• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:53

Elvhenk

Madam Mikmak

Topicstarter
Ik vond het tenminste erg gezellig en hartstikke leuk om "de mens achter de handle" te ontmoeten! :D

Ik heb de eer (Zentair) dit als eerste posten, want ben het eerste thuis... haha Als het goed is, zit de rest nog lekker te eten (snirf) en/of te zuipen. Ik had eigenlijk nog een afspraak maar die ging wegens instorten van de auto niet door! :( Toen moest ik met het OPENBAAR VERVOER naar huis, boemeltrein naar Doetinchem en bus naar 's Heerenberg! :(

Verwijderd

Wat ik me nu afvraag, van welke leeftijd is de gemiddelde persoon op zo'n meeting, 20+, 30+, daar ben ik nu wel es benieuwd naar, want als ik het hier op het forum zo hoor met vele (onderbouwde!) uitspraken en argumenten etc is het hier niet echt de plek voor iemand van mijn leeftijd (14) al vind ik het wel damn interessant wat hier zoal gezegd wordt!

Verwijderd

hoeveel mensen waren er nou opgedaagd.. ? :)

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Topicstarter
IEDEREEN die zich opgegeven had, dat was echt uitzonderlijk!! Meestal vallen er altijd wel wat af. We waren met 23 geloof ik. Morgoth heeft ook foto's gemaakt, dus ik ben benieuwd!

Dannydude, dan ben jij net zo'n uitzondering hier als ik! LOL Ik ben nl. 35, maar de gemiddelde leeftijd is toch 20 - 22 ofzo.

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-01 18:56

ronaz

Wishmaster

Jammer dat ik niet geweest ben, maar ja ik post net een paar weken in W&L, volgende keer beter.... :)

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

WOW iedereen...dat is uniek...meestal komen er wel een aantal zeker niet.

Ik was er helaas niet bij...had to work.:(

Next time beter!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
Zo ik ben ook weer terug :)

Ik ben eerder weg geweest want m'n moeder was jarig dus daar ook nog beetje rond gehangen.

Was allemaal reuzegezellig, ik heb idd foto's gemaakt en ik moet eerst nog ff foto rolletje vol maken dan zal ik ze laten ontwikkelen en inscannen.

Verwijderd

Was zeker gelsaagd.

Gemiddelde leeftijd schat ik zo iets boven de 20. 21 a 22 ofzo. (Zetje trok het gem nogal omhoog :) )

Verwijderd

ik ben ook weer thuis, en het was echt wel tof! redelijk eeinig gediscusieerd maar dat maakt ook niet zo veel uit, want daar zijn zaterdag avonden niet voor :)

Al met al liep het wel aardig en hebben we lekker gegeten en lekker wat pilsjes gedronken ;)

edit: ik heb mezelf maar ff een usericon aangemeten... hoe zou ik daar toch op zijn gekomen?

• Toiletman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:22
zo dan ook weer thuis.... was leuk!

Only dead fish go with the flow

Verwijderd

Kunnen we geen wachtwoorde op een topic zetten zodat niet heel GoT onze koppies van de foto's hoeft te zien? :)

• Jag
  • Laatst online: 15:18

Jag

* Jag is ook weer thuis [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]
Na de meeting zijn ik, Viptweak (schrijf ik het zo goed?) en Confuzer nog even wat gaan zweten op de dansvloer van de Axl. En we zijn tot het bikkelharde einde gebleven. Om er vervolgens achter te komen dat er om 5:30 geen treinen rijden naar Leiden (was ook wel enigzins te verwachten aangezien het een zondag is). Viptweak en Confuzer zijn toen op de trein gaan wachten, en ik ben snel gaan kijken of mijn fiets er nog stond. Om vervolgens bijna een bezopen gast aan rijdend, uitgescholden te worden voor hoer (spreek uit als [hoerrwww]) door één of andere koorbal, al zandzakken ontwijkend (waren wat gasten mee aan het smijten), naar huis te fietsen. Het was weer een typisch avondje uit in Utreg :).

De meeting was erg leuk. Al vind ik het wel jamemr dat ik sommige mensen te weinig heb gesproken. Na ja, ik ben wel tevreden iig. En nu lekker :z.

