Ok, nou probeer dan level10 ofzo te worden, dat ben ik nu ook, dan kunnen we samen verder spelenVerwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 17:15:
Ja dat lijkt me wel een keer leuk dan begin ik een keer met een Assasin of Druid. De enigste chars die ik nog nooit heb gespeeld.
ik wil ook wel meedoen, wil ik een keer ama (bowazon) proberenRudy_V schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 17:19:
[...]
Ok, nou probeer dan level10 ofzo te worden, dat ben ik nu ook, dan kunnen we samen verder spelen
Morgen overdag heb ik in principe wel tijd. Ik ben op dit moment level 12, dus als jullie zin hebben kan je ook ff levelen naar 12 en dan kunnen we samen verderFrunz schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:10:
[...]
ik wil ook wel meedoen, wil ik een keer ama (bowazon) proberen
wil ook wel meedoen mijn barb is nu lvl 7
ben wel is traps assa geweest in vorige ladder, die was best goed en ik had echt super kutgear
maar heb niet zo'n zin/tijd om nieuw char te starten, dus ik ga maar gewoon verder met het verrijken van mezelf, dat gaat al traag genoeg
maar heb niet zo'n zin/tijd om nieuw char te starten, dus ik ga maar gewoon verder met het verrijken van mezelf, dat gaat al traag genoeg
lvl 12 furydruid ready for takeoff
edit:
Gezocht:
Jalals
Ribcracker (290+ ed)
The Disciple Set (goed om mee te werken, zelfs bij ubers, ubergear komt erna wel)
Druidtorch natuurlijk
Gezocht:
Jalals
Ribcracker (290+ ed)
The Disciple Set (goed om mee te werken, zelfs bij ubers, ubergear komt erna wel)
Druidtorch natuurlijk
[ Voor 72% gewijzigd door Suicyder op 29-07-2006 21:34 ]
barb is nu lvl 11
gezocht:
1 lightsabre
1 Grandfather
1 Ik armour
1 arreats face
1 ik belt
1 ik gloves
1 goeie res all?+ barb skill amu
2 goeie res all ringen
gezocht:
1 lightsabre
1 Grandfather
1 Ik armour
1 arreats face
1 ik belt
1 ik gloves
2 goeie res all ringen
Verwijderd
gaat lekker zo te zien
ik ben ook nog steeds bezig met mijn ik set te verzamelen, maarja enigste wat ik dubbel heb is de helm. Net even mijn eerste anni getrade, misschien gaat dat wat beter op hell. Heb nog een aantal dingen nodig voor mijn javazon, misschien heeft iemand hier iets, eventueel tradeable
Sandstorm treck 15/15
Cat's eye
perf. Valkyrie Wing
bk5
ik ben ook nog steeds bezig met mijn ik set te verzamelen, maarja enigste wat ik dubbel heb is de helm. Net even mijn eerste anni getrade, misschien gaat dat wat beter op hell. Heb nog een aantal dingen nodig voor mijn javazon, misschien heeft iemand hier iets, eventueel tradeable
Sandstorm treck 15/15
Cat's eye
perf. Valkyrie Wing
bk5
IK gloves heb ik wel voor jeIdifix schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 21:47:
barb is nu lvl 11
gezocht:
1 lightsabre
1 Grandfather
1 Ik armour
1 arreats face
1 ik belt
1 ik gloves
2 goeie res all ringen
ben misschien vanaaf nog online
anders morgen denk ik
owkee msg je wel ingame als ik online ben
Zo ik ben weer wakker, 5 uurtjes geslapen maar met die warmte lukt het echt niet meer.
Dus wat mij betreft kan er gestart worden.... Frunz, Idifix, Suicider.....zijn jullie online vandaag?
Dus wat mij betreft kan er gestart worden.... Frunz, Idifix, Suicider.....zijn jullie online vandaag?
Verwijderd
Deze heb ik voor je liggen
* Weasel85 zit nu in de game: w55//55
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 12:50 ]
Idifix schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 21:47:
barb is nu lvl 11
gezocht:
1 lightsabre
1 Grandfather
]1 Ik armour
1 arreats face
1 ik belt
1 ik gloves
2 goeie res all ringen
Ik zie dat frunz online is, ik ben het ook, mijn wolf is alleen al iets verder dus ik moet ff wachten.Rudy_V schreef op zondag 30 juli 2006 @ 10:01:
Zo ik ben weer wakker, 5 uurtjes geslapen maar met die warmte lukt het echt niet meer.
Wat is jou accnaam, ff zoeken
edit:
gevonden
gevonden
[ Voor 3% gewijzigd door Suicyder op 30-07-2006 13:48 ]
Vraagje, ik heb nog een dubbele originele set of keys liggen hier, mn ouwe cd's waren beschadigt, door ongelukje thuis.
Nou lees ik wat over d2loader of zoiets.
Vragen:
-is het mogelijk om 2x diablo2 te draaien op 1 pc met deze extra keys?
-is het door blizzard ook toegestaan?
-en zo ja, wat is er allemaal nodig?
Vragen:
Het is mogelijk, zekerbangkirai schreef op zondag 30 juli 2006 @ 14:15:
Vraagje, ik heb nog een dubbele originele set of keys liggen hier, mn ouwe cd's waren beschadigt, door ongelukje thuis.
Vragen:
Blizzard boeit het niks voor zover ik het weet
Gewoon 2 installs doen en windowed draaien.
1 het is mogelijk om d2 2x keer op je pc te laden, met andere keysbangkirai schreef op zondag 30 juli 2006 @ 14:15:
Vragen:
2 door blizzard is niets toegestaan, dus als je d2loader gebruikt is dat cheaten (vinden zij)
3 je kan d2loader gebruiken, dan installeer je het spel geloof ik 1 keer en kan je het 2 keer openen, maar je kan geloof ik ook 2 keer het spel installeren (dat is geloof ik niet verboden door blizzard, lees niet detecteerbaar (dacht ik)), je moet eerst het spel 1 keer installeren met ene keyset, dan verplaats je de map en installeer je de 2e keyset (correct me if i am wrong)
Verwijderd
ik ga het ook maar weer is installeren... 
titan quest begint te vervele... zoveel cheaters... dus ik ga toch maar weer diablo uit de kast hale...
ik heb sinds 1.09 nie meer gespeeld ... wa voor sorc is nu het beste voor mf runs ??
titan quest begint te vervele... zoveel cheaters... dus ik ga toch maar weer diablo uit de kast hale...
ik heb sinds 1.09 nie meer gespeeld ... wa voor sorc is nu het beste voor mf runs ??
hallo allemaal
heeft iemand enig idee wat een bul-kathos 4% life leech ring waard is? SCL
ik dacht zelf aan rond de ist tot istpul
P.S.: suicyder: wil je die rush nog die je van 6 maanden terug nog tegoed had...
*MaxPovver
P.S.: suicyder: wil je die rush nog die je van 6 maanden terug nog tegoed had...
*MaxPovver
[ Voor 32% gewijzigd door wei_zhu op 30-07-2006 19:55 ]
ist um of ist mal als je mazzel hebt
[ Voor 73% gewijzigd door Mitt3nz op 30-07-2006 16:44 ]
blizz sorc is het beste voor mf runs op hellVerwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 16:32:
ik ga het ook maar weer is installeren...
Verwijderd
k thx ... ik d8 het weer ff te installe maar mijn 2 lod cds zijn alle2 brak
.... morge ff een nieuwe hale ... dan hek al 3 serials 
naja
Morge dan maar blizz sorcje make
naja
Morge dan maar blizz sorcje make
Je hebt zeker niet een ribcracker voor me hewei_zhu schreef op zondag 30 juli 2006 @ 16:39:
hallo allemaal
P.S.: suicyder: ls je die rush nog wilt die je van 6 maanden terug nog tegoed had...
*MaxPovver
Verwijderd
zo eindelijk pikte hij de cd 
Kan iemand mij mischien een beetje vooruit helpen ??
Ik ben ga blizz sorc make
Ik wil wel helpen was je account??Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 18:04:
zo eindelijk pikte hij de cd
*suicyder
pff, ik ben ook weer aant beginnen met diablo, na een 3 jaar stop. Ik heb altijd op de US East realm gespeeld, maar die lijkt wel compleet dood qua nederlanders.
Zit nu op de europe realm. Gaat opzich wel aardig, maar moet nogsteeds erg wennen aan 1.11. Ik was altijd 1.09 gewend, dan boostte je gewoon iemand door normal, NM en Hell, en dan lekker koeien. Maar dat is tegenwoordig ook niet meer het geval. Ben nu iig eerst weer een sorc aant bouwen (LaFemmeFiona) om meph runs te doen. Zijn er nog plekken bij gekomen waar je nog beter MF runs kunt doen. (ik hoorde iets van de countess?)
btw, username is *freshmanneke
Zit nu op de europe realm. Gaat opzich wel aardig, maar moet nogsteeds erg wennen aan 1.11. Ik was altijd 1.09 gewend, dan boostte je gewoon iemand door normal, NM en Hell, en dan lekker koeien. Maar dat is tegenwoordig ook niet meer het geval. Ben nu iig eerst weer een sorc aant bouwen (LaFemmeFiona) om meph runs te doen. Zijn er nog plekken bij gekomen waar je nog beter MF runs kunt doen. (ik hoorde iets van de countess?)
countess is niet echt een mf plek maar de pit in tamoe highlands welSneaZ schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:10:
pff, ik ben ook weer aant beginnen met diablo, na een 3 jaar stop. Ik heb altijd op de US East realm gespeeld, maar die lijkt wel compleet dood qua nederlanders.
pindleskin natuurlijk in act 5
en voorderest baal op hell
countess is goed voor runes en countess dropped natuurlijk key of terror
Verwijderd
Ja countess is zeker goed voor low lvl runes. Had laatst in 1 run een hel en een dol.
BTW heeft iemand hier een Nosferatu's Coil voor trade? heb ik even nodig voor me java/bowazon die ik aan het maken ben.
/w *Cabel
BTW heeft iemand hier een Nosferatu's Coil voor trade? heb ik even nodig voor me java/bowazon die ik aan het maken ben.
/w *Cabel
ik heb nog wel een java skiller liggenVerwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 21:22:
Ja countess is zeker goed voor low lvl runes. Had laatst in 1 run een hel en een dol.
/w *Cabel
(is wel veel waard)
ook titan's heb ik nog als je die zoek
en heb ook nog wel een paar bogen
nee, helaas niet
ist+mal is wel nice, met beetje doorsparen kan ik mijn enigma wel betalen straksMitt3nz schreef op zondag 30 juli 2006 @ 16:43:
ist um of ist mal als je mazzel hebt
Kwakke, bedankt voor de hulp bij het mulen vanmorgen.
The_Mark, bedankt voor het light.sorc wapen en helm
. Begint een beetje te lijken op iets fatsoenlijks. Die Hammerdin van je is idioot sterk.
Frunz, heb je de Ubers nog gekilled dit weekend?
The_Mark, bedankt voor het light.sorc wapen en helm
Verwijderd
zijn die java skillers clean? En boog skillers kan ik ook wel gebruiken. Ik ga vanavond ff weekje op vakantie dus dat wordt ws volgende week dan. Ik zie dan wel weer of je ze nog hebt.Frunz schreef op zondag 30 juli 2006 @ 21:24:
[...]
ik heb nog wel een java skiller liggen
(is wel veel waard)
ook titan's heb ik nog als je die zoek
en heb ook nog wel een paar bogen
laterz
geen probleem hoor! 'k had vanmorgen uit ellende nog een stukje getypt over dat m'n compie gecrashed was, en dat spelen nu klote ging. wil ik hem versturen... is de site in onderhoud!tollo71 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:50:
The_Mark, bedankt voor het light.sorc wapen en helm. Begint een beetje te lijken op iets fatsoenlijks. Die Hammerdin van je is idioot sterk.

na ja, mulen gaat gelukkig nog met m'n backup-233MMX...
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Kun je geen permanente mule-game hosten dankwakke01 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:56:
[...]
geen probleem hoor! 'k had vanmorgen uit ellende nog een stukje getypt over dat m'n compie gecrashed was, en dat spelen nu klote ging. wil ik hem versturen... is de site in onderhoud!ze zijn tegen me
na ja, mulen gaat gelukkig nog met m'n backup-233MMX...
Sorry, grapjes over andermans misere zijn flauw.....

Veel plezier ermee! De hammerdin is een standaard 125fcr mf hammerdin met:tollo71 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:50:
The_Mark, bedankt voor het light.sorc wapen en helm. Begint een beetje te lijken op iets fatsoenlijks. Die Hammerdin van je is idioot sterk.
shako-ist
wizzy-ist
35fcr spirit sacred targe
maras 30
50 travs
upped magefists
arach
bk5 (mana genoeg dus geen soj)
36mf ring
en 20x 7mf charms, gheeds, 20 stats torch en anni
nigma mageplate
We waren natuurlijk wel normal aan het runnen he, in een 8 player hell baalrun heb ik heel wat meer moeite....
Hej zijn er mensen die gezamenlijk met GoT willen gaan rushen en ook proberen in de ladder te komen als de ladder reset? Ik zou graag hammerdin/meteorb sorc/java spelen.
