[Keuze] LG 32lx2r vs. LG 32lc2r vs. Samsung LE32S71

Pagina: 1
Acties:
  • 1.772 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 14:36
Doordat ik niet zo overtuigd ben door de kwaliteiten van de Samsung WS-32Z409 CRT HDTV ben ik sinds 2 weken op zoek naar een goede en betaalbare LCD-TV met een formaat rond de 80cm. Hij zal in mijn studentenkamer komen te staan op een afstand van 3 meter van de kijker. Het is een redelijk lichte kamer waar tot 12 uur 'sochtends de zon op staat. Na de middag heb ik dus geen direct (fel) zonlicht. In eerste instantie kwam ik er snel achter dat de wat oudere (alles is relatief) (budget)modellen van samsung (de LE 32T51B) mij qua design erg aanspraken, maar het beeld kon mij toch niet heel erg bevallen.Ik vond het wat flets met weinig contrast.

Op mijn zoektocht liep ik echter tegen 2 schermen aan die mij wel heel erg bevielen, te weten de LG 32lx2r en de 32lc2r. Het beeld vond ik heel mooi alleen kan ik er niet echt achterkomen wat nou precies het verschil is tussen deze modellen. Qua prijs lopen ze maar 100 euro uit elkaar waarbij de lx2r de duurdere van de twee is. Ik vroeg mij af of er mensen zijn met ervaringen mbt deze tv's en die misschien het praktische verschil aan kunnen wijzen wat eventueel ook het prijsverschil kan verklaren. Ik heb ze in de winkel allebei bekeken en op het oog is er weinig verschil. Ook de verkoper kon me weinig vertellen over verschillen in kwaliteit oid.

LG 32lx2r

Afbeeldingslocatie: http://be.lge.com/ne/download/product/ETC/32-26LX2R/26_32lx2r_l_lge.jpg

LG 32lc2r

Afbeeldingslocatie: http://be.lge.com/ne/download/product/ETC/42-37-32-26LC2R/37_32_26LC2R_l_lge.jpg

Naast deze modellen viel mijn oog (toch) ook op de samsung LE32S71. Ik moet zeggen dat ik deze tv nog niet in het wild tegengekomen ben en ik vroeg me af of iemand me hier een heads up over kon geven.

Samsung le32s71

Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/images/le32s71_l2.jpg

Alternatieven voor een betaalbare 32 inch (1100 e) zijn uiteraard ook welkom, maar het gaat me vooral om deze 3 modellen aangezien ik al aardig wat gezocht en bekeken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de LX is ouder.

Het contrast van de LX is 600:1 en van de LC 1200:1

www.vergelijk.nl ?

daarnaast is in de ITS de LX goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eqjim schreef op maandag 24 juli 2006 @ 18:49:
blaat
Samsung le32s71

[afbeelding]

Alternatieven voor een betaalbare 32 inch (1100 e) zijn uiteraard ook welkom, maar het gaat me vooral om deze 3 modellen aangezien ik al aardig wat gezocht en bekeken heb.
Ik weet alleen over de samsung dat hij een irritant vel blauw standby licht heeft.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 11:44

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik ben zelf in het bezit van de LG 26LC2R en deze bevalt me prima. Bij analoog signaal heb ik geen ruis! Dus de beeldverbetering is super. Het design vind ik ook mooi en de aansluitingen zijn alles behalve weinig. Genoeg keuze dus. Daarnaast zou ik voor de LG gaan omdat deze toch mooier en natuurlijker oogt, gezien deze alleen het contrast en de kleur verbeterd en de rest laat zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:49
De Toshiba WLT66 of WLG, ieder geval de 66. Nog geen 1100 euro bij bijvoorbeeld alternate. Mooie TV en ook weinig geld (met 2x HDMI) wordt als iedereen als zeer goed ervaren

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doopie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-01 09:57
De Samsung le32s71 is te zien bij Its en bij Mediamarkt, althans hier in Rotterdam ( Alexandrium)..

En de nieuwe versies waaronder deze hebben als het goed is dat fel blauw standby licht niet meer.

Kijk ook eens naar deze http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le32r72b.asp

Persoonlijk twijfel ik tussen die LE32S71 en den LE32R72B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
Bedankt voor de WLG66 tip! Ik ga zo even de winkels in om m te bekijken.

Maar waarom, als die lx2r ouder is, is die dan toch duurder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doopie
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 19:03:
de LX is ouder.

Het contrast van de LX is 600:1 en van de LC 1200:1

www.vergelijk.nl ?

daarnaast is in de ITS de LX goedkoper
LX is oude ja ..de LX2 is nieuw en heeft een contrast van 1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doopie schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 12:14:
[...]

LX is oude ja ..de LX2 is nieuw en heeft een contrast van 1200
http://www.vergelijk.nl/?...ecs&p_id=88625&p_id=27970
http://www.projectieshop.nl/categorie3/plasmalcd

Misschien moet je nog maar eens kijken doopie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doopie
Hadden we het over kijken ?? :D:D
Kijk dan eens gerust op de LG site
1200 zeg ik :P
http://www.lge.nl/prodmod...=32-26LX2R&model=NOTHING#

Wie geloof je eerder ..de fabrikant of een willekeurige website ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
Zo ik ben ook weer even actief in een topic. Een paar leuke dingen om te weten. Zoals al gezegd de 32LX2R is end of life wat betekend dat deze niet meer word gemaakt. Een andere leuke tv van lg is de 32LB1R. Ik zelf heb deze tv zaterdag gekocht. Ik denk dat je die ook wel moet gaan vergelijken met bovenstaande schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doopie schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 15:01:
[...]

Hadden we het over kijken ?? :D:D
Kijk dan eens gerust op de LG site
1200 zeg ik :P
http://www.lge.nl/prodmod...=32-26LX2R&model=NOTHING#

Wie geloof je eerder ..de fabrikant of een willekeurige website ?:)
:o :o :o

Oeps, ik geef me gewonnen.

Echter heb ik mijn keus niet op spect gemaakt (ik heb de lc2r Zwart) maar op het zicht en de verschillen.
Op het zicht was het beeld van de LC2R in de winkel een stuk beter en een andere reden voor mij was dat de speakers eronder zaten en niet ernaast. In de hoogte heb ik ruimte zat, maar in de breedte niet.

En tja verder zit er vrijwel geen verschill tussen deze twee modellen. ik zou zeggen kijk wat je wilt en ga ze dan in de winkel vergelijken.

Maargoed nu we toch over deze tv's bezig zijn:
Ik vindt het beeld als ik een dvd kijk via scart gewoon slecht. zeker donker beeld met vuur op de achtergrond. gezichten zien er dan niet meer uit. Hoe kan ik dit verbeteren?

Ik heb dit niet als ik via mijn Xbox360 een HD trailer afspeel of een game speel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doopie
mrc16 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 15:24:
Zo ik ben ook weer even actief in een topic. Een paar leuke dingen om te weten. Zoals al gezegd de 32LX2R is end of life wat betekend dat deze niet meer word gemaakt. Een andere leuke tv van lg is de 32LB1R. Ik zelf heb deze tv zaterdag gekocht. Ik denk dat je die ook wel moet gaan vergelijken met bovenstaande schermen.
Heeft de 32LB1R een component aansluiting op de achterkant?
Had mijn oog er ook op laten vallen maar ik MOET een component aansluiting hebben voor mijn xbox1 (NTSC versie met HD AV PACK)
Volgens kieskeurig niet en op de site van LG kan ik de handleiding niet downloaden

EDIT: nu eindelijk wel kunnen downloaden..wat een gek*t
Volgens de handleiding zit er WEL component op.....kan iemand dat bevestigen?? want dan heb ik mijn keuze al gemaakt ( ipv die samsungs)

[ Voor 14% gewijzigd door doopie op 25-07-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Jah, de 32lb1r heeft 1 component aansluiting links achter.
Hij heeft ook 2 tuners. 2 scart aansluitingen. XD Engine v2, een intelligent oog,HDMI, VGA. Noem maar op. Ik heb de tv op mijn pc aangesloten DVI-HDMI. En het beeld is haarscherp en niet uitgerekt. Ik heb hem voor 1143,- gekocht. Adviesprijs is 1499,-

[ Voor 32% gewijzigd door WidgetTWW op 25-07-2006 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doopie
MOOI...dank je !!!! na mijn vakantie bestellen ..

[ Voor 9% gewijzigd door doopie op 25-07-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
Zo, ik zag net de Toshiba 32WL66Z, wat een beauty! Echt, ik was onder de indruk. En dat voor dat geld. Aii, mijn keuzes worden er zo niet makkelijker op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 32LX2R en ik kan gewoon niet anders zeggen dan dat het een fantastische tv is. Ik weet niet waar jij je prijzen gezien hebt maar ik heb hem voor +- 1120,- gekocht wat destijds geen gekke prijs was. Hij staat hier in Leeuwarden namelijk nog altijd voor 1499,- bij de mediamarkt!

Ik heb beide tv's naast elkaar gezien en klinkt misschien gek maar je ziet nauwelijks verschil tussen 600 en 1200 contrast, ik vond het beeld van de 32LX2R eigenlijk nog mooier ook (en dat heb ik al meerdere mensen horen zeggen). Ook vind ik het design van de LX2R veel mooier dan de vierkante zwarte LC2R. De LX2R heeft een glanzende zwarte lak rand en dat geeft een mooie sjiek effect met daaronder een zilveren rand (lijkt op Samsung) met een blauwe LED voor aan/uit. Led is zelfs uit te zetten naar wens :)

Als je foto's oid wilt dan kan ik die eventueel mailen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2006 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doopie
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 08:33:
Ik heb de 32LX2R en ik kan gewoon niet anders zeggen dan dat het een fantastische tv is. Ik weet niet waar jij je prijzen gezien hebt maar ik heb hem voor +- 1120,- gekocht wat destijds geen gekke prijs was. Hij staat hier in Leeuwarden namelijk nog altijd voor 1499,- bij de mediamarkt!

Ik heb beide tv's naast elkaar gezien en klinkt misschien gek maar je ziet nauwelijks verschil tussen 600 en 1200 contrast, ik vond het beeld van de 32LX2R eigenlijk nog mooier ook (en dat heb ik al meerdere mensen horen zeggen). Ook vind ik het design van de LX2R veel mooier dan de vierkante zwarte LC2R. De LX2R heeft een glanzende zwarte lak rand en dat geeft een mooie sjiek effect met daaronder een zilveren rand (lijkt op Samsung) met een blauwe LED voor aan/uit. Led is zelfs uit te zetten naar wens :)

Hoe is het beeld in vergelijking met de 32lb1r? Deze staat bovenaan mijn lijstje..deze heeft een contrast van 1600
of heb je hem daar nooit mee vergeleken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 08:33:

Prijzen LG 32LX2R via Kieskeurig

Ik vind het beeld van de LX2R trouwens ook mooier dan dat van de LC2R.

En ik zou het erg op prijs stellen om wat fotos te krijgen, bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doopie schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 09:51:
[...]

Hoe is het beeld in vergelijking met de 32lb1r? Deze staat bovenaan mijn lijstje..deze heeft een contrast van 1600
of heb je hem daar nooit mee vergeleken?
Ik heb die tv wel eens gezien maar betwijfel of het contrast 1600:1 is. Ik denk namelijk dat dat dynamisch contrast is en dat is wat anders dan het werkelijke contrast. Heb deze tv helaas niet met de 32LX2R bekeken maar wel dingen gelezen op het AVforum dat ook hiervoor de LX2R niet onderdoet, het is misschien ook wat een persoonlijke smaak qua beeld.
Wat ik ook bijzonder prettig vind aan de LX2R is het aantal aansluitingen, echt alles zit erop. Nog een leuke bijkomstigheid is de afstandsbediening. Mooi degelijk ding die kwalitatief goed aanvoelt en simpel in bediening is. Dat schort er namelijk nog wel eens aan bij tv's. Natuurlijk allemaal details want het gaat om het beeld maar alle beetjes tellen.

Ga de tv's gewoon eens in een mediamarkt bekijken want daar staan ze meestal wel allemaal werkend op een rij.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eqjim schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:35:
[...]

Prijzen LG 32LX2R via Kieskeurig

Ik vind het beeld van de LX2R trouwens ook mooier dan dat van de LC2R.

En ik zou het erg op prijs stellen om wat fotos te krijgen, bedankt alvast!
Ja maar dat zijn internetprijzen. Ik heb hem voor 1120,- meteen meegenomen uit de winkel :) Ik neem iets liever meteen mee naar huis, voelt fijner en je hebt de service.

Hoe wil je de foto's hebben? Ik heb wel een aantal op mijn pc thuis staan maar ben niet eerder dan 18:00 thuis van m'n werk.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:05:
[...]

Ja maar dat zijn internetprijzen. Ik heb hem voor 1120,- meteen meegenomen uit de winkel :) Ik neem iets liever meteen mee naar huis, voelt fijner en je hebt de service.

Hoe wil je de foto's hebben? Ik heb wel een aantal op mijn pc thuis staan maar ben niet eerder dan 18:00 thuis van m'n werk.
Goh, hoe ik ze wil hebben? Ik zou wel een foto willen van de aansluitingen, en een paar van het beeld. Helaas is foto's maken van het geluid pittig, anders alsnog graag ;)

Mijn email is allesmeuk@gmail.com.

Bij welke winkel is het je trouwens gelukt voor die prijs? Ik neem aan dat daar toch wat afdingen bij kwam kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
ik heb hem hier gehaald(32LB1R):

http://www.plasma-discounter.nl

Ze leveren lg tv's bijna tegen de inkoopprijs. De LX versie hebben ze niet meer. De winkel zit in naarden. Goede service. Winkel is van de beroemde autoracer Tom Coronel. Ik zou daar maar eens gaan kijken. De 32LB1R heb ik naast de LX gezien en de 32LB1R wint het van de LX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eqjim schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:41:
[...]

Goh, hoe ik ze wil hebben? Ik zou wel een foto willen van de aansluitingen, en een paar van het beeld. Helaas is foto's maken van het geluid pittig, anders alsnog graag ;)

Mijn email is allesmeuk@gmail.com.

Bij welke winkel is het je trouwens gelukt voor die prijs? Ik neem aan dat daar toch wat afdingen bij kwam kijken?
Ok, foto's van de aansluitingen heb ik nog niet maar ik kan ze alsnog wel even maken maar dat wordt dan waarschijnlijk morgen omdat ik vandaag niet meer thuis kom (avondje stappen :p)

Ik heb mijn tv gekocht bij de, jaja schrik niet, Lukas Klamer (nu Makro). Ik had me goed georienteerd op verschillende tv's en ging in eerste instantie uit van een 23inch Samsung 23R51B. Toen vond ik een 26inch qua formaat toch mooier en spaarde ik nog even door omdat ik 23inch te klein vond. Toen ik eenmaal in de winkel was om een 26inch te kopen zag ik het enorme verschil tussen 26 en 32inch en had ik zoiets van: Nu staat hij nog in de slaapkamer maar straks in een woonkamer is het toch wel klein!
Alleen het verschil in prijs tussen een 26inch en 32inch Samsung was te groot dus ik kwam weer bij de 26inch uit. Toen viel mijn oog (terwijl ik in de Marko stond) op de LG. Qua design, beeldkwaliteit vond ik hem zeer zeker niet onder doen voor de Samsung maar het prijsverschil was des te groter! 1399,- voor de Samsung tegen 1120,- voor de LG. Verschil 26inch t.o.v. 32 inch 899,- tegen 1120,- viel toen ook ineens te overbruggen dus mijn keuze was gemaakt :D Ik heb dus niet afgedingt, ze zijn gewoon scherp geprijst.
Ik gooide die enorme doos op m'n winkelkar en ging apetrots met een lel van een scherm de winkel uit. Eenmaal uitgepakt in mijn slaapkamer besef je pas hoe groot zo'n ding is, GEWELDIG!! Dat is inmiddels alweer 3,5 maand geleden maar ik vind het elke dag weer een genot om die tv aan te zetten. Zelfs als hij uitstaat is hij minstens even imposant, ook getuige de reacties van vrienden die mijn kamer binnenkomen. Gisteren nog even GTR2 Demo op m'n tv gespeeld en wooooow wat een sensatie. 50 cm van het scherm met een Ferrari Force Feedback stuur en de race sensatie kan bijna niet echter. Ook hier heb ik foto's van dus die mail ik ook wel even.

Nu zakken de prijzen nog altijd maar dat kan mij niks schelen. Ik vond 1120,- een goede prijs die concurrerend was met internetshops dus ik ben gewoon tevreden. Ik lach toch nog wel als ik de mediamarkt binnenkom want daar staat hij nog altijd voor 1499,- 8)7

Ik probeer je niet te overtuigen van de 32LX2R want het is waar dat hij bijna end of life is maar ik kan je wel vertellen dat als je hem voor een scherpe prijs nog kan krijgen zou ik dat zeker doen. Het is en blijft toch wat budget afhankelijk, was bij mij ook zo. Als ik de 1400,- had gehad was ik waarschijnlijk voor de Samsung gegaan maar dat is achteraf praat. No regrets hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doopie
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 11:29:
[...]
Als ik de 1400,- had gehad was ik waarschijnlijk voor de Samsung gegaan maar dat is achteraf praat. No regrets hier.
De samsung was dan toch mooier qua beeld ?

[ Voor 4% gewijzigd door doopie op 27-07-2006 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Ga nou maar voor de LG 32LB1R _/-\o_ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doopie
mrc16 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:39:
:) ik wil wel ..maar ik twijfel me helemaal kapot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doopie schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:57:
[...]

De samsung was dan toch mooier qua beeld ?
mwah weet ik eigenlijk niet, kon het verschil niet overduidelijk zien. Tenminste niet in de opstelling van de winkel. Mijn punt is gewoon dat het verschil niet in €180,- uit te drukken was op dat moment. ALS ik toen gewoon 1399,- op zak had en de centen niet zo belangrijk waren had ik waarschijnlijk die Samsung gekocht ja omdat die iets hogere specs had qua contrast MAAR de LG had weer een lagere response tijd (12ms tegen 8 van mijn LG) dus waar gaat het over?
Sommige dingen vind ik gewoon niet belangrijk en dan let ik gewoon op het geld. Wat heeft de beste prijs/kwaliteit verhouding? Dat was voor mij de LG :) Maar je hebt van die miereneukers (sorry voor het woord) die puur en alleen dingen beoordelen wat hier op Tweakers.net staat en daar heb ik niet zo'n trek in. Ook bij het aanschaffen via een webshop gaan ze tot aan de laatste 4,- bij de goedkoopste shop bestellen. Je moet de middenstand ook wat gunnen en niet op een paar tientjes letten als het om een product van 11 á 1200,- gaat. €180,- vond ik dan weer net wat teveel van het goede hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doopie schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:03:
[...]

:) ik wil wel ..maar ik twijfel me helemaal kapot :)
Waar twijfel je dan nog aan??? Kies voor je persoonlijke smaak en koop gewoon dat ding. Je zal nooit een slechte tv kopen want alle modellen die je koopt zijn super. Ik kan je wel een LG aanraden maar over de andere tv's kan ik weinig meer zeggen. LG is toch min of meer Philips, hun service is ook uitstekend dus why not?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:22:
[...]

mwah weet ik eigenlijk niet, kon het verschil niet overduidelijk zien. Tenminste niet in de opstelling van de winkel. Mijn punt is gewoon dat het verschil niet in €180,- uit te drukken was op dat moment. ALS ik toen gewoon 1399,- op zak had en de centen niet zo belangrijk waren had ik waarschijnlijk die Samsung gekocht ja omdat die iets hogere specs had qua contrast MAAR de LG had weer een lagere response tijd (12ms tegen 8 van mijn LG) dus waar gaat het over?
Sommige dingen vind ik gewoon niet belangrijk en dan let ik gewoon op het geld. Wat heeft de beste prijs/kwaliteit verhouding? Dat was voor mij de LG :) Maar je hebt van die miereneukers (sorry voor het woord) die puur en alleen dingen beoordelen wat hier op Tweakers.net staat en daar heb ik niet zo'n trek in. Ook bij het aanschaffen via een webshop gaan ze tot aan de laatste 4,- bij de goedkoopste shop bestellen. Je moet de middenstand ook wat gunnen en niet op een paar tientjes letten als het om een product van 11 á 1200,- gaat. €180,- vond ik dan weer net wat teveel van het goede hehe :P
Zoals ik al zei heb ik mijn winkel bij de plasma-discounter gehaald. Vele mensen denken dat dit een webshop is maar dit is niet waar. Je kan wel bestellen via internet. De winkel zit in Naarden en is officieel LG Dealer. Ik heb mijn tv daar gekocht omdat:

Ze zijn 1 van de goedkoopste (scheelt 350± euro met MM, BCC en expert).
De service is perfect.
Garantie via LG zelf.
Goede ervaring gehoord van familie en kieskeurig en site zelf.

Leuk om te weten is:

Mediamarkt deed de 350 euro er niet vanaf ook al hebben ze lage prijs garantie. Ik heb gezegd het staat zwart op wit laagste prijsgarantie. Maar nee hoor dan ziiten we onder de inkoopprijs meneer en plasma discounter is een webshop. Ik heb uitgelegd dat het een winkel was maar toch gingen ze niet mee in de prijs.

BCC heeft ook de laagste prijsgarantie maar ze wilden wel het verschil delen omdat ze er anders geen winst op hadden. Ze kenden plasma-discounter overigens wel. er waren al meerdere mensen langsgeweest.

[ Voor 15% gewijzigd door WidgetTWW op 27-07-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doopie
mrc16 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:34:
[...]

Zoals ik al zei heb ik mijn winkel bij de plasma-discounter gehaald. Vele mensen denken dat dit een webshop is maar dit is niet waar. Je kan wel bestellen via internet. De winkel zit in Naarden en is officieel LG Dealer. Ik heb mijn tv daar gekocht omdat:

De service is perfect.
Garantie via LG zelf.

Leuk om te weten is:

Mediamarkt deed de 350 euro er niet vanaf ook al hebben ze lage prijs garantie. Ik heb gezegd het staat zwart op wit laagste prijsgarantie. Maar nee hoor dan ziiten we onder de inkoopprijs meneer en plasma discounter is een webshop. Ik heb uitgelegd dat het een winkel was maar toch gingen ze niet mee in de prijs.

BCC heeft ook de laagste prijsgarantie maar ze wilden wel het verschil delen omdat ze er anders geen winst op hadden. Ze kenden plasma-discounter overigens wel. er waren al meerdere mensen langsgeweest.
Laagste prijsgarantie is ook alleen van toepassing als het binnen een straal van 30 km is.
Ik koop zowiezo niets bij mediamarkt, stiekem is alles toch duurder en ze kunnen een blah blah verhaal ophangen waar je geen touw aan vast kan knopen omdat ze het schijnbaar zelf ook niet weten..kutzaak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
doopie schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:40:
[...]

Laagste prijsgarantie is ook alleen van toepassing als het binnen een straal van 30 km is.
Ik koop zowiezo niets bij mediamarkt, stiekem is alles toch duurder en ze kunnen een blah blah verhaal ophangen waar je geen touw aan vast kan knopen omdat ze het schijnbaar zelf ook niet weten..kutzaak :D
Helemaal mee eens. Goedkoop inkopen. en toch soms duur verkopen en verkopers hebben geen kennis. Ik moest de verkoper uitleggen wat een HDMI ingang is. Erg slechte zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 12:39
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:24:
[...]
...... LG is toch min of meer Philips, hun service is ook uitstekend dus why not?
offtopic:
Zulke berichten zijn dan toch wel weer erg jammer. LG is niet min of meer Philips. LG en Philips hebben een joint venture in LCD scherm. Genaamd LG.Philips LCD (of iets in die richting)
Voor de rest hebben beide bedrijven geen bal met elkaar te maken.

Vraag me toch af waar dat vandaan komt, een hoop mensen denken dat LG en Philips hetzelfde is. wie heeft antwoord!

Twijfelen, twijfelen en nog een twijfelen, ik zou inderdaad ook voor de LG 32LB1R, prijs kwaliteit verhouding is gewoon erg goed! Strak design!
Bestellen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon op een internet shop kopen.

Ik heb mijn 26lc2r in een winkel gekocht, omdat ik dan betere service zou krijgen dacht ik.

Ik heb dus na ongeveer een half uur last van backlight lekkage in de rechter bovenhoek. overdag zie je het bijna niet, maar 's avonds in donkere scenes kan het erg irritant zijn.

je ziet het ook alleen als je er echt recht voor zit. vanaf de zijkant, boven en onder vrijwel niets te zien.

kom je in de winkel terug met dat ding (op hun verzoek) zetten ze hem in het volle daglicht en kijken er 5 minuten naar van boven af.
Langer ernaar kijken hadden ze geen tijd voor en een donker plekje hadden ze ook niet...... dus helaas niet geconstateerd, dus wordt ook niet vervangen.
Dat terwijl ik duidelijk aangeef dat het zich na een half uur aan pas gaat voordoen en je er recht voor moet zitten....

Wat dat betreft had ik dus net zo goed op een internetshop kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 08:34:
Gewoon op een internet shop kopen.

Ik heb mijn 26lc2r in een winkel gekocht, omdat ik dan betere service zou krijgen dacht ik.

Ik heb dus na ongeveer een half uur last van backlight lekkage in de rechter bovenhoek. overdag zie je het bijna niet, maar 's avonds in donkere scenes kan het erg irritant zijn.

je ziet het ook alleen als je er echt recht voor zit. vanaf de zijkant, boven en onder vrijwel niets te zien.

kom je in de winkel terug met dat ding (op hun verzoek) zetten ze hem in het volle daglicht en kijken er 5 minuten naar van boven af.
Langer ernaar kijken hadden ze geen tijd voor en een donker plekje hadden ze ook niet...... dus helaas niet geconstateerd, dus wordt ook niet vervangen.
Dat terwijl ik duidelijk aangeef dat het zich na een half uur aan pas gaat voordoen en je er recht voor moet zitten....

Wat dat betreft had ik dus net zo goed op een internetshop kunnen bestellen.
Als ze je in de winkel niet kunnen helpen dan kan je de LG-Service lijn bellen. Het boekje met nummers zit bij je tv. Vervolgens stuurt LG een monteur langs en die zal het probleem verhelpen of een vervangend model leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrc16 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 10:00:
[...]

Als ze je in de winkel niet kunnen helpen dan kan je de LG-Service lijn bellen. Het boekje met nummers zit bij je tv. Vervolgens stuurt LG een monteur langs en die zal het probleem verhelpen of een vervangend model leveren.
Tnx, ik zal ze eens bellen
overigens vindt ik het ook onder service vallen als de winkel je daarop wijst. maar reparatie na 2 weken al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

richard_1st schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:31:
[...]
offtopic:
Zulke berichten zijn dan toch wel weer erg jammer. LG is niet min of meer Philips. LG en Philips hebben een joint venture in LCD scherm. Genaamd LG.Philips LCD (of iets in die richting)
Voor de rest hebben beide bedrijven geen bal met elkaar te maken.

Vraag me toch af waar dat vandaan komt, een hoop mensen denken dat LG en Philips hetzelfde is. wie heeft antwoord!
Oh nou sorry hoor, je kan het wel in normale letters posten, ik dacht dat dat zo was en hoor het wel vaker. Toch wel weer erg jammer....lol je kan me toch gewoon verbeteren? Het is niet een ramp ofzo.

Weer een gerucht de wereld uit. LG gebruikt GEEN philips schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 10:05:
[...]

Tnx, ik zal ze eens bellen
overigens vindt ik het ook onder service vallen als de winkel je daarop wijst. maar reparatie na 2 weken al?
Als het product niet goed werkt heb je van de winkel recht op reparatie. Zeggen hun nee dan zijn ze erg laks en moet je naar de consumentenbond stappen daar zijn ze voor. Het beste is dat je in de winkel gewoon een goed product eist. Vertel jouw verhaal ook even aan LG die willen je vast verder helpen. Welke winkel heb je hem trouwens gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrc16 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:34:
[...]

De service is perfect.
Garantie via LG zelf.

Leuk om te weten is:

Nou prima dan toch? De mensen in het midden en zuiden van het land hebben vaak het voordeel dat de webshops daar vaak hun vestigen hebben en dus ook vaak een afhaal balie. Ik woon in Friesland en daar vind je niet zoveel. Een paar in groningen maar dan houdt het toch ook wel op. Dus ik was aangenaam verrast dat de Makro in Leeuwarden zo scherp geprijst was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:17:
[...]

Oh nou sorry hoor, je kan het wel in normale letters posten, ik dacht dat dat zo was en hoor het wel vaker. Toch wel weer erg jammer....lol je kan me toch gewoon verbeteren? Het is niet een ramp ofzo.

LG gebruikt wel degelijk philips schermen. Ik heb dit gehoord van iemand die een expert is op TV gebied en reparatie van tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrc16 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:20:
[...]

Als het product niet goed werkt heb je van de winkel recht op reparatie. Zeggen hun nee dan zijn ze erg laks en moet je naar de consumentenbond stappen daar zijn ze voor. Het beste is dat je in de winkel gewoon een goed product eist. Vertel jouw verhaal ook even aan LG die willen je vast verder helpen. Welke winkel heb je hem trouwens gekocht?
De winkel wil wel, maar het probleem is dat het niet aangetoont kan worden in vol daglicht en binnen 5 minuten.

consumentenbond moet je wel even lid van worden voor ze iets voor je doen. daarnaast hoef je reparatie niet te accepteren, maar kan je binnen een half jaar gewoon een nieuwe eisen, maar je moet natuurlijk wel het defect laten zien, anders zou je alles zomaar om kunnen ruilen.

/edit
LG doet niets op 26 inch, omdat dat een carry in product is. de man adviseerde mij om het toch in de winkel uit te zoeken, zij zijn verantwoordelijk.
Ik heb intussen maar een mail aan de klantenservice gestuurd en een omruiling verzocht.
Volgens mij zijn ze dat verplicht het eerste halfjaar, daarnaast ligt de bewijslast in het eerste halfjaar bij de verkopende partij en niet bij mij.

Aan de andere kant, ze moeten toch snappen dat ik niet zomaar de tv wil laten omruilen voor hetzelfde type als er niets aan de hand is?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:22:
[...]

De winkel wil wel, maar het probleem is dat het niet aangetoont kan worden in vol daglicht en binnen 5 minuten.

consumentenbond moet je wel even lid van worden voor ze iets voor je doen. daarnaast hoef je reparatie niet te accepteren, maar kan je binnen een half jaar gewoon een nieuwe eisen, maar je moet natuurlijk wel het defect laten zien, anders zou je alles zomaar om kunnen ruilen.

/edit
LG doet niets op 26 inch, omdat dat een carry in product is. de man adviseerde mij om het toch in de winkel uit te zoeken, zij zijn verantwoordelijk.
Ik heb intussen maar een mail aan de klantenservice gestuurd en een omruiling verzocht.
Volgens mij zijn ze dat verplicht het eerste halfjaar, daarnaast ligt de bewijslast in het eerste halfjaar bij de verkopende partij en niet bij mij.

Aan de andere kant, ze moeten toch snappen dat ik niet zomaar de tv wil laten omruilen voor hetzelfde type als er niets aan de hand is?
Klopt, had ik je ook wel kunnen vertellen. LG komt alleen bij je aan huis als het minimaal een 32inch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrc16 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:21:
[...]

LG gebruikt wel degelijk philips schermen. Ik heb dit gehoord van iemand die een expert is op TV gebied en reparatie van tv's.
Kijk! Ik wist wel dat ik niet gek was 8)7 Laat die andere gast maar blaten hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

mrc16 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:39:
Die is volgens de specs bijna 26 centimeter diep, niet echt meer "flatscreen" imo. Of is dat in combinatie met de voet, en is het scherm op zich wel platter?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Brabo-Joossie schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:43:
[...]

Die is volgens de specs bijna 26 centimeter diep, niet echt meer "flatscreen" imo. Of is dat in combinatie met de voet, en is het scherm op zich wel platter?
Jah het scherm is erg plat de voet is heel erg breed. Ze hebben de diepte met de poot erbij gerekend. Ik moet zeggen de poot is zeer en zeer stevig. je hebt van die schermen daarbij is de poot erg wiebelig. bij de 32LB1R zeker niet het geval. Dus de diepte is berekend met de poot erbij. Als je egt wilt weten hoe dik het scherm is wil ik het wel voor je opmeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:17:
[...]

Hey relaxed, was niet bedoel om je te beledigen ofzo. Vond het alleen niet echt ontopic horen dus vandaar even offtopic.

Reactie die op jou reactie volgde:

Als een zogenaamde expert zoiets zegt, dan ga ik wel naar de echte Expert :+. Naar mijn mening en kennis gebruiken zowel Philips als LG displays van LG.Philips LCD een joint venture tussen beide:
http://www.lgphilips-lcd....eng/common/cmn000_j_e.jsp
http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=35175

Maar nogmaals. ik zei mijn tekst niet als geblaat en het was ook zeker niet bedoel om hier iemand mee te beledigen of iets dergelijks.
Chill up :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

richard_1st schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:05:
[...]

Hey relaxed, was niet bedoel om je te beledigen ofzo. Vond het alleen niet echt ontopic horen dus vandaar even offtopic.

Reactie die op jou reactie volgde:

Als een zogenaamde expert zoiets zegt, dan ga ik wel naar de echte Expert :+. Naar mijn mening en kennis gebruiken zowel Philips als LG displays van LG.Philips LCD een joint venture tussen beide:
http://www.lgphilips-lcd....eng/common/cmn000_j_e.jsp
http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=35175

Maar nogmaals. ik zei mijn tekst niet als geblaat en het was ook zeker niet bedoel om hier iemand mee te beledigen of iets dergelijks.
Chill up :Y)
Er is zoveel niet ontopic dus dan kun je overal wel over vallen. Ik zit hier complete lappen tekst te typen (zie begin topic) om die jongen een beetje te helpen en dan struikel jij over één zinnetje waarin ik zeg dat LG en Philips bij elkaar horen. Wat is nou offtopic? Wat jij zegt of wat ik zeg?

En als ik zeg dat LG eigenlijk Philips is, zit ik niet eens zover van de waarheid blijkt wel uit de meningen van 'experts'. Who cares???

Het is verder wel goed zo, einde discussie.

ps: heb je eigenlijk zelf deze tv? (LG 32LB1R)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:41:
[...]

Klopt, had ik je ook wel kunnen vertellen. LG komt alleen bij je aan huis als het minimaal een 32inch is.
mailtje naar de klantenservice had effect. ik heb al reactie terug dat ik hem in de winkel kan omruilen met een goedkeuringsnummer erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de kieskeurig site maken ze veelvuldig melding van het irrant brommen van de LG 32LB1R. Dit euvel valt wel op te lossen dooe een service monteur, maar volgens LG zelf is de brom niet hinderlijk genoeg en moet binnen de tollerantiegrens van de klant vallen.

Iemand ervaring hiermee ?

Overigens wijken we wel iets af van het onderwerp, maar geloof dat het met dit model wel geoorloofd is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

mrc16 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:48:
[...]

Jah het scherm is erg plat de voet is heel erg breed. Ze hebben de diepte met de poot erbij gerekend. Ik moet zeggen de poot is zeer en zeer stevig. je hebt van die schermen daarbij is de poot erg wiebelig. bij de 32LB1R zeker niet het geval. Dus de diepte is berekend met de poot erbij. Als je egt wilt weten hoe dik het scherm is wil ik het wel voor je opmeten.
Thnx! Hoef het niet precies te weten, ik ga er van uit dat het nooit meer dan 15cm zal zijn (of je moet je erg vervelen, dan ga vooral je gang ;)). Ik wil m'n tv sowieso ophangen en niet op de voet zetten (mits ik een ophangbeugel kan vinden voor een schappelijke prijs, wat zijn die dingen asociaal duur zeg :r ).

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doopie
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:57:
Op de kieskeurig site maken ze veelvuldig melding van het irrant brommen van de LG 32LB1R. Dit euvel valt wel op te lossen dooe een service monteur, maar volgens LG zelf is de brom niet hinderlijk genoeg en moet binnen de tollerantiegrens van de klant vallen.

Iemand ervaring hiermee ?

Overigens wijken we wel iets af van het onderwerp, maar geloof dat het met dit model wel geoorloofd is ?
Ik mag toch aannemen dat als IK hem teveel vind brommen dat ZIJ het oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
doopie schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:13:
[...]

Ik mag toch aannemen dat als IK hem teveel vind brommen dat ZIJ het oplossen?
'

Ik heb helemaal geen gebrom. Want dat wilde ik graag weten want dat schijnt een bekend probleem te zijn met de 32LB1R. Zowel in de winkel als bij mij thuis is hij zo stil als het maar kan(als het geluid uit staat :P ). Nee geen last van gebrom hij is helemaal stil. Egt muisstil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:28:
[...]

Er is zoveel niet ontopic dus dan kun je overal wel over vallen. Ik zit hier complete lappen tekst te typen (zie begin topic) om die jongen een beetje te helpen en dan struikel jij over één zinnetje waarin ik zeg dat LG en Philips bij elkaar horen. Wat is nou offtopic? Wat jij zegt of wat ik zeg?

En als ik zeg dat LG eigenlijk Philips is, zit ik niet eens zover van de waarheid blijkt wel uit de meningen van 'experts'. Who cares???

Het is verder wel goed zo, einde discussie.

ps: heb je eigenlijk zelf deze tv? (LG 32LB1R)
Met je 1 na laatste zin ben ik het dan ook roerend eens (waar is die smiley om te proosten :P)

Nej heb hem helaas zelf niet. Staan nog een aantal andere dingen op mijn verlanglijstje staan voordat er een LCD of Plasma tv hier komt te staan. Maar daarom vind ik het wel interessant om zulke vergelijken e.d. te volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
Wat ik me nog afvroeg...

Hoe zit het met de zaptijd van deze tv's? Ik hou van snel zappen, dus vind het wel redelijk belangrijk. Het is wat natuurlijk ook relaxt als je dit via het servicemenu aan kan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Ik vind de zaptijd nu erg traag. Maar het kan(zover ik hoorde) worden aangepast in het service menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrc16 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:37:
Ik vind de zaptijd nu erg traag. Maar het kan(zover ik hoorde) worden aangepast in het service menu.
maar hoe kom je dan in het service menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 09:35:
[...]

maar hoe kom je dan in het service menu?
Ik heb dit vanaf de kieskeurig site gehaald. Mij is het in iedergeval gelukt. Maar heb me er nog niet in verdiept:

Kieskeurig:
Aan alle geïnteresseerde LB1R eigenaars, de manier om in het service menu te geraken : druk gelijktijdig op de MENU-knop van de afstandsbediening en van de TV zelf. Ingedrukt houden. Na een 6-tal seconden verdwijnt het gewone menu en verschijnt het service menu. Meteen daarna moet je een paswoord ingeven om het service menu te behouden. Dit kan je omzeilen door de MENU-knoppen los te laten, juist na het verdwijnen van het gewone menu en voordat het paswoord wordt gevraagd. Ik weet het, het is hem om een fractie van een seconde te doen, maar werkt wel ! Een paar keer proberen en het lukt je wel. Je kan dan bijvoorbeeld de grijze balken veranderen in zwart ( Service Menu - Panel Control - Blank Color - Black or Gray). Je kan nog een massa andere opties veranderen, maar die ken ik allemaal (nog) niet. Als iemand daar informatie over vindt, hoor ik het graag. Veel succes, en laat eens weten hoeveel keer je hebt moeten proberen ... ;-)

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier de catalogus van LG in het duits te pakken gekregen.

Daar staan tegenstrijdige gegevens in over de LG LB1R serie dus wou ik graag wat opheldering over het volgende:

In de catalogus staat dat er X studio aanwezig is [een 9 kaartslot reader], maar in het bijhorende technisch gegevens boekje staat dat dit er niet op zit. Kan iemand die deze TV heeft staan hier eens duidelijkheid over geven.

Ik ga hem denk ik bestellen bij Snogard in Keulen voor een 1100 EUR..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrc16 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 21:25:
[...]

Ik heb dit vanaf de kieskeurig site gehaald. Mij is het in iedergeval gelukt. Maar heb me er nog niet in verdiept:

Kieskeurig:
Aan alle geïnteresseerde LB1R eigenaars, de manier om in het service menu te geraken : druk gelijktijdig op de MENU-knop van de afstandsbediening en van de TV zelf. Ingedrukt houden. Na een 6-tal seconden verdwijnt het gewone menu en verschijnt het service menu. Meteen daarna moet je een paswoord ingeven om het service menu te behouden. Dit kan je omzeilen door de MENU-knoppen los te laten, juist na het verdwijnen van het gewone menu en voordat het paswoord wordt gevraagd. Ik weet het, het is hem om een fractie van een seconde te doen, maar werkt wel ! Een paar keer proberen en het lukt je wel. Je kan dan bijvoorbeeld de grijze balken veranderen in zwart ( Service Menu - Panel Control - Blank Color - Black or Gray). Je kan nog een massa andere opties veranderen, maar die ken ik allemaal (nog) niet. Als iemand daar informatie over vindt, hoor ik het graag. Veel succes, en laat eens weten hoeveel keer je hebt moeten proberen ... ;-)

Suc6
dit werkt dus ook op de LC2R serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:04:
Ik heb hier de catalogus van LG in het duits te pakken gekregen.

Daar staan tegenstrijdige gegevens in over de LG LB1R serie dus wou ik graag wat opheldering over het volgende:

In de catalogus staat dat er X studio aanwezig is [een 9 kaartslot reader], maar in het bijhorende technisch gegevens boekje staat dat dit er niet op zit. Kan iemand die deze TV heeft staan hier eens duidelijkheid over geven.

Ik ga hem denk ik bestellen bij Snogard in Keulen voor een 1100 EUR..
De europese versie van de LB1R heeft geen kaartlezer. Zowiezo zou ik hem niet in het buitenland bestellen. tenzij je er woont. 43,- erbij en je haalt hem in naarden met superservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doopie schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 16:07:
ik heb mijn oog ook laten vallen hierop ivm xbox1
heb je hem al gekocht en geprobeert?
weet je of het ook kan met een xbox1 componetkabel of alleen adv pack?
ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:43:
[...]

ik heb mijn oog ook laten vallen hierop ivm xbox1
heb je hem al gekocht en geprobeert?
weet je of het ook kan met een xbox1 componetkabel of alleen adv pack?
ben benieuwd
Ehm,

wat is het verschil tussen component van Xbox1 en andere component?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al gelukt om de zapsnelheid via het servicemenu te veranderen ?

Ben overigens erg blij om te horen dat de LB1R niet meer bromt.

LG 32LB1R topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1149944

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:20:
[...]

Ehm,

wat is het verschil tussen component van Xbox1 en andere component?
juist ja das de vraag, als er geen verschil is is het oke, digitaal comp kabel kost rond de E19,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doopie schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 16:07:
ben zelf nog verder aan het zoeken,
maar weet je of "NTSC Playback op PAL TV:" dus ook voordelen heeft met de xbox1.
deze LG heeft geen ntsc tv systeem, je kunt dus wel ntsc op pal afspelen.
sh..t , weer een raadsel erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 19:54:
[...]

ben zelf nog verder aan het zoeken,
maar weet je of "NTSC Playback op PAL TV:" dus ook voordelen heeft met de xbox1.
deze LG heeft geen ntsc tv systeem, je kunt dus wel ntsc op pal afspelen.
sh..t , weer een raadsel erbij
mijn ntsc dvd's worden op de component aansluiting gewoon afgespeeld (overigens ook op scart) dus dat is geen enkel probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen

ik wil graag de LG 32LX2R kopen.Ook de andere modellen vind ik goed maar deze is de enige met al die aansluitingen. Waar kan ik deze het beste kopen? Zal die nog te krijgen zijn bij de Makro? Heb ik het goed gelezen dat de Plasma-Discounter.nl maar 10 euro verzendkosten berekend?

groetjes Vrouwtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
zoals ik het in de voorwaarden lees:

Verzending
Alle artikelen kunnen in de Shop worden afgehaald. Online bestellingen worden eventueel door TPG Post, UPS Express of ICN op uw adres bezorgd tenzij anders afgesproken. Plasma en LCD Televisies kunnen worden bezorgd en eventueel geinstalleerd. De kosten hiervan zijn vanaf 75 euro.

Zoals ik het lees betekend dit dat je een verzendprijs met de winkel af moet spreken, waarbij TPG waarschijnlijk de goedkoopste zal zijn OF dat het gewoon altijd 75 euro kost...

Iemand meer ervaringen met deze winkel?

Verwijderd

eqjim schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 19:20:
zoals ik het in de voorwaarden lees:

Verzending
Alle artikelen kunnen in de Shop worden afgehaald. Online bestellingen worden eventueel door TPG Post, UPS Express of ICN op uw adres bezorgd tenzij anders afgesproken. Plasma en LCD Televisies kunnen worden bezorgd en eventueel geinstalleerd. De kosten hiervan zijn vanaf 75 euro.

Zoals ik het lees betekend dit dat je een verzendprijs met de winkel af moet spreken, waarbij TPG waarschijnlijk de goedkoopste zal zijn OF dat het gewoon altijd 75 euro kost...

Iemand meer ervaringen met deze winkel?
zelf de LG LCD 32LB1R daar gekocht,wel zelf opgehaalt.
keuze was omdat hun een LG dealer zijn. is wel makelijker met storingen enz
als je gaat lijkt het een echte discount met kinderstoeltjes en bbq enz. dus geen audio achtige zaak.
maar verder is het oke daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brupje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 20:21

Brupje

3D nerd

ik heb gisteren de LG 32LC2R gekocht, bij de block bij me werk in Rotterdam, zodat ik korting kon krijgen omdat Alternate dezelfde tv aanbood voor veel minder :P

Gisteren hele avond mee gespeeld en bevalt zeer goed. Vind alleen jammer dat je met afstandsbediening niet direct van schermformaat (19:2, zoom, smart, etc) kunt schakelen. Althans niet dat ik heb gevonden :P

tot zover ben ik zeer tevreden met mijn aankoop.

Zie ook 123-3D voor 3D-printer stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:11
Brupje schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:41:
ik heb gisteren de LG 32LC2R gekocht, bij de block bij me werk in Rotterdam, zodat ik korting kon krijgen omdat Alternate dezelfde tv aanbood voor veel minder :P

Gisteren hele avond mee gespeeld en bevalt zeer goed. Vind alleen jammer dat je met afstandsbediening niet direct van schermformaat (19:2, zoom, smart, etc) kunt schakelen. Althans niet dat ik heb gevonden :P

tot zover ben ik zeer tevreden met mijn aankoop.
dat kan wel. Kan met het knopje ARC onder input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik via het service menu de zapsnelheid kan aanpassen (verhogen/versnellen) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 12:18
Ik heb afgelopen week de 42LC2R gekocht :P
Wat een prachtscherm is dit zeg! De oude Xbox via component aangesloten en upsampling naar 720p aangezet en dat is echt een heel mooi beeld!
Enige nadeel: Ik kan als de tv op AV1 of op analoge tv staat alle beeldinstellingen kiezen(16:9,zoom1,zoom2 spectacle,full) maar in component of hdmi kan ik hem niet op FULL zetten. Best jammer als een uitzending de subs maar half in beeld heeft staan.
Weet iemand of dat te veranderen is?
Pagina: 1