![]() | |
| |
![]() |
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 20:13 ]
![]() | |
| |
![]() |
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 20:13 ]
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 10:46 ]
[ Voor 40% gewijzigd door XXlerator op 28-07-2006 12:04 ]
Dear fans, Today, we had a deep meeting with GamenGame.com and other game service providers. As you know already, we are having SSO problems for a long time. However, we do not have solution for SSO as it is not part of our system. GamenGame has announced for apology for the SSO yesterday. Apology from Game&Game What we notice from today’s meeting is that they need more time for the SSO. It was a tragedy for us. We have promised with you that we will open the service today. And the promise is gone. We know how much that is important to keep one’s promise, especially with loved ones. But we had no choice. There was nothing we can do. Only chance that we have is to trust Game&Game once again and try our best to help them. We know you will blame us. Some of you will never be our friends again. We know that. And that makes us so sad. But there is nothing we can do now. Though we are having a hard time and we do not like the situation but we just can NOT give up. We will keep trying and do our best. We will do our best to keep our promise for those who are still our friends. We really let you down for many times. But trust us. And give us one more faith. No matter what will happen, D-day for Game&Game is next week. And it’s our D-day, too. The Game&Game will notice for more information. And that will be our ground. Once again, thank you and sorry.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 19:06 ]
Verwijderd
31ste zijn ze dus klaar met de test, hoop dat we daarna snel kunnen spelenThis is to inform valued members of game&game.
Game&Game are going to set about testing SSO to provide you with more stable service at the earliest possible moment.
During the SSO test, You can approach web site but we notify you of delaying and stopping of web site according to the state of system.
-Each game’s SSO server test schedule-
♦ Trickster – 08:00 p.m. on 30th, July ~ 01:00 a.m. on 31st, July
♦ Cabal Online – 01:00 a.m. on 31th, July ~ 05:00 a.m. on 31st, July
♦ Dragon Gem – 08:00 p.m. on 31st, July ~ 01:00 a.m. on 1st, August
♦ Ran Online – 01:00 a.m. on 1st, July ~ 05:00 a.m. on 1st, August
Thank you
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2006 10:34 ]
Geweldig, i'm in. Leuke stijl ook. Ik ga voor de Dragon character, ziet er leuk uit en magie is meer mijn ding.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
hoe moet je hem updaten dan??XXlerator schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:58:
Als je volgende week snel wil beginnen zou ik nu alvast maar de client downloaden en updaten... De client was bij mij in een minuutje of 7 binnen, updaten duurt nu al 4 uur en het einde begint nu pas in zicht te komen.. heel langzaam...
Spel ziet er best ok uit van wat ik er tot nu toe van gezien heb, ben benieuwd volgende week..
[ Voor 5% gewijzigd door michaeltb op 30-07-2006 11:49 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Zerora op 30-07-2006 12:48 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik ben nog meer benieuwd na het bekijken van deze site! Ziet er goed uit.Thralas schreef op zondag 30 juli 2006 @ 12:54:
Site met veel info (ook een complete guide mocht je de Japanse versie vast willen proberen).
SSO? Dat is d...Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:10:
De SSO is up, je kan nu inloggen op de site.
Nu wachten totdat de gameservers up gaan.
[ Voor 24% gewijzigd door D. Ninjai op 01-08-2006 11:18 ]
Dat zal ook niet lang meer duren dan. Want die SSO was volgens mij het grootste probleem waarom het spel nog niet open kon.Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:10:
De SSO is up, je kan nu inloggen op de site.
Nu wachten totdat de gameservers up gaan.
You got mailVerwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 00:15:
Hey Rakkerzero, cool dat je een layout bent gaan maken. je kan hem naar me mailen als je wilt: --mail adres--.
Of voeg me ff toe op msn: --mail adres--
[ Voor 22% gewijzigd door Zerora op 01-08-2006 11:23 ]
Lukt alleen als je IE 6 gebruikt...Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 09:33:
Naar de map gaan waar je hem geinstalleerd hebt en dan splash.exe openen
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
hmm bij mij duurde het updaten minder dan 1 uurZerora schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:15:
[...]