Ik denk dat dit de beste config is:
hammerdin
zealer
barb
javazon
rest sorcs...
eventueel nog een pala met conviction, maar ja, alleen pvp-chars gebruiken die skill dus na afloop zit je met een verpest char, zo aan het begin van de ladder wordt er toch nog niet gepvp-ed.
ben me cd's kwijt
heb wel de serials nog is het dan legaal om ze te downloaden en me eigen serials te gebruiken???
1337
Wanneer komt die reset dan? Nog bedankt voor de stuff gister Mark 
Overigens ben ik nog op zoek naar een Stormshield + Nightwing's Veil/Shako + Trang Oul's Claws/Magefist voor m'n blizz mf sorc
Overigens ben ik nog op zoek naar een Stormshield + Nightwing's Veil/Shako + Trang Oul's Claws/Magefist voor m'n blizz mf sorc
[ Voor 33% gewijzigd door Mitt3nz op 31-07-2006 16:33 ]
Verwijderd
waarom niet ....ZandBak schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:57:
ben me cd's kwijtheb wel de serials nog is het dan legaal om ze te downloaden en me eigen serials te gebruiken???
ik doe mee i call barbRudy_V schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:55:
[...]
*knip*
Hej zijn er mensen die gezamenlijk met GoT willen gaan rushen en ook proberen in de ladder te komen als de ladder reset? Ik zou graag hammerdin/meteorb sorc/java spelen.
hammerdin
zealer
barb
javazon
rest sorcs...
eventueel nog een pala met conviction, maar ja, alleen pvp-chars gebruiken die skill dus na afloop zit je met een verpest char, zo aan het begin van de ladder wordt er toch nog niet gepvp-ed.
Verwijderd
Nou ik wil best is een poging wagen om na de reset gelijk te gaan rushen.Rudy_V schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:55:
[...]
Veel plezier ermee! De hammerdin is een standaard 125fcr mf hammerdin met:
shako-ist
wizzy-ist
35fcr spirit sacred targe
maras 30
50 travs
upped magefists
arach
bk5 (mana genoeg dus geen soj)
36mf ring
en 20x 7mf charms, gheeds, 20 stats torch en anni
nigma mageplate
We waren natuurlijk wel normal aan het runnen he, in een 8 player hell baalrun heb ik heel wat meer moeite....
hammerdin
zealer
barb
javazon
rest sorcs...
lijkt me idd wel lachen.. wat ik nog een keer wilde proberen is een lightning sorc met een act 3 cold-merc.Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:31:
[...]
Nou ik wil best is een poging wagen om na de reset gelijk te gaan rushen.
anders weer (gewoon) een zealer met een act 2-might merc.
vrees alleen dat ik na 1 september niet zoveel tijd meer heb...
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Sorc+coldmerc=kut, weleens geprobeerd, die act3mercs doen gewoon te weinig damage.kwakke01 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:41:
[...]
lijkt me idd wel lachen.. wat ik nog een keer wilde proberen is een lightning sorc met een act 3 cold-merc.
anders weer (gewoon) een zealer met een act 2-might merc.
vrees alleen dat ik na 1 september niet zoveel tijd meer heb...
Eigenlijk moeten we er ook een skelliemancer bijhebben. Ik ben er op dit moment eentje aan het bouwen en ik sta er toch wel van verbaasd hoe sterk hij is ZONDER fatsoenlijke gear.
Het is eigenlijk heel simpel: 1 punt in lower resist en claygolem, dan raise skeleton naar 15, dan mastery naar 15 en daarna allebei naar 20. Dan ben je eigenlijk onverslaanbaar op level 40 zeg maar. Zeker in een grote party krijgen ze allemaal might/fana/concentration en doen ze bizar veel damage....
dan gewoon weer een might merc (of voor de MF een barb met 2 ISTed ali baba'sRudy_V schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:01:
Sorc+coldmerc=kut, weleens geprobeerd, die act3mercs doen gewoon te weinig damage.
Eigenlijk moeten we er ook een skelliemancer bijhebben. Ik ben er op dit moment eentje aan het bouwen en ik sta er toch wel van verbaasd hoe sterk hij is ZONDER fatsoenlijke gear.
Het is eigenlijk heel simpel: 1 punt in lower resist en claygolem, dan raise skeleton naar 15, dan mastery naar 15 en daarna allebei naar 20. Dan ben je eigenlijk onverslaanbaar op level 40 zeg maar.
had een boner met clay & 12 revives en een zooi skellies, bone speelt veel leuker dan die skellies vindt ik, afgezien nog van de lag wat helemaal killing is.
als je echter gaat voor overleven is een skelliemancer een hele goeie oplossing; al is het alleen maar door het meat-shield dat je om je heen hebt. je zou dan zelf kunnen focussen op nova ofzo, met de nodige facets/-poison resistance gear kom je dan een heel eind..
en dan amp damage casten!Zeker in een grote party krijgen ze allemaal might/fana/concentration en doen ze bizar veel damage....
[ Voor 11% gewijzigd door kwakke01 op 31-07-2006 17:49 ]
Ik doe wel mee, maar dan met een furywolf, wel wapenafhankelijk maar spirit geeft +damage & +AR
Tevens is met vrij goedkope items sterk te worden.
Tevens is met vrij goedkope items sterk te worden.
Volgens mij is nog helemaal niet zeker of er überhaupt wel een reset komt
heeft iemand een ravenfrost ring over ik wil wel een paar pgs offeren *idifix
[ Voor 4% gewijzigd door Idifix op 31-07-2006 20:52 ]
zou op de site van battle.net moeten staanMitt3nz schreef op maandag 31 juli 2006 @ 18:46:
Volgens mij is nog helemaal niet zeker of er überhaupt wel een reset komt
en als er een reset is wil ik ben een barb in een groep spelen
maar ook een summoner of een pala ben ik niet vies van
dit weekend voor het eerst een ama opgezet (lvl 9)
ook wel leuk maar toch vind ik de bovenste 3 leuker om te spelen
@tollo heb ubers nog niet gedaan
[ Voor 3% gewijzigd door Frunz op 31-07-2006 20:18 ]
Vorige maand stond er post van iemand van die blizzard gasten, dat er geen reset geplanned was op battlenet forums.
Ben ook net weer begonnen, nu een sorc genaamd alerce lvl 84, maar zit nu mephisto runs te doen als hydra sorc. Gewoon gear opbouwen en daarna een bow ama starten.
Probleem is had kuko.... en buriza gevonden, maar tijdens het mulen werd ik er uit geknikkerd.
Dus wat ik gevonden had weer weg.