Jag

• Morgoth
hmjaa ik had eik ook langer willen blijven en met wat meer mensen willen praten, maarja volgende keer beter :)

Het was iig erg leuk :)

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Topicstarter
*GASP* Tot 6 uur!?!?!? :o Dat zijn de echte die-hards he?
We zullen helaas binnenkort weer een meeting moeten doen, want ik heb ook nog niet de helft van de aanwezigen gesproken! >:)

Verwijderd

Zo, ik ben nu net thuis en meteen op het internet gegaan :). Nadat we bij Axl eruit werden gezet, zijn ik en Confuzer op het station gebleven. Het enige wat we hebben gedaan is kouw lijden, geschifte negers uitlachen en zwervers uitschelden, die om de 5 minuten voor een kwartje komen vragen, of een fiets proberen te verkopen.
Ben om 08.19 vertrokken vanuit Utrecht naar Rotterdam, daar overgestapt en om 09.57 was ik in Bergen op Zoom aangekomen, nog effe naar huis wandelen, klaar....

Verwijderd

Maar al met al (trein missen :() is deze meeting (voor mij) zeer geslaagd en is zeker voor herhaling vatbaar !!!

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
ik was al vroeg weg, omdat ik vandaag moest werken van 10 tot 18, en omdat ik volgende week tentamens heb (om maar te beginnen met de zwaarste op maandagochtend). ik vond het verder zeer geslaagd! leuk om iedereen te zien, wel jammer dat ik niet met iedereen uitgebreid heb gepraat.
en er zijn idd zelfs wat discussies losgekomen, had ik toch niet verwacht(wel heel leuk)

• Unicorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2024

Unicorn

rogue soeper

Geslaagde mieting! Voor herhaling vatbaar. :)

Dus... wie kan aanstaande zaterdag? ;)

Verwijderd

hmmz, een volgende keer blijf ik ook wel tot laat, maar dan moet ik A niet zo enorm rood staan en B weten wanneer de eerste trein gaat en C met de fiets naar Arnhem CS gaan, zodat ik geen 4 km hoef te lopen om thuis te komen...

schop die foto's maar ff online met namen er bij want van een aantal personen ben ik hun nickname al weer kwijt |:(

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 10:35 schreef VipTweak het volgende:
Nadat we bij Axl eruit werden gezet, zijn ik en Confuzer op het station gebleven. Het enige wat we hebben gedaan is kouw lijden, geschifte negers uitlachen en zwervers uitschelden, die om de 5 minuten voor een kwartje komen vragen, of een fiets proberen te verkopen.
Zantair (ofzoiets) gaf mij als tip om tegels te gaan tellen als je op CS moet wachten op de eerste trein :) volgens hem waren het er 1117 in de lengte richting van de stationshal :).
Misschien een tip voor volgende keer? >:)

btw, ik moet binnenkort ook maar eens naar de Zillion! schijnt heel vet te zijn

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:06
Hehehe, hier nog zo-eentje.

Yep, ik vond het ook best wel tof, en ook veel te weinig mensen gesproken. Helaas werd ik om een uur of 10 langzaam moe, zodat ik dus ging vertrekken.
Ik liep met Apoc2 naar het station, en hij had een horloge om en was bang dat 'ie de trein zou missen en is toen van Hoog-Catherijne gaan rennen want geen zin om half uur op volgende trein te wachten.
En ik had geen zin om te rennen dus namen we afscheid. Toen ik een paar minuten later op het centraal aankwam slenteren stond Apoc2 daar lachend en zich verontschuldigend dat hij zich in de vertrektijden had vergist :):):).

Anyways, volgende keer ben ik er weer!

Verwijderd

kleine dis naar de mensen die immer in de got-kroeg hangen;

Wij waren er eerder!!

>:) :Y)

• Lord Daemon
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ja, het was zeker gezellig, en voor herhaling vatbaar. Ik stel voor dat we NIET het doorgeef verhaal gaan posten op Tweakers dat we 's avonds in Florin & Firkin nog ff in elkaar hebben gezet... ik weet niet wie er zit te wachten op de avonturen van SuperGrover :)

Er waren inderdaad heel veel mensen, dat viel me heel erg mee. Hebben wij hier de primeur van de eerste Tweaker meeting die ook echt doorging of niet?

