Ik ben nu net verhuisd binnen Eindhoven en op zoek naar een internetverbinding. Ik had een lekkere 20mbit en ik weet dat ik dat niet meer ga halen sowieso. Maar nu ben ik dus op zoek naar het beste alternatief. Het gaat mij vooral om goedkoop. Ik gebruik internet eigenlijk alleen om wat te msnen, e-mailen, webdevven en gamen. Geen Q4 games of wat dan ook, maar warsow. Dus ik heb geen hele snelle verbinding nodig.
Nu kan ik voor 30e/maand een kabel aansluiting + UPC starter (384/128) nemen. Voor hetzelfde bedrag kan ik Direct ADSL (1536/256) + digitenne nemen van KPN. Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar een analoge tv en radio aansluiting, maar mocht chello echt zo slecht zijn als ik van sommige mensen lees, dan wil ik die digitenne wel doen, misschien.
Dus ja, wat is wijsheid? Iemand ervaringen met Chello, digitenne en/of ADSL? Hoe zit het met pings binnen Eindhoven en is er pingwise sowieso verschil tussen ADSL en kabel?
verhuizen is best leuk, maar al die dingen regelen
Nu kan ik voor 30e/maand een kabel aansluiting + UPC starter (384/128) nemen. Voor hetzelfde bedrag kan ik Direct ADSL (1536/256) + digitenne nemen van KPN. Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar een analoge tv en radio aansluiting, maar mocht chello echt zo slecht zijn als ik van sommige mensen lees, dan wil ik die digitenne wel doen, misschien.
Dus ja, wat is wijsheid? Iemand ervaringen met Chello, digitenne en/of ADSL? Hoe zit het met pings binnen Eindhoven en is er pingwise sowieso verschil tussen ADSL en kabel?
verhuizen is best leuk, maar al die dingen regelen