276339
Maar als er niemand komt ben ik niet eenzaam hoor :P
Waar is het spel zo goedkoop? Voor 12 Euro zou ik hem ook wel willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Laatst online: 09-09 09:07
FF een vraagje. FF3 komt pas in oktobernovember en dat vind ik toch best wel lang duren :+
Is er een DS RPG game op de markt waarmee ik mij tot die tijd kan vermaken?
Ik zie zelf:
- Tao's Adventure: Curse of the Demon Seal
- Lunar: Dragonsong/Genesis

Maar beide krijgen niet echt denderende reviews. Iemand die hier nog een ander weet of zegt dat 1 van mijn suggesties wel degelijk het kopen waard zijn?

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik zou bijna een DS kopen omdat er nu ook Settlers 2 op te krijgen is :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

gabiballetje schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:31:
Ik zou bijna een DS kopen omdat er nu ook Settlers 2 op te krijgen is :9~
Ah! die heb ik nog gespeeld in Leipzig, het was echt heel goed. Precies wat je verwacht van the Settlers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Sensei_D schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:24:
FF een vraagje. FF3 komt pas in oktobernovember en dat vind ik toch best wel lang duren :+
Ik zie zelf:

Maar beide krijgen niet echt denderende reviews. Iemand die hier nog een ander weet of zegt dat 1 van mijn suggesties wel degelijk het kopen waard zijn?
lunar op DS is echt een brak spel, zelfs als een een lunar fan bent is het sterk af te raden. Tao's adventure nog niet geprobeerd, ziet er gewoon niet mijn stijl uit.

Binnenkort zou Contact moeten uitkomen toch? Ziet er heel speciaal uit. Over dragon quest: rocket slime lees ik ook goede zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
RSP schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:51:
[...]

Ah! die heb ik nog gespeeld in Leipzig, het was echt heel goed. Precies wat je verwacht van the Settlers :)
Is ie al uit dan?

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:04

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Denk dat dit over die recente gamebeurs gaat waarvan ik de titel kwijt ben.

(leipzig game convention 06 ofzo?)

[ Voor 8% gewijzigd door Peentje op 23-09-2006 13:28 . Reden: naam beurs ]

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Sensei_D schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:24:
Ik zie zelf:

Lost Magic al bekeken ?
Ik heb het zelf nog niet gespeeld, maar ik hoor er wel goede dingen over.

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Waar kan ik nu nog een zwarte ds lite halen? Ben gisteren overal in Rdam geweest, maar nergens te vinden. Het is toch geen limited edition?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

GZ schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 15:00:
Waar kan ik nu nog een zwarte ds lite halen? Ben gisteren overal in Rdam geweest, maar nergens te vinden. Het is toch geen limited edition?
Nee hoor, zeker niet, ik heb er bij mij in de winkel nog 2 staan hoor! Lijkt me sterk dat hij nergens in Rotterdam te verkrijgen is, ben je al bij de Free Record Shop geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
GZ schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 15:00:
hmm hier in enschede zijn dr nog zat ik kon met moeite een witte ds lite vinden, heb hem wel gevonden maar met een beetje zoeken moet je cker in Rotterdam wel een zwarte kunnen vinden ga gewoon alle bart smits intertoys en toys ur us af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-08 21:12
Gisteren zag ik toevallig een brain training staan, voor 29eur, en had hier al wel wat positieve reacties gelezen. Wandel naar de kassa en de man zei, "hopla, die 15 stuks zijn weer de deur uit, zijn vanochtend geleverd en ze zijn al allemaal de deur uit, op 3 uurtjes tijd, niet slecht he?"

En euhm... Ik begrijp waarom nu, dat spel is gewoon superverslavend!!! Je bent in competitie met jezelf, leuker kan het niet?

Er is wel een ENORM groot nadeel aan dit spel... Gisteren was ik m'n DS gemakkelijk 4 uur kwijt aan zowat iedereen van de familie die het ook wil spelen... Best wel lachen om je ouders op je DS te zien spelen terwijl ze normaal tegen videogames zijn en nog nooit een seconde gegamed hebben... Tot nu dan :) Ze hadden soms wel problemen met de herkenning van letters enzo, omdat ze nogal lelijk schrijven, zelf geen seconde last van gehad...

Aanrader voor iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
  • Laatst online: 02-01-2024
Nou zo heb je ds lite net een paar weekjes, en zo is ie dood. Doet helemaal niets meer.
Als ik hem in de oplader steek gaat het lampje 1 seconde branden en dan weer uit. Dus ik denk een batterij probleem.
En bart smit kon ook niets doen omdat ie buiten twee weken omruilgarantie viel. Dus opsturen naar Nieuwegein. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

OmniNaut schreef op maandag 25 september 2006 @ 13:26:
Nou zo heb je ds lite net een paar weekjes, en zo is ie dood. Doet helemaal niets meer.
Als ik hem in de oplader steek gaat het lampje 1 seconde branden en dan weer uit. Dus ik denk een batterij probleem.
En bart smit kon ook niets doen omdat ie buiten twee weken omruilgarantie viel. Dus opsturen naar Nieuwegein. :(
Onzin, je hebt 2 JAAR winkelgarantie. Gewoon blijven volhouden hoor, ze moeten je een nieuwe geven, jij hebt niks met nintendo te maken.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Collaborator heeft gelijk.. gewoon je poot stijfhouden.. ze zullen er altijd onderuit willen komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep bartsmit met hun vage regeltjes, tegen mij zeiden ze dat ook toen ik mijn dsl daar kocht (gelukkig niks mis mee) maar mooi dat hun mij wel een nieuwe gaan geven mocht er iets kapot gaan. Anders een beetje herrie schoppen in de winkel, moet je zien hoe snel ze je helpen. Vooral als het een beetje druk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:03:
Anders een beetje herrie schoppen in de winkel, moet je zien hoe snel ze je helpen.
Idd. Vervolgens ben je je lite 4 maanden kwijt terwijl nintendo hem eigenlijk gewoon een week later terug hadden gestuurd. Veel plezier met je herrie schoppen :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

disjfa schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:05:
[...]

Idd. Vervolgens ben je je lite 4 maanden kwijt terwijl nintendo hem eigenlijk gewoon een week later terug hadden gestuurd. Veel plezier met je herrie schoppen :)
ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

1. Ja
2. Zo nee. Als je al uitvalt tegen winkelpersoneel. Hoe serieus zou je genomen worden.
3. Het is toch veel gemakkelijker het op te nemen als het over een degelijk stukje hardware gaat.
4. Waarom in godesnaam bij een winkel als de bartsmit zoiets kopen. Loop dat gewoon naar de gameshops die daar gespecialiseerd in zijn als je dan toch al service verwacht.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

disjfa schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:28:
4. Waarom in godesnaam bij een winkel als de bartsmit zoiets kopen. Loop dat gewoon naar de gameshops die daar gespecialiseerd in zijn als je dan toch al service verwacht.
Niet iedereen heeft een gameswinkel bij zich in de buurt. Bij mij in de buurt was er ongeveer dertien jaar geleden een gameswinkel, die het niet meer dan een half jaar heeft uitgehouden. Tegen de tijd dat ik nu bij de dichstbijzijnde gameswinkel ben aangekomen, kan ik al 2 á 3 keer naar de lokale Bart Smit gegaan zijn, daar iets gekocht hebben en vervolgens weer naar huis gegaan zijn.

