Hmm ik heb een vraagje, ik heb vanmiddag metroid prime: hunters gekocht maar hoe moet je in vredesnaam het spel opslaan??
<inkoppertje> RTFM </inkoppertje> 
Voorin het doosje zit zo'n boekje, waar het vast in staat beschreven.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
heb ik al in gekeken en kon het niet vinden dr staat alleen in dat als je je ds dichtklapt dat ie in de slaapstand staat en als je hem open klapt weer verder kan spelen.pven schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:27:
<inkoppertje> RTFM </inkoppertje>
Verwijderd
Het is alweer een tijd geleden, maar moest je niet ergens een knop scannen en dan kon je saven?Idifix schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:23:
Hmm ik heb een vraagje, ik heb vanmiddag metroid prime: hunters gekocht maar hoe moet je in vredesnaam het spel opslaan??
Dit haal ik van www.gamefaqs.com:
Here's great news:We can head back to your ship! Why? We should save now, of
course! There's a blue and orange thing on the ground near you. Scan the
blue Portal first [36]. Then Scan the orange thing. It activates the Portal.
Head into it to be teleported back to the room with your ship. Save and
reload your ammo here.
cool dankje :D:D zal het vanavond wel even proberenVerwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:39:
[...]
Het is alweer een tijd geleden, maar moest je niet ergens een knop scannen en dan kon je saven?
Dit haal ik van www.gamefaqs.com:
[...]
Gewoon terug in je gunship gaan. Op de planeten kom je wel teleporters tegen die je terug naar het schip brengen zodat je niet steeds het hele level hoeft te doorlopen.Idifix schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:23:
Know Thyself
Ik heb nu een hele mooie DS met een haarscheurtje
Maar hoe zat de regeling nou met die haarscheurtjes ? Kan ik gewoon terug naar de e-plaza en een nieuwe vragen
of moet ik het met nintendo regelen, wat zeker weken kan duren
Maar hoe zat de regeling nou met die haarscheurtjes ? Kan ik gewoon terug naar de e-plaza en een nieuwe vragen

Jemig, electroplankton is best wel leuk maar ik vind het geen volwaardig 'spel' wat vinden jullie? Die Luminaria zijn erg mooi maar de rest

Ik vind het spel geniaal en zeker zijn geld waard. Het is ook geen spel, maar een ontspannend interactief speeltje voor af en toe ff een kwartiertjeg00fy schreef op maandag 25 september 2006 @ 19:55:
Jemig, electroplankton is best wel leuk maar ik vind het geen volwaardig 'spel' wat vinden jullie? Die Luminaria zijn erg mooi maar de rest
Bij mij duurde het 1.5 dag.Dubbel Fristie schreef op maandag 25 september 2006 @ 19:18:
Ik heb nu een hele mooie DS met een haarscheurtje![]()
Maar hoe zat de regeling nou met die haarscheurtjes ? Kan ik gewoon terug naar de e-plaza en een nieuwe vragenof moet ik het met nintendo regelen, wat zeker weken kan duren
This space is occupied
Misschien handig om erbij te vermelden of je het via de winkel had gedaan of via Nintendo zelf
heb je er ook iets van foto's van? Heb er wel veel mensen over gehoord maar nog nooit een voorbeeld gezien.
Verder heb ik nu het hoesje waarmee ze ook bij de MM adverteren als zo'n pack. een soort harde schelp met een ritsje. Alleen voor de DS lite is het hoesje net te klein, vandaar dat ik eigenlijk op zoek ben naar een ander hoesje. Zijn er ook ergens hoesjes verkrijgbaar die vergelijkbaar zijn met die van de PSP? Dus zo'n superzacht inschuifhoesje waar je de DS inschuift oid?
Verder heb ik nu het hoesje waarmee ze ook bij de MM adverteren als zo'n pack. een soort harde schelp met een ritsje. Alleen voor de DS lite is het hoesje net te klein, vandaar dat ik eigenlijk op zoek ben naar een ander hoesje. Zijn er ook ergens hoesjes verkrijgbaar die vergelijkbaar zijn met die van de PSP? Dus zo'n superzacht inschuifhoesje waar je de DS inschuift oid?
Verwijderd
Ze zijn er wel, alleen dikker. Ik heb zelf bij intertoys een metalen kistje gekocht voor mijn lite. Hij was zelfs kleiner dan de zachte die ze hadden, ongeveer even groot als een phat DS alleen dikker.
Ik kan er nu even geen foto van makenikbensander schreef op maandag 25 september 2006 @ 20:59:
heb je er ook iets van foto's van? Heb er wel veel mensen over gehoord maar nog nooit een voorbeeld gezien.
Ik ben ook trotse eigenaar van een PSP
Mwah de DS Lite is nogal een "pocketgadget" en als je er dan een doosje ter grote van een Phat Ds omheen hebt dan is dat idee gelijk weg...
Verwijderd
Al mensen hier verslaafd aan mario vs donkey kong 2? Als je deel 1 gespeeld hebt op de gameboy advance, dan is het een must have! Het besturen van de mini mario's doe je met de stylus. Het leuke is dat je blokken onzichtbaar/zichtbaar kan maken (ook met de stylus). En eindelijk saved het spel gewoon bij elk level en niet zo lastig als deel 1 (staat me nog bij dat ik daar vaak last van had in de trein).
Wat ook leuk is: je kan je eigen levels bouwen en delen met anderen.
Nadeel: je hebt bijna geen nachtrust doordat die mini's steeds in je hoofd spoken.
Bestellen en meer info: http://www.mariovsdk.com/
Nadeel: je hebt bijna geen nachtrust doordat die mini's steeds in je hoofd spoken.
Verwijderd
Je kan hem ook in een sok doen anders. Ik gooi dat doosje gewoon in me rugzak, dan boeit het niet. Kan hem wel in mijn broekzak doen maar dan zit ie denk ik zo onder de krassen.ikbensander schreef op maandag 25 september 2006 @ 22:48:
Mwah de DS Lite is nogal een "pocketgadget" en als je er dan een doosje ter grote van een Phat Ds omheen hebt dan is dat idee gelijk weg...
Verwijderd
Poepen?Aristagon schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:35:
[...]
Wat moet ik nou in vredesnaam op de wc doen...
Is het eigenlijk al bekend of PES DS een soort van masterleague gaat bevatten? Dat vind ik toch eigenlijk wel een must vind ik.
uhm...
Zonder problemen mijn DS kunnen ruilen voor een nieuwe bij de MM. Het nieuwe telg was gelukkig ook gelijk in één keer goed, geen dode pixels, knoppen of slecht gemonteerde schermen. Ik weer blij.
You look like I need a drink.
Verwijderd
Na 2 weken doen ze helaas bij de MM evenlastig als bij een Bart Smit bijvoorbeeld... en nu niet meer laten vallenAristagon schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 13:21:
Zonder problemen mijn DS kunnen ruilen voor een nieuwe bij de MM. Het nieuwe telg was gelukkig ook gelijk in één keer goed, geen dode pixels, knoppen of slecht gemonteerde schermen. Ik weer blij.
Zijn er hier geen mensen met een mooi hoesje die zeggen van: Dit is mooi en dan ff zeggen wat het kost en waar?Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 10:23:
[...]
Je kan hem ook in een sok doen anders. Ik gooi dat doosje gewoon in me rugzak, dan boeit het niet. Kan hem wel in mijn broekzak doen maar dan zit ie denk ik zo onder de krassen.
Ik heb voor mn laptop zo'n mooie Tucano Sleeve eromheen, zoiets zou ik ook wel leuk vinden bij de DS, alleen dan bijv gewoon met inschuiven ipv een rits.
Ik heb deze:ikbensander schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:24:
[...]
Zijn er hier geen mensen met een mooi hoesje die zeggen van: Dit is mooi en dan ff zeggen wat het kost en waar?
Ik heb voor mn laptop zo'n mooie Tucano Sleeve eromheen, zoiets zou ik ook wel leuk vinden bij de DS, alleen dan bijv gewoon met inschuiven ipv een rits.
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-b6-49-en-70-1i25.html
bij playasia gekocht, denk 10 euro incl. verzending.
lekker stevig, dus kan die een keer vallen zonder problemen.

Ziet er goed uit dat hoesje. Mijn DS (zwart) doe ik gewoon in een apart vakje van m'n laptoptas. Het krast wel een beetje, maar dat maakt mij niet zo veel uit. Het is toch maar de buitenkant.
Den Coeien smickellen ende Graesen heerlyck!!
Verwijderd
Airform Game Pouch bij Dimension Plus
Prima ding lekker stevig, kunnen 3 spelletjes, je tweede stylus en nog wat klein grut in, naast je DS
Prima ding lekker stevig, kunnen 3 spelletjes, je tweede stylus en nog wat klein grut in, naast je DS
Haha nee, ik zal proberen mijn klauwen wat beter te bedwingen de volgende keer. Bij het MM service-centrum stond al iemand te schreeuwen toen ik aan kwam, dus het vertrouwen zakte even de schoentjes in, maar ik had gelukkig geen stemVERHEFFING!! nodig om te krijgen wat ik wilde :]Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:55:
[...]
Na 2 weken doen ze helaas bij de MM evenlastig als bij een Bart Smit bijvoorbeeld... en nu niet meer laten vallen
Ik zag bij de bijenkorf op de Apple afdeling wel een leuke iPod "sok", maar volgens de verkoper past een DS Lite er net niet in, dat is wel jammer want zo'n sok vind ik er best geinig uitzien en lijkt me genoeg bescherming te bieden. Aan de andere kant is een oude sok uit de lade ook weer zo... bleh :\
You look like I need a drink.
Wanneer komt ie uit in NL?Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 09:48:
Al mensen hier verslaafd aan mario vs donkey kong 2? Als je deel 1 gespeeld hebt op de gameboy advance, dan is het een must have! Het besturen van de mini mario's doe je met de stylus. Het leuke is dat je blokken onzichtbaar/zichtbaar kan maken (ook met de stylus). En eindelijk saved het spel gewoon bij elk level en niet zo lastig als deel 1 (staat me nog bij dat ik daar vaak last van had in de trein).
Omelette du fromage!
Die is inderdaad erg mooi en ziet er stevig uit... Misschien dat ik die ook maar ga aanschaffen. Hoe nodig is zo'n thumb strap trouwens? Die zaten zoals iedereen wel weet niet bij een DS Lite.Vectrex Dude schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:47:
[...]
Ik heb deze:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-b6-49-en-70-1i25.html
bij playasia gekocht, denk 10 euro incl. verzending.
lekker stevig, dus kan die een keer vallen zonder problemen.
[afbeelding]
[quote]Aristagon schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:38:
[...]
Haha nee, ik zal proberen mijn klauwen wat beter te bedwingen de volgende keer. Bij het MM service-centrum stond al iemand te schreeuwen toen ik aan kwam, dus het vertrouwen zakte even de schoentjes in, maar ik had gelukkig geen stemVERHEFFING!! nodig om te krijgen wat ik wilde :]
Ik zag bij de bijenkorf op de Apple afdeling wel een leuke iPod "sok", maar volgens de verkoper past een DS Lite er net niet in, dat is wel jammer want zo'n sok vind ik er best geinig uitzien en lijkt me genoeg bescherming te bieden. Aan de andere kant is een oude sok uit de lade ook weer zo... bleh :[/quote]
ik heb hier iPod socks liggen en het past wel, maar met heel veel moeite, de DS steekt dan nog een stuk uit, maar het nadeel van die socks is dat ze heel erg snel gaan "stoffen", ik heb er ook 1 om mijn PDA zitten en dat scherm wordt er heel erg stoffig van.
