Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.646 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Of je zet het IP van je 360 in de DMZ. Staat alles open..

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Ik heb net een 360 van iemand over genomen en daar zit nog een Live abo bij tot 02-2007. Maar die staat dus op zijn account. Nu heb ik een nieuw profiel aangemaakt (wil natuurlijk wel van voren af aan beginnen) maar daar kan ik niet die live code bij gebruiken..omdat die dus al in gebruik is..

Kan ik zijn account deleten en dan die code op het kaartje bij mijn account invullen of gaat dat niet werken? En zijn er anders nog andere manieren of moet ik echt zelf zon live pakket gaan halen(zou wel zonde zijn..)

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
dat is helaas niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Das eigelijk best lomp..dat is dus 30 euro kwijt voor het live abo en ook nog +- 10 euro voor de 750 credits die daar nog op stonden..lekker geregeld bij M$..

Kan zeker ook geen zoi wissen van dat profiel?? dat ik historie zeg maar weg haal?

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
die credits kan je wel ff opmaken dat blijft geregistreed staan op je xdoos
en kan je emt andere accounts gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D.R. schreef op zondag 30 juli 2006 @ 13:46:
Of je zet het IP van je 360 in de DMZ. Staat alles open..
Ik deed net nog een keer de Xbox Live Connection test op de 360 en de NAT is nu open :D. Blijkbaar hielp het dat ik de router even uit en aan heb gezet :). Het werkt nu dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 23:36:
[...]

Even terug schakelen naar normale tv, pal op 60 zetten (in jouw geval gewoon een dubbel-check), dan weer terug naar HDTV. In HDTV modus kan je namelijk niet checken of die op pal 50 of 60 staat.
Ik kan dus wel zien dat die in pal60 staat in HDTV modus. Ik heb zojuist geprobeerd wat je zegt, geen verschil.. Iemand een idee? Zou toch belachelijk zijn als ik de demo van Hitman niet kan spelen, tis een console! :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
intuliegend schreef op zondag 30 juli 2006 @ 14:39:
Das eigelijk best lomp..dat is dus 30 euro kwijt voor het live abo en ook nog +- 10 euro voor de 750 credits die daar nog op stonden..lekker geregeld bij M$..

Kan zeker ook geen zoi wissen van dat profiel?? dat ik historie zeg maar weg haal?
Je bent het niet kwijt, het staat op die account. Dat jij het niet wil gebruiken is jou keus. Niet iets doms van Microsoft. Die code heb je al gebruikt, de abbonementsdagen zijn ingegaan, waarom zou Microsoft ervoor moeten zorgen dat je het kan overzetten. De credits kan je, zoals hier boven staat, gebruiken, alles wat gedownload is op die 360, is onder elke account te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Muthas schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:20:
[...]

Je bent het niet kwijt, het staat op die account. Dat jij het niet wil gebruiken is jou keus. Niet iets doms van Microsoft. Die code heb je al gebruikt, de abbonementsdagen zijn ingegaan, waarom zou Microsoft ervoor moeten zorgen dat je het kan overzetten. De credits kan je, zoals hier boven staat, gebruiken, alles wat gedownload is op die 360, is onder elke account te gebruiken.
Microsoft hoeft natuurlijk nergens voor te zorgen..maar ik neem aan dat je het met me eens bent dat het niet moeilijk is om zon abo softwarematig over te zetten. Hij houd namelijk al bij hoeveel dagen je nog hebt te spelen..

Maar wat gebeurt er dan nu als ik dat profiel verwijder?? Live hangt daar aan vast maar er staan nog 6 maanden op..dan ben je die gewoon kwijt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:36
Is die BFME demo alleen online of ook singleplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEDARKMASTER schreef op zondag 30 juli 2006 @ 21:22:
Is die BFME demo alleen online of ook singleplayer?
Het is beide online en singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 13:43:
[...]

http://www.portforward.co...or2200E/Xbox_Live_360.htm

Deze guide heb ik gebruikt. Dit zijn de juiste porten nietwaar?
Ja, maar in die guide hebben ze geen volledig IP ingevuld, maar ik neem aan dat je daar de IP van je 360 in hebt gezet? :) (just checkin')

Ik heb het exact zo staan en dan gaat het prima hoor :)

edit: oh het is dus al gelukt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Gully op 31-07-2006 00:21 ]

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intuliegend schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:37:
[...]

Microsoft hoeft natuurlijk nergens voor te zorgen..maar ik neem aan dat je het met me eens bent dat het niet moeilijk is om zon abo softwarematig over te zetten. Hij houd namelijk al bij hoeveel dagen je nog hebt te spelen..
Hoeft niet moeilijk te zijn, maar waar moet Microsoft dan nog aan verdienen? ;) Als iedereen zijn abbo's onderling uitwisseld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 00:14:
[...]

Hoeft niet moeilijk te zijn, maar waar moet Microsoft dan nog aan verdienen? ;) Als iedereen zijn abbo's onderling uitwisseld :+
tja das helaas waar....wordt er weer even aan herinnerd waar de $ in M$ voor staat :r :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Ik heb twee vragen over de Xbox 360. Sinds zaterdag heb ik een Xbox 360 van iemand overgenomen, klopt het dat deze alleen Engels en andere talen heeft en geen Nederlands? Er zat ook nog Fifa 06 world cup bij, deze is ook alleen Engels terwijl het hoesje Nederlands is maar nergens kan ik Nederlands vinden om in te stellen?

http://specs.tweak.to/11052

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djingiz Chan schreef op maandag 31 juli 2006 @ 07:30:
Ik heb twee vragen over de Xbox 360. Sinds zaterdag heb ik een Xbox 360 van iemand overgenomen, klopt het dat deze alleen Engels en andere talen heeft en geen Nederlands? Er zat ook nog Fifa 06 world cup bij, deze is ook alleen Engels terwijl het hoesje Nederlands is maar nergens kan ik Nederlands vinden om in te stellen?
1. Ja, klopt. 2. Ik denk dat dat ook klopt. Heb zelf Fifa 06 nooit gespeeld, maar er staat me bij dat ik gelezen heb dat EA dit spel niet gelocaliseerd heeft.
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 00:09:
Argh, m'n Perfect Dark Zero doet het geloof ik niet meer. Het enige wat ik krijg, zijn "disc unreadable" errors. Soms al bij het insteken in de dvd-drive, soms pas als het spel zelf (na de menu's) wordt geladen...