Gegroet,
Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Ja het was idd heel gezellig. Kunnen we vaker doen :). Volgende keer kom ik op de fiets, dan kan ik lekker zelf bepalen hoe lang ik blijf en hoef ik niet als een zwerver bij iedereen te gaan bedelen om een slaapplaats.

Verwijderd

Ik stel voor dat we NIET het doorgeef verhaal gaan posten op Tweakers dat we 's avonds in Florin & Firkin nog ff in elkaar hebben gezet... ik weet niet wie er zit te wachten op de avonturen van SuperGrover
DISAGREE

Zaterdag 27 januari. Je moet wel goed gek
zijn om zo laat nog met een stel
gekke tweakers naar het kerkhof te
gaan om Diadem op te graven
en Lord Daemon te
vragen waarom het sluiten van zijn topic
toch zo'n groot gevaar voor
de gehele samenleving vormt
Laten wij daarom bidden tot
Lucifer en Diablo om
met hun duistere krachten
eeuwig het zwijgen op te leggen aan
Lilith de macht van
het goede. Helaas is zij almachtig.
Toch zal zij het afleggen tegen
haar aanhangers, die immers niet in haar geloven
maar geen andere kant op kunnen dan
naar links. En daar waakt de enge
alien die spaans spreekt
en hier dus niet aanwezig
wil zijn ivm de aanwezigheid van
hem, want hij verpest alles voor
intelligente levensvormen van buiten.
Ook naar rechts is geen optie want daar
wacht de verschrikkelijke JHWH
maar van boven komt redding in de vorm van
Confuzer de Kwisatch Haderach
Van wie nog nooit iemand (van betekenis) gehoord heeft, maar
/ me zal CF wel helpen (redden is mijn baan)
die je nog nooit goed uitgevoerd
hebt. Nee, dan supergrover dat is
de held van sesamstraat of
misschien wel hij die ziet waar anderen niet zien
en met zijn magische cape zal hij
nog vaker crashen dan
de beurs in honderd jaar, zodat wij hem toch
aanbidden. THE END

zo, dat was dan weer het leuke verhaaltje. (uit begrijpelijke overwegingen en om het risico tot plotseling overlijden enigszins te beperken zijn de namen maar weggelaten. raden mag, maar op eigen risico) Gisteren om kwart over 4 nog maar even wafels gaan bakken en vanochtend weer ontbeten

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Hmmm, beetje modje aan het pesten? :) Toch fijn dat je de namen hebt weggelaten. Ik wil wel even kwijt dat ik NIET verantwoordelijk ben voor het voorkomen van Lilith, en dat dit verhaal GEEN indicatie is voor de intelligentie van de gemiddelde Tweaker. :)

Lord Daemon

Verwijderd

pardon? LITE-Modje aan het pesten, heer Daemon... Maar je hebt wel gelijk, sommigen onder ons waren intelligent genoeg om van tevoren naar de kapper te gaan >:)

klopt, daar hoorde ik ook niet bij :P

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Lite, ach, na alle plannen om Diadem af te zetten ben ik zelf ook de kluts een beetje kwijt.

En Captain, de kapper heeft meer met ijdelheid dan met intelligentie te maken. :P Eigenlijk geldt misschien wel dat hoe vaker je naar de kapper gaat hoe minder intelligent je bent... hoewel de gemiddelde zwerver daar het tegenvoorbeeld van is. Ik trek mijn theorie in.

Lord Daemon

Verwijderd

En Captain, de kapper heeft meer met ijdelheid dan met intelligentie te maken. Eigenlijk geldt misschien wel dat hoe vaker je naar de kapper gaat hoe minder intelligent je bent... hoewel de gemiddelde zwerver daar het tegenvoorbeeld van is. Ik trek mijn theorie in.
Jammer.. anders zou ik toch echt intelligent moeten zijn.:+

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:06
Anders ik wel!
ben al jaren niet meer bij de kapper geweest.
Eens in de zoveel maanden pakt een vriendin van me de tondeuse en dan gaat alles eraf...

Verwijderd

/me is dan net iets dommer geworden weer....net naar de kapster geweest.[img=15,15]i/s/smile.gif[/img]

• JoeyGnarf
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-12-2025
*ook net thuis ben*
Was zekers wel geslaagd...
Echt wel ff leuk om de gezichten te zien die bij die nick horen. BTW. Het is best ver om op 1 dag de rit Ingen-Utrecht, Utrecht-Enschede, Enschede-Ingen te maken... Ik heb er 3/4 tank benzine doorheen gejaagd. Maar ach. De meeting, het stappen enne ... Het was het ruim waard!