Zucht, vergeten hoe belachelijk blizzard is met hun checks. Blijkt, dat je dus niet snel van char moet wisselen en een game moet inknallen, kom je op korte banlist van 1 a 2 uur of zoiets.
Ben ook net weer begonnen, nu een sorc genaamd alerce lvl 84, maar zit nu mephisto runs te doen als hydra sorc. Gewoon gear opbouwen en daarna een bow ama starten.
Probleem is had kuko.... en buriza gevonden, maar tijdens het mulen werd ik er uit geknikkerd.
Dus wat ik gevonden had weer weg.
Zucht, vergeten hoe belachelijk blizzard is met hun checks. Blijkt, dat je dus niet snel van char moet wisselen en een game moet inknallen, kom je op korte banlist van 1 a 2 uur of zoiets.
FuryWolf @ lvl 76 nu
Wishlist:
Ribcracker (als switch)
Druid Torch
Disciple belt & amu
Wishlist:
Ribcracker (als switch)
Druid Torch
Disciple belt & amu
Tollo, thx voor die eschuta: heeft me aan 't denken gezet om voor die laatste maand m'n mf-gear in te ruilen voor high-end sorc spul en te kijken of ik dit sorc-ding nog tot een echte killer kan omvormen...
zat dan te denken aan bv.
eschuta's 3/20 lightning
spirit shield (heb ik) +2 skills
soj's (geen idee of ik er eentje kan bemachtigen, maar proberen kan altijd) +1 skill
3 lightning skills amu met life (heb ik)
shako (heb ik) maar moet dan nog een lightfacet in liefst 5/5 +2 skills
Griffon +1 skills 15% light-dam -/- 20% lightres
2 skills armor (heb eni, maar da's een beetje gek op een sorc!?) tips?
arachnid mesh +1 skill
ormus robe +3 light +15% light-dam
booties infernostride boots (heb nu travs 46)???
gloves magefist (nu chancies 39)???
moet een lightning killer worden met orb als 2ary skill
zo kom ik op zonder soj's op +13 lightning en dankzij de 20% van de echuta's denk ik dat ik ver boven de 20K uitkom... (CL boven de 10 K) kan ipv de shako ook nog een nightwing kiezen om de orb een beetje te helpen...
iemand tip's voor de boots (inferno strides?) en gloves??
met deze set-up mis ik resist, die ik dan weer op kan vangen met steentjes of evt ringen als ik de soj's niet kan krijgen..
voor de 2skills kan ik evt een enlightenment maken (heb de runes & armor)
(Ladder Only)
(Only Spawns In Patch 1.10 or later)
Value: Low stats:2+ ists . Middle: 3-4 ists. Good: 4ists - 1 hr . Near perf: 1hr-3hr+ depending on defence. Perfect: 5-15hr's, depending on defence.
M'n merc heeft dan
upped duriels
tal's face
insight eth CV
als ruilmiddel voor bovenstaande heb ik dan:
double ISTed Ali baba
PT shako en eth PT shako
Goldwrap
Ocul
PT skullders
milabrega (duh)
4PD monarch
travs 46
chancies 39
nagel 30
nagel 27
3 um
pul (als ik hem niet gebruik voor enlightnenment)
zat dan te denken aan bv.
eschuta's 3/20 lightning
spirit shield (heb ik) +2 skills
soj's (geen idee of ik er eentje kan bemachtigen, maar proberen kan altijd) +1 skill
3 lightning skills amu met life (heb ik)
shako (heb ik) maar moet dan nog een lightfacet in liefst 5/5 +2 skills
Griffon +1 skills 15% light-dam -/- 20% lightres
2 skills armor (heb eni, maar da's een beetje gek op een sorc!?) tips?
arachnid mesh +1 skill
ormus robe +3 light +15% light-dam
booties infernostride boots (heb nu travs 46)???
gloves magefist (nu chancies 39)???
moet een lightning killer worden met orb als 2ary skill
zo kom ik op zonder soj's op +13 lightning en dankzij de 20% van de echuta's denk ik dat ik ver boven de 20K uitkom... (CL boven de 10 K) kan ipv de shako ook nog een nightwing kiezen om de orb een beetje te helpen...
iemand tip's voor de boots (inferno strides?) en gloves??
met deze set-up mis ik resist, die ik dan weer op kan vangen met steentjes of evt ringen als ik de soj's niet kan krijgen..
voor de 2skills kan ik evt een enlightenment maken (heb de runes & armor)
(Ladder Only)
Value: Low stats:2+ ists . Middle: 3-4 ists. Good: 4ists - 1 hr . Near perf: 1hr-3hr+ depending on defence. Perfect: 5-15hr's, depending on defence.
M'n merc heeft dan
upped duriels
tal's face
insight eth CV
als ruilmiddel voor bovenstaande heb ik dan:
double ISTed Ali baba
PT shako en eth PT shako
Goldwrap
Ocul
PT skullders
milabrega (duh)
4PD monarch
travs 46
chancies 39
nagel 30
nagel 27
3 um
pul (als ik hem niet gebruik voor enlightnenment)
[ Voor 16% gewijzigd door kwakke01 op 01-08-2006 16:06 ]
[quote]kwakke01 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 08:38:
Tollo, thx voor die eschuta: heeft me aan 't denken gezet om voor die laatste maand m'n mf-gear in te ruilen voor high-end sorc spul en te kijken of ik dit sorc-ding nog tot een echte killer kan omvormen...
quote]
Als gloves Magefist? FCR is erg nuttig! Je moet proberen >105 FCR te komen. Dat, icm, met super-hoge lightening damage is killing!
Misschien als boots Silkweave?
Upped Vipermagi is ook niet slecht. Meer FCR en +1 to skills.
quote]
Als gloves Magefist? FCR is erg nuttig! Je moet proberen >105 FCR te komen. Dat, icm, met super-hoge lightening damage is killing!
Misschien als boots Silkweave?
Upped Vipermagi is ook niet slecht. Meer FCR en +1 to skills.
Ik zal na mijn werk even kijken of ik tijd heb om de Got Diablo 2 User lijst te updaten. Al te lang niet meer gebeurd imo.
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Verwijderd
Anders bouw ik wel een skelliemancer ipv een cold sorc, heb er al eens 1 gebouwd en die loopt rustig door hell heen. Hoe zeker is de lader reset eigenlijk?Rudy_V schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:01:
[...]
Sorc+coldmerc=kut, weleens geprobeerd, die act3mercs doen gewoon te weinig damage.
Het is eigenlijk heel simpel: 1 punt in lower resist en claygolem, dan raise skeleton naar 15, dan mastery naar 15 en daarna allebei naar 20. Dan ben je eigenlijk onverslaanbaar op level 40 zeg maar. Zeker in een grote party krijgen ze allemaal might/fana/concentration en doen ze bizar veel damage....