Het nare is dat hierdoor nu dus m'n profiel vernaggeld is, en m'n hele voortgang dus door de pot gespoeld is. Als ik in het menu kom na zo'n error, krijg ik de melding dat m'n profiel corrupt is en overschreven moet worden, waarna ik dus weer bij de training kan beginnen. :(

Maar ik maak me meer zorgen om m'n 360. De schijf is bijna helemaal krasvrij (met het blote oog erg weinig te zien), alleen +- 5 mm vanaf het begin van het beschreven stuk van de dvd lijkt er een kleine groef te zitten, maar dit hebben bijna al m'n 360 games.. Is dit dat kras-probleem waar de 360 zoveel last van had? Ik heb verder geen problemen met games, en het is een Xbox van de launchdag.

Anderzijds... Andere games hebben nergens last van, lijkt het... Gisteravond ook een paar uurtjes Tomb Raider voor PDZ, en Burnout na PDZ gedaan, zonder problemen.
Niemand een antwoord op mijn PDZ-probleem? :'(

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2006 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Weet niemand een aantwoord op mijn vraag?
CaptainM schreef op maandag 24 juli 2006 @ 14:33:
Wat met net pas opvalt:

Een paar weken geleden heb ik de Solo Career van PGR3 op Platinum uitgespeeld. Als ik bij Achievements kijk dan zie ik dat ik Silver Champion, Gold Champion en Platinum Champion ben geworden.

Ik heb de Solo Career in 1x op Platinum gereden. Dus niet eerst op Gold en daarna op Platinum, maar direct op Platinum. Je zou zeggen dat ik dan gelijk ook Steel Champion ben. Dit is echter niet het geval. Vrienden van mij die eerst op Gold hebben gereden hebben wel de Steel Champion Achievement. Dit is volgens mij een zeer lelijke bug, of heb ik iets over het hoofd gezien?

Ik heb geen zin om alles op Steel te rijden!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
intuliegend schreef op maandag 31 juli 2006 @ 01:32:
[...]

tja das helaas waar....wordt er weer even aan herinnerd waar de $ in M$ voor staat :r :9
Dit slaat helemaal nergens op. Als je hier komt om Microsoft af te zeiken ga je maar naar een Playstation forum. Weet je hoeveel er is meebetaald aan jouw xbox, door Microsoft? Ze moeten dat toch ergens vandaan halen. Dat jij Live abonnement dan niet oneindig over kan zetten lijkt me logisch. Als je je profiel verwijdert blijft die gewoon bij Microsoft, samen met je abonnement, bestaan, en kan je hem simpel met je emailadres en wachtwoord wat daar bij hoort terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
intuliegend schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:37:
[...]

Maar wat gebeurt er dan nu als ik dat profiel verwijder?? Live hangt daar aan vast maar er staan nog 6 maanden op..dan ben je die gewoon kwijt??
ga jij nou maar gewoon 3 maand kijken of je live wel zo leuk vindt, en speel je games singleplayer voor de gamerpoints op je eigen account. als je live bevalt kun je toch altijd nog voor je eigen account en live abbo nemen?

ik kan me niet voorstellen dat je met de aanschaf van je 2ehandse 360 veel extra hebt betaald voor dat live abbo.

wat is er toch aan onze nederlanders wat ze zo zuinig maakt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zit er ook aan te denken om toch overstag te gaan en een x-doos te kopen, maar ik heb 1 vraag over de controller, ik wil graag de draadloze versies, maar hoe worden deze opgeladen, gaan er AA batterijen in of hebben een een dock oid? en hoelang werken ze dan op 1 "lading"? anders koop ik er gewoon 1 bedrade controller bij.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:25:
Ik zit er ook aan te denken om toch overstag te gaan en een x-doos te kopen, maar ik heb 1 vraag over de controller, ik wil graag de draadloze versies, maar hoe worden deze opgeladen, gaan er AA batterijen in of hebben een een dock oid? en hoelang werken ze dan op 1 "lading"? anders koop ik er gewoon 1 bedrade controller bij.
Er gaan AA baterijen in,die worden er standaard bijgeleverd.Als beste kun je er een play and charge kitje bijkopen kost zo'n 14 euro en die kun je herladen,dan kun je er zo'n 5 dagen mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 10:34
@magic:
De draadloze controllers zijn zeer handig in gebruik.
Je koopt ze met 2 aa batterijen.
Maar daarbij zou ik je adviseren direct de play & charge kit te kopen zodat je een accu krijgt die op dezelfde plaats erin gezet wordt en als die leeg is geladen wordt aan de kabel (dan wordt het tijdelijk een normale bedrade controller).
Als je absoluut geen draden wil, zou je het beste de losse accu charger (soort statief) kunnen aanschaffen met 2 accus ! dan kan je na het opladen gelijk aan de gang en continue game plezier zonder een draad.
Succes met je beslissing.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:49
Is het mogelijk om PGR3 met 2 offline profiles online te gaan.. ik krijg steeds de melding dat een van mijn profiles offline is, kan ik dus met 2 online accounts inloggen en online racen via playtime?

Ik wil dus met een maat van we op 1 xbox online racen, we hebben bijden xbox live gold :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met COD2, ik heb mijn xbox 360 altijd verticaal staan maar ik struikelde toen net over de UTP kabel die aan de xbox vast zit, dus hij viel terwijl hij aanstond in de horizontale positie. Ik hoorde een beetje geratel en als ik nu naar mijn COD disc kijk zie ik in het midden van de DVD echt super dikke krassen waardoor ik geen MP meer kan spelen.
Moet ik dan bij MS zijn voor een nieuwe disc of bij ubisoft (dat is toch de publisher?) ?
Ik vind het iig wel schandalig dat die schijf meteen kapot is als je spelcomputer omvalt, dat was bij een PS2 of welke andere console toch ook nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:07:
Ik heb een probleem met COD2, ik heb mijn xbox 360 altijd verticaal staan maar ik struikelde toen net over de UTP kabel die aan de xbox vast zit, dus hij viel terwijl hij aanstond in de horizontale positie. Ik hoorde een beetje geratel en als ik nu naar mijn COD disc kijk zie ik in het midden van de DVD echt super dikke krassen waardoor ik geen MP meer kan spelen.
Moet ik dan bij MS zijn voor een nieuwe disc of bij ubisoft (dat is toch de publisher?) ?
Ik vind het iig wel schandalig dat die schijf meteen kapot is als je spelcomputer omvalt, dat was bij een PS2 of welke andere console toch ook nooit.
Mee eens...... kunnen die dingen nergens tegen dus? Krassen op de DVD als de console valt. echt heel raar! Sterkte!

