The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
Verwijderd
Als het vuur uitgaat, moet je "flamen"Op dinsdag 30 januari 2001 23:32 schreef Toiletman het volgende:
zonder wederzijdse toestemming heet dat misbruik
maar wel gelijk weer leven in dit topic na een beetje flamen... hehe
en het is alweer afgelope.....
Only dead fish go with the flow
Verwijderd
Hoezo?? Is toch een mooi gebaar naar ZentairOp dinsdag 30 januari 2001 23:34 schreef -=Confuzer=- het volgende:
eeuuhh... vippy...
Ik denk dat Daria nu wel een eind van je vandaan gaat staan, en met zentair in de boeien want ik zie hem al flippen
Nee, ik ben nx van plan...eerder iets met die sletten uit Axl
Verwijderd
Om Belgie te zien heb ik geen TV nodig hoor, ik hoef alleen uit het raam te hangen en te kijken waar alle rook vandaan komtOp dinsdag 30 januari 2001 23:35 schreef Toiletman het volgende:
en dat onlurkingsproces van daria werkt op deze manier ook niet echt zo volgens mij, dus ga fijn even naar belgie kijken, harstikke interressante tv
Verwijderd
Dus als iemand iets zegt, sluit je de handel..ik denk niet dat deze topic dan nog ver komtOp dinsdag 30 januari 2001 23:39 schreef morgoth het volgende:
Als jullie niet ophouden sluit ik de boel
Vind je het zo erg dat ik je een aap noemde in irc???? *LOL*Als jullie niet ophouden sluit ik de boel
Dat heb je he als je zegt dat je buiten de evolutie staat
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
ik ga maffuh
Woeeehahahahaahaaaa meer irc quotes!!!!Vind je het zo erg dat ik je een aap noemde in irc???? *LOL*
Dat heb je he als je zegt dat je buiten de evolutie staat dan blijft je als aap gewoon een aap
Verwijderd
Ik moet toch maar weer wat vaker in de spiegel kijken...
Ik kan natuurlijk de schuld geven aan de wazige kwaliteit
En Hybridz: mijn kapper is onlangs overleden, dus vandaar
Lord Daemon
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Lord Daemon
Maar euh... ik kende ook verder nog niemand. Da's pas de afgelopen 2 dagen een beetje veranderd.
We zien later nog wel 's.
Enneuh... LD, ik kon gisteren dus niet meer direct op je ICQ reageren, want eens in de 2 maanden moet mijn vriendin zonodig achter de PC en dat was dus gisteren
grtz.
AxiMaxi
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
Ja maar waar moet je je FOTO's dan posten??Als jullie niet ophouden sluit ik de boel
stelletje mafketels bennen jullie
Nou die lite-modjes durfen wel.en wij zijn allemaal gek
Virgol
eentje kan toch wel jongens, vooral als we nog op foto's WACHTEN van onze theist
Lord Daemon
Ik denk dat ik het fotorolletje maar in de wc gooi en doortrek
Verwijderd
hoewel... misschien, gezien de manier waarop ik meestal op foto's terechtkom, toch liever niet
[edit]
1x is voldoende hoor
morgoth
[edit]
GEACHTE MEDETWEAKERS!!! ONZE VRIJHEID VAN MENINGSUITING IS IN GEVAAR! WIJ WORDEN ONDERDRUKT IN ONZE VRIJHEID VAN MENINGSUITING DOOR DE MODS!!!
zo beter?
Verwijderd
Verwijderd
Hoelang kan het duren voordat de foto's ontwikkeld zijn? Bij de HEMA kan je deze meteen op het internet laten plaatsen, hoef je alleen maar linkjes te maken.
Verwijderd
Ik kan iedereen verzekeren, ze is zo gek als een deur
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Moooooooohoehoehoe
Omgekeerde psychologieDie confuser probeert je ook altijd op het verkeerde been te zetten, zo ook nu met de suggestie dat el_marcianito niet gestoord is...?
Nouja, ik vergeleek haar ook met jou Sandalf... en tja, ze heeft nog geen sikje dus voorlopig valt het wel mee hehe..
Volgende week eindelijk mijlpaal moooh
(enne hybridz, die foto was al zo gesaved heb backup niet meer, kan je hem zelf ff editten en mailen, kheb het druk druk druk...
Verwijderd
Verwijderd
17 Februari in de Brabanthallen in Den BoschOp donderdag 01 februari 2001 08:44 schreef Goofyduck het volgende:
wanneeer is de volgende meeting nu?
Beetje half maart ofzo de volgende meeting? Lijkt me wel leuke tijd......
grtz.
AxiMaxi
schiet jij nou maar op met die foto's!nee 17 februari kan ik niet dus das rot voor jullie
Beetje half maart ofzo de volgende meeting? Lijkt me wel leuke tijd......