Zo,
na ~1,5 jaar WoW gespeeld te hebben ben ik afgelopen weekend weer begonnen met D2LoD. WoW begon namelijk te vervelen en had geen zin meer om er dan nog maandelijks voor te betalen.
Wel balen dat al m'n accounts weg waren, moet dus nu helemaal 'from scratch' beginnen. Ben met wat WoW-guildies begonnen op HCL. 1,5 jaar geleden deed ik SCL. Wel even wennen, want alleen dit weekend al heb ik 2x een Lvl 2x char verloren en een keer een lvl 8
Het roekeloze is er inmiddels al van af 
Ik ben nu bezig met een Zealot en het bevalt me goed. Nog een beetje inkomen, maar het gaat verbazingwekkend snel.
Mocht er iemand op HCL items voor me over hebben (blaas het stof van je mules!) dan houd ik me ten zeerste aanbevolen
Acc.name: *xanga
Charname: Umerod
Vanavond rond 22:00 wel online.
na ~1,5 jaar WoW gespeeld te hebben ben ik afgelopen weekend weer begonnen met D2LoD. WoW begon namelijk te vervelen en had geen zin meer om er dan nog maandelijks voor te betalen.
Wel balen dat al m'n accounts weg waren, moet dus nu helemaal 'from scratch' beginnen. Ben met wat WoW-guildies begonnen op HCL. 1,5 jaar geleden deed ik SCL. Wel even wennen, want alleen dit weekend al heb ik 2x een Lvl 2x char verloren en een keer een lvl 8
Ik ben nu bezig met een Zealot en het bevalt me goed. Nog een beetje inkomen, maar het gaat verbazingwekkend snel.
Mocht er iemand op HCL items voor me over hebben (blaas het stof van je mules!) dan houd ik me ten zeerste aanbevolen
Acc.name: *xanga
Charname: Umerod
Vanavond rond 22:00 wel online.
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Heej!! long time no see MfB!!!MetalfanBlackness schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:23:
Ik zal na mijn werk even kijken of ik tijd heb om de Got Diablo 2 User lijst te updaten. Al te lang niet meer gebeurd imo.
daaom had ik de player-list (niet geheel stiekem; http://gathering.tweakers...message/26190295#26190295 ) eff geript en hem bijgewerkt..
als jij het weer overneemt, pak dan gewoon de source van mijn page( heb de lay-out niet aangepast) scheelt je een hoop typwerk
@tollo:
Silkweaves heb ik niet echt nodig met een insight merc. dus dan liever resist booties
Upped Vipermagi is ook niet slecht. Meer FCR en +1 to skills. (maar 1 skill minder...)
heb mages mss nog wel liggen...
[ Voor 14% gewijzigd door kwakke01 op 01-08-2006 10:21 ]
Welke belt trouwens? Ideaal is Arachnid Mesh. Maar misschien kan ook Tal's Belt, samen met Tal's Gloves.kwakke01 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:13:
[...]
@tollo:
Silkweaves heb ik niet echt nodig met een insight merc. dus dan liever resist booties
Upped Vipermagi is ook niet slecht. Meer FCR en +1 to skills. (maar 1 skill minder...)
heb mages mss nog wel liggen...
Ik heb eindelijk een Battlescepter met Lawbringer gemaakt voor op de switch van m'n Zmiter. Werkt prima, icm Tyamat's Schild. Nu ben ik niet in 1 klap dood door IM (wel in 2, dus op tijd stoppen met slaan) terwijl ik ook op switch behoorlijk kan killen (ook PI's gaat verbazingwekkend goed). Aanrader voor Zmiters (helemaal met Dragonscale Schild ipv Tyamat's).
voor pi's heb ik (helaas nog steeds maar 1) 102poison SC. Hoef ik tenminste niet te swichen, want dat vergeet ik telkenstollo71 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:31:
[...]
Welke belt trouwens? Ideaal is Arachnid Mesh. Maar misschien kan ook Tal's Belt, samen met Tal's Gloves.
Ik heb eindelijk een Battlescepter met Lawbringer gemaakt voor op de switch van m'n Zmiter. Werkt prima, icm Tyamat's Schild. Nu ben ik niet in 1 klap dood door IM (wel in 2, dus op tijd stoppen met slaan) terwijl ik ook op switch behoorlijk kan killen (ook PI's gaat verbazingwekkend goed). Aanrader voor Zmiters (helemaal met Dragonscale Schild ipv Tyamat's).
arachnid is idd perfect; weer een +skills erbij

light facets 5/5 zijn wel duur trouwens
[ Voor 13% gewijzigd door kwakke01 op 01-08-2006 11:11 ]
Ik vergeet ook vaak te switchen bij PI's. Maar je werkt het vanzelf als je daar maar staat te Zealen en er gebeurt niks.... keertje W drukken en hoppa, verder zealenkwakke01 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:37:
[...]
voor pi's heb ik (helaas nog steeds maar 1) 102poison SC. Hoef ik tenminste niet te swichen, want dat vergeet ik telkensTal belt heb ik wel, tal gloves nog niet...
arachnid is idd perfect; weer een +skills erbij [afbeelding]
Lawbringer heeft ook nog een paar mooie bij-effecten: over glinstertjes
Lawbringer: 3 Socket Swords/Hammers/Scepters (Amn + Lem + Ko )
20% Chance To Cast Level 15 Decrepify On Striking
Level 16-18 Sanctuary Aura When Equipped (varies)
-50% Target Defense
Adds 150-210 Fire Damage
Adds 130-180 Cold Damage
7% Life Stolen Per Hit
Slain Monsters Rest In Peace
+200-250 Defense Vs. Missile (varies)
+10 To Dexterity
75% Extra Gold From Monsters
@ Kwakke
Waarom ga je niet op zoek naar een Ormus Robe? proberen 15% Lightning Damage en de skill die je zoekt (zal wel lightning zijn niet chain).
En als helm een Griffons Eye.
Samen niet echt goedkoop, maar door de extra % lightning damage knalt je damage omhoog
Overigens kan lightning de 35k halen voor zover bekend hier.
Ormus Robe
Defense: 371-487 (varies)(Base Defense: 361-467)
Required Level: 75
Required Strength: 77
Durability: 20
+10-20 Defense (varies)
+20% Faster Cast Rate
+10-15% To Cold Skill Damage (varies)
+10-15% To Fire Skill Damage (varies)
+10-15% To Lightning Skill Damage (varies)
+3 bonus to a random Sorceress skill (Sorceress Only)*
Regenerate Mana 10-15% (varies)
Value: This item varies too much because of that +3 random sorc skill. Important values : +3 meteor/15% fire: 4 ists, +3 blizzard/15% cold: 5 ists +3 fireball/15%fire:5 ists, +3 lightning/15%light: 3 ists , +3 enchant 15% fire : ist+
Griffon
Defense: 150-260 (varies)(Base Defense: 50-60)
Required Level: 76
+100-200 Defense (varies)
+1 To All Skills
+25% Faster Cast Rate
-15-20% To Enemy Lightning Resistance (varies)
(Ladder Only)
Waarom ga je niet op zoek naar een Ormus Robe? proberen 15% Lightning Damage en de skill die je zoekt (zal wel lightning zijn niet chain).
Samen niet echt goedkoop, maar door de extra % lightning damage knalt je damage omhoog
Overigens kan lightning de 35k halen voor zover bekend hier.
Ormus Robe
Defense: 371-487 (varies)(Base Defense: 361-467)
Required Level: 75
Required Strength: 77
+10-20 Defense (varies)
+20% Faster Cast Rate
+10-15% To Cold Skill Damage (varies)
+10-15% To Fire Skill Damage (varies)
+3 bonus to a random Sorceress skill (Sorceress Only)*
Regenerate Mana 10-15% (varies)
Value: This item varies too much because of that +3 random sorc skill. Important values : +3 meteor/15% fire: 4 ists, +3 blizzard/15% cold: 5 ists +3 fireball/15%fire:5 ists, +3 lightning/15%light: 3 ists , +3 enchant 15% fire : ist+
Griffon
Defense: 150-260 (varies)(Base Defense: 50-60)
Required Level: 76
+100-200 Defense (varies)
+1 To All Skills
+25% Faster Cast Rate
-15-20% To Enemy Lightning Resistance (varies)
(Ladder Only)
je moet dan ook niet meer zealen (geeft te veel extra dam), maar de normal attack gebruiken icm holy shock ! dan ben je zo klaartollo71 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:13:
[...]
Ik vergeet ook vaak te switchen bij PI's. Maar je werkt het vanzelf als je daar maar staat te Zealen en er gebeurt niks.... keertje W drukken en hoppa, verder zealen![]()
Lawbringer heeft ook nog een paar mooie bij-effecten: over glinstertjesvan Sanctuary (ideaal bij Oblivion Knights en Mages).
Lawbringer: 3 Socket Swords/Hammers/Scepters (Amn + Lem + Ko )
20% Chance To Cast Level 15 Decrepify On Striking
Level 16-18 Sanctuary Aura When Equipped (varies)
-50% Target Defense
Adds 150-210 Fire Damage
Adds 130-180 Cold Damage
7% Life Stolen Per Hit
Slain Monsters Rest In Peace
+200-250 Defense Vs. Missile (varies)
+10 To Dexterity
75% Extra Gold From Monsters
vengance is ook een mooi alternatief!
[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 01-08-2006 11:35 ]
Goed plan! Of met Venegance ipv Normal attack icm Holy Shock Nog meer elemental damagekwakke01 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:26:
[...]
je moet dan ook niet meer zealen (geeft te veel extra dam), maar de normal attack gebruiken icm holy shock ! dan ben je zo klaarHoly shock op lvl 10 geeft al 400 extra light-dam
vengance is ook een mooi alternatief!
iemand nog belang bij een homunculus?? wil er een pul voor of doombringer als je dat hebt
heb ook nog arkaines valor (+2 to all skills)
ben al voorzien
heb ook nog arkaines valor (+2 to all skills)
ben al voorzien
[ Voor 29% gewijzigd door Idifix op 01-08-2006 15:46 ]
Mij mag je erafgooien want ik ben toch gebanned dankzij het gebruik van mh.MetalfanBlackness schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:23:
Weet iemand trouwens of de keyban permanent is?
als hetje 1e keer is is ie na 30 dagen weer bruikbaarcorpseflayer schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:41:
[...]
Mij mag je erafgooien want ik ben toch gebanned dankzij het gebruik van mh.
Weet iemand trouwens of de keyban permanent is?
thx voor de info, zal ik bewaren voor m'n ultieme setup (iig voor de volgende ladder) zal eens kijken wat ik nog kan halen ...Suicyder schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:23:
@ Kwakke
...
Ormus Robe
Griffon
ormus met 3CL en 15% is wel lekker
en dan een griffon erbij mjummie
Nog iemand een stormshield over?
Ik bied een lem.
Heb de blocking echt nodig voor mn blizz mf sorcje.
Heb de blocking echt nodig voor mn blizz mf sorcje.
[ Voor 8% gewijzigd door Mitt3nz op 01-08-2006 18:53 ]
Verwijderd
sinds een week heb ik een near perfect griffon eye op mijn javazon. Verschil is echt groot, zeker als je gewoon al enorme lightning damage hebt hakt die -lightning resistance er hard in.kwakke01 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:13:
[...]
thx voor de info, zal ik bewaren voor m'n ultieme setup (iig voor de volgende ladder) zal eens kijken wat ik nog kan halen ...
ormus met 3CL en 15% is wel lekker
en dan een griffon erbij mjummie
mijn barb doet nu goeie dmg maar die verrekte physical immunes zijn zo irritant. en welke merc zal ik nemen ik d8 aan holy freeze maar waar moek die kopen?? normal nm hell?? defensive offensive combat??
Holy Freeze is nightmare defensiveIdifix schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 19:12:
mijn barb doet nu goeie dmg maar die verrekte physical immunes zijn zo irritant. en welke merc zal ik nemen ik d8 aan holy freeze maar waar moek die kopen?? normal nm hell?? defensive offensive combat??
Verwijderd
Heb de demo gedownload maar vindt de graphics resolutie behoorlijk tegenvallen.
Is het mogelijk, en hoe, om de resolutie op te krikken?
D2 LoD is al een poosjeVerwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 08:09:
@all: heb m'nm arach, en een ormus, maar heb met de ormus een beetje een oepsje begaan...
heb nu een ormus met 12%cold/12%light 14%fire en een 4/5 level fire facet erin (fire dus nu op -/-4 resist en +/+19% firedam. hij heeft +3 frozen armor.
heb er (in een vlaag van verstandsverbijstering

had dus 3 um op zak kunnen houden...
nu moet ik dus weer van die ormus af, en moet ik een pul scoren om enlightenment te maken...
zit nu op 78xx aan CL en lightning zit weer boven de 18K huidige gear:
PTshako
ocul
ormus
3light +25 life amu
spirit monarch
arachnid mesh
Natalya's boots
multi-resist rare ring +mods
manald ring (voor de health-regen
heb dus nog decent boots/gloves/ring armor nodig...