Ik denk dat ik die bij dimensionPlus of PlayAsia maar eens ga aanschaffen,
Past de DS daar wel goed in zonder dat je hem er echt in moet "drukken"
[...]
Haha nee, ik zal proberen mijn klauwen wat beter te bedwingen de volgende keer. Bij het MM service-centrum stond al iemand te schreeuwen toen ik aan kwam, dus het vertrouwen zakte even de schoentjes in, maar ik had gelukkig geen stemVERHEFFING!! nodig om te krijgen wat ik wilde :]
Ik zag bij de bijenkorf op de Apple afdeling wel een leuke iPod "sok", maar volgens de verkoper past een DS Lite er net niet in, dat is wel jammer want zo'n sok vind ik er best geinig uitzien en lijkt me genoeg bescherming te bieden. Aan de andere kant is een oude sok uit de lade ook weer zo... bleh :[/quote]
ik heb hier iPod socks liggen en het past wel, maar met heel veel moeite, de DS steekt dan nog een stuk uit, maar het nadeel van die socks is dat ze heel erg snel gaan "stoffen", ik heb er ook 1 om mijn PDA zitten en dat scherm wordt er heel erg stoffig van.
Ik denk dat ik die bij dimensionPlus of PlayAsia maar eens ga aanschaffen,
Past de DS daar wel goed in zonder dat je hem er echt in moet "drukken"
Verwijderd
1 maart 2007 meen ikDxta schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 18:11:
Wanneer komt ie uit in NL?

Ik heb mijn hoesje voor iets van 12 euro in Duitsland gekocht. Bij een groot warenhuis (Saturn dat in elke grote plaats wel te vinden is, soort V&D en Media Markt in 1). Daar had je de keuze uit wel 40 soorten hoezen (voor DS Lite) en ook veel keuze voor de DS. Als je binnenkort in Duitsland bent is daar wat rondstruinen echt een aanrader. De games zijn er trouwens ook goedkoper, maar dat vertrouw ik niet, straks zit je een Duitse Mario te spelenikbensander schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:24:
ijn er hier geen mensen met een mooi hoesje die zeggen van: Dit is mooi en dan ff zeggen wat het kost en waar?

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2006 20:34 ]
Verwijderd
Ik heb mariokart gekocht in Duitsland, gewoon de "europe" versie krijg je dan. Er bestaat niet zoiets als "een Duitse mario", hooguit is alleen het boekje in het Duits, maar dat lees ik toch nooitVerwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 20:30:
Ik heb mijn hoesje voor iets van 12 euro in Duitsland gekocht. Bij een groot warenhuis (Saturn dat in elke grote plaats wel te vinden is, soort V&D en Media Markt in 1). Daar had je de keuze uit wel 40 soorten hoezen (voor DS Lite) en ook veel keuze voor de DS. Als je binnenkort in Duitsland bent is daar wat rondstruinen echt een aanrader. De games zijn er trouwens ook goedkoper, maar dat vertrouw ik niet, straks zit je een Duitse Mario te spelen
Plotseling laadt mijn DS niet meer op, als ik de oplader aansluit gebeurt er niks.
Het valt nog binnen de garantie, maar ik heb de kassabon niet meer. Hebben jullie enig idee wat het kost om de DS / oplader door nintendo te laten repareren ? Garantie claimen is dus geen optie (vanwege het gebrek aan kassabon)
[ Voor 7% gewijzigd door CyberTijn op 27-09-2006 22:30 ]
jup! sinds vandaag binnen, en ik vind het een geweldig spelVerwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 09:48:
Al mensen hier verslaafd aan mario vs donkey kong 2?
het leuke is dat je steeds blijft proberen om die gouden sterren te krijgen. ik ben nu pas op level
2-5 maar ik heb wel alles goud.
de reviews vallen best tegen, wat mij dan weer tegen valt. ik vind het een van de mooiste spellen die te krijgen zijn voor de ds (mede door de filmpjes en de stijl waarin het gemaakt is), verslavingsfactor is belachelijk hoog en door lage instapgrens is het weer voor iedereen te doen
de minis zijn echt super cute
[ Voor 7% gewijzigd door NoTimeRemains op 27-09-2006 23:17 ]
This is the Way.
Een nieuwe oplader kopen bij de mediamarkt ofzo al geprobeerd? is vast goedkoper en sneller...CyberTijn schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:30:
Plotseling laadt mijn DS niet meer op, als ik de oplader aansluit gebeurt er niks.Het valt nog binnen de garantie, maar ik heb de kassabon niet meer. Hebben jullie enig idee wat het kost om de DS / oplader door nintendo te laten repareren ? Garantie claimen is dus geen optie (vanwege het gebrek aan kassabon)
Ja daar zat ik ook al aan te denken, alleen zal ik eerst iemand anders met een DS in mijn vriendenkring moeten vinden om te testen of het daadwerkelijk aan de lader ligt. Als het de DS zelf is (wat ik betwijfel, want hij gaat wel aan maar is dus snel leeg), ben ik wel zuur en gaat het me volgens mij dik centen kosteng00fy schreef op woensdag 27 september 2006 @ 23:29:
[...]
Een nieuwe oplader kopen bij de mediamarkt ofzo al geprobeerd? is vast goedkoper en sneller...
Verwijderd
Bij mediamarkt een setje van MadCatz gehaald met daarin onderandere een hoesje. Ziet er wel goed uit (donkerblauw & strak) en niet te groot of kansloos hard. Kunnen nog enkele spelletjes onder stiekje. Kostte wel 20 euro, maar zat dan nog wel 3 stylus'jes en wat andere meuk bijikbensander schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:24:
[...]
Zijn er hier geen mensen met een mooi hoesje die zeggen van: Dit is mooi en dan ff zeggen wat het kost en waar?
weet iemand wanneer Settlers DS ongeveer uitkomt? En Katamari voor de DS komt er ook aan zie ik, vet! Iemand daar n releasedatum van?