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:25:
Je kan ook 2700Mah oplaadbare batterijen kopen.
koop gewoon 4 stuks met een snellader. ik doe met 2 stuks ruim 2 weken.
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:07:
tja erg vreemd, mijn ps2 is ook wel eens van een halve meter op de grond gevallen (draaiend) en de cd van Tekken4 was geen krasje op te zien en deed het nog.
Alleen mijn ps2 moest ik even opsturen naar Sony om te laten repareren ;)
Man wees blij dat je xbox het nog doet.

maar jij wil dus krassen op een dvd gaan claimen? ga je dan ook verklaren hoe de krassen erop komen?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
algemeen advies:

ZET JE X-BOX 360 NOOIT RECHTOP

Maar leg hem gewoon plat neer. Ik heb al sinds kerst de 360 en ik heb nog geen enkele probleem gehad met krassen of wat dan ook. Ja een keer in het begin dat een een soort olie achtige substantie op een CD was gekomen, maar dat kon zonder kras verwijderd worden, het zou wel een soort nieuwigheid troep gewest zijn.

en IMHO word de console ook minder warm dan als hij rechtop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, net een leuke discussie gehad met zo'n MS-mannetje over de krassen op mijn PDZ.

Ik beweer dat de kras ontstaan is tijdens normaal gebruik, dus niet door de console te verschuiven of te kantelen tijdens spelen. Nou, in dat geval kunnen ze niks voor me doen, want de krassen kunnen alleen ontstaan door bewegen van de console als hij aanstaat.

Maar mocht het probleem zich in de toekomst weer voordoen, al dan niet door verplaatsen van de console, dan mag ik altijd opnieuw bellen.

Ok, daar zou ik op zich nog mee kunnen leven na een paar keer slikken (want ik zit nu met een PDZ die het niet meer doet, ofwel 60 euro door de pot). Maar wat gebeurt er als het nog een keer gebeurt en mijn duur betaalde spel wordt ook dusdanig bekrast dat hij het niet meer doet? Dan zal MS beslissen of het door verkeerd gebruik komt of niet, en de spellen vervangen.

Dat hebben ze mooi bekeken. Mijn huidige situatie bestaat volgens MS niet (een Xbox die je niet verschuift tijdens het spelen maakt geen krassen). En als hij wel krassen maakt komt het dus omdat ik de Xbox bewogen heb, wat in strijd is met de gebruiksvoorschriften, en dan zijn ze dus ook niet verplicht de boel te vervangen en/of mijn games te compenseren. Daar kon hij niets tegenin brengen, tot zijn spijt.

Ik ben serieus teleurgesteld in MS hierover, en overweeg mijn console met 20 games te verpatsen. Ik heb weinig aan een console die schijven beschadigt en een fabrikant die z'n verantwoordelijkheid niet neemt. Het speelt een stuk minder lekker, met zo'n gevoel van het zwaard van Damocles boven je hoofd dat elke keer dat je een spel speelt, het wel eens de laatste keer kon zijn.

Maar hij "begreep mijn frustratie en wenste mij desondanks nog een prettige dag". :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:28
Mijn verhaal is ook leuk:

Gepost @ xbw.nl
Een week nadat ik de vervangen xbox 360 van ............. had overgekocht heeft ook deze het begeven.
De dvd-drive herkent geen spellen meer, enkel dvd-films.
Wanneer ik een xb360 spel in de drive doe spint de disc heel zachtjes, hoor je wat gekraak en dan niks.
De dvd-drive status geeft aan: "Open Tray"

Nouja er was een kans dat dit kon gebeuren dus moest ik de klanten service van MS maar bellen.
............. had netjes de bon en een briefje met Referentie nummer + serial van de oude xbox 360 aan mij meegegeven.

Ik dus bellen en wat blijkt, omdat de xbox 360 (ja ook de nieuwe) op naam van ............. staat kan ik hem niet laten repareren!
Althans niet gratis het zou me €95,- gaan kosten.

Wat is dit nou voor onzin. De mogelijkheid die ik heb is om hem terug naar ............. te brengen.
Hij moet dan MS bellen en hem opsturen en weer ontvangen, waarna ik hem weer op kan halen bij hem. En dan heb ik hem nog niet op mijn naam staan daarna. Dus wanneer het weer gebeurd, zelfde verhaal

Ja lekker, dan moet ik 4x 1,5uur in de auto gaan zitten. Kost me ook veel geld aan benzine.

Dilemma dilemma.

Dit had ik niet van MS verwacht.

Op internet sites lees je dat men xbox360 die geopend en zelfs gemod zijn geweest (alle garantie stickers eraf etc) gewoon opsturen en gratis gerepareerd krijgen. En bij mij doen ze moeilijk om een adres....
Naam weggehaald.

Ondertussen heb ik het probleem terug gebracht tot een kapotte laser/lens. Daarom maar gelijk een nieuwe lens besteld bij divineo.cn (goedkoper dan .co.uk oid:p) En zal deze er zelf wel even inzetten.

Gelijk ook een zwarte faceplate erbij gekocht voor $9 (€7)

dus tot die tijd heb ik een arcade box }:O

ps dvddrive was niet gemod

-----------------------

@RefriedNoodle Toevallig begonnen mijn problemen ook tijdens het spelen van PDZ, eerst een soort van dirty disk errors, daarna soms dat de xbox zei: "put this game in an xbox360 console" oid. En daarna werd het erger en erger todat geneen spel het meer deed...

Ik hoop voor je dat dit jou niet overkomt..

--------------------

Voor mensen die geen garantie meer hebben (door de xbox360 2e hands te hebben gekocht oid) en die last hebben van de 0102 error, er is een remedie voor.

Namelijk de gpu/cpu chips dusdanig te verhitten (heat-gun) dat de soldeer verbindingen wat uitlopen waardoor ze beter worden.

http://www.youtube.com/watch?v=NYv6b7MndJk

[ Voor 21% gewijzigd door Giant87 op 31-07-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@WSaeNoTSoCK : Mijn 360 heeft toen ik hem net had een paar weken rechtstop gestaan. Het zou best wel eens kunnen dat ik toen ook PDZ voor het laatst gespeeld heb. Wellicht zijn de krassen toen ontstaan. Ik hoop van wel, als dat betekent dat ik geen krassen krijg als hij horizontaal ligt (want dat blijft hij).

@giant: Ja, heb ik ook 1 keer gehad. In plaats van "Play game" stond er "Play dvd" in het dashboard, en toen kreeg je het filmpje met dat deze schijf voor een Xbox 360 bedoeld is, wat je normaal dus ziet als je de schijf in een normale dvd-speler legt. Geeft dus wel aan dat er wat beschadigd is, zodat de schijf niet meer als game-disc herkend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Nou mijn spel had geen krassen (net 1 dag in bezit) dus lag het aan de lens

Kzal mijn bevindingen wel posten wanneer ik de nieuwe laser/lens erin heb gezet

[ Voor 35% gewijzigd door Giant87 op 31-07-2006 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giant schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:20:

Gepost @ xbw.nl

[...]

Naam weggehaald.

Ondertussen heb ik het probleem terug gebracht tot een kapotte laser/lens. Daarom maar gelijk een nieuwe lens besteld bij divineo.cn (goedkoper dan .co.uk oid:p) En zal deze er zelf wel even inzetten.

-----------------------

@RefriedNoodle Toevallig begonnen mijn problemen ook tijdens het spelen van PDZ, eerst een soort van dirty disk errors, daarna soms dat de xbox zei: "put this game in an xbox360 console" oid. En daarna werd het erger en erger todat geneen spel het meer deed...

Ik hoop voor je dat dit jou niet overkomt..

--------------------

Voor mensen die geen garantie meer hebben (door de xbox360 2e hands te hebben gekocht oid) en die last hebben van de 0102 error, er is een remedie voor.

Namelijk de gpu/cpu chips dusdanig te verhitten (heat-gun) dat de soldeer verbindingen wat uitlopen waardoor ze beter worden.

http://www.youtube.com/watch?v=NYv6b7MndJk
waarom sluit je niet gewoon een deal met degene waar je hem van gekocht hebt. Ws is die wel zo vriendelijk om je nieuwe xbox te willen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
OMG OMG OMG

iemand nieuwe dead rising filmpje al gezien?

http://www.xboxyde.com/news_3252_en.html

Download the extended ad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
lowfi schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 00:01:
OMG OMG OMG

iemand nieuwe dead rising filmpje al gezien?

http://www.xboxyde.com/news_3252_en.html

Download the extended ad :D
Ik kan niet wachten tot dat ik het spel zelf mag proberen :7
Zombies neerslaan met een speelgoed lightsaber of, letterlijk, neermaaien met een grasmaaier _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Yonix schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 00:35:
[...]

Ik kan niet wachten tot dat ik het spel zelf mag proberen :7
Zombies neerslaan met een speelgoed lightsaber of, letterlijk, neermaaien met een grasmaaier _/-\o_
dat neermaaine gedeelte doet me denken aan Braindead van Peter Jackson :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playable demo coming soon >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Zo, Dead Rising ziet er toch wel een stuk beter uit als dat ik dacht nu ik het weer op 720p heb gezien :P Lijkt me kwa aktie ook een erg vette game! Demo soon on marketplace, hopelijk heel soon :P

Alleen staat er in het filmpje ook dattie 8 augustus in de winkel ligt, of is dat in amerika oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:48
giant schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:20:

Gepost @ xbw.nl

[...]

Naam weggehaald.

Kan degene van wie je hem gekocht hebt niet een adreswijziging naar jouw adres doorgeven voor je Xbox?

[ Voor 35% gewijzigd door M@cer op 01-08-2006 07:33 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
vanavond om 7 uur demo saints row online! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neoflip schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 07:30:
Zo, Dead Rising ziet er toch wel een stuk beter uit als dat ik dacht nu ik het weer op 720p heb gezien :P Lijkt me kwa aktie ook een erg vette game! Demo soon on marketplace, hopelijk heel soon :P

Alleen staat er in het filmpje ook dattie 8 augustus in de winkel ligt, of is dat in amerika oid?
das us release date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

vraagje voor de kenners hier.
Ik ben van plan pas rond november/december een 360 te gaan halen ivm PES 360.
Maar mijn vraag is of de demo's die nu op Live staan er dan nog zijn. Bijv. table tennis en Saints Row? Of worden demo's na een tijdje vervangen door nieuwere? Dat zou echt jammer zijn voor mensen die later een 360 halen.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Blijven erop staan

@Macer, nee werkte niet, al gedaan

[ Voor 51% gewijzigd door Giant87 op 01-08-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Flipm0de schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:12:
vraagje voor de kenners hier.
Ik ben van plan pas rond november/december een 360 te gaan halen ivm PES 360.
Maar mijn vraag is of de demo's die nu op Live staan er dan nog zijn. Bijv. table tennis en Saints Row? Of worden demo's na een tijdje vervangen door nieuwere? Dat zou echt jammer zijn voor mensen die later een 360 halen.
In principe blijven alle demo's staan.

2 uitzonderingen:

Test Drive, die alleen tijdens E3 te downloaden was, en Table Tennis, die er eind deze maand af gaat.

De rest staat er nog gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik heb gister de 360 ook opgehaald inclusief 1 extra controller, en op advies van het topic hier ;) de accupack met play & charge kabel.

over de controllers heb ik nog 2 vraagjes, als ik mijn xbox uitzet met play and charge kabel aan een controller, dan blijft het apparaat blazen, is dit normaal als hij nog aan het laden is oid? als ik de stekker uit mijn controller trek dan stopt de 360 met blazen.

Verder als ik de 360 uitzet, dan blijft op de controller die niet aan de play&charge kit hangt de ring een heel klein beetje branden, ik neem aan dat dit wel normaal is, maar wat geeft dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Saint Rows demo staat nu online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
OMG MOET NAAR HUIS!!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
PWM schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:17:
[...]

In principe blijven alle demo's staan.

