Aah oké, wacht ik wel tot vanavond of zo.Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 11:32:
Duurt 1sec ofzoMaar server is gewoon vol dus blijft is bij Logging in vast hangen
Verwijderd
ook dan zal hij wel vol zijnD. Ninjai schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 11:33:
[...]
Aah oké, wacht ik wel tot vanavond of zo.![]()
max 1000 spelers tegelijk momenteel
Verwijderd
If you are having a hard time connecting to the server, it is because there is 1,000 player limitation for Closed Beta service. Our server has been filled with 1,000 players just 3 minutes after the service started. But don't give up yet! If somebody logs-off out of that 1,000, you always have the chance to fill in the empty spot!
LOL, in 3minuten al 1000spelers.
Edit:
Als je niet online kan komen word je in soort wachtrij gezet, gewoon scherm op Logging In laten staan en na een paar minuten zit je online
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 12:01 ]
Level je zo snel omhoog?TrekDr0p schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:05:
Ff de tut doorheen gelopen inmiddels alweer lvl 14 dus schiet wel op ben nu gestopt, moet weer verder met werken
Mikkel4NL is mn naam, pm me maar voor party of zo is leuker
CPU+Mobo upgrade
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
Ben je online? Ik kan je niet toevoegen @ Friendlist.michaeltb schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:12:
ik zit er ook in, ben nu bezig mn lion te lvlen.
Mikkel4NL is mn naam, pm me maar voor party of zo is leuker
Voeg mij maar anders toe: DoominatorNL
Btw dat drillen is wel leuke feature
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 12:43 ]
hahaha idd . als je erin bent en niet speelt gewoon ingelogd blijven dusIdifix schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:45:
*zucht* ging dr maar is iemand ofline dan kan ik spelen
mijn ign is :
1
A[NL]
Dragon[NL]
(ben alleen zo stom geweest om nu uit te loggen en kan er ds nu niet meer in
ja idd ben ik ook van plan. heb er maar ff een film opgezet gaat de tijd wat snellerDJrDJ666 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:57:
[...]
hahaha idd . als je erin bent en niet speelt gewoon ingelogd blijven dus
mijn ign is :
1
A[NL]
Dragon[NL]
(ben alleen zo stom geweest om nu uit te loggen en kan er ds nu niet meer in![]()
)
Verwijderd
At 7:00 AM EST, we are going to have a quick server maintenance in order to allow higher player capacity. Thanks for your cooperation during our Closed Beta service.
Thank you.
Server maintance dus ff
[ Voor 18% gewijzigd door Idifix op 04-08-2006 13:21 ]
Verwijderd
Ze hebben ook hun capiciteit net verhoogd.
Verwijderd
iemand die samen wil spelen mijn naam is SemT_X en ben een lion
ik zit dr ook in en heet Racekak en ben een racoonVerwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:31:
inderdaad ik was gewoon in 1 keer binnen
iemand die samen wil spelen mijn naam is SemT_X en ben een lion
Misschien dat de computer hier op werk het niet zo fijn vind
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door D. Ninjai op 04-08-2006 14:48 ]
welk lvl zijn jullie nu?? en in welke stad zijn julie gedropped?Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 15:25:
Ze stoppen mensen random in een stad na het completen van de tutorial, dat vind ik echt kut want desert beach ligt echt heel stuk lopen van bijv coral beach.
Nog ff een screenie van mij
[afbeelding]
ik ben lvl 8 en zit in desert beach
Verwijderd
voor meer info moet je dit maar checken: http://www.onrpg.com/boar.../10125-lion-gunchar-guide

Just Say S.O.S
Als iemand zwemhoedjes heeft verkoop ze aan mij
niet teveel want dan kom ik boven mijn 15GB/week uit
Grootste uitdaging van Trickster Online is om op de server te kunnen komen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 21:19:
zijn de servers nogsteeds moeilijk bereikbaar ofniet?
anders probeer ik het een keertje
Verwijderd
dan ga ik dus gewoon lekker wat anders doen d-;D. Ninjai schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 21:21:
[...]
Grootste uitdaging van Trickster Online is om op de server te kunnen komen.
Verwijderd
Maar ik stop er ff mee, de lag is niet normaal kan niet normaal lopen enzo.
Verwijderd
Iemand ervaring met een gunner die pure pvp is? Ik las op een guide dat 1144 goed voor PvP is. TOt level 60 schijnt dat dan weer gaar te levelen. Denk dat ik eerst maar eens een 4141 maak, want pvmen doe je toch meestal en ik moet het spel nog leren kennen.