Verwijderd
wtf? Meeting in een saaie hal? Is er iets mis met een leuk cafe, of begrijp ik nu iets verkeerd17 Februari in de Brabanthallen in Den Bosch
oh, en ik wil ook wel foto's zien, net als iedereen.
I'm coming too >:)>:)
Dan is het toch nog op de 17e en bovendien half maart
Lag voor de hand, niet?
grtz.
AxiMaxi
Hybridz, wow, hoe heb je sandalf zo mooi weggewerkt???? (de text dan
Verwijderd
en 17 feb in de brabanthallen kan ik niet... ik geloof dat dat gelijk met de huishoudbeurs is, of zullen we daar met z'n allen heen gaan
Verwijderd
We hebben een F!
We hebben een O!
We hebben een T!
We hebben een O!
We hebben een S!
We hebben FOTOS!!
Of nee, die hebben we nog steeds niet!
Lord Daemon
Maar neem je tijd hoor Morgoth, maar bedenk wel, elke dag meer is een biertje minder
Verwijderd
dat is wel erg triest hoorOp zaterdag 03 februari 2001 14:26 schreef morgoth het volgende:
hmmz ik heb een probje en dat is, ik heb geen geld meer en dat heb je nodig om foto's te ontwikkelen....
Lord Daemon
Verwijderd
Anders gaat ie maar op het station kwartjes vragenOp zaterdag 03 februari 2001 21:21 schreef Lord Daemon het volgende:
Kom, we starten een actie voor Morgoth. Als je nou hier je Gironummer post, dan sturen wij je allemaal een gulden op.
Lord Daemon
Verwijderd
moet ie dan niet inmiddels al bijna rondjes gaan geven?Maar neem je tijd hoor Morgoth, maar bedenk wel, elke dag meer is een biertje minder
Verwijderd
Verwijderd
Misschien wil God wel helemaal niet dat deze foto's ontwikkeld worden, om de mensheid te redden en blablabla
On the other hand.. Wij wel!!!
Alleen nu zijn de winkels dicht
LOL... ik vraag me af wat de theisten daarop te zeggen hebben.Op zaterdag 03 februari 2001 23:01 schreef Apoc2 het volgende:
Gaat er in de kerk niet altijd zo'n bus rond? Misschien moet je die maar eens leegkeren. God weet dat het voor een goed doel is en zal je begrijpen/vergeven.
hhmm..
Als God had gewild dat morgot's fotos snel ontwikkeld en online hadden gemoeten, dan was dat allang al gebeurd...
Verwijderd
misschien wil God onze wel behoeden voor het kwaad dat op deze foto's staatOp zaterdag 03 februari 2001 23:01 schreef Apoc2 het volgende:
Gaat er in de kerk niet altijd zo'n bus rond? Misschien moet je die maar eens leegkeren. God weet dat het voor een goed doel is en zal je begrijpen/vergeven.
Verwijderd
Hehe, LOLOp zondag 04 februari 2001 01:51 schreef dwarf_ het volgende:
[..]
misschien wil God onze wel behoeden voor het kwaad dat op deze foto's staat
Wellicht dat morgoth niet met de wereld wil delen hoe onfotogeneik hij is?
Na ik ga fijn naar de kerk toe, toedeloe
'K ben er net vandaan, heb ff wat zakjes geleegt, dus geef je gironummer maar, dan staorten we ff, kan jij ook mooi de volgende keer de rondjes geven., cya!>:)>:)
Verwijderd
Heb jij zo'n drukke agenda dat je niet eventjes foto's kan laten ontwikkelen?? Je hebt een week de tijd gehad !! Waarom krijg ik de indruk dat de foto's bewerkt / uitgezocht worden??Op zondag 04 februari 2001 09:31 schreef morgoth het volgende:
misschien moeten jullie niet zo zeuren en is bedenken dat ik ook nog een leven buiten meetings en foto ontwikkelen heb
Na ik ga fijn naar de kerk toe, toedeloe
Als je ipv naar de kerk gaat, foto's ging laten ontwikkelen, dan waren er meer mensen bij geholpen
(hehe, yep, op zondag kan ik gaan winkelen / foto's laten ontwikkelen in Antwerpen)
Nee, ik wilde hem een kratje kado doen, maar die is onderhand al weer leeg, ik moest zolang wachtenmoet ie dan niet inmiddels al bijna rondjes gaan geven?
Maar ach, gun die arm jongen wat tijd !!
afgelopen week was de laatste week voor de presentatie...
Mensen die er verstand van hebben weten genoeg hoe druk het zo'n week is
Ik hoop het dinsdag te fixen....
Verwijderd
Wij hopen met je mee, en zo'n zwak excuus!?Op zondag 04 februari 2001 21:47 schreef morgoth het volgende:
hmmjaaa, mensen die weten hoe een project er aan toe gaat:
afgelopen week was de laatste week voor de presentatie...
Mensen die er verstand van hebben weten genoeg hoe druk het zo'n week is
Ik hoop het dinsdag te fixen....
Verwijderd
Sjongejonge
Ik merk wel dat het een succes te noemen was? Zoals jullie misschien weten zijn we bezig met een landelijke tweakermeeting voor heel GoT en dus niet alleen voor De Kroeg (en btw, wij waren wél eerder maar hebben alleen meer tijd nodig
Ik wil alleen nog even dit weten: hoe is het nou om elkaar in het echt te zien? Om de 'magie' achter de namen te verliezen? Is dat het wel 100% waard? Daar ben ik nl. nog een klein beetje bang voor, dat de sfeer na de meeting helemaal anders wordt....
Wie wil mij even brieven
Verwijderd
Zo was Dwarf al gauw 2 meter. Ook niet echt iets wat zijn naam suggereerd.
In mijn ogen is GoT er eigenlijk alleen maar leuker op geworden en ik ben blij dat i ker heen geweest ben.
Wel is mijn advies voor een landelijke tweakermeating dat je vroeg moet beginnen, want zelfs met een groep van 20 man is het moeilijk iedereen te spreken in die paar uur tijd.
Verzin verder een systeem met naambordjes ofzo. Dat is ook wel handig als er echt veel mensen komen.
En als de magie er van af zou gaan dan scheelt dat alleen mar weer een hoop tijd omdat je van een verslaving afbent
En het was super gezellig, met veel bier maar alleen weinig vrouwen... maarja, dat was te verwachten
Verwijderd
17 maart?
grtz.
AxiMaxi
We zijn op dit moment nog druk in overleg over het waar en wanneer van de landelijke meeting. Om op de hoogte te blijven: kijk in de links in mijn sig.
Verwijderd
Ach, laat die arme god toch met rust, hij heeft het al zo moeilijk met al die theisten hierIk vond die God toch al nooit zo'n toffe peer, maar dat Hij nu er nu ook nog eens voor zorgt dat de foto's zo lang op zich laten wachten, valt me toch wel weer van Hem tegen...
En bovendien: hij reageert al helemaal niet als je over die foto's gaat zeuren (kan niet eens een wondertje af
Verwijderd
Een klein voorproefje op de foto's van Morgoth:
Verwijderd
Is dat ff balen!
Wil je er trouwens ook namen bij zetten? Is wel zo leuk voor de mensen die niet zijn geweest, of de mensen die wel zijn geweest maar niet alles meer weten, of de mensen die zichzelf in anderen herkennen op foto's
Alleen jammer dat d'r beste kant, d'r achterkant nl, niet gefotografeerd is...
Het is maar een feit dat ik net onder de tafel zat toen deze foto genomen werd!!!
Verwijderd
Verwijderd
BTW, ik programmeer liever XML als dat ik uitga...
doe marr Visual Beer met enhanced GUI is veel leuker
Verwijderd
Volgensmij heb je toch echt wat aan je ogen... Ik had vlechtjes hoor
Maar goed, ik snap de hint, ik ga wel weer op m'n worteltjes dieet
Verwijderd
misschien heb ik mijn grote broer wel gestuurdOp maandag 05 februari 2001 10:11 schreef Apoc2 het volgende:
Zo was Dwarf al gauw 2 meter. Ook niet echt iets wat zijn naam suggereerd.
jammer dat unicorn nog langer was dan ik
Verwijderd
beter! thx!Op dinsdag 06 februari 2001 19:13 schreef morgoth het volgende:
ik heb het fotorolletje bij de ontwikkelboer gedropt ze zijn donderdag klaar.....
Neeeeee, ga nou niet pseudo verdrietig doen want dat ben je niet !!!!!!!...Maar goed, ik snap de hint, ik ga wel weer op m'n worteltjes dieet
rare alien
Verwijderd
Lord Daemon
Verwijderd
Hopelijk sta ik er niet op, maar ja, kwas de enige in het wit/grijs geloof ik
nee, niet die gast op bovenstaande foto, kwas toen de trein gaan zien vertrekken
Verwijderd
Hier reageer ik dus echt niet op heOp dinsdag 06 februari 2001 23:19 schreef morgoth het volgende:
pompiedom...
Of toch wel
Litemods die onzin posten?Op dinsdag 06 februari 2001 23:19 schreef morgoth het volgende:
pompiedom...
Tevens is hij bekeerd tot het snel ontwikkelen van foto's geloof waarvan niemand weet wat het is en wat het in *hemelsnaam* met god te maken heeft... het ligt uiteindelijk allemaal aan el_marcianito die ons behekst heeft via ElvHenk...
Dit topic is gesloten.
![]()