2 uitzonderingen:

Test Drive, die alleen tijdens E3 te downloaden was, en Table Tennis, die er eind deze maand af gaat.

De rest staat er nog gewoon op.
Ik zag laatst Test drive unlimited gewoon nog staan toen ik helemaal naar beneden scrolde..
Las toen alleen hier in het Test Drive topic dat die eerste demo zo buggy was dat je hem nauwelijks fatsoenlijk kon spelen en dus heb ik 'm maar niet gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomme, ik moet nog 6 uur.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:13:
[...]

Verdomme, ik moet nog 6 uur.... :'(
ik ben hem nu aan het downnen 60% zal mij benieuwen, kijkt iedereen uit naar deze game? ik heb er nog niet veel van gelezen/gezien, maar heb het idee dat het een GTA ala Kingpin is ofnie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Magic schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:18:
Ik heb gister de 360 ook opgehaald inclusief 1 extra controller, en op advies van het topic hier ;) de accupack met play & charge kabel.

over de controllers heb ik nog 2 vraagjes, als ik mijn xbox uitzet met play and charge kabel aan een controller, dan blijft het apparaat blazen, is dit normaal als hij nog aan het laden is oid? als ik de stekker uit mijn controller trek dan stopt de 360 met blazen.

Verder als ik de 360 uitzet, dan blijft op de controller die niet aan de play&charge kit hangt de ring een heel klein beetje branden, ik neem aan dat dit wel normaal is, maar wat geeft dit aan?
dan moet je de lightknop op de controller nog ff indrukken dan gaat ie helemaal uit, heb ik ook last van. maar soms is ie naar een tijdje weer aan. dat maar gewoon de accu eruit. anders gaat ie toch langzaam op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:14:
algemeen advies:

ZET JE X-BOX 360 NOOIT RECHTOP

Maar leg hem gewoon plat neer. Ik heb al sinds kerst de 360 en ik heb nog geen enkele probleem gehad met krassen of wat dan ook. Ja een keer in het begin dat een een soort olie achtige substantie op een CD was gekomen, maar dat kon zonder kras verwijderd worden, het zou wel een soort nieuwigheid troep gewest zijn.

en IMHO word de console ook minder warm dan als hij rechtop staat.
Goh das toevallig, ik heb 'em al sinds de releasedag rechtop staan en nooit problemen gehad
*klopt op hout*
zelfs nog geen hanger in een game ofzo...
Uitzonderingen en regels denk ik?
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:59
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:19:
[...]

Goh das toevallig, ik heb 'em al sinds de releasedag rechtop staan en nooit problemen gehad
*klopt op hout*
zelfs nog geen hanger in een game ofzo...
Uitzonderingen en regels denk ik?
;)
Ik dacht ook dat het niet goed zou gaan, maar werkt toch prima. Enige waar mijn games kapot van gaan zijn de doosjes, niet door de xdoos zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
BTW saints row staat op marketplace ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
spuit 11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Laatst online: 05-09 20:08
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:18:
[...]

dan moet je de lightknop op de controller nog ff indrukken dan gaat ie helemaal uit, heb ik ook last van. maar soms is ie naar een tijdje weer aan. dat maar gewoon de accu eruit. anders gaat ie toch langzaam op.
It's not a bug, it's a feature.

Als je een play & charge kit in je Xbox hebt gestoken, dan blijft ie op stand-by staan zodra je 'm uitzet, zodat de controller blijft opladen. Op die manier hoef je dus niet je console continu aan te laten staan om de accu op te laden.

Ik dacht in eerste instantie ook dat 't een probleem met m'n console was, maar bij nader inzien is 't gewoon een klein handigheidje, wat weer laat zien dat de lui bij Microsoft toch echt goed hebben nagedacht over de details van de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Devil N schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:51:
[...]
Ik dacht in eerste instantie ook dat 't een probleem met m'n console was, maar bij nader inzien is 't gewoon een klein handigheidje, wat weer laat zien dat de lui bij Microsoft toch echt goed hebben nagedacht over de details van de 360.
naja, er is iig over nagedacht, dat ze waarschijnlijk geen luchtverplaatsing nodig hebben om een 5 volt usb-lijntje te voeden hebben ze dan weer niet bij nagedacht ;)
naja, ik druk gewoon de play & charge kit in mijn PC, die kan wel gewoon in standby de usb aanhouden zonder lawaai :)

Ik vind het iig irritant, hij staat namelijk op mijn slaapkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dead Rising is slated for a release on August 8th in North America and September 15th in Europe.
dus 15 september kunnen we pas massive online zombies slashen (MOZS) :X

hier trouwens pics van de mall. een kaartje van hoe huge het is :)
http://www.xboxic.com/news/1358

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:16:
..dus 15 september kunnen we pas massive online zombies slashen (MOZS) :X
Euh, alleen dan niet online jammergenoeg.

Al enige impressies van Saint's Row? Hoe staat 't bv met de framerate? (kan 'm zelf vanavond pas testen... :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Shiverzz schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:35:
[...]

Al enige impressies van Saint's Row? Hoe staat 't bv met de framerate? (kan 'm zelf vanavond pas testen... :/ )
Over een kwartier zeg ik wel hoe saints row is ;)

(Over 2 minuten kan k t eindelijk proberen! >:) )

[ Voor 7% gewijzigd door JSTPS op 01-08-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Shiverzz schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:35:
[...]

dope shit framerates zijn goed. It's GTA Time:D

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
AzN_cRzY schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:30:
[...]

dope shit framerates zijn goed. It's GTA Time:D
Wat is de beperking van de demo ?
Tijd limiet ? beperkte vrijheid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:16:
Dead Rising is slated for a release on August 8th in North America and September 15th in Europe.
dus 15 september kunnen we pas massive online zombies slashen (MOZS) :X

hier trouwens pics van de mall. een kaartje van hoe huge het is :)
http://www.xboxic.com/news/1358
Ik snap echt niet waarom er 5 weken tussen de US en de EU release zou moeten zitten trouwens, beetje erg jammer weer want Dead Rising kijk ik echt naar uit.

Naja, nog 20% en dan kan ik me vermaken met Saint's Row :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
ik moet nog 43% :( niet zo snel internet.. uit de steentijd om zo maar te zegge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Chaser2600 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:39:
[...]

Wat is de beperking van de demo ?
Tijd limiet ? beperkte vrijheid ?
Het is een beperkt deel van de stad. Volgens mij zit er geen tijds limiet aan de demo.

De effecten zijn wel erg mooi. Het water dat uit de grond spuit als je zo'n geval ombost van zo'n leiding is erg mooi. als je in het vuur staat, zie je het hitte effect. De auto's gaan veel minder snel stuk dan bij GTA. Ik vind dat een pluspunt. De auto's rijden goed, en als je op straat loopt hoor je allerlei mensen opmerkingen maken, dus het is ook best levendig.

De framerate kakte soms nog wat in naar rond de 10/15 frames maar dat was niet zo vreselijk. Het combat systeem voelt ook wel goed aan. Soort van GTA :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

krijgnuwat schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:50:
ik moet nog 43% :( niet zo snel internet.. uit de steentijd om zo maar te zegge
Dat boeit helaas niet bij XBL, ik heb 20mbit en nog duurt het meer dan een half uur over amper 900mb. Op zich wel logisch dat ze de XBL servers cappen omdat het waarschijnlijk erg druk is op demo release dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet dat het al duizend keer is gezegd, maar ik baal er gewoon vreselijk van. PGR3 alle settings geprobeerd, 50hz, 60hz, 720p, 1080i etc maar mijn autotjes blijven korrilig.. waar is die mooi AA gebleven???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:49
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:04:
ik weet dat het al duizend keer is gezegd, maar ik baal er gewoon vreselijk van. PGR3 alle settings geprobeerd, 50hz, 60hz, 720p, 1080i etc maar mijn autotjes blijven korrilig.. waar is die mooi AA gebleven???
die is er niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blijft jammer gewoon :'( maargoed bij mij staat Saint's Row ook in de download, kijken of hij me wat kan opvrolijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Muthas schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:50:
[...]

Dit slaat helemaal nergens op. Als je hier komt om Microsoft af te zeiken ga je maar naar een Playstation forum. Weet je hoeveel er is meebetaald aan jouw xbox, door Microsoft? Ze moeten dat toch ergens vandaan halen. Dat jij Live abonnement dan niet oneindig over kan zetten lijkt me logisch. Als je je profiel verwijdert blijft die gewoon bij Microsoft, samen met je abonnement, bestaan, en kan je hem simpel met je emailadres en wachtwoord wat daar bij hoort terug krijgen.
Hohoho kijk eerst even of er ergens een smiley achter staat als je begint te schreeuwen... :Y)
En er is niet zoveel meebetaald door MS want met de hoeveelheid games en accecoires die ik erbij heb moeten ze de kostprijs er toch onderhand wel uit hebben. En ben ook echt niet anti-xbox ofzo want heb een pstwo, een xbox, 360 en een pc en vind ze allemaal vet, gaat puur om de games en wie hem dan gemaakt heeft boeit me echt niks..
WSaeNoTSoCK schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:57:
[...]
ga jij nou maar gewoon 3 maand kijken of je live wel zo leuk vindt, en speel je games singleplayer voor de gamerpoints op je eigen account. als je live bevalt kun je toch altijd nog voor je eigen account en live abbo nemen?

ik kan me niet voorstellen dat je met de aanschaf van je 2ehandse 360 veel extra hebt betaald voor dat live abbo.

wat is er toch aan onze nederlanders wat ze zo zuinig maakt. :/
Heb Live zoiezo al besteld :) al voordat ik die 360 kreeg, maar toen ik daar hoorde dat er nog 6 maanden op zijn live account stond dacht ik mezelf even 52 euri te besparen..heeft niet echt iets met zuinigheid te maken.. jij bent ook blij als ik je 52 geef :P

[ Voor 36% gewijzigd door intuliegend op 01-08-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In verband met gamen op de Experia Box van KPN moet ik de EB op Super G zetten (108,0Mbps). Werkt de Xbox 360 Wireless Adapter op die snelheid ipv van het gebruikelijke 802.11g (54,0Mbps) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Als het goed is is superG en dergelijke backwards compatibel met apparaten die het niet ondersteunen (802.11b/g apparaten dus). de xbox zal dus gewoon werken, maar op 54mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:13:
Als het goed is is superG en dergelijke backwards compatibel met apparaten die het niet ondersteunen (802.11b/g apparaten dus). de xbox zal dus gewoon werken, maar op 54mbit.
Mijn laptop internet kaartje (802.11g) werkt niet als de EB op Super G staat. Licht dit puur aan mijn internet kaartje dat ie niet terug switched ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Wie heeft er nog meer leuke ervaringen met saints row waar ik nog niet achter ben gekomen? :P

K ga t weer ff spele :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
bah die demo is snel afgelope :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Gvd man ik krijg echt ELKE keer een foutmelding als ik een demo wil downloaden. Laatst al met de ninety nine nights demo en nu met saints row demo.

De melding:
The download could not be completed. Please try again later. Any points you used for this transaction have already been deducted from your balance and will not be deducted again. Status code: 80070003

Krijg dit elke keer als ik demo download opnieuw aanzet. Ik dacht eerst dat het door de drukte kwam (deze melding kreeg ik ook wel eens tijdens e3 downloads), maar nadat de ninetynine nights demo een aantal dagen uit was wou die hem nog steeds niet downloaden :?

Is dit te fixen?

edit: ja dus, de HD was een beetje vol |:( 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Neofloppy op 01-08-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 18:11

nFo

SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:26:
Wie heeft er nog meer leuke ervaringen met saints row waar ik nog niet achter ben gekomen? :P

K ga t weer ff spele :7
Linker pook indrukken is: toeteren als je aan het rijden bent.
Bij lopen gaat je gast: bukken als het het indrukt.
Politie mensen hebben: shotguns :9
Dus als je die ff neer maait, dan kun je lekker knallen.
Want in die gunshop, verkopen ze tot nu toe alleen: pistolen, granaten, honkbal knuppel, koevoet.

En als je wat andere gangs neer knalt, dan krijg je uzi's en ook coole auto's.
Net een grasmaaier. :P

Indruk so far: Is goed, mooie graphics.
Zeker op: 1280 x 1024.
Muziek is ook vet, ookal is het maar een nummer, moet je wel steeds aan zetten.