Dat zal ook niet lang meer duren dan. Want die SSO was volgens mij het grootste probleem waarom het spel nog niet open kon.
Btw. Ik heb gisteravond dat updateprogramma (splash.exe) gestart. Dat was net na etenstijd. Rond 23.00 uur was ie nog niet klaar met updaten.![]()
Hoort dat zo lang te duren??
[...]
You got mail
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 18:55 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Omdat ik ook nog WoW speel zal ik waarschijnlijk niet zo heel vaak ingame zijn met dit spel, maar ik wil toch nog mijn ingame mededelen.
SSO is dus nog niet opgelostAlert for Wrong Information by Fake Webmaster.
We alert to all of you regarding fault information which announced the cancellation of service.
This is not true nor written by official webmaster of Trickster.
Please ignore any further information related to this wrong announcement.
And you can also check out the link by gamengame.com regarding Fake Webmasters. Fake Webmasters
The service will start as soon as SSO problem is solved.
Thank you.
Verwijderd
Word dus vrijdag dan ofzoDear fans,
We will be updating our servers for better service.
Date : 2006/08/03
Time : 15:30~16:30(GMT+09:00) / 02:30~03:30 (EST)
Sorry for your inconvenience.
Thank you
[ Voor 59% gewijzigd door TrekDr0p op 02-08-2006 16:33 ]
Dat is wel mooi, want bij maplestory duurd dat na een tijdje erg lang voordat je kan lvlen.Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:46:
Maart 2005 kwam die uit in Japan. 2004 in Korea
http://www.ntreev.com/en/company_history.aspx
Maar het levelen valt wel mee in Trickster, je bent volgens mij heel snel high level.
[ Voor 17% gewijzigd door TrekDr0p op 02-08-2006 17:38 ]
Een hele grote zelfs. Heb ze al een aantal dagen geleden gemailed met de aanbieding om de zwakke punten aan te wijzen en eventueel voor te doen hoe het wél moet. Wat ik terugkreeg was een standaard 'Thanks for your suggestion' email. Terwijl ik toch duidelijk vermeldde dat alle userinfo op voor het oprapen ligt. Ik wil iedereen daarom ook aanbevelen om een password te gebruiken dat je NERGENS anders gebruikt, op het moment kun je zo aan iedere gewenste pass komen.Zerora schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:37:
[...]
SSO is dus nog niet opgelost![]()
Overigens wel lekker geregeld met die fake webmasters. Lekje in hun rechtensysteem??
Gewoon nog een mailtje sturen met hetzelfde verhaalThralas schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 18:00:
[...]
Een hele grote zelfs. Heb ze al een aantal dagen geleden gemailed met de aanbieding om de zwakke punten aan te wijzen en eventueel voor te doen hoe het wél moet. Wat ik terugkreeg was een standaard 'Thanks for your suggestion' email. Terwijl ik toch duidelijk vermeldde dat alle userinfo op voor het oprapen ligt. Ik wil iedereen daarom ook aanbevelen om een password te gebruiken dat je NERGENS anders gebruikt, op het moment kun je zo aan iedere gewenste pass komen.
Shit man, ik gebruik een password daar die ik zowat op elke site gebruikt. Is het lek er nog steeds niet uit?Thralas schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 18:00:
[...]
Een hele grote zelfs. Heb ze al een aantal dagen geleden gemailed met de aanbieding om de zwakke punten aan te wijzen en eventueel voor te doen hoe het wél moet. Wat ik terugkreeg was een standaard 'Thanks for your suggestion' email. Terwijl ik toch duidelijk vermeldde dat alle userinfo op voor het oprapen ligt. Ik wil iedereen daarom ook aanbevelen om een password te gebruiken dat je NERGENS anders gebruikt, op het moment kun je zo aan iedere gewenste pass komen.
Heb het zojuist gecontroleerd en het is nog steeds zo lek als een mandje.Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 19:46:
[...]
Shit man, ik gebruik een password daar die ik zowat op elke site gebruikt. Is het lek er nog steeds niet uit?
[ Voor 45% gewijzigd door TrekDr0p op 03-08-2006 09:03 ]
Verwijderd
misschien is het dus wel leuk om zelf dingen uit te zoeken en ik heb net voor je gekeken nog geen leuk scherm d-:TrekDr0p schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 08:28:
Dat is wel vet mooi klote.
Hoop dat ze het snel fixen.
En ik hoop nog meer dat er over 2 uur een mooi scherm komt als ik trickster opstart
Maar kan iemand mij nog eens heel makkelijk uitleggen hoe ik een lion kwa skills enzo moet opbouwen, en waarin ik me skillpoints moet stoppen?
Want ik snap er niks van, misschien omdat er nog zo weinig guides zijn. Zoals bij maplestory.
je haalt me de woorden uit de mond.Zerora schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:33:
IK ga niks uitzoeken qua skills. Ik wil er zelf achterkomen als ik het spel speel. Dan vind ik immers het leuke. Alles zelf uitzoeken dmv het spel te spelen. Dan kom je er vanzelf achter wat nodig is en wat minder.
Verwijderd
AMEN to thatZerora schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:33:
IK ga niks uitzoeken qua skills. Ik wil er zelf achterkomen als ik het spel speel. Dan vind ik immers het leuke. Alles zelf uitzoeken dmv het spel te spelen. Dan kom je er vanzelf achter wat nodig is en wat minder.
Verwijderd
Ik zit al vanaf begin juli te wachten tot het een keer online komtResistance_NL schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:10:
Oke, oke, ik snap wel wat ze bedoelen, maar toch. Zit al vanaf vorige week zaterdag elke dag te wachten totdat het online komt, aardig teleurstellend tot nu toe.
Baas boven baasZerora schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:25:
[...]
Ik zit al vanaf begin juli te wachten tot het een keer online komt
Verwijderd
beetje allemaal onterecht commentaar.Idifix schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 18:15:
zo moeilijk is het toch niet om de servers open te gooien
[ Voor 3% gewijzigd door Zerora op 03-08-2006 21:53 ]
ik speel ook nog Diablo2 en heb een sociaal leven dus het wachten vind ik ook niet ergZerora schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 21:53:
Ik speel sowieso nog WoW dus het wachten tot trickster opengaat is niet zo erg
[ Voor 37% gewijzigd door TrekDr0p op 04-08-2006 08:14 ]
[ Voor 40% gewijzigd door DJrDJ666 op 04-08-2006 09:37 ]
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
nee hoor d-;Resistance_NL schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:36:
Ben ik de enige die twijfelt of we om 11 uur wel echt kunnen spelen?
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 10:51 ]
{!} sorry not in service, SSO test.TrekDr0p schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:44:
Ik ga er niet vanuit dat hij dan al online is maar ga toch even drukken rond die tijd kijken of oss nu wel word gezien![]()
En nu maar hopen
Volgens mij gaan ze dit nog aanpassen. Er is namelijk wel een 'play' knop op dat splash venstertje. Als je dat gebruikt, krijg je een bericht dat je op de website moet inloggen. Ik heb het idee dat dat nog te maken heeft met dat SSO verhaal... Zodra dat allemaal 100% werkt, zul je vast en zeker kunnen starten met het splash venster.DJrDJ666 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:54:
[...]
{!} sorry not in service, SSO test.
vaag eigenlijk dat je niet de .exe op je pc gebruikt maar de webpagina om het spel te starten
Don't dream your life, live your dreams!
[ Voor 98% gewijzigd door DJrDJ666 op 04-08-2006 11:12 ]
Verwijderd
Ben benieuwd of ik daar bij zit6. For the stable service purposes, only 1000 users are allowed to play Trickster simultaneously. If there are less than 1000 users at any given time, the rest of empty spots will be open to any users with GameNGame account. (First come, first serve)
[ Voor 85% gewijzigd door Zerora op 04-08-2006 11:17 ]
Verwijderd

[ Voor 38% gewijzigd door D. Ninjai op 04-08-2006 11:21 ]
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 11:24 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq