https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
FurydruidIdifix schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:46:
[...]
voor cb kun je ook gore riders nemen.
ga zelf ook zon fury druid bouwen vandaag kijken of ze lekker spelen.
Volgende ladder ga ik iig weer een barb bouwen is me goed bevallen.
Maxen
Fury
Wolf
Lycantrophy
Spirit naar keuze, ik heb Heart of Wolverine, dmg en attack rating
Vechten
Laad Feral Rage op (dat bolletje) totdat ie lekker groot is.
Switch naar Fury en raggen!
Vergeet niet 1x per 20 seconden Feral Rage te gebruiken, anders houdt die op en da's bijna instantdood @ Hell.
Anoniem: 170953
Het ging zeker prima, na de deceptie van vorige keer. Binnen no time was het gepiept.tollo71 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 08:17:
[...]
We misten je gisteren al (en ik vanmorgen)..... Laten we eerst die reset maar eens afwachten, hè. Zou wat zijn, zeg. Eindelijk wat fatsoenlijke chars en dan zijn ze dadelijk plotseling allemaal NL.
Frunz, was een mooi clubje gisteren. Ging erg soepel met Howl Barb en Lifetap Necro.
Edit: Weet iemand hier misschien wat een Pala amu met +3 Combat, +10 min. dam. waard is?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 170953 op 03-08-2006 14:25 ]
ja hoor, kan alleen niet bij m'n chars !?!?Idifix schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:03:
heeft iemand toevallig 2 sheal runes voor mij? geef er een terror key voor
als je ze snel nodig hebt kan ik je helaas niet helpen; als je kan wachten tot volgende week laat ik ze wel voor je liggen..
[ Voor 21% gewijzigd door kwakke01 op 03-08-2006 21:16 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
ik zoek nog 1 terror key en dan heb ik weer set compleet, sheal heb ik wel voor jeIdifix schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:03:
heeft iemand toevallig 2 sheal runes voor mij? geef er een terror key voor
in ieder geval 1, en als ik dan terror key heb kan ik weer een run doen
Mag je mij er ook wel bij op zetten, speel al sinds begin in vlagen.MetalfanBlackness schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:23:
Ik zal na mijn werk even kijken of ik tijd heb om de Got Diablo 2 User lijst te updaten. Al te lang niet meer gebeurd imo.
(account Trenjeska + Trenjeska2 SCL + normal)
njiestnag Trenjeska! (of zo iets)
terror kan je wel weer van mij lenen anders, zullen we vanavond dan maar weer een got uber run doen? uurtje of 20:00? 20:30?Frunz schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:54:
[...]
ik zoek nog 1 terror key en dan heb ik weer set compleet, sheal heb ik wel voor je
in ieder geval 1, en als ik dan terror key heb kan ik weer een run doen
ik wil voor mijn HCL Zealot een Crescent Moon BA/PB maken. Enige probleem is: de runes
Is er iemand op HCL die mij deze runes kan doneren/sponsoren/geven? Mijn dank zou oneindig groot zijn
Laat het hier maar weten.
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Vanavond gaat mij denk ik niet lukken, vrijdag he, feestavondje 1 van de 2 (ok nu 1/3)Dalyxia schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 11:32:
[...]
terror kan je wel weer van mij lenen anders, zullen we vanavond dan maar weer een got uber run doen? uurtje of 20:00? 20:30?
Ga vanavond rondje karten dus meeuberen gaat me niet lukken.
Ik vrees dat het door het thuisfront op prijs wordt gesteld als ik vanavond eens een keertje niet speelDalyxia schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 11:32:
[...]
terror kan je wel weer van mij lenen anders, zullen we vanavond dan maar weer een got uber run doen? uurtje of 20:00? 20:30?

ben bang dat je hier weinig succes zal hebben aangezien de enige (voor zover ik weer) die hcl speelde is gebanned wegens mh gebruik, de rest speelt allemaal sclWouter schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 11:40:
Oioi,
ik wil voor mijn HCL Zealot een Crescent Moon BA/PB maken. Enige probleem is: de runesBen pas weer begonnen en heb dus nog geen Shael en Um rune.
Is er iemand op HCL die mij deze runes kan doneren/sponsoren/geven? Mijn dank zou oneindig groot zijn
Laat het hier maar weten.
Anoniem: 170953
Helaas, mijn lifetapper gaat wat biertjes tappen. Dit weekend in center parcs (het meerdal) met wat vrienden en zonder PC + internet. Misschien volgende week weer.Dalyxia schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 11:32:
[...]
btw, vind ik net shako, is ie ethereal, godver
Dat was ik ja.Idifix schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:21:
[...]
ben bang dat je hier weinig succes zal hebben aangezien de enige (voor zover ik weer) die hcl speelde is gebanned wegens mh gebruik, de rest speelt allemaal scl
Er zijn er echter nog die hcl spelen, ik kan echter niet meteen op de namen komen.
Kan iemand me kort en krachtig uitleggen wat dat nou precies is? En wat je er voor moet doen? Ik heb zelf al geprobeerd te zoeken, maar de meeste sites worden hier schaamteloos geblocked door Websense.