Die bezinepomp moet iedereen ook is opblazen. >:)

[ Voor 6% gewijzigd door nFo op 01-08-2006 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

hoe is het richten?? Ik vond de auto loch van GTA erg lekker werken. Dt heb je jammergenoeg in SR helemaal niet meer he?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
toch vind ik het een beetje jammer dat je met SR niet met de triggers kan gassen met auto rijden.
verder gaat het sturen een beetje lomp naar mijn idee. maar verder ziet het er wel leuk uit, alleen zijn dit mijn type games niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik heb echt uren de Saint's row demo gespeeld voor ik hem uit had. Heerlijk spel, 10x beter dan GTA. Ik vind het samen met Ghost Recon de beste 360 game tot nu toe. Het enige puntje is de framerate heel af en toe.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Weet iemand al wanneer de wireless controllers eindelijk op de pc gaan werken? Ik heb er al 1 gekocht in afwachting van de release van de wireless reciever deze herfst. Probeer nu de zender in zijn geheel te vervangen door een eigen zender in de hoop hem zo met mijn pc te kunnen verbinden. Tot de wireless reciever eindelijk beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 18:06:
toch vind ik het een beetje jammer dat je met SR niet met de triggers kan gassen met auto rijden.
verder gaat het sturen een beetje lomp naar mijn idee. maar verder ziet het er wel leuk uit, alleen zijn dit mijn type games niet.
Bij opties kun je dat instellen. ;)

Auto's gaan gelukking niet zo snel stuk.
Ik vind het sturen beter dan in GTA.

Ik mis alleen nog bloed en ambulances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
nFo schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 18:32:
[...]

Precies mijn mening. Met die auto's in GTA hoefde je maar 4 keer hard te botsen en ze waren stuk. Met saints row kan je iets van 20 keer botsen, en als het er dan op aankomt (de ontploffing) moet je de bass voluit zetten en genieten van een trillende bank en prachtige effecten op je scherm. :9~

Ik had ook grenades gekocht, wat een knal! ZEKER beter dan die uit GTA.
Ook kan je drugs kopen en drank. Het scherm werd helemaal wazig en sloom. Alles klinkt slomer en doffer :P

Al met al denk ik dat ik deze game beter vind dan de GTA serie. (eigenlijk beetje onvoorstelbaar :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
TheEvilCuber schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 18:10:
Ik heb echt uren de Saint's row demo gespeeld voor ik hem uit had. Heerlijk spel, 10x beter dan GTA. Ik vind het samen met Ghost Recon de beste 360 game tot nu toe. Het enige puntje is de framerate heel af en toe.
Ik ben zelf ook een groot liefhebber van de Grand Theft Auto reeks, en ik moet ook eerlijk toegeven dat Saint's Row Grand Theft Auto op vele punten weet te overtreffen.
De demo is zeer vermakelijk, en ik kijk dan ook erg uit naar het volledige spel.
Ook ben ik zeer benieuwd naar de Multiplayer Mode :)

En wat de framerate betreft, men (Volition / THQ) zegt dat dit ''probleem'' in de final verise verholpen zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
nFo schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 18:32:
[...]

je kan instellen of je via a en x voor en achteruit rijdt, of met het linker pookje, maar als je stuurt en gast met het zelfde pookje dangaat het snel fout (bij mij dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Ik heb mijn 360 aangesloten op een Samsung LE32M51 tv (die waar MS de xbox ook mee demonstreert) via de component kabel.

Nu las ik dat sinds de dash update van laatst, de 360 dvd's upscaled als je een VGA kabel gebruikt.
Die Samsung tv heeft ook een VGA ingang dus ik dacht, ik haal die kabel.

Alles goed en wel, hij doet het... maar ik heb het idee dat het beeld veel waziger/minder scherp is dan wanneer ik de component kabel gebruik? Is dat normaal? Iemand die daar wat meer vanaf weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 19:08:
[...]

je kan instellen of je via a en x voor en achteruit rijdt, of met het linker pookje, maar als je stuurt en gast met het zelfde pookje dangaat het snel fout (bij mij dan)
Ja, niet met de trigger zag ik.
Linker pook heb ik niet geprobeerd, maar met A en X knop werkt ook wel okay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TangLeFuzZ schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 19:12:
Ik heb mijn 360 aangesloten op een Samsung LE32M51 tv (die waar MS de xbox ook mee demonstreert) via de component kabel.

Nu las ik dat sinds de dash update van laatst, de 360 dvd's upscaled als je een VGA kabel gebruikt.
Die Samsung tv heeft ook een VGA ingang dus ik dacht, ik haal die kabel.

Alles goed en wel, hij doet het... maar ik heb het idee dat het beeld veel waziger/minder scherp is dan wanneer ik de component kabel gebruik? Is dat normaal? Iemand die daar wat meer vanaf weet?
Ik geloof dat de XBOX360 met de component-kabel ook de output "up-scaled"..

Gebruik die dus maar...

Veel mooier beeld (IMHO).

Anywayz,

Net even zitten spelen met Saints Row..

Laten we er even geen misverstanden over laten bestaan dat Saints Row zonder enige vorm van schaamte een regelrechte GTA kloon is.

Graphics zijn goed en aangezien er helemaal niets mis is met de GTA gameplay en de beloofde online gamemodes wordt Saints Row begin September lekker aangeschaft..

Samen met Dead Rising en Splinter Cell: DA beloofd September een lekkere maand te worden.

:9

Las net de XBOX360 DVD op 480P laat zien

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Demo net uitgespeeld, echt super gaaf. Weinig gemerkt van echte frame drops. Wel lekkere gameplay en solide auto's inderdaad. Kan niet wachten tot ie uit komt. Heb hem gelukkig niet voor nix gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ja ik wacht ook nog op Splintercell DA, Testdrive U, Mass Effect en Indiana Jones.
en ik hoop nog op een lekkere Dragonball Z game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48
Tja ik weet het nog niet zo over Saint's Row.
Het ziet er goed uit, en wat erg belangrijk is, en waar nog geen GTA kloon is in geslaagt, het speelt lekker.

Wat ik minder vind is de sfeer in het geheel. Sfeer in GTA games vind ik beter. (Zeker Vice City, man beste sfeer ooit in een game :P)

Daarnaast vind ik in filmpjes het gebruik van DOF erg irritant. Ja is realistische, maar ik kijk wel naar een vlakke beeldbuis dus die geblurde achtergrond vind ik irritant. Dat is natuurlijk maar bijzaak, maar het gemis van leuke sfeer vind ik het ergste.

