TFT Monitor: Breedbeeld of 4:3?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Beste tweakers :),

Mijn DELL M990 is al weer aardig wat jaartjes oud. Een leuke CRT, redelijk cheap toendertijd, en begint nu toch zeker wel sporen van veroudering te zien. Heb wat moeite met het lezen zelfs met een bril op, en merk toch een goed verschil met de scherpte van zo een TFT.

Duss.. :), ik zie dat die DELL schermen nog steeds aardig uit de bus komen en nog beter, ze zijn nu in de aanbieding. Dacht zelf zo een 20.1" schermpje (die met die 25% korting ja)

widescreen: Click
4:3: Click

Nu vraag ik me, af: wat is nu het beste om te nemen? Morgen moet ik de keuzen gemaakt hebben ertussen, aangezien we dan via mn werk een aantal bestellen.

Wat doe ik op mijn computer?
- World of warcraft
- C&C Generals
- Webdesign (photoshop, dreamweaver, flash)
- beetje videoeditten soms (after fx, windows movie maker :P)
- sound editting (Steinberg Nuendo & bijbehoren plugins )
- heel soms filmpje kijken

maar werk er redelijk veel mee. Meeste tijd besteed ik met webdesign/scripten en world of warcraft.

edit:
zag trouwens net dat er problemen waren met een breedbeeld op een 6600?
ik heb zelf een 6600 GT in mijn computer zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door gitaarwerk op 23-07-2006 15:50 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-07 17:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

Een keus moet je zelf maken. Waar breedbeeld TFT's goed voor zijn, is al lang en breed bediscussieerd in bijvoorbeeld [rml][ Discussie] Breedbeeld of niet?[/rml]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Zie **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Over TFTs zijn ondertussen voldoende ervaringen topics te vinden, zo ook over de discussie "Breedbeeld ja of nee?". Probeer zelf eens op zoek te gaan :)
Over problemen met breedbeeld op een 6600GT heb ik niets gehoord. Enkel dat iemand zich afvroeg of dat wel mogelijk was omdat deze het niet in het rijtje van resoluties bevond ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.