[edit] en nu zegt tie "game does not exist"
godverdomme kanker battle.net ook altijd, gelukkig niet zoveel kwijt, paar leuke unique amu's en rings en een alma negra
[edit2]
ok op de 1 of andere manier heb ik dus mijn pala gerollbacked gekregen, heb ik nu die rommel unique amu's en rings terug en ben ik mijn 2 d-keys 3 terror en 3 hate keys kwijt lang leve battle.net
[ Voor 72% gewijzigd door Dalyxia op 04-08-2006 17:25 ]
ubers zijn oude bosses die tot opnieuw tot leven zijn gewekt alleen nog sterkerWouter schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 15:56:
Goed, ik speel dus nu weer een weekje, daarvoor ~1,5 jaar niet. Kortom: ik heb veel gemist, waaronder de Ubers.
Kan iemand me kort en krachtig uitleggen wat dat nou precies is? En wat je er voor moet doen? Ik heb zelf al geprobeerd te zoeken, maar de meeste sites worden hier schaamteloos geblocked door Websense.
je begint met het verzamelen van 3 keysets (keyset = 1 destruction (nihilatak), 1 hate (summoner), 1 terror (countess))
die cube je dan per keyset in act 5 hell
dan krijg je net zo'n portal als MooMoo Farm
alleen in deze portal kom je 1 uber tegen
izual (gwoon izual, kan wel teleporten), lilith (andariel maar dan nog iets beter), duriel (gwoon duriel)
uit deze drie vallen 3 organs (1 per keer), mephisto's brain, diablo's horn en baal's eye
als je die cubet in act 5 krijg je uber tristram (exact zelfde map als tristram)
daarin staan uber mephisto (spawnt minions, heeft conviction en is extra fast), uber baal (zelfde als baal) en uber diablo (kan ook armageddon casten maar voorderest hetzelfde)
als je die alledrie gekilled hebt krijg je een hellfire torch, (large charm)
random 3 to all skills
10-20 resist all
10-20 attributes
dat is een beetje het belangrijkste van de ubers
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
roep maar waarmee je komt
is gedaan 20-12 baba torch
[ Voor 16% gewijzigd door Frunz op 04-08-2006 23:37 ]
nu ! ! !Frunz schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 21:42:
heb weer uber-set compleet, dus wie zin heeft dit weekend
roep maar waarmee je komt
[ Voor 22% gewijzigd door Mitt3nz op 05-08-2006 18:33 ]
doodgaan is als het goed is niet erg (ik zorg altijd dat ik geen xp te verliezen heb)Mitt3nz schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 15:49:
Mja, voor tristram ging het wel lekker maar in tristram ging me arme sorcje toch iets te vaak dood ^^
en toen jij weg was waren we in 2 minuten klaar
static field is wel een nette skill (wist ik ook eigenlijk wel)
static field en howl zijn 2 skills die behoolijk lelijk uit de hoek kunnen komenFrunz schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 19:54:
[...]
doodgaan is als het goed is niet erg (ik zorg altijd dat ik geen xp te verliezen heb)
en toen jij weg was waren we in 2 minuten klaar
static field is wel een nette skill (wist ik ook eigenlijk wel)
key sets zijn bijna gereed (nog 1 dest)
ik hoor wel wie er mee wil
[ Voor 16% gewijzigd door Frunz op 06-08-2006 13:47 ]
primaMitt3nz schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 00:50:
Frunz, om een of andere reden kan ik niet meer op b.net komen (your account has been temporarily restricted blabla). Die chance guards kom ik een volgende keer wel even ophalen
das als je te snel van game of characterr wisselt, is ff een tempban van 10 minuten ongeveer meestalMitt3nz schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 00:50:
Frunz, om een of andere reden kan ik niet meer op b.net komen (your account has been temporarily restricted blabla). Die chance guards kom ik een volgende keer wel even ophalen
en frunzz, ik doe graag weer mee met de uber run, heb morgen vast wel ergens een uurtje waarop ik kan spelen en morgenavond denk ik dat ik wel de hele avond kan
Verwijderd
Mocht je een terror / life tab necro nodig hebben, doe ik wel mee. Maar ben eigelijk een summoner dus ik zal wel regelmatig dood gaan zonder mijn massive army. (Massive is 15 skaletons + 15 mages + 1 clay golem (slows 67% en 15.5K life) + 19 revive + 1 might merc)Frunz schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 00:16:
en weer een trist run op komst
key sets zijn bijna gereed (nog 1 dest)
ik hoor wel wie er mee wil
Dat deed ik dus geen van beideDalyxia schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 02:02:
[...]
das als je te snel van game of characterr wisselt, is ff een tempban van 10 minuten ongeveer meestal
En Baaf heeft idd wel een stoere necro
Anoniem: 182205
voorwaarde is dat ik de charms pak en deze uitdeel aan iemand die t hard nodig kan hebben =))
en is er al een update over de ladder reset? morgen of overmorgen?!
op ladder?Anoniem: 182205 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 14:34:
ik heb hier nog 9 keysets liggen ( dacht ik ) wil deze ff transporten naar portals, en 3x ubers doen, als er iemand mee wilt doen?
voorwaarde is dat ik de charms pak en deze uitdeel aan iemand die t hard nodig kan hebben =))
naja, ff tijd afspreken dan wanneer we beginnen met uberruns dan? uur of 20:30 ofzo?
pala torch ben ik hard nodig < hint hint hint hint
[ Voor 5% gewijzigd door Dalyxia op 06-08-2006 15:26 ]
ik doe mee, zeg maar hoe laatAnoniem: 182205 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 14:34:
ik heb hier nog 9 keysets liggen ( dacht ik ) wil deze ff transporten naar portals, en 3x ubers doen, als er iemand mee wilt doen?
ik heb maandag vrij en heb de hele morgen tot m'n beschikking, dus als je dan wilt, doe ik wel mee!
heb 9 12 destr keys, en 6 terror keys!!! en 1 hate
iemand necro torch nodig????