CU!

Verwijderd

Leuk zeg om zo te horen hoe jullie meeting is gegaan! Voor jullie ben ik misschien een outsider maar ik ben een mens van gezelligheid en ik als jullie het niet erg vinden wil ik dan ook zeker de foto's zien!!

Groetjes...
Dusk

Verwijderd

Zantair (ofzoiets) gaf mij als tip om tegels te gaan tellen als je op CS moet wachten op de eerste trein :) volgens hem waren het er 1117 in de lengte richting van de stationshal :).
1101 tegeltjes. Dat was toen we Axl uitgezet waren en op de 1e trein moesten wachten. Ik zie dat Vip en Confuzer het zelfde hebben gedaan...

• -=Confuzer=-
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

nou ik ben thuis hoor...
Beetje ziekjes door de kou, maar dat hoort erbij :)
Ik ben blij dat er nog echt die-harders bij waren zoals viptweak en jag want ik vond de axl wel kewl. :P

Mijn vriendin heeft vanmorgen heel lief m'n kleren gewassen en koffie gezet dus dat was wel relaxed.

Ik zal zow ff kijken of de foto's niet te donker zijn en zal ze wel ff posten anders met namen erbij *hehehe*

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 17:19 schreef -=Confuzer=- het volgende:
Ik ben blij dat er nog echte die-harders bij waren zoals viptweak en jag want ik vond de axl wel kewl. :P
hmmz, ik voel me redelijke gekwetst nu :(
bij de volgende meeting zal ik mijn leven beteren ;)

Verwijderd

Is dat nou wel zo'n goed idee van die foto's??? :?

Verwijderd

tja, je weet wat het effect van een foute foto kan zijn he? >:)

Verwijderd

we zijn allemaal opzoek naar de waarheid, maar sommige waarheden kan je idd maar beter voor je houden ;)

Verwijderd

hmmz, ik voel me redelijke gekwetst nu :(
Gemene uithaal he.. :o Laten we maar de zielige tweakers club gaan oprichten.

Of toch maar voor de volgende keer:)

Verwijderd

en waarom dacht jij dan dat je voor dat lidmaatschap in aanmerking kwam??

Oh laat maar, weet het al >:)

Verwijderd

we zijn allemaal opzoek naar de waarheid, maar sommige waarheden kan je idd maar beter voor je houden
Klopt. ;)

Anders blijft er helemaal niemand meer over op dit forum.. >:)

Verwijderd

hoelang gaan de modjes dit soort draden nog toestaan eigenlijk? :)

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 16:56 schreef Zentair het volgende:

[..]
1101 tegeltjes. Dat was toen we Axl uitgezet waren en op de 1e trein moesten wachten. Ik zie dat Vip en Confuzer het zelfde hebben gedaan...
Nou, het was een beetje te "gezellig" om tegeltjes te gaan tellen :+.
Oh voor Confuzer, toen jij weg was ben ik bij die ski-gasten gaan zitten, was wel lache, eerst dachte ze dat ik een zwerver was :(, ik was dan ook helemaal verrot door de kou en de slaap.

Volgende meeting in Noord-Brabant :? :?

Verwijderd

LD heeft beloofd dat ie m niet zo sluiten :)

en daar maak ik graag misbruik van >:)

Verwijderd

hoeveel logeer plaatsen had je, VipTweak? :P

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 18:06 schreef dwarf_ het volgende:
hoeveel logeer plaatsen had je, VipTweak? :P
Oh, Jag had me een plek aangeboden bij hem thuis, maar das de moeite ook niet als je van 05.20 tot 07.31/08.19 moet wachten.

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

aarg :(
sorry dwarf, het was ook maar een grapje :P

Maarre aarg omdat de foto's idd heel donker zijn en een beetje vaag om duidelijk te zien. Maar ik denk dat de meeste mensen die vaagheid niet zo erg vinden, ik ga ze ff bewerken en post ze zo...