Verwijderd
ik bedoel het is een circel waarin je het opgeeft dus hoe bekijk je het precies
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 21:51 ]
Naam: Kiora
Type: Cat (charm-type)
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
power/magic/sense/charm.Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 21:50:
in welke volgorde zie je dan de stats met die getallen?
ik bedoel het is een circel waarin je het opgeeft dus hoe bekijk je het precies
Het werkt voor geen ene meter.
[ Voor 19% gewijzigd door Zerora op 04-08-2006 22:10 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik ga toch voor de 1144 lion build, Dat is veel beter op hogere levels.
Verwijderd
ik ben zelf voor een 2143 gegaanTripp schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:26:
is het zeker, Ben nog steeds aan het patchen, dus ik merk het wel over een uur hoe het inloggen is.
Ik ga toch voor de 1144 lion build, Dat is veel beter op hogere levels.
mijn verdeling is 3124 en ben een racoon(lvl 17 numichaeltb schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:49:
en ik 4141we hebben nu dus alle mogelijke lions zo'n beetje hier
[ Voor 10% gewijzigd door Idifix op 04-08-2006 23:26 ]
En natuurlijk moet er zsm een GoT-guild komen, als er natuurlijk genoeg animo is. Maar dat zal geen probleem zijn toch?
Disconnected, weer heel dat inloggen wachten....
Verwijderd
Ik ga zo met hele groep proberen naar Paradise Island te lopen (die andere beginners stad). Word wel moeilijk we moeten door fields van lvl 30 mobs.
doe maar ik wacht wel op je:P (char name is racekak) als ik erop kan komen.Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 00:00:
Ben nu lvl 12, ik level echt uber langzaam
Ik ga zo met hele groep proberen naar Paradise Island te lopen (die andere beginners stad). Word wel moeilijk we moeten door fields van lvl 30 mobs.
en dat lvlen tja ik heb gewoon veel partys gejoint veel quests gedaan
[ Voor 11% gewijzigd door Idifix op 05-08-2006 00:11 ]
Verwijderd
Beetje tweaken en alles lukt...
Hint 1: trickster.bin
Hint 2: ????Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 00:23:
Hmm launchen via de website hoeft echt niet hoor![]()
Beetje tweaken en alles lukt...
Hint 1: trickster.bin
Wat moet je dan precies doen??
btw. Ik ben tot lvl 6 gekomen. Ik vind het weer goed voor vandaag.
Morgen post ik mn build nog wel fftjes.
[ Voor 5% gewijzigd door Zerora op 05-08-2006 00:49 ]
Verwijderd
Het is ons trouwens niet gelukt om naar paradise island te lopen
Ik ga nu afk, blijf ingame:) Er is btw ook een GoT chatroom ingame genaamd: Tweakers.net
Bestand openen met de exe file natuurlijk, alleen hij haalt iets van de website. Ik krijg steeds een error met de file en de website doet het gewoon. Wat die alleen niet doet is inloggen.Zerora schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 00:48:
[...]
Hint 2: ????
Wat moet je dan precies doen??
Een paar posts terug staat dat je gewoon moet wachten, maar na 20 minuten heb ik er niet meer zoveel vertrouwen in.
Verwijderd
Volgende week komt er gelukkig een nieuw island
Hello. This is Trickster Team.
First of all, thank you for all your support and interest in Trickster Online.
Due to overwhelming demand for our Closed Beta testing, a lot of testers are having difficulty logging into Trickster Online and we are fully aware of the current situation regarding connection availability.
As we have announced earlier, our server currently have a restricted number of player connections for stability purposes during our Closed Beta service. In order to fulfill all your interest and accommodate increased number of player population, our team is working around the clock to add another channel to the server. Addition of a new island (channel) is scheduled to open early next week. We are fully aware of all your inconveniences so please stay patient until our servers are added.
Trickster Online’s Closed Beta has just begun. It has been an exciting and daunting week for Trickster Online. We have cool updates and contents getting ready for unlimited fun and exciting adventures in Trickster world. We will continue to improve Trickster Online to return thanks to all the fans!
Thank you.
Trickster Team
*Please note that some of the error messeges which appear when starting Trickster Online is due the server being full and in fact is not a bug. We admit that some of the error messeges were a bit vague in terms and we will fix this soon. We apologize for your inconvenience.*
Ik heb geen idee of het probleem bij mij ligt of in een van de hops naar de gameserver toe.
Verwijderd
Of ze en emailtje sturen daar vragen ze tenminste om
btw. mn build als Cat-type zijnde: 3 Attack, 1 magic, 2 Sense, 4 charm
Verwijderd
Toen ik daarna de tutorial level verder af ging maken kwam ik op dat andere terecht.
Verwijderd
zit nu in dungeon 1 underground path.