[ Voor 139% gewijzigd door Anoniem: 182205 op 06-08-2006 21:09 ]
ik kan je wel 6 hate keys doneren, mits ik dan de pala torch krijg als die eruit komtAnoniem: 182205 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:05:
ermmm... ik mis alleen hate keys
heb 9 12 destr keys, en 6 terror keys!!! en 1 hate
iemand necro torch nodig????
dat kanDalyxia schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:14:
[...]
ik kan je wel 6 hate keys doneren, mits ik dan de pala torch krijg als die eruit komt
w55/55
oh dus jij was dat, nou zag ik ff niet
heb trouwens net 2 d-keys gevonden en MAL van pindleskin gekregen
toffe vent, die pindleskin
Verwijderd
Acc: *DoyleBrunson
weer barb torch 20 11 dit keer
en de key runz gingen ook wel lkkr
3 dest keys en 2 hate dacht ik
in half uurtje dus wel netjes denk ik
margootje als je nog ubers gaat doen
wil ik ook graag mee
ik wil zometeen wel.. moet alleen nog 1 dest.keyFrunz schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 23:59:
vanaaf weer een uberrun gedaan
weer barb torch 20 11 dit keer
en de key runz gingen ook wel lkkr
3 dest keys en 2 hate dacht ik
in half uurtje dus wel netjes denk ik
margootje als je nog ubers gaat doen
wil ik ook graag mee
D-key geruild voor hates, en een zooi hates gevonden..Laatste run zelf 2 tegelijk!
mijn setje is dus nu compleet, dus wie nu wil
nou, ik heb m'n org setje hoor...
koste nog aardig wat moeite; izual is een koekie, bij lilith had ik heel veel mazzel dat de lifetap continue op het goeie moment insprong, en duriel was lastig door de Physic immune swarms.
die moest ik eerst met m'n sorc bijelkaar vegen en opruimen (duriel stond naast de portal + een horde swarms)
maar goed, org-set is binnen...
[ Voor 40% gewijzigd door kwakke01 op 07-08-2006 11:16 ]
kom maar op . wat is je *?kwakke01 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 06:54:
[...]
ik wil zometeen wel.. moet alleen nog 1 dest.key
D-key geruild voor hates, en een zooi hates gevonden..Laatste run zelf 2 tegelijk!
mijn setje is dus nu compleet, dus wie nu wil
* demoliscelly
wat speel je??
heb je nog gewhispt, maar ik zag je niet...
Rudi heeft me nu geholpen (of gedaan hoe je eht wilt zien

score: pala 18/12 !
me is blij dus... m'n 'oude'pala 13/16 staat nu in de etalage. maar tot nu toe is er alleen een arreats (berred) geboden. maar daar heb ik nix aan; heb geen barb...
net getrade voor 2 ist! op naar de volgende!
[ Voor 53% gewijzigd door kwakke01 op 07-08-2006 12:39 ]
Het was redelijk snel gepiept zokwakke01 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:17:
[...]
* demoliscelly
wat speel je??
heb je nog gewhispt, maar ik zag je niet...
Rudi heeft me nu geholpen (of gedaan hoe je eht wilt zien
score: pala 18/12 !
me is blij dus... m'n 'oude'pala 13/16 staat nu in de etalage. maar tot nu toe is er alleen een arreats (berred) geboden. maar daar heb ik nix aan; heb geen barb...
Ik zou trouwens die 18/12 verkopen, die is veel meer waard. En aangezien je paladin toch al gebouwd is, heb je toch niet zoveel aan die extra stats (strength en dex zullen toch al wel voldoende zijn).
Nieuw internet bleek nog niet geactiveerd enzo.
Ik kom snel weer slachten
too late, maar ik heb er toch nog 2 ist aan overgehouden..Rudy_V schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:11:
[...]
Het was redelijk snel gepiept zo.
Ik zou trouwens die 18/12 verkopen, die is veel meer waard. En aangezien je paladin toch al gebouwd is, heb je toch niet zoveel aan die extra stats (strength en dex zullen toch al wel voldoende zijn).
denk niet dat ik genoeg tijd heb om daar aan mee te doen, maar ik hoop eerst dat de reset nog lang niet komt? of is er al officieel bericht?FrostXL schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:08:
Als er een rush-squad komt na de reset ben ik ook zeker van de partij! Ik ga waarschijnlijk voor een fire/cold sorc.
Verwijderd
En als er nu geen reset komt... nou, dan moet ik nodig eens een Lo scoren

denk dat het handig is als iedereen een leuke sorc maakt voor de mf en de broodnodige teleportVerwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:50:
Laat ik even vooropstellen dat ik het liefst helemaal geen reset zie komen het komende jaar. Maar als ie toch komt (ik heb me gister suf gezocht en kan nogsteeds officieel niks vinden). Misschien is het een idee om eens te kijken wie wat wil zijn? Een beetje afwisseling kan geen kwaad en het zou dus mooi zijn als we een heel veelzijdig team konden maken... Nu is een goede tele sorc en een stevige pala wel heel lekker. Maar ik ben nogal fan van de necro. Iemand nog gek op barb? En dan nog wat opvulling van een trapper of een duid? Hoe dan ook, denk dat zonder een tele sorc en een dikke pala we niet veel doen...
En als er nu geen reset komt... nou, dan moet ik nodig eens een Lo scoren
en daarnaast gewoon iets leuks maakt, ik hou persoonlijk ontzettend veel van mijn Zmiter
en de chars die ik nu heb vind ik gewoon leuk, blizzard sorc, li sorc, zmiter, een hammerdin die bijna hell aankan en nog wat halve mules
en heb eigenlijk niet zoveel zin om die chars opnieuw te gaan maken na een reset
Druids en Pala's zijn altijd welkom met hun party friendly skills als oak sage/how en de aura's natuurlijk
ik maak in de reset wel een smiter pally?FrostXL schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 16:57:
Iedereen een sorc maken gaat niet, dan kun je nooit het spel uitspelen, onthoudt wel, na zo'n reset is er niemand die je ff een boost kan geven naar hell, deze party moet dus het hele spel kunnen uitspelen.
Druids en Pala's zijn altijd welkom met hun party friendly skills als oak sage/how en de aura's natuurlijk
iemand een leuk idee om HC-team te doen dan?...
Ik maak nog steeds de Furywolf met Heart of WolverineFrostXL schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 16:57:
Iedereen een sorc maken gaat niet, dan kun je nooit het spel uitspelen, onthoudt wel, na zo'n reset is er niemand die je ff een boost kan geven naar hell, deze party moet dus het hele spel kunnen uitspelen.
w55//55
ik ben er gewoon en heb 2 destr keys meer nu, alleen mensen moeten nu even komen met terror en hate keys =)
zeg erbij welk torch je wilt....
hier is de bo(howl)barb
zo weer lkkre uberruns gedaan
ook lkkre keyruns gedaan, dus deze week ook nog een run van mij
baaf ik heb een ist voor je (het is nu nog een gul), getrade voor een baba 20 11 torch
eerst was ie nog blij maar toen hij wist hoeveel die torch eigenlijk waard was,
en boos dat ie was, wat een sukkel, hij gaat me hacken, maar dat is van latere zorg
[ Voor 74% gewijzigd door Frunz op 08-08-2006 00:02 ]
Anoniem: 178517
Vandaag weer 2 High runes zien weg gaan.
Pleur men account maar leeg:
user: dennny
pass: gott
is al leeg meeste staat op gotrentagearAnoniem: 178517 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 00:08:
Goed, ik stop voorgoed met diablo II
Help, ik ga ook gehackt wordenFrunz schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 19:26:
baaf ik heb een ist voor je (het is nu nog een gul), getrade voor een baba 20 11 torch
en boos dat ie was, wat een sukkel, hij gaat me hacken, maar dat is van latere zorg
En damn Idi, wat kan jij snel een account plunderen zeg
ligt het aan mij of slaat die "is al leeg" op de gotrentagear account
volgens mij heeft er iemand behoorlijk lopen shoppen
Verwijderd
Ik heb makkelijk praten, want ik heb al redelijk aardige zooi.. Maar wat mij beterft mag iedereen shoppen wat ie wil. Zolang je het maar gebruikt. Ik zou het echt niet gaaf vinden als er iemand hier is die dingen pakt van de mules om deze dan vervolgens weer doodleuk te gaan verkopen.Dalyxia schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 01:32:
[...]
ligt het aan mij of slaat die "is al leeg" op de gotrentagear account
volgens mij heeft er iemand behoorlijk lopen shoppen
Beetje jammer dit mensen. Ik wil ook wel best eens wat goed gevonden spul (dat ik zelf niet direct nodig heb) op de GoT ezels zetten maar als er dan figuren tussen zitten die dan de boel direct plunderen hoeft het van mij niet. Het spul dan ook nog eens doorverkopen is helemaal een doodzonde.
@ Reejn: kun je een indicatie geven van wat er op je account voor'n spul zat?
[ Voor 90% gewijzigd door Mitt3nz op 08-08-2006 03:36 ]
Verwijderd
Geweldig,Frunz schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 19:26:
*edit linkje toegevoegd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2006 03:38 ]
beetje jammer dat er dit soort loser-acties worden uitgehaald om aan betere gear te komen...Mitt3nz schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 02:37:
Ik heb het idee dat dat wel gebeurd want gotrentagear is idd alweer helemaal leeg..
Beetje jammer dit mensen. Ik wil ook wel best eens wat goed gevonden spul (dat ik zelf niet direct nodig heb) op de GoT ezels zetten maar als er dan figuren tussen zitten die dan de boel direct plunderen hoeft het van mij niet. Het spul dan ook nog eens doorverkopen is helemaal een doodzonde.
@ Reejn: kun je een indicatie geven van wat er op je account voor'n spul zat?
als je op die manier wilt spelen...
ik geef dus vanaf nu alleen nog maar in-game, en ik zet nix meer op de mules (including itemezels)
@tollo, srry dat ik zo ineens weg was/ben, denk dat m'n compie er nu definitief de geest aan heeft gegeven... hij liep vast, en nu doet ie nix meer...

Ik ben altijd enorm blij als ik (met minder uren geïnvesteerd in het spel) af en toe aan wat mooie spullen kan komen omdat iemand ze weggeeft, maar doelbewust een account plunderen is wel erg vervelend paupergedrag.
Overigens, ik heb na die uitverkoop van WSaeNoTSoCK een paar weken geleden nog spullen liggen die ik (nog) niet gebruik, en als iemand ze wel kan gebruiken... meld dat hier maar even
/typo
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
wil ook wel een duit in iemands zakje doenRamzzz schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 08:42:
Wat een lame actie zeg...
Ik ben altijd enrom blij als ik (met minder uren geïnvesteerd in het spel) af en toe aan wat mooie spullen kan komen omdat iemand ze weggeeft, maar doelbewust een account plunderen is wel erg vervelend paupergedrag.
Overigens, ik heb na die uitverkoop van WSaeNoTSoCK een paar weken geleden nog spullen liggen die ik (nog) niet gebruik, en als iemand ze wel kan gebruiken... meld dat hier maar even
heb nog een goldwrap
tal's belt
thundergods
iratha belt
nagel27
22%mf ring met coldres
3 combat amu +mod
brakke firefacet ormus
4pd monarch
tiamat's
hwanins splendor (2)
hwanin belt
en meer...
wie wil??
Ik zag dat je weg was, Hans. Heb die paar dingen die op de grond lagen veiliggesteld (o.a. matige Spirit). Heb je toevalig nog een paar Gorerideders?kwakke01 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 09:01:
[...]
wil ook wel een duit in iemands zakje doen
.....
en meer...
wie wil??
Maar huis is klaar geen vakantie meer, en ben dus back in buisiness.
LAg is weg, wat wil je nog meer.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Mooi dat je klaar bent. Zal wel opgeknapt zijn nu.Derr_Hans schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:07:
Ben bij pagina 5 gekomen en duurde te lang, zo veel info in die 2 weken
Maar huis is klaar geen vakantie meer, en ben dus back in buisiness.
LAg is weg, wat wil je nog meer.
heb intussen de inrichting van de kamers van de meiden verandert (de een diddl, en de andere 2 prinses-spulletjes) plankjes erbij, schilderijtje hier en daar, en daar, en... (onder invloed van moeders...)
een nieuwe PC
grrr. kan nu dus alleen nog op een 166 mmx (als ik hem op 233 zet gaat ie flippen en zet ie hem weer terug naar 166 ?!?) 'spelen' met standaard 20 skips en 7 fps...
ben wel blij met m'n mages voor m'n sorc; heb nu 109% fcr!
en met m'n trade van 'm'n' pala 13/16 voor 2 ist (nog bedankt hé Rudi)
heb nu dan de 18/12 op m'n pala zitten
kan ik nu een Soj scoren,of iig een arach ipv de string of ears die ik nu heb; hou ik nog over ook! of evt. doorsparen voor een anni... maar dan moet ik er nog wel 3 ists bijhebben...
als iemand nog een lem over heeft?? wil er best runes voor terug geven hoor! (hels/dols/fal)
@tollo, die spirit mag je weggeven aan iemand die nog een lvl 25 schild nodig heeft (met spirit erin dus)
[ Voor 15% gewijzigd door kwakke01 op 08-08-2006 10:32 ]
Alles wat we gepland hadden is klaar, slaapkamers doen en huis is klaar.
Oude bewooners hadden zeil tegen de muren gplakt in de gang, en dat was uitermate niet prettig.
Een emmer voorstrijk over de achtergebleven lijm laag gesmeerd, en maar hopen dat de lijm vlekken niet door de granol kwam. En dat is dus niet gebeurd
--
heb zondag middag even d2 gedaan, en liep lekker.
had allen connection lost dus dacht, neeeee he niet weer.
maar bleek mijn modem te zijn die het draadloze gedeelte even niet snapte.
uit en aan is de oplossing daarvoor.
maar was toen al gestopt
Lach maarDerr_Hans schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:43:
Dus iedreen speelt nu lag loos behalve hans
Alles wat we gepland hadden is klaar, slaapkamers doen en huis is klaar.
Oude bewooners hadden zeil tegen de muren gplakt in de gang, en dat was uitermate niet prettig.
Een emmer voorstrijk over de achtergebleven lijm laag gesmeerd, en maar hopen dat de lijm vlekken niet door de granol kwam. En dat is dus niet gebeurd
--
heb zondag middag even d2 gedaan, en liep lekker.
had allen connection lost dus dacht, neeeee he niet weer.
maar bleek mijn modem te zijn die het draadloze gedeelte even niet snapte.
uit en aan is de oplossing daarvoor.
maar was toen al gestoptmet d2 toen ik daar achter kwam
had met tristam echter wel eff de hulp nodig (hard nodig!) van rudi... heb wss net iets meer life nodig dan dat ik nu heb, want lifetap werkte wel, en toch lukte het me niet op te blijven leven...
weet iemand wat een gangbare prijs is voor een nOOb PBgrief??
hmmm, kan voor 2ist ook 2 bul kathos-en krijgen... en die doen voor een pala niet onder voor een soj vind ik...
[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 08-08-2006 11:20 ]
indien je het nog hebt, kan jij mij ermee erg gelukkig maken.Dalrok schreef op maandag 24 juli 2006 @ 17:38:
Aangezien ik hier toch wel mensen zie, die spullen aannemen.
Voor de laatste keer zal ik dit hier even neerzetten:
[...]
Je kan me mailen op mailme@dalrok.tmfweb.nl mocht je intresse hebben.
Er zijn al een aantal chars expired, maar ook nog genoeg over!