Het staat misschien stoer om te zeggen dat je naar een gameshop moet gaan in plaats van bijvoorbeeld een Dixons of Bart Smit-filiaal, maar dan is in de meeste gevallen geen realistische optie.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

MetroidPrime schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:46:
[...]
Het staat misschien stoer om te zeggen dat je naar een gameshop moet gaan in plaats van bijvoorbeeld een Dixons of Bart Smit-filiaal, maar dan is in de meeste gevallen geen realistische optie.
Ik heb twee opties. Een is in de stad en een is aan de andere kant van het land. Ik haal graag dingen aan de andere kant van het land (dat bezorgen ze :P)

Maar je hebt idd wel een punt. En dan zijn er nog de gameshops die zich geen gameshop mogen noemen zo achtelijke hoge kosten hebben ze.

ACh. Dan nog. Je weet iig dat je garantie hebt bij nintendo, als er geen gamesshop in de buurt is :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
Hmm interessant, mijn lite doet het ook niet meer, echter heeft het bij mij waarschijnlijk iets te maken met een vrije val van 1,5m hoogte. Geen uiterlijke schade, maar hoe vaak ik het power-schuifje ook beroer, geen leven :\ Net 2 weken oud, maar ik weet niet of ik ermee naar de MM moet of Nintendo, lijkt me niet dat ik hier gewoon een nieuwe voor krijg, dus zal hij wel gerepareerd moeten worden. Nintendo dan maar. Toch? :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Aristagon schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:57:
Hmm interessant, mijn lite doet het ook niet meer, echter heeft het bij mij waarschijnlijk iets te maken met een vrije val van 1,5m hoogte. Geen uiterlijke schade, maar hoe vaak ik het power-schuifje ook beroer, geen leven :\ Net 2 weken oud, maar ik weet niet of ik ermee naar de MM moet of Nintendo, lijkt me niet dat ik hier gewoon een nieuwe voor krijg, dus zal hij wel gerepareerd moeten worden. Nintendo dan maar. Toch? :]
Als ie net 2 weken oud is kan je het ff bij MM proberen, dikke kans dat ze em gelijk omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2. Zo nee. Als je al uitvalt tegen winkelpersoneel. Hoe serieus zou je genomen worden.
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Je stem verheffen en je recht eisen is iets anders dan het personeel verot schelden wat idd niet zal helpen.
3. Het is toch veel gemakkelijker het op te nemen als het over een degelijk stukje hardware gaat.
Heb ook wel is iets terug gestuurd, maar of ik het nou via de winkel of de leverancier doe het duurt altijd fucking lang bij mij. Daarbij zou ik gewoon een nieuwe uit de winkel willen, of hun jouw nou een nieuwe geven en de nieuwe van nintendo verkopen of dat jij moet wachten maakt voor hun toch geen verschil.
Niet iedereen heeft een gameshop in de buurt en zo geweldig zijn gameshops nou ook weer niet imo. Er zit hier een replay in de buurt, maar ze zijn altijd duurder en later met dingen (bv met mariokart, hun hebben een stuk of 10 gereserveerde exemplaren, dus niks voor mij, bij de frs liggen stapels mariokart en nog goedkoper ook) en ik heb zo mijn twijfels of hun wel meteen een nieuwe DS geven mocht ie kapot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
ikbensander schreef op maandag 25 september 2006 @ 16:30:
[...]

Als ie net 2 weken oud is kan je het ff bij MM proberen, dikke kans dat ze em gelijk omruilen.
Ik pak net de bon en daar blijkt dat ik hem nog maar 10 dagen heb (15e) en "ruilen binnen 14 dagen met originele verpakking etc" staat erop, dus ik ga morgen maar even langs. Wel een klere gevoel als je rustig je DS, waar je zo trots op bent, pakt en hem vervolgens g*^&*r laat vallen, was bijna in staat om hem direct tegen de muur te smijten haha. Hopelijk morgen weer een goede werkende.

Wat moet ik nou in vredesnaam op de wc doen...

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op zoek naar een leuke game? Check de startpost en lees diverse reviewsites!

Heb je problemen om met je DS te verbinden naar een wireless netwerk? Stel je vraag dan in Spielerij - Problemen & Vragen