Lvl 18 net gehaald op naar lvl 20
Verwijderd
Hoop dat er snel die update komt met die teleporters.

Edit:
Yes yes
Het is in desert echt stuk minder druk:P en minder shopjes
Gauw maar weer terug naar coral, desert zuigt.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2006 15:58 ]
ik kwam op desert terecht en zit nu met lvl 21 in aquariusVerwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 13:58:
Eindelijk me gun license gekocht, nu nog een gun. Op welk beach island zijn jullie gespawned?
tss ook geen doorzettingsvermogenmichaeltb schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 17:34:
ben maar een bunny begonnen, die lions zijn niet te lvlen en zwak
denk het ook je kunt beter charm of power kiezen denk ikVerwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 18:06:
Lion en Fox zijn de 2 jobs die het langzaamst levelen volgens mij

ow Doominator add me na het nieuwe kanaal
dit ben ik op dit moment 4-1-4-1 Lion (alles op dex)

[ Voor 52% gewijzigd door DJrDJ666 op 05-08-2006 20:36 ]
Desert zuigt inderdaadVerwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 14:30:
Yes yesHet is me gelukt om vanaf coral naar desert te lopen
Het is in desert echt stuk minder druk:P en minder shopjes
Gauw maar weer terug naar coral, desert zuigt.
Waar kan je trouwens die gun license kopen? Nog betere vraag, waar kan je skills leren. Ik zit nu op level 10 en heb nog geen enkele skill. Ben wel alle shops afgegaan, maar toch niet iets van skillsbook gevonden ook niet in het menu, iemand een idee
Verwijderd
Verdulleme, wordt weer een keer alles eraf en dan andere verdeling...
Tot die tijd geen trickster voor mij
Ik zit helaas op Desert Beach, maar ik ga overnieuw beginnen. Ik heb namelijk een foutje gemaakt met het aanmaken van een character. Ik heb namelijk een Sense 2242. Ik ga na de update een 1144 aanmaken.michaeltb schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 20:42:
voor gunskill heb je lvl 15 nodig, bij beachtown paradise zitten al die skill npc's onderaan op het kleine eilandje omringt door water.
[ Voor 8% gewijzigd door Cardinal op 05-08-2006 21:39 ]
Verwijderd
Coral beach town zitten ze linksondercardinal808 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 20:37:
[...]
Desert zuigt inderdaad
Waar kan je trouwens die gun license kopen? Nog betere vraag, waar kan je skills leren. Ik zit nu op level 10 en heb nog geen enkele skill. Ben wel alle shops afgegaan, maar toch niet iets van skillsbook gevonden ook niet in het menu, iemand een idee
iemand een idee , (zijn er al mappen zoals een totaal overzicht
[ Voor 20% gewijzigd door DJrDJ666 op 05-08-2006 21:56 ]
beach field6 - statue of anubis (desertbeach? )Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 22:05:
Welke map zit je nu?
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2006 22:24 ]
hier zijn trouwens wat websites die informatie over trickster hebben :
http://www.onrpg.com/boards/trickster/
http://mytrickster.net
http://tricksters.50webs.com/
http://www.tricksteronline.org/
edit: moet nu weer kunnen spelen
[ Voor 14% gewijzigd door DJrDJ666 op 05-08-2006 22:36 ]
Verwijderd
haat dat soort shit
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2006 22:44 ]
ben net in megalopolis geweest want vandaaruit kun je overal naar toe.... behalve coral
heb in megalopolis wel het bruilofts altaar gevonden
mmm het is WEL mogelijk
[ Voor 50% gewijzigd door DJrDJ666 op 05-08-2006 23:27 ]
Verwijderd
(c)Madm4n [Mogelijke Bypass]
(c)Jozyx [Tutorial Algemeen gebruik]
-Download eerst: http://www.teamcti.com:80/pview/PrcView.zip
-Open dit programma en ga naar Tools-> Process Monitor
-Login op de website en launch de game
-Ga nu naar de Process Monitor en klik rechts op "splash.dmy"/"splash.exe"
-Kies nu Process Details
-Onderaan achter "splash.dmy"/"splash.exe" staan 2 getallen met een komma ertussen, kopieer deze getallen
-Ga nu naar de Trickster map
-Maak een snelkoppeling van "splash.exe"
-Klik rechts op de snelkoppeling en ga naar Eigenschappen
-Plak nu de getallen achter "splash.exe" in het vakje doel
Deze snelkoppeling werkt nu als volwaardig game launcher.
Zo hoef je niet telkens in te loggen op de website.
En Hint1 uit me vorige bericht hint naar een mogelijke bypass dus daar ga ik niet verder op in
Ps: Sorry voor mogelijk vaag taalgebruik
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 14:43 ]