Items zoals, sojs, HR's, tals setje, bul kathos ring, enz.
Ik ben namelijk 3 account kwijt met uber chars en stuff omda ik gestopt was en niet op tijd ingelogd was.
:-)
heb ook mailtje gestuurd :-)
Ten eerste zaten we in een 3 player game. De beesten hebben dan 2x zoveel leven en rossen een stuk harder.kwakke01 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:10:
[...]
Lach maarheb lekker wel alleen m'n org setje bijelkaar gekregen... vond ik al een hele prestatie! (alleen duriel is lastig door de physic immunes eromheen, toen ik hem eenmaal alleen had was tie zo dood...)
had met tristam echter wel eff de hulp nodig (hard nodig!) van rudi... heb wss net iets meer life nodig dan dat ik nu heb, want lifetap werkte wel, en toch lukte het me niet op te blijven leven...
Daarnaast moet je die heavens light echt shael-en, dat scheelt enorm. Grief is niet echt meerwaarde, zeker omdat jij eigenlijk een zealer hebt, dan heb je die +3 skills van heavens light relatief hard nodig.
Ook wil je met salvation aan 90% resist all hebben bij meph, dus als je dat niet haalt, koop 14 resist grand charms, die zijn mal ofzo.
En neem een lifetap wand in samenwerking met een 4x pdia paladinshield met resistances (als je lifetap op rechts hebt, staat je salvation niet aan en dus zijn je resistances onder 0).
Hoeveel life heb je trouwens?
heb iets van 1 K life (d8 net iets erboven..)Rudy_V schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:23:
[...]
Ten eerste zaten we in een 3 player game. De beesten hebben dan 2x zoveel leven en rossen een stuk harder.
Daarnaast moet je die heavens light echt shael-en, dat scheelt enorm. Grief is niet echt meerwaarde, zeker omdat jij eigenlijk een zealer hebt, dan heb je die +3 skills van heavens light relatief hard nodig.
Ook wil je met salvation aan 90% resist all hebben bij meph, dus als je dat niet haalt, koop 14 resist grand charms, die zijn mal ofzo.
En neem een lifetap wand in samenwerking met een 4x pdia paladinshield met resistances (als je lifetap op rechts hebt, staat je salvation niet aan en dus zijn je resistances onder 0).
Hoeveel life heb je trouwens?
had guardian aan en zat op 90/90/90/90 zonder salvation (salvation op lvl 14 dacht ik iets van 105%)
helpt het shealen dan ook als je aan het smiten bent?? (heb nog wel hel's/sheals liggen da's niet het probleem)
lifetap moet van m'n draculs komen, en met zeal moet ie toch redelijk snel inkomen.. Daarna smiten om de zaak af te maken.. (heb nog geen lifetap-stokje, maar die kan ik dan dragen samen met een 4pd monarch)
3-p game was nodig tot tristam, omdat ik de knights en de swarms met m'n sorc moest killen ivm IM en physic immunes... zal hem de volgende keer eff laten leaven als ik trist ga doen
mijn ultieme pala gear zou ongeveer zo zijn:
heavens light
draculs
guardian
guillaume's face
2 bk rings
gore riders
mara's
string of earsverdungo's
en op de swich dan een lifetap + 4pd palashield
Merc een forti met eth bonehew en tal's mask (heeft ie nu) liever een infi, maar die's veel te duur...
iemand een idee voor een amu??
[ Voor 8% gewijzigd door kwakke01 op 08-08-2006 14:03 ]
Bijde geeft 1+skill alleen geeft bul bonus aan life (LL enzo) en soj aan manakwakke01 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:10:
[...]
hmmm, kan voor 2ist ook 2 bul kathos-en krijgen... en die doen voor een pala niet onder voor een soj vind ik...
[ Voor 35% gewijzigd door Derr_Hans op 08-08-2006 11:36 ]
Neem max 1 bk ring, die extra skill is ook weer niet zo boeiend. Je kan een redelijke wisp projector kopen om mephie wat minder pijn te laten doen.kwakke01 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:33:
[...]
heb iets van 1 K life (d8 net iets erboven..)
had guardian aan en zat op 90/90/90/90 zonder salvation (salvation op lvl 14 dacht ik iets van 105%)
helpt het shealen dan ook als je aan het smiten bent?? (heb nog wel hel's/sheals liggen da's niet het probleem)
lifetap moet van m'n draculs komen, en met zeal moet ie toch redelijk snel inkomen.. Daarna smiten om de zaak af te maken.. (heb nog geen lifetap-stokje, maar die kan ik dan dragen samen met een 4pd monarch)
3-p game was nodig tot tristam, omdat ik de knights en de swarms met m'n sorc moest killen ivm IM en physic immunes... zal hem de volgende keer eff laten leaven als ik trist ga doen
mijn ultieme pala gear zou ongeveer zo zijn:
heavens light
draculs
guardian
guillaume's face
2 bk rings
gore riders
en op de swich dan een lifetap + 4pd palashield
Merc een forti met eth bonehew en tal's mask (heeft ie nu) liever een infi, maar die's veel te duur...
iemand een idee voor een amu??
Shael werkt ook voor smite. Infinity doet niks bij physical damage, je kan hem hoogstens voor je sorc gebruiken.
Als belt moet je natuurlijk nog verdungos hebben.