[ Voor 12% gewijzigd door kwakke01 op 02-08-2006 08:43 ]
En je was zo blij vanmorgen, Hans
. Zonde inderdaad.
Als gloves zijn Magefist lekker, goedkoop en FCR. Proberen om je FCR>105 te hebben, da's breakpoint
@Tarot De demo van Diablo2 speelt alleen in de lage resolutie, pas met LOD is er 800x600 bijgekomen.

Als gloves zijn Magefist lekker, goedkoop en FCR. Proberen om je FCR>105 te hebben, da's breakpoint
@Tarot De demo van Diablo2 speelt alleen in de lage resolutie, pas met LOD is er 800x600 bijgekomen.
Ja, als ik een hamer bij de hand had had ik me wss irl ook voor m'n kop geslagentollo71 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 09:01:
En je was zo blij vanmorgen, Hans. Zonde inderdaad.

zat in de trein nog eff te rekenen nav de eshuta's tov de ocul, en kwam erachter dat de ocul +3 meer dam deed dan de eshuta +2 met extra light dam (d8 12%) komt doordat die ene +skill ook 12% bij lightning mastery doet naast de skill die je gebruikt... komt dus per skillpoins op ong. 20% extra dam...
en de ormus heeft maar 12% ve 2 skills voor een enlightenment...
stom, maar daar leer je weer van...
houdt ook in dat een low griffon mss nog wel minder schade doet dan een shako... ga dus zoeken voor een 4/4light die facet; is een stuk goedkoper dan een lage griffon, en dan doe ik meer dam..
fcr gaat de goede kant op met ocul en spirit..
arach is wél top btw, dus die ormus doet me minder pijn dan wanneer dat m'n enige trade was geweest
[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 02-08-2006 09:21 ]
Verwijderd
Tollo 71 @ Tarot De demo van Diablo2 speelt alleen in de lage resolutie, pas met LOD is er 800x600 bijgekomen.
Bedankt voor de reacties, met welke resolutie speelt de demo dan? Heeft iemand ook een plaatje met de hoge en lage resolutie?
Wat vinden julie persoonlijk van Titan Quest of is dat OT?
Bedankt voor de reacties, met welke resolutie speelt de demo dan? Heeft iemand ook een plaatje met de hoge en lage resolutie?
Demo=640x480, LOD=800x600.Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 09:38:
Tollo 71 @ Tarot De demo van Diablo2 speelt alleen in de lage resolutie, pas met LOD is er 800x600 bijgekomen.
TQ zit nog zo vol bugs dat ik na de demo voorlopig ben afgehaakt. Het allerleukste aan D2 LOD is het spelen op BattleNet, samen met anderen. De ontwikkelaars van TQ hebben (voorlopig) geen geld om een flink server-park in te zetten om Closed games te kunnen spelen.
TQ lijkt leuk, ziet er mooi uit, maar verveeld wel veel sneller omdat je nauwelijks eerlijk MP kunt spelen.
mee eens, is de reden dat ik nog niet ben ingestapt(en het feit dat mijn (overleden) computer geen dvd had). Zal wss als er een 2e versie uitkomt wel joinen. Look & feel is als ik het goed heb begrepen gelijk, dus dat zal geen problemen geven.tollo71 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 09:47:
[...]
Demo=640x480, LOD=800x600.
TQ zit nog zo vol bugs dat ik na de demo voorlopig ben afgehaakt. Het allerleukste aan D2 LOD is het spelen op BattleNet, samen met anderen. De ontwikkelaars van TQ hebben (voorlopig) geen geld om een flink server-park in te zetten om Closed games te kunnen spelen.
TQ lijkt leuk, ziet er mooi uit, maar verveeld wel veel sneller omdat je nauwelijks eerlijk MP kunt spelen.
Dat is niet echt een hele goede ruil kwakke, dat ding is nauwelijks een pul waard ofzo en die facet is ook gaar. Ik gooi zelf eigenlijk altijd alle ormussen die niet een +15% hebben of een +3 blizz/fb/meteor/lightning gewoon weg.
Ik heb trouwens nog wel een 4/5 lightfacet liggen, zou ist waard moeten zijn, maar dat krijg je er nooit voor, mag je wel hebben.... maar stop hem niet in die @#$#@ ormus, dat is zonde....
Ik heb trouwens nog wel een 4/5 lightfacet liggen, zou ist waard moeten zijn, maar dat krijg je er nooit voor, mag je wel hebben.... maar stop hem niet in die @#$#@ ormus, dat is zonde....
neey, die ormus gaat stof happen!Rudy_V schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 13:55:
Dat is niet echt een hele goede ruil kwakke, dat ding is nauwelijks een pul waard ofzo en die facet is ook gaar. Ik gooi zelf eigenlijk altijd alle ormussen die niet een +15% hebben of een +3 blizz/fb/meteor/lightning gewoon weg.
wil hem in m'n shako doen dan, aangezien een griffon (near perfect) richting de 4 ist gaat als ik de trades mag geloven... en alleen een bijna perfect doet meer dam dan een shako met jewel...
kan hem anders ook nog in m'n ocul doen; zit nu nog nix in en dan hoef ik alleen een sox-quest te offeren (heb nog een mule in normal act 5, dus met een beetje hulp is ie zo door NM heen...)
kan evt. nog kijken of ik snel een nightwing kan versieren; heeft m'n orb ook nog wat extra dam..
ben mss vanaaf wel online... kan ik ook kijken of er nog ergens op m'n char magefist rondslingeren (d8 van wel, maar weet het niet zeker...)
[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 02-08-2006 14:59 ]
Hans, wordt je niet erg nerveus van dat heen en weer stuiteren door die random teleport van oculus? Ik wel iig, maar waaschijnlijk wordt ik veel vaker geraakt dan jou
.
Ik denk dat mijn sorc een groot resist-probleem gaat krijgen staks in Hell. Dat spreekt weer wel in het voordeel van Oculus tov (een goede) Enchuta's.
Ik denk dat mijn sorc een groot resist-probleem gaat krijgen staks in Hell. Dat spreekt weer wel in het voordeel van Oculus tov (een goede) Enchuta's.
als ik een 3 skills enchuta's met een mooie +% op lightning zou hebben, zou die het winnen.tollo71 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 15:02:
Hans, wordt je niet erg nerveus van dat heen en weer stuiteren door die random teleport van oculus? Ik wel iig, maar waaschijnlijk wordt ik veel vaker geraakt dan jou.
voordelen ocul tov enchuta bij 3skills:
+5 To Mana After Each Kill
All Resistances +20
+20 To Vitality
+20 To Energy
+20% Enhanced Defense
50% Better Chance Of Getting Magic Items
nadeel:
25% of tele when hit
10% minder FCR
enchuta's
+40% Faster Cast Rate
+10-20% To Fire Skill Damage (varies)
+10-20% To Lightning Skill Damage (varies)
nadeel:
geen resist
geen +20%Edef
geen mf
geen +vit/+energy
tele heb ik idd niet zo'n last van; ranged heb ik altijd eerst, en melees cast ik te snel voor.. wordt iig zelden geraakt, laat staan ge-tele'd.
gebruik overigens wel standaard frozen armor, wat melee's laat freezen als ze me raken, ik weet niet of dit een effect heeft op mijn kans om te teleoprten obv de ocul...
een enchuta met 20% lightdam komt effectief op +4 skills zeg maar. Dat heb ik liever dan extra resist (kan je proberen met steentjes op te lossen, of een kira, maar dan verlies je weer 2 skills tov bv een shako of nightwing... alternatief is resist ringen of boots)
heb nu overigens bijna geen resist op hell (steentjes zitten op m'n pala) maar aangezien ikzelf kill, m'n merc als decoy heb, en bijna niet geraakt word, is het goed te doen..
merc is overigens een might merc met een eth insight CV/upped duriels/tal's mask (2K life en 3K dam zonder aura's bij full resist op hell.)
-edit- en heb een zooi defense/life charms...komt mss op die manier nog iets van 150 def bij.
[ Voor 19% gewijzigd door kwakke01 op 02-08-2006 16:01 ]
Ik zit nu ook in hell met mn sorc en heb ook maar weinig last van die random teleport met occy hoor 
Gewoon zorgen dat je niet geraakt wordt
[ Voor 3% gewijzigd door Mitt3nz op 02-08-2006 15:55 ]
DuhhhMitt3nz schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 15:55:
Ik zit nu ook in hell met mn sorc en heb ook maar weinig last van die random teleport met occy hoor
Da's nu net het probleem. Ik denk dat m'n Defence wat opgekrikt dient te worden want met name groepen ranged attackers raken mij nogal eens. Iets voorzichtiger spelen en/of overschakeln op een +3skill +19% Li damage Enchuta's (als ik lvl 71 ben) eens proberen.
heb nog wel een 93def/1x life GC voor jetollo71 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:04:
[...]
Duhhh![]()
Da's nu net het probleem. Ik denk dat m'n Defence wat opgekrikt dient te worden want met name groepen ranged attackers raken mij nogal eens. Iets voorzichtiger spelen en/of overschakeln op een +3skill +19% Li damage Enchuta's (als ik lvl 71 ben) eens proberen.
gebruik je al chilling armor??
[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 02-08-2006 16:52 ]
Heeft er nog iemand advies voor een lvl 50 doubleswing/whirlwind sword Barb die Baal een zijn minions in norm lvl op zijn sloffen (duurt effe) neerlegt, Diablo in een zucht, maar dan in de aanloop naar Diablo 2x sneuvelt aan een suffe amplify damage of een iron maiden? Ik heb nogal wat punten in natural resistance en iron skin zitten.
Frustrerend, een ambush met je pala merc en beiden om zeep, terwijl Diablo in 15 seconden tegen het canvas gaat
Frustrerend, een ambush met je pala merc en beiden om zeep, terwijl Diablo in 15 seconden tegen het canvas gaat

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Is het ladder seizoen eigenlijk al gereset?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
nog niet volgens de geruchten zou die deze maand gereset worden, maar de geruchten zijn onbetrouwbaar totdat iemand van blizzard dit bevestigtAngeloonie schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 20:10:
reso is max 800x600Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 08:09:
diablo speel je dan ook niet voor de graphics, maar voor de gameplay die nog altijd onovertroffen is
@ladder reset: ik hoop dat tie er nooit komt
Verwijderd
blijkbaar 7 of 8 augustus zegt men in d2Angeloonie schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 20:10:
hoezo hoop je t niet?Dalyxia schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 20:30:
[...]
@ladder reset: ik hoop dat tie er nooit komt
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 20:32 ]
nou ik vind het wel goed zo eigenlijk? heb leuk sorcje, leuke smiter en ben der nog niet klaar mee met bouwen eigenlijk, dus wil best nog een jaartje aan mijn huidige chars knutselenVerwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 20:31:
[...]
blijkbaar 7 of 8 augustus zegt men in d2
[...]
hoezo hoop je t niet?
zo net de ubers gedaan, binnen de 30 minuten met 5 mensen in game
ging heerlijk met howl barb en life tapper necro
18 16 necro torch gevonden, dus best relaxed
en volgende run is alweer op komst
ging heerlijk met howl barb en life tapper necro
18 16 necro torch gevonden, dus best relaxed
en volgende run is alweer op komst
als het al 7 of 8 augustus is, mag iemand mijn spulletjes wel gebruiken; zit nu niet thuis dus kan tot na het weekend zowiezo niet spelen. voor de volgende ladder neem ik iig weer een lightsorc, maar dan ook echt light. secundary skill komt dan later wel...
pw over de mail... mijn email staat in m'n profile...maar niet m'n account rippen he, want ik zal er nog wel eens mee spelen op scnl.
pw over de mail... mijn email staat in m'n profile...maar niet m'n account rippen he, want ik zal er nog wel eens mee spelen op scnl.
We misten je gisteren al (en ik vanmorgen)..... Laten we eerst die reset maar eens afwachten, hè. Zou wat zijn, zeg. Eindelijk wat fatsoenlijke chars en dan zijn ze dadelijk plotseling allemaal NLkwakke01 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 06:56:
als het al 7 of 8 augustus is, mag iemand mijn spulletjes wel gebruiken; zit nu niet thuis dus kan tot na het weekend zowiezo niet spelen. voor de volgende ladder neem ik iig weer een lightsorc, maar dan ook echt light. secundary skill komt dan later wel...
Frunz, was een mooi clubje gisteren. Ging erg soepel met Howl Barb en Lifetap Necro.
Ubers gingen heerlijk, ik deed nog niet me Crushing Blow omdat ik dat wapen nog niet heb, maar heb toch heel wat surrounding (en 2 ubers) kunnen raggen en afmaken.
Leuk 55% lifeleech en lifetap
voor cb kun je ook gore riders nemen.Suicyder schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:29:
Ubers gingen heerlijk, ik deed nog niet me Crushing Blow omdat ik dat wapen nog niet heb, maar heb toch heel wat surrounding (en 2 ubers) kunnen raggen en afmaken.
ga zelf ook zon fury druid bouwen vandaag kijken of ze lekker spelen.
Volgende ladder ga ik iig weer een barb bouwen is me goed bevallen.
Dit topic is gesloten.