Volgens mij staat Settlers nog steeds op Q4 2006. Ik verwacht dat dat eind december gaat worden ofzo.g00fy schreef op donderdag 28 september 2006 @ 00:04:
weet iemand wanneer Settlers DS ongeveer uitkomt? En Katamari voor de DS komt er ook aan zie ik, vet! Iemand daar n releasedatum van?
uhm...
ik heb dit beschermhoesje van Hori. ik heb dat besteld via PlayAsia. je schuift de DS in het zakje, daar zit een klepje overheen met klittenband. en aan de achterkant zit zakje met een ritssluiting, hier in kan je een aantal spelletjes in doen. ik heb er geen spellen in zitten maar de oplader past er ook in.
het enige nadeel van dit tasje is dat er een aantal bevestigingsmogelijkheden aanzitten, voor je broek, tas, weet ik veel. dit gebruik ik toch niet dus ik moet die dingen er nog eens afhalen.
pimp my DS protection bag
trouwens op deze site kan je ook die headset al bestellen.
het enige nadeel van dit tasje is dat er een aantal bevestigingsmogelijkheden aanzitten, voor je broek, tas, weet ik veel. dit gebruik ik toch niet dus ik moet die dingen er nog eens afhalen.
pimp my DS protection bag
trouwens op deze site kan je ook die headset al bestellen.
This is the Way.
Vraagje ivm Compatibiliteit:
Kan ik alle spellen van GBA spelen op NDS? Ik zag van kameraad een cardridge van Pokemon spel, maar die is toch niet rechtstreeks in te steken in de NDS (veels te breed)? Overgangstukje nodig?
Kan ik alle spellen van GBA spelen op NDS? Ik zag van kameraad een cardridge van Pokemon spel, maar die is toch niet rechtstreeks in te steken in de NDS (veels te breed)? Overgangstukje nodig?
Alle GBA spellen passen/zijn in principe te spelen. Enige probleem is dat er geen link-port is dus het is niet mogelijk om GBA multi-player spellen op de DS te spelen.Hurtebise schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:28:
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Aanvulling: er zit dus een aparte GBA gamepack openingmaar die is toch niet rechtstreeks in te steken in de NDS (veels te breed)? Overgangstukje nodig?
[ Voor 57% gewijzigd door Canis Lupus op 28-09-2006 18:09 ]
aanvulling: maar het spel steekt wel uit toch? 
anyway, kheb sinds kort ook een DS. cool ding
maar ik snap niet dat er soms staat dat de DS betere graphics zou hebben dan de nintendo 64. ben ik het niet echt mee eens
maar vergelijken met de GBA is het een hele vooruitgang
anyway, kheb sinds kort ook een DS. cool ding
[ Voor 70% gewijzigd door YoshiBignose op 28-09-2006 19:22 ]
Facts don't care about your feelings
Nog een aanvulling: je kunt alleen GBA spellen spelen. Spellen die voor de Game Boy of Game Boy Color gemaakt zijn, zullen niet werken.Hurtebise schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:28:
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Heb precies hetzelfde gehad, in mijn geval was het het oplaadsnoertje. Gelukkig had ik de kassbon nog welCyberTijn schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:30:
Plotseling laadt mijn DS niet meer op, als ik de oplader aansluit gebeurt er niks.Het valt nog binnen de garantie, maar ik heb de kassabon niet meer. Hebben jullie enig idee wat het kost om de DS / oplader door nintendo te laten repareren ? Garantie claimen is dus geen optie (vanwege het gebrek aan kassabon)
TnI 4 Life
Vandaag het spel '42 All-Time Classics' opgehaald.
Ik kan hem iedereen ten zeerste aanbevelen.
De spellen zijn simpel van opzet, maar super in gameplay.
Ik was bang dat de spellen erg simpel te verslaan zouden zijn, maar zelfs op 'easy' zijn sommige spellen nog pittig !
Vooral de card en board games zijn erg leuk.
De action games verschillen van erg verslavend (darten en bowlen) tot het slechtste spel uit de serie (biljarts).
Hoe dan ook. Een aanrader !
De spellen zijn simpel van opzet, maar super in gameplay.
Ik was bang dat de spellen erg simpel te verslaan zouden zijn, maar zelfs op 'easy' zijn sommige spellen nog pittig !
Vooral de card en board games zijn erg leuk.
De action games verschillen van erg verslavend (darten en bowlen) tot het slechtste spel uit de serie (biljarts).
Hoe dan ook. Een aanrader !
Karsten
Ik vind de game Mario vs Donkey Kong 2 geweldig
Toch even anders dan lemmings, heel koel
Echt een aanrader ook. Zelfde geld voor de game Magnetica, damn..das verslavend en soms nog vrij moeilijk en stressvol...
Verwijderd
Ik heb het spel nu een week gespeeld (elke dag even een half uur in de trein), maar ik heb hem al bijna uitgespeeld? Zit nu in het laatste level en echt moeilijker wordt het niet (in tegenstelling tot deel 1). In totaal maar iets van 4 uur gameplay en online is nog weinig te vinden (op een level wat niks voorstelt van Nintendo zelf). Dat online levels uitwisselen is leuk bedacht, maar ik het het idee dat je alleen levels kan uitwisselen als iemand anders ook toevallig online is en dat is dus bijna nooit het geval... als je zelf gamed, dan kan je geen levels uitwisselen. Op die manier heb je dus niks aan dat online gedeelte vind ik.HIValicious schreef op woensdag 27 september 2006 @ 23:13:
[...]
jup! sinds vandaag binnen, en ik vind het een geweldig spelverslavend to the bone...
het leuke is dat je steeds blijft proberen om die gouden sterren te krijgen. ik ben nu pas op level
de reviews vallen best tegen, wat mij dan weer tegen valt. ik vind het een van de mooiste spellen die te krijgen zijn voor de ds (mede door de filmpjes en de stijl waarin het gemaakt is), verslavingsfactor is belachelijk hoog en door lage instapgrens is het weer voor iedereen te doenoverigens vind ik dit spel niet te vergelijken met mario vs donkey (deel 1).
Het is een leuk spel, maar veel te kort. Maar de besturing is echt super, heerlijk om je mario's zo heen en weer te slepen met je stylus en in de problemen te komen als je meerdere mario's tegelijk door de finishi wil laten lopen (zodat je bonuspunten krijgt).
Hierna ga ik beginnen aan dragon quest, maar die had mijn broer in 3 dagen uitgespeeld. Benieuwd of ik er langer over doe, hij is nogal een harcore rpg liefhebber (en volgens mij is het een rpg spel) en heeft volgens mij 2 nachten niet geslapen
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 21:54 ]
Verwijderd
Ik vind het echt niks, besturing is te kut voor woorden, je mario's reageren totaal niet zoals je wil, zelfde geld voor andere objecten, allemaal te onlogisch en onnauwkeurig. Heb het 30 minuten gespeeld maar het is te frustrerend als je mario's voor de zoveelste keer weer eens niet stilstaan, springen of de goede richting in bewegen wanneer jij dat wil.HIValicious schreef op woensdag 27 september 2006 @ 23:13:
[...]
jup! sinds vandaag binnen, en ik vind het een geweldig spelverslavend to the bone...
de reviews vallen best tegen, wat mij dan weer tegen valt. ik vind het een van de mooiste spellen die te krijgen zijn voor de ds (mede door de filmpjes en de stijl waarin het gemaakt is), verslavingsfactor is belachelijk hoog en door lage instapgrens is het weer voor iedereen te doenoverigens vind ik dit spel niet te vergelijken met mario vs donkey (deel 1).
ik vind het wel een uitdaging om alle marios perfect om over de finish te krijgen, ook leuk die mini games. ik zit nu net in 3.1. vervelend is dat als je eigk te weinig tijd hebt om een leuke game te spelen.Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 21:51:
[...]
Ik heb het spel nu een week gespeeld (elke dag even een half uur in de trein), maar ik heb hem al bijna uitgespeeld? Zit nu in het laatste level en echt moeilijker wordt het niet (in tegenstelling tot deel 1). In totaal maar iets van 4 uur gameplay en online is nog weinig te vinden (op een level wat niks voorstelt van Nintendo zelf). Dat online levels uitwisselen is leuk bedacht, maar ik het het idee dat je alleen levels kan uitwisselen als iemand anders ook toevallig online is en dat is dus bijna nooit het geval... als je zelf gamed, dan kan je geen levels uitwisselen. Op die manier heb je dus niks aan dat online gedeelte vind ik.
Het is een leuk spel, maar veel te kort. Maar de besturing is echt super, heerlijk om je mario's zo heen en weer te slepen met je stylus en in de problemen te komen als je meerdere mario's tegelijk door de finishi wil laten lopen (zodat je bonuspunten krijgt).
Hierna ga ik beginnen aan dragon quest, maar die had mijn broer in 3 dagen uitgespeeld. Benieuwd of ik er langer over doe, hij is nogal een harcore rpg liefhebber (en volgens mij is het een rpg spel) en heeft volgens mij 2 nachten niet geslapen
grappig hoe mensen elkaar kunnen tegen spreken!Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:47:
[...]
ik vind het echt niks, besturing is te kut voor woorden, je mario's reageren totaal niet zoals je wil, zelfde geld voor andere objecten, allemaal te onlogisch en onnauwkeurig. Heb het 30 minuten gespeeld maar het is te frustrerend als je mario's voor de zoveelste keer weer eens niet stilstaan, springen of de goede richting in bewegen wanneer jij dat wil.
ik vind het eigk wel goed werken. mss moet je de help eens bekijken. maar goed volgens mij heb je het spel al afgeschreven dus mijn uitleg heb je niet meer nodig...
zijn er mensen die er ervaring hebben met andere stylussen? bijv van hori.
This is the Way.
Verwijderd
Via de sterrencatalogus op www.nintendo.nl had ik een paar weken geleden een pacman stylus gekocht en die is 2 keer zo groot en 2 keer zo dik als een normale stylus en ik vind hem vele malen fijner in de hand liggen. Ik krijg veel minder last van kramp. Helaas moet mijn broer hem hebben volgende week, ik had hem namelijk voor hem besteld. Maar je kan dus ook dikkere grotere stylussen kopen in Nederland?HIValicious schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:01:
zijn er mensen die er ervaring hebben met andere stylussen? bijv van hori.
Ik ga hem ook zeker spelen. Enige wat ik echt jammer vind is dat er niet een Nederlandse vertaling in zit, dat is echt zonde. Ik kan hem nu niet aan mijn ouders geven bijvoorbeeld (om patience te spelen) omdat ze niet goed Engels kunnen. Ook jammer dat je sommige games moet vrijspelen (maar misschien komt daar wel een cheat voor uit).SLedder schreef op donderdag 28 september 2006 @ 21:18:
Vandaag het spel '42 All-Time Classics' opgehaald.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2006 10:47 ]
maakt me eigk niet veel uit waar ik die bestel. CC/PayPal ftwVerwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:45:
[...]
Via de sterrencatalogus op www.nintendo.nl had ik een paar weken geleden een pacman stylus gekocht en die is 2 keer zo groot en 2 keer zo dik als een normale stylus en ik vind hem vele malen fijner in de hand liggen. Ik krijg veel minder last van kramp. Helaas moet mijn broer hem hebben volgende week, ik had hem namelijk voor hem besteld. Maar je kan dus ook dikkere grotere stylussen kopen in Nederland?
[ Voor 5% gewijzigd door NoTimeRemains op 29-09-2006 11:18 ]
This is the Way.
Dus gewoon halen. Wat er goed bij je in de hand ligt, die moet je nemenHIValicious schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:16:
[...]
maakt me eigk niet veel uit waar ik die bestel. CC/PayPal ftw
Gister rocket slime gehaalt
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ik ga hem ook vanmiddag halen denk ik. Wel vreemd voor een spel met een nederlandse titel dat er geen nederlandse taal in zit. Weet je dat wel zeker?Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:45:
[...]
Ik ga hem ook zeker spelen. Enige wat ik echt jammer vind is dat er niet een Nederlandse vertaling in zit, dat is echt zonde. Ik kan hem nu niet aan mijn ouders geven bijvoorbeeld (om patience te spelen) omdat ze niet goed Engels kunnen. Ook jammer dat je sommige games moet vrijspelen (maar misschien komt daar wel een cheat voor uit).
edit:
Inmiddels in mijn bezit.
En inderdaad nederlandse handleiding en engelse schermteksten 
Inmiddels in mijn bezit.

[ Voor 8% gewijzigd door D3ft0n3 op 29-09-2006 13:23 ]
Ignorance Is Bliss
Heb sinds een paar weken een DS Lite en dacht dat ik hier eens even moest komen buurten 
Ik heb er voorlopig deze games bij: Advance Wars, Resident Evil, Meteos, Bomberman, Atari Retro, Project Rub. Net als met m'n gba speel ik het meeste Advance Wars.
Ik heb er voorlopig deze games bij: Advance Wars, Resident Evil, Meteos, Bomberman, Atari Retro, Project Rub. Net als met m'n gba speel ik het meeste Advance Wars.
Die 42 games lijkt mij ook wel cool.
Waar is MvsDK al uit? Vlieg morgen nl. naar de VS...
Waar is MvsDK al uit? Vlieg morgen nl. naar de VS...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Zijn er ook wel eens producten voor ~1700 punten in de catalogus? Bijv. die pacman stylus..
Ik heb een GC en een DS en de games smash brother & mario sunshine geregd maar beide apparaten gemod dus krijg geen punten meer
Vroeg me af of er toch nog eens iets komt behalve ringtones ed.
Ik heb een GC en een DS en de games smash brother & mario sunshine geregd maar beide apparaten gemod dus krijg geen punten meer
Heel soms komt er iets voor dat aantal punten er in. Maar als je echt iets meer dan een stylus of een tasje voor je DS wil, zul je toch echt je spellen moeten kopen.g00fy schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 20:10:
Zijn er ook wel eens producten voor ~1700 punten in de catalogus? Bijv. die pacman stylus..
Ik heb een GC en een DS en de games smash brother & mario sunshine geregd maar beide apparaten gemod dus krijg geen punten meerVroeg me af of er toch nog eens iets komt behalve ringtones ed.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Een extra stylus vind ik best, ik koop immers niet meer spellen dus punten verdien ik niet. Maar zou toch leuk dat voor de punten die ik heb, ik toch iets kan uitzoeken
Spellen kopen als je ze al hebt voor ze hier in de winkel zijn is n beetje zonde, vind ik dan.
Verwijderd
De laatste levels zijn wel hilarisch als je probeert alle mario's in 1 keer door de poort te krijgen, ze lopen echt allemaal de verkeerde kanten op door alle buizen. Ik zou hem wel in de VS halen, je speelt hem gewoon lekker en verkoopt hem toch weer voor een goede prijs 2e hands omdat hij hier nog niet uit is.Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:12:
In de VS is ie al uit, vind het niet zo geweldig though.
Wellicht kan je ook een game tax free kopen op schiphol of in de VS op de terugreis? Kan flink schelen lijkt mij. Ik zou zeker voor age of empires gaan, die is erg goed.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2006 21:21 ]
Verwijderd
Volgens mij was die stylus al 3000 punteng00fy schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 20:10:

Wees blij dat je dingen gratis kunt krijgenVerwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 21:19:
[...]
Volgens mij was die stylus al 3000 punten, ik heb 4 jaar lang punten verzameld voordat ik 1 stylus, 1 GBA game en 1 Gamecube game kon "kopen" en ik had hiervoor iets van 18 spellen geregistreerd, 1 gamecube, 4 GBA's en 3 NDS'en.... eigenlijk is het veel te duur om echt leuk te zijn, maarja.
Ignorance Is Bliss
Die stylus was maar 2000 sterren. Je kunt 5 sterren per dag krijgen door alleen al de Nintendo site te bezoeken. Dat lijkt niet veel, maar als je het elke dag blijft doen stapelt het redelijk op.Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 21:19:
[...]
Volgens mij was die stylus al 3000 punten, ik heb 4 jaar lang punten verzameld voordat ik 1 stylus, 1 GBA game en 1 Gamecube game kon "kopen" en ik had hiervoor iets van 18 spellen geregistreerd, 1 gamecube, 4 GBA's en 3 NDS'en.... eigenlijk is het veel te duur om echt leuk te zijn, maarja.
Verwijderd
Ik bezoek die site al dagelijks. Maar als die stylus 2000 punten was, dan betekend het nog wel 400 dagen sparen! Dus echt veel vind ik het niet qua opstapelen. Is er geen macro'tje ergens te vinden die elke dag even die site bezoekt en inlogt zodat je 5 sterren krijgt? Dat is volgens mij met een beetje programmeerkennis (dat bij mijn ontbreekt) eenvoudig te bouwen.MetroidPrime schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 22:57:
Die stylus was maar 2000 sterren. Je kunt 5 sterren per dag krijgen door alleen al de Nintendo site te bezoeken. Dat lijkt niet veel, maar als je het elke dag blijft doen stapelt het redelijk op.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2006 09:35 ]
Er staat in de algemene voorwaarden dat het gebruik van een computerprogramma om automatisch sterren te verzamelen een ban oplevert.Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 09:34:
[...]