En als amulet een maras (de goedkoopste mara kost iets meer dan een ist als je goed zoekt). Ik zou voor de 2 ist een mara en 1x bk halen.
voordeel van de wisp zie ik niet echt, je hebt dan immers al 90% resall; wat heb je dan nog aan absorb?Rudy_V schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:52:
[...]
Neem max 1 bk ring, die extra skill is ook weer niet zo boeiend. Je kan een redelijke wisp projector kopen om mephie wat minder pijn te laten doen.
Shael werkt ook voor smite. Infinity doet niks bij physical damage, je kan hem hoogstens voor je sorc gebruiken.
Als belt moet je natuurlijk nog verdungos hebben.
En als amulet een maras (de goedkoopste mara kost iets meer dan een ist als je goed zoekt). Ik zou voor de 2 ist een mara en 1x bk halen.
Wat is er beter aan verdungo ipv string?? hebben allebei 15 reducedam (string ook nog magicreduce)
gaat dan om het verschil LL vs vitality is dat de moeite??
btw, heb op m'n sorc nog een zooi LC's zitten met life/def, is dat wat voro op m'n pally? ofwel doen die ubers met name physic dam of ele-dam? (heb nu met HS 14,6K def)
[ Voor 19% gewijzigd door kwakke01 op 08-08-2006 12:30 ]
en ben overigens niet de enige die er spul vanaf heeft gehaald, suicyder en baafje hebben ook geholpen en we hebben samen besloten het op Gotrentagear te zetten. Dus niet gaa klagen dat er niks op staat want reejn had al een week van te voren gepost dat hij ging stoppen zoals je hier boven kunt zien. Hij had alleen het verkeerde deeltje te pakken.Anoniem: 178517 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 13:17:
Goed, ik stop voorgoed met diablo II
ej, gaat niet over klagen hé! gaat erom dat er spullen op mules gezet worden die niet worden gebruikt maar verpatst.Idifix schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:37:
Voor dat er mensen gaan klagen over het account van reejn.
[...]
en ben overigens niet de enige die er spul vanaf heeft gehaald, suicyder en baafje hebben ook geholpen en we hebben samen besloten het op Gotrentagear te zetten. Dus niet gaa klagen dat er niks op staat want reejn had al een week van te voren gepost dat hij ging stoppen zoals je hier boven kunt zien. Hij had alleen het verkeerde deeltje te pakken.
kan best een keertje gebeuren, maar als het erom gedaan wordt...
gotrentagear is dus idd helemaal leeg!?! dat vind ik dus jammer voor diegenen die net beginnen en wel wat low-stuff kunnen gebruiken. zo is bijna iedereen hier begonnen! ik iig wel, en op deze manier wordt het mij bemoeilijkt iets terug te doen
[ Voor 16% gewijzigd door kwakke01 op 08-08-2006 12:45 ]
smeken en schooien
nee maar tis idd naar om gotrentagear te plunderen en te verkopen.
Heb daar wel een aantal dingen vanaf gehaald die ik goed kan gebruiken en nog steeds gebruikt.
niet nodig is weer terug plaatsen in rentagear.
vraag het anders op het forum als je een item heb van rentagear die je nodig heb om iets te traden.
dat is netter dan gewoon doen.
Ik ben nu met een Mf-sorc bezig. Ze is atm 44, maait overal redelijk snel doorheen, maar het ontbreekt me echt compleet aan mf
Daarom ook de vraag: heeft iemand hier nog MF gear over @ SCL? Laat het maar even weten.
heb een goldwrap/nagel27/22%mf coldres ring/PTskullders voor je... genoeg?? (heb jij LEM?Wouter schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:49:
Goed, nadat iemand mij vorige week wist te melden dat er weinig mensen hier HCL spelen, ben ik maar begonnen op SCL. Werd het doodgaan door game-freezes behoorlijk zat.
Ik ben nu met een Mf-sorc bezig. Ze is atm 44, maait overal redelijk snel doorheen, maar het ontbreekt me echt compleet aan mf
Daarom ook de vraag: heeft iemand hier nog MF gear over @ SCL? Laat het maar even weten.
-edit- heb je aangepast in de player-list
[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 08-08-2006 13:16 ]
dat gotrentagear leeg is is niet mijn schuld hekwakke01 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:42:
[...]
ej, gaat niet over klagen hé! gaat erom dat er spullen op mules gezet worden die niet worden gebruikt maar verpatst.
kan best een keertje gebeuren, maar als het erom gedaan wordt...
gotrentagear is dus idd helemaal leeg!?! dat vind ik dus jammer voor diegenen die net beginnen en wel wat low-stuff kunnen gebruiken. zo is bijna iedereen hier begonnen! ik iig wel, en op deze manier wordt het mij bemoeilijkt iets terug te doendat vind ik spijtig..
ik heb wel een lem voor je kwakkekwakke01 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:54:
[...]
heb een goldwrap/nagel27/22%mf coldres ring/PTskullders voor je... genoeg?? (heb jij LEM?)

graag! wat wil je ervoor hebben??
@rammz heb je je duriels al ge-upped? en bedoel je met mages die knights die IM casten, of de vampires die fireball en meteor casten??
de vampires moet je zo kunnen doen, de IM-mages moet je met veel ele-dam afmaken -niet met physic dam, want dan ebn je zo dood-
[ Voor 41% gewijzigd door kwakke01 op 08-08-2006 13:07 ]
Het is met name Iron Maiden, ja.kwakke01 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:04:
[...]
graag! wat wil je ervoor hebben??
@rammz heb je je duriels al ge-upped? en bedoel je met mages die knights die IM casten, of de vampires die fireball en meteor casten??
de vampires moet je zo kunnen doen, de IM-mages moet je met veel ele-dam afmaken -niet met physic dam, want dan ebn je zo dood-
Kwestie van een paar howl-puntjes, wellicht?
[ Voor 5% gewijzigd door Ramzzz op 08-08-2006 13:15 ]
aaahhhrrrgggg, hebbe hebbe hebbe!!!
kan ik m'n hoz uppen
is overigens nix persoonlijks hoor! gaat om diegenen die gotrentagear hebben leeggehaald om te verkopen ipv te gebruiken. Zoals ik al eerder had gepost; bottom line is dat als je het wilt bewaren, moet je het niet op een algemeen acct zetten. Maar t' blijft jammer als het idee achter de shared mules zo wel mooi onderuit gehaald wordt...
ik heb de accounts van dalrok in mijn beheer gekregen, tzijn non ladder chars en kweet niet of je non ladder of ladder speelt, maar ik wil best wat delen hoorBitchCrew schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:12:
[...]
indien je het nog hebt, kan jij mij ermee erg gelukkig maken.
Ik ben namelijk 3 account kwijt met uber chars en stuff omda ik gestopt was en niet op tijd ingelogd was.
:-)
heb ook mailtje gestuurd :-)
ben aan het bouwen op een hammerdin, nu level 27.
Iemand leuke tips voor uitrusting/skill verdeling? Vindt wel redelijk veel op het internet maar is dat wel allemaal betrouwbaar?
Als iemand me even wil boosten/rushen zou dat leuk zijn. Kan morgen de ganse dag online!
Player name: Don_Holio
Huidige act: IV (Q 2+3)
*Don_holio
Mephs lightning attack kan 2000 damage doen, zelfs met 75% resist is dat nog 500 damage. Je zei namelijk dat je net op 90% resist all zit, maar mephs aura doet -125% en salvation maar iets van +100. Dus of meer resists stacken, of een whisp kopenkwakke01 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:12:
[...]
voordeel van de wisp zie ik niet echt, je hebt dan immers al 90% resall; wat heb je dan nog aan absorb?
Wat is er beter aan verdungo ipv string?? hebben allebei 15 reducedam (string ook nog magicreduce)
gaat dan om het verschil LL vs vitality is dat de moeite??
btw, heb op m'n sorc nog een zooi LC's zitten met life/def, is dat wat voro op m'n pally? ofwel doen die ubers met name physic dam of ele-dam? (heb nu met HS 14,6K def)
Verdungo heeft tot 40 vitality, dit is 120 leven! Voor iemand met dracs is lifeleech bovendien vrij zinloos,je lifetap kickt wel snel genoeg in. Bovendien heeft hij 10% fhr. Reminds me, hoeveel fhr heb je op dit moment? Voor melee chars wil je toch eigenlijk wel 7 frames hit recovery hebben, dat is 48% fhr in totaal. Zolang je in fhr zit, kan je niet smiten en dus niet lifetappen en dus word je gewoon gesloopt. Kortom Verdungo >>>>>>> string.
De ubers doen de meeste pijn met physical damage, althans als je 90% resist hebt. Andariel heeft bovendien een bizar hoge AR, ze slaat dwars door mijn 30K (!!!!) defense heen, chance to hit 70% ofzo.
Moraal van het verhaal is gewoon: FHR is de key. Crushing blow vind ik bijvoorbeeld uitermate onbelangrijk, zolang je maar boven de 50% zit is het prima. Of je de eindbaas nou met 5 of met 10 klappen op 20% van zijn hitpoints hebt maakt niet zo gek veel uit, als je vervolgens toch nog 100 klappen nodig hebt voor die laatste 20%.
Verwijderd
En ik kan me heel goed herinneren dat we toen alles waar we wat aan hadden genomen hebben (ok, ik geeft toe, met 3 redelijke noobs was het een groot feest. Best leuke dingen aan over gehouden. En alles wat ik heb genomen heb ik nogsteeds in use, en dat zal wel zo blijven. Of ik geef het weg, het gaat hier om het verkopen van zooi.) Maar alles waar we niks aan hadden hebben we toen op gotezels gezet. Het meest boeiende was een necro torch. En verder nog een hoop tal en ik spul. Nu heb ik geen pass van die ezels dus ik heb niet gezien wat erop zat voor we dit erop gooide. Maar als de gotezel nu leeg is... dan klopt er iets niet. Want het paste niet eens op 1 gotezel.Idifix schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:37:
Voor dat er mensen gaan klagen over het account van reejn.
[...]
en ben overigens niet de enige die er spul vanaf heeft gehaald, suicyder en baafje hebben ook geholpen en we hebben samen besloten het op Gotrentagear te zetten. Dus niet gaa klagen dat er niks op staat want reejn had al een week van te voren gepost dat hij ging stoppen zoals je hier boven kunt zien. Hij had alleen het verkeerde deeltje te pakken.
Oja en idifix ik beschuldig helemaal niemand, want ik heb geen idee wie het gedaan heeft (Dus als jij het niet was, trek het je vooral niet aan. En ik zou het ook gek vinden dat je het de ene dag op die ezels zet en de andere dag er weer af zou halen...)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2006 13:36 ]
Dit topic is gesloten.