Jah, die ski-mensen zagen er aardig veilig uit :)
Ik heb echt staan shaken op Leiden station. Moest daar ook een half uur wachten :(

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

en daar ben ik ook. In stijl, als laatste :-)

En ik eis namen bij dat doorgeefverhaal, anders gaan hier slotjes vallen....

Ik heb trouwens gemerkt dat ik zowieso weer eens wat meer moet laten zien we de baas is. Men weigerde mij gewoon als enige ware god te erkennen. Niet te geloven gewoon :)

Al met al best geslaagde dag. Alleen jammer dat sommigen (Elvhenk oa) alweer naar huis gingen toen ik aankwam. Ik was denk ik iets tè 'fashionably late' :)

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 18:20 schreef Diadem het volgende:
en daar ben ik ook. In stijl, als laatste :-)

En ik eis namen bij dat doorgeefverhaal, anders gaan hier slotjes vallen....

Ik heb trouwens gemerkt dat ik zowieso weer eens wat meer moet laten zien we de baas is. Men weigerde mij gewoon als enige ware god te erkennen. Niet te geloven gewoon :)
Van God hoor ik ook nix, dus als je wilt dat we je als een God zien, moet je gewoon wegblijven :+ :?

Verwijderd

Wat dacht je ervan als iedereen zelf bekent of ie er in geschreven heeft.. als ie dat wil tenminste>:)
Van mij mag je het wel weten, dat wist je toch al. Maar verder verraad ik niemand :P

Verwijderd

Ik ontken alles :P

dus ontken ik ook dat ik het ontken... hmmm, misschien ben ik wel gewoon schuldig...

anyway, je gelooft me toch niet als ik het ontken, dus beken ik maar :)

Verwijderd

Van God hoor ik ook nix, dus als je wilt dat we je als een God zien, moet je gewoon wegblijven
Dan was ie de laatste tijd hard aan het werken aan zijn vergoddelijking..
Misschien denkt ie wel dat ie net als keizer Augustus onder de goden opgenomen wordt na zijn dood....

(uit veiligheidsoverwegingen ff zonder smileys 8-))

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Okay, meer kon ik er ff snel niet van maken, dwarf als eerste omdat hij zich zo zielig voelde ;)
Kwaliteit is zwaar bagger, ze hadden dus net de lichten gedimt (waarom eigenlijk, waren we ZO lelijk? :P
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/timessquare/fortress/5699/ravendwarfzetje.jpg

Verwijderd

;(

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

hop...
Als namen niet kloppen, zeg het dan :P
Ik wete niet alles 100% meer :?
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/timessquare/fortress/5699/CpJag.jpg

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/timessquare/fortress/5699/apoczetje.jpg

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Hoe schreef je sandalf nu? :P

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/timessquare/fortress/5699/sandalfdiadem.jpg

Verwijderd

helemaal rechts (waar je alleen nog maar en hand en een neus van ziet) is Toiletman (heb ik bij in de trein gezeten richting arnhem)

maar ? weet ik ook ff niet meer.. hij poste weinig, dus dan krijg je dat...

ik ga het ff opzoeken hoor :)

sandalf als sandalf en die "?" is hybridz

edit: een typo in hybridz... zou confuzer het letterlijk overnemen, is de vraag :-)
edit2:HAHAHAHAHA er moet nog een "d" in hybriz, confuzer :)

Verwijderd

Gelukkig staat er geen foto van mij bij :) :) :)

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 18:58 schreef VipTweak het volgende:
Gelukkig staat er geen foto van mij bij :) :) :)
het is aftellen VipTweak... >:)

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Ja viptweak, volgens mij heb ik er eentje, maar die way to dark :(
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/timessquare/fortress/5699/elnogwat.jpg

Verwijderd

Als mn foto ook zo is, koop ik je om met...uuuhhh...een fiets !!

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

3..2..1.. voila wie de bal kaatst... ;)

Heb je hem toch gekocht vip?

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/timessquare/fortress/5699/dwarf2.jpg

Verwijderd

"elnogwat.jpg" lol :)

edit:

|:( verder hou ik wel mijn mond dicht |:(

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

aatos niet zo best te zien...

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/timessquare/fortress/5699/hebbes.jpg

Verwijderd

Ik ontken alle betrokkenheid :), de achterste is Tlight, daarnaast zit Atos.
had ik trouwens geen WITTE