Ik ga demo zeker nog meer spelen, en zal het ook wel kopen. Als tussendoortje voor de volgende GTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
De voiceovers in Saint's Row zijn echt slecht zeg..... man wat lachwekkend. Nep teksten, te slechte/irritante accenten. Best jammer, want dat zorgt er wel voor dat ik het een stuk minder leuk vind spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Vond het niet echt geweldig die SR demo. Niet echt veel sfeer imho, het oogt zo kaal allemaal met weinig auto's en weinig mensen op straat. Veel framedrops (vind ik dan), het loopt iig totaal niet soepel. Als je op volle snelheid rijdt met een snelle bak (zoals die van de politie) hapert het behoorlijk om de zoveel tijd en zie je de fps inzakken (framedrop dus). De voice actings zijn erg irritant, lijkt wel uit een goedkope B film te komen. Dat je je eigen karakter kunt maken is dan wel weer tof, en het speelt op de framedrops na wel soepel. De graphics zijn verder zwaar oke, de textures van de gebouwen zijn erg mooi. Het water ziet er mooi uit (leuk als je er een auto inrijdt), de karakters ook wel.

Wat ik erg cool vind is dat als je erg hard frontaal tegen een andere auto knalt, de bestuurders ervan door de ruit vliegen als ze geen gordel om hebben. De ontploffingen van de auto's zijn ook erg mooi gemaakt, helaas duurt het ff voordat je een auto naar de mallemoeren rijdt. Als je naast een brandende auto staat en deze ontploft wordt je letterlijk aan de kant geblazen en sta je soms in de hens. Heb nog niet vaak gezien dat een auto zo mooi uit elkaar ploft.

Maar in het algemeen beter als GTA, mwoah durf het nog niet te zeggen. Misschien de full version van SR een keer proberen, maar ik denk dat ik die dan eerst bij iemand wil zien voordat ik m koop. Heb er wel erg mn twijfels bij of ik deze game mn geld waard vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
die framedrops komen door Vsync die niet aan staat, trouwens merk ik bij elke game dat je altijd wel een torn-up beeld hebt bij sommige stukken. bij SR is dat wel uitermate extreem. maar heeft de 360 wel eens de feature om Vsync aan of uit te zetten voor developers? vind het wel jammer als het niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
TangLeFuzZ schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 20:26:
De voiceovers in Saint's Row zijn echt slecht zeg..... man wat lachwekkend. Nep teksten, te slechte/irritante accenten. Best jammer, want dat zorgt er wel voor dat ik het een stuk minder leuk vind spelen :)
Op zich vind ik dat wel meevallen, en een deel van de voiceovers gedaan door een aantal bekende acteurs als Michael Clarke Duncan - _/-\o_ - (The Green Mile, Sin City, The Island).

IMDb.com - Saint's Row

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
Yonix schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 21:15:
[...]

Op zich vind ik dat wel meevallen, en een deel van de voiceovers gedaan door een aantal bekende acteurs als Michael Clarke Duncan - _/-\o_ - (The Green Mile, Sin City, The Island).

IMDb.com - Saint's Row
Dat kan best, maar de stemmen passen niet bij de characters... imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Yonix schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 21:15:
[...]

IMDb.com - Saint's Row
hij speelt ook nog in the scorpion king en armageddon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg tevreden over SR. Graphics in z'n algemeen zien er erg vet uit in HD. De belichting, de auto's... erg mooi sllemaal. Af en toe inderdaad wat haperingen maargoed , de full version schijnt vloeiend te lopen..

Hij speelt erg lekker. Ik hoor dat een aantal mensen auto-aim missen maar ik vindt dit toch tig keer beter spelen. Daarmee zat ik altijd te kloten omdat ik vaak de verkeerde persoon lockte. Duurt dan weer ff om de juiste te selecteren vooral met veel personen in beeld. Besturing van de auto's is ook prima m.i. En die pipe bombs :9~ Heerlijk gewoon. Echt cool gedaan die ontplofingen (en bijbehorende physics).

En dan wacht ons ook nog het multiplayer gedeelte. Die moet ook super zijn als ik de previews lees. Vooral die mode waarin je met je team een auto zo snel mogenlijk moet pimpen (haat dat woord)wordt erg leuk denk ik qua teamplay. Nee, voor mij kan de release niet snel genoeg komen !!!

Het kan dan wel een ordinaire GTA kloon zijn maar wel op een hele vette manier gedaan. Ik ben er vrijwel zeker van dat SR alle GTA's gaat verslaan.(todat GTA4 uitkomt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48
Net nog eens goed gespeelt, maar erger me nog aan wat dingen.
Zoals al in vorige posts is gezegt, je auto is wat steviger, wat geen slecht punt hoeft te zijn. Maar de auto's zijn wel erg sterk. In GTA als je moest vluchten moest je nog uitkijken met je auto, hier is het gewoon lekker rammen en crashen en het maakt eigenlijk niets uit. Wat ik ook erg vervelend vind is dat camera zo langzaam draait als je vooruit naar achteruit gaat rijden en andersom.

Blijf er bij dat dit beste GTA kloon ooit is. Maar voor mij zal dit spel een veel mindere impact hebben dan Vice City en San Andreas (zo groot en uitgebreid, geweldig.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ook een nadeel van SR is de lakse houding van de pliesie, je moet echt toch flink je best doen om die achter je aan te krijgen en dan nog geven ze het na 2 blocks al op.

Ok, in GTA waren ze soms wat te nadrukkelijk aanwezig maar in SR zijn ze eigenlijk weer te afwezig, hoop dat de full version een iets betere balans weet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Voor diegene die wat meer informatie willen over de Multiplayer Mode van Saint's Row is het aan te raden om de onderstaande review te lezen:

Gamespot.com - Saint's Row Multiplayer Hands-On

Ook is te lezen dat het mogelijk is om, naast de vele andere customisations die je kunt uitvoeren in het spel, de controls in te stellen zijn naar eigen smaak.
''Reps on hand pointed out that, much like so many other aspects of the game, you'll find a good amount of customizable options for the control scheme in the game. As such, most players will be able to tweak their on-foot and driving controls independently to ensure their scheme suits their play style.''
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.