Ik bezoek die site al dagelijks. Is er geen macro'tje ergens te vinden die elke dag even die site bezoekt en inlogt zodat je 5 sterren krijgt? Dat is volgens mij met een beetje programmeerkennis (dat bij mijn ontbreekt) eenvoudig te bouwen.
Weet iemand wanneer die opera browser uitkomt voor de DS?
De browser komt op vrijdag uit.VeeGee schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 09:39:
Weet iemand wanneer die opera browser uitkomt voor de DS?
Verwijderd
MetroidPrime schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 09:37:
Er staat in de algemene voorwaarden dat het gebruik van een computerprogramma om automatisch sterren te verzamelen een ban oplevert.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2006 09:43 ]
Een tab in firefox die bij het opstarten vanzelf even ook langs de nintendo-site gaat lijkt me nouwelijks strafbaar. Dat ik er verder niks doeMetroidPrime schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 09:37:
[...]
Er staat in de algemene voorwaarden dat het gebruik van een computerprogramma om automatisch sterren te verzamelen een ban oplevert.

This space is occupied
Verwijderd
Dat zou inderdaad niet veel opvallen. Hoe kan je dat in firefox aanzetten? Ik heb die tabs extensie er niet opstaan. Kan je een korte uitleg geven?Collaborator schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 09:43:
[...]
Een tab in firefox die bij het opstarten vanzelf even ook langs de nintendo-site gaat lijkt me nouwelijks strafbaar. Dat ik er verder niks doetja
Extra > opties > Startpagina > locatie: eerstewebsite.com|nintendowebsite.com gescheiden dus met een |Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 09:44:
[...]
Dat zou inderdaad niet veel opvallen. Hoe kan je dat in firefox aanzetten? Ik heb die tabs extensie er niet opstaan. Kan je een korte uitleg geven?
This space is occupied
Heeft iemand de game 'Cooking Mama' al gespeeld? Ik vind het echt GOUD! Slaat helemaal nergens op, maar zo ontzettend origineel. Helemaal te gek en toch vrij uitdagend 
Screens :

Screens :

Ik vind Cooking Mama ook erg leuk om af en toe tussendoor te spelen. Maar het is alles behalve uitdagend vind ik eigenlijk.
Alles op 'Very Good' uitspelen vind ik toch vrij pittig bij sommige gerechten.-Sander schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:43:
Ik vind Cooking Mama ook erg leuk om af en toe tussendoor te spelen. Maar het is alles behalve uitdagend vind ik eigenlijk.
Verwijderd
Ik vind het ook een leuk spel, maar ook echt voor tussendoor. Een half uurtje in de trein is ideaal voor deze game. Alleen ben ik nog niet zo goed in vleesbakken. Ik krjig het nog niet echt voor elkaar bij bepaalde gerechten, maar anderen zoals rijst maken gaan erg goed inmiddels.-Sander schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 19:43:
Het is wel een leuke game omdat de levels zo kort zijn. Je speelt ze zo een paar keer achter elkaar om beter te worden en dat is vermakelijk.
Verwijderd
daar wacht ik nu ook al weeken op van cd-wowVerwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 10:43:
[...]
Ik vind het ook een leuk spel, maar ook echt voor tussendoor. Een half uurtje in de trein is ideaal voor deze game. Alleen ben ik nog niet zo goed in vleesbakken. Ik krjig het nog niet echt voor elkaar bij bepaalde gerechten, maar anderen zoals rijst maken gaan erg goed inmiddels.
Het is wel een leuke game omdat de levels zo kort zijn. Je speelt ze zo een paar keer achter elkaar om beter te worden en dat is vermakelijk.
Verwijderd
Werkt de truc met het vasthouden/indrukken van bepaalde knoppen bij het starten van een game om alle oude data te verwijderen bij alle DS games ???
Heb een paar 2e hands games overgenomen voor de kids en wil alle oude data "erasen" zodat ze helemaal opnieuw kunnen beginnen.
Zo te zien zitten er in bijv. MarioKart en Animal Crossing ook mogelijkheden in de options om oude date te vegen ...
Heb een paar 2e hands games overgenomen voor de kids en wil alle oude data "erasen" zodat ze helemaal opnieuw kunnen beginnen.
Zo te zien zitten er in bijv. MarioKart en Animal Crossing ook mogelijkheden in de options om oude date te vegen ...
Die combinatie staat meestal in het boekje beschreven.
Verwijderd
Yep, bij Animal Crossing is het mij gelukt, net als bij Trauma Center, en het stond allebei in de boekjes vermeld! Ergens in het begin dacht ik, succes iniedergeval!
ik vind het best wel een leuk spel, gewoon door de vage (JapanseCooking Momma
mensen vinden het best vreemd als je in de trein naar je GF roept dat je een pizza hebt gemaakt en daar een very good voor hebt gekregen
hoe zit het eigk met Star Fox Command, hoe vinden jullie dat spel eigk? op zich redelijk leuk, ziet er ook weer lekker oldskool uit. maar toch mis ik iets, icm de thumbstrap kan je wel lekker vliegen maar het is toch raar spelen.
This is the Way.
Japans? Daar is gewoon een engelse versie van hoorHIValicious schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:05:
[...]
ik vind het best wel een leuk spel, gewoon door de vage (Japanse) setting, de dingen die je moeten uitvoeren, en natuurlijk het streven naar de 'Very Good'
mensen vinden het best vreemd als je in de trein naar je GF roept dat je een pizza hebt gemaakt en daar een very good voor hebt gekregen
[ Voor 19% gewijzigd door Cartman! op 03-10-2006 10:13 ]
dude, je meent tg00fy schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:07:
[...]
Japans? Daar is gewoon een engelse versie van hoor
tis toch een japanse setting, als in manga achtige stijl...
This is the Way.
Ja, dat wel maar zeker niet vaag... Daarom dacht ik dat je doelde op japanse text.HIValicious schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:17:
[...]
dude, je meent t
tis toch een japanse setting, als in manga achtige stijl...
Verwijderd
Spelen anderen ook met de gedachte Pokemon Diamond/Pearl te importeren? Op Liksang is het niet uitverkocht terwijl dit mij toch sterk lijkt.
Als je geen kennis van de Japanse taal hebt vooral niet doen.
Verwijderd
De Japanse versie bedoel je?Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:21:
Spelen anderen ook met de gedachte Pokemon Diamond/Pearl te importeren? Op Liksang is het niet uitverkocht terwijl dit mij toch sterk lijkt.

Net ook die maar besteld op PlayAsia. Hij ziet er erg goed uit, ben benieuwd
Ben best fan van Hori producten, heb screen protectors van ze en n digital controller voor de gamecube en ze bevallen uitstekend. Die seal of quility krijgen ze vast niet voor niks.
Verwijderd
spel is zeer goed te spelen hoor.-Sander schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:09:
Als je geen kennis van de Japanse taal hebt vooral niet doen.
ik snap geen japans maar als je al een keer pokemon hebt gespeeld dan gaat t van zelf.
hier is een guide te lezen die alle japanse teksten heeft vertaald,
dus daarmee is het helamaal makkelijk te spelen
Hoe zit het met de online mode? Met name het vraag en aanbod deel van de online functionaliteit zal toch wel enige Japanse kennis vergen?Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:45:
[...]
spel is zeer goed te spelen hoor.
ik snap geen japans maar als je al een keer pokemon hebt gespeeld dan gaat t van zelf.
hier is een guide te lezen die alle japanse teksten heeft vertaald,
dus daarmee is het helamaal makkelijk te spelen
Verwijderd
Ik heb hem even getest voor je en ik kom er niet echt uit. Ik speel ook niet vaak meer Japanse games (niet meer sinds het MSX tijdperk eigenlijk), maar je mist toch wel een groot deel van het verhaal en dat is eigenlijk zonde. Alleen doen dus als je echt een pokemon gek bent.MetroidPrime schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:56:
Hoe zit het met de online mode? Met name het vraag en aanbod deel van de online functionaliteit zal toch wel enige Japanse kennis vergen?
Ik heb eindelijk mario vs donkey kong uitgespeeld, althans ik ben nu in het level na nummer 8 en ik ben echt dolenthousiast. Dit zijn oude remakes van de game en watch spellen (level 1 althans wel en daarin speel ik nu). Echt fantasisch om met mario weer trapjes op te klimmen en over vaten te springen en nu krijg je schuivende trapjes en meerdere mario's tegelijk, wat fantastisch!!! Als je vroeger de game & watch donkey kong veel speelde, dan is het alleen om dit level al een must have. Als je tenminste zo gek op dat spel was als ik
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 22:34 ]
Hmm F*CK IT... mijn DS Lite heeft het welbekende scheurtje bij de scharnieren.
Als ik me niet vergis is de DS dan kosteloos om te ruilen?
Als ik me niet vergis is de DS dan kosteloos om te ruilen?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Weet iemand of Opera DS zal werken met elke open wifi spot zegmaar? Want als het alleen werkt op de info die je bij WFC instelt dan kan ik beter mn eigen pc pakken... toch?
http://www.nintendowifi.nl/hotspots/searchHotSpot.dog00fy schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 00:28:
Weet iemand of Opera DS zal werken met elke open wifi spot zegmaar? Want als het alleen werkt op de info die je bij WFC instelt dan kan ik beter mn eigen pc pakken... toch?
Veel plezier.
Owja. Rocket slime uitgespeeld. Was een leuke 12 uur. Nu de rest nog.
[ Voor 9% gewijzigd door disjfa op 05-10-2006 00:31 ]
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Als het goed is zou het gewoon met de meeste hotspots moeten werken. Je schijnt alleen niet gratis van de T-mobile hotspots gebruik te kunnen maken, daarvoor moet je waarschijnlijk betalen, in tegenstelling tot bij DS spellen.g00fy schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 00:28:
Die pagina draait altijd uit op een 404tje..wat ik ook invuldisjfa schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 00:31:
[...]
http://www.nintendowifi.nl/hotspots/searchHotSpot.do
Veel plezier.
Owja. Rocket slime uitgespeeld. Was een leuke 12 uur. Nu de rest nog.

Is dat al bevestigd? Ik zie dat de browser morgen officieel uitkomt (op bartsmit staat die datum tenminste) en het zou wel handig zijn als de T-Mobile hotspots werken....die zie je toch op veel plekken...MetroidPrime schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 00:51:
[...]
Als het goed is zou het gewoon met de meeste hotspots moeten werken. Je schijnt alleen niet gratis van de T-mobile hotspots gebruik te kunnen maken, daarvoor moet je waarschijnlijk betalen, in tegenstelling tot bij DS spellen.
Ik weet het niet helemaal zeker of het klopt, maar ik heb op het Opera forum er een aantal berichten van gebruikers over gelezen. Zodra je van zo'n, voor DS spellen gratis, hotspot gebruik probeert te maken schijn je een log-in pagina te krijgen, net zoals wanneer je met een laptop gebruik van diezelfde hotspot probeert te maken.Walkman schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:45:
[...]
Is dat al bevestigd? Ik zie dat de browser morgen officieel uitkomt (op bartsmit staat die datum tenminste) en het zou wel handig zijn als de T-Mobile hotspots werken....die zie je toch op veel plekken...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op zoek naar een leuke game? Check de startpost en lees diverse reviewsites!
Heb je problemen om met je DS te verbinden naar een wireless netwerk? Stel je vraag dan in Spielerij - Problemen & Vragen
Op zoek naar een leuke game? Check de startpost en lees diverse reviewsites!
Heb je problemen om met je DS te verbinden naar een wireless netwerk? Stel je vraag dan in Spielerij - Problemen & Vragen