Beste tweakers
,
Mijn DELL M990 is al weer aardig wat jaartjes oud. Een leuke CRT, redelijk cheap toendertijd, en begint nu toch zeker wel sporen van veroudering te zien. Heb wat moeite met het lezen zelfs met een bril op, en merk toch een goed verschil met de scherpte van zo een TFT.
Duss..
, ik zie dat die DELL schermen nog steeds aardig uit de bus komen en nog beter, ze zijn nu in de aanbieding. Dacht zelf zo een 20.1" schermpje (die met die 25% korting ja)
widescreen: Click
4:3: Click
Nu vraag ik me, af: wat is nu het beste om te nemen? Morgen moet ik de keuzen gemaakt hebben ertussen, aangezien we dan via mn werk een aantal bestellen.
Wat doe ik op mijn computer?
- World of warcraft
- C&C Generals
- Webdesign (photoshop, dreamweaver, flash)
- beetje videoeditten soms (after fx, windows movie maker
)
- sound editting (Steinberg Nuendo & bijbehoren plugins )
- heel soms filmpje kijken
maar werk er redelijk veel mee. Meeste tijd besteed ik met webdesign/scripten en world of warcraft.
edit:
zag trouwens net dat er problemen waren met een breedbeeld op een 6600?
ik heb zelf een 6600 GT in mijn computer zitten.
Mijn DELL M990 is al weer aardig wat jaartjes oud. Een leuke CRT, redelijk cheap toendertijd, en begint nu toch zeker wel sporen van veroudering te zien. Heb wat moeite met het lezen zelfs met een bril op, en merk toch een goed verschil met de scherpte van zo een TFT.
Duss..
widescreen: Click
4:3: Click
Nu vraag ik me, af: wat is nu het beste om te nemen? Morgen moet ik de keuzen gemaakt hebben ertussen, aangezien we dan via mn werk een aantal bestellen.
Wat doe ik op mijn computer?
- World of warcraft
- C&C Generals
- Webdesign (photoshop, dreamweaver, flash)
- beetje videoeditten soms (after fx, windows movie maker
- sound editting (Steinberg Nuendo & bijbehoren plugins )
- heel soms filmpje kijken
maar werk er redelijk veel mee. Meeste tijd besteed ik met webdesign/scripten en world of warcraft.
edit:
zag trouwens net dat er problemen waren met een breedbeeld op een 6600?
ik heb zelf een 6600 GT in mijn computer zitten.
[ Voor 7% gewijzigd door gitaarwerk op 23-07-2006 15:50 ]
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy