Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Neem ff aan dat Direct Admin niet voor je DNS is, maar voor je webserver ofzo.
[ Voor 36% gewijzigd door Osiris op 23-07-2006 14:23 ]
er is wel een www-record, alleen ik ben op dat gebied een beetje een noob, dus heb je mischien een voorbeeld van hoe zo'n www record eruit zou moeten zien?
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
*.scriptzone.nl A 217.115.197.14
scriptzone.nl A 217.115.197.14
eventuele afwijkende subdomeinen:
home.scriptzone.nl A 213.17.76.119
werkt wel aardig zo
tweakers.net. A IN 86400 213.239.154.35
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
CNAME is toch alleen een soort beschrijving had ik begrepen ??! Ik maak alleen maar A records aan voor alles in ieder gevalAirX schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:34:
Je moet even een "*" als cname record aanmaken. Dan wordt alles .jouwdomein.nl doorgestuurt naar jouwdomein.nl (je kunt natuurlijk ook gewoon "www" als cname record aanmaken.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Trouwens nog een tip als je niet zo thuis bent in het DNS gebeuren, via http://www.dnsreport.com/
kan je je DNS instellingen checken, als je achter de url ook nog typt: &server=ip.jouw.dns.server invoert kan je ook de lokale instellingen testen.