Ik sta op het punt een Toshiba Satellite A100-683 aan te schaffen, dit zijn de specificaties:
Intel Core Duo T2250 1.73 GHz
1.024 (512 + 512) MB DDR2 ram
120 GB HD 5400 rpm
DVD Super Multi Double Layer (DVD-RAM, DVD±R/±RW)
LCD TFT 15,4 Toshiba TruBrite WXGA 1,280 x 800
Ati Mobility Radeon X1600 256 MB (512MB HyperMemory)
Harman Kardon stereo geluid
als ik het juist heb is de frontsidebus 533 mhz, is dit een serieus verschil met de wat snellere 667 mhz? Maakt dit een groot verschil uit bij gamen ofzo?
voor de rest lijkt mij core duo 1.73 ghz wel genoeg, alsook de 1 gig ddr2 ram, de 120 gb 5400 rpm
het 15.4" trubrite lijkt mij ook goed, weet niet echt wat wxga is tho
de grafische kaart lijkt mij uitstekend? van het geluid heb ik nog nooit gehoord
er zit ook nog bluetooth, infrarood, 4x usb2, tv out en nog wat card reader ingangen op...
Ik vind enkel italiaanse sites met deze notebook op en heb hier gevonden dat het een mediamarkt only product is, ik zou aanschaffen voor ongeveer 1250 euro, inclusief vervangend azerty toetsenbord voor in de laptop en verzendingskosten...
lijkt dit jullie wat goed en zien jullie soms ergens addertjes onder het gras in de specs? Ik heb nog nooit een notebook gekocht en heb enkel hier nog maar liggen lezen maar ben nog steeds een leek
en alle hints zijn nog altijd welkom...
bij voorbaat dank
edit, dit vond ik nog op een italiaanse site, maar ik kan geen italiaans
iemand enig idee wat ze hiermee bedoelen?
Risoluzione video interna Risoluzione : 1,024 x 768
Massimo numero di colori : 16.7 milioni
op deze link
Intel Core Duo T2250 1.73 GHz
1.024 (512 + 512) MB DDR2 ram
120 GB HD 5400 rpm
DVD Super Multi Double Layer (DVD-RAM, DVD±R/±RW)
LCD TFT 15,4 Toshiba TruBrite WXGA 1,280 x 800
Ati Mobility Radeon X1600 256 MB (512MB HyperMemory)
Harman Kardon stereo geluid
als ik het juist heb is de frontsidebus 533 mhz, is dit een serieus verschil met de wat snellere 667 mhz? Maakt dit een groot verschil uit bij gamen ofzo?
voor de rest lijkt mij core duo 1.73 ghz wel genoeg, alsook de 1 gig ddr2 ram, de 120 gb 5400 rpm
het 15.4" trubrite lijkt mij ook goed, weet niet echt wat wxga is tho
de grafische kaart lijkt mij uitstekend? van het geluid heb ik nog nooit gehoord
er zit ook nog bluetooth, infrarood, 4x usb2, tv out en nog wat card reader ingangen op...
Ik vind enkel italiaanse sites met deze notebook op en heb hier gevonden dat het een mediamarkt only product is, ik zou aanschaffen voor ongeveer 1250 euro, inclusief vervangend azerty toetsenbord voor in de laptop en verzendingskosten...
lijkt dit jullie wat goed en zien jullie soms ergens addertjes onder het gras in de specs? Ik heb nog nooit een notebook gekocht en heb enkel hier nog maar liggen lezen maar ben nog steeds een leek
bij voorbaat dank
edit, dit vond ik nog op een italiaanse site, maar ik kan geen italiaans
iemand enig idee wat ze hiermee bedoelen?
Risoluzione video interna Risoluzione : 1,024 x 768
Massimo numero di colori : 16.7 milioni
op deze link
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2006 19:43 . Reden: nog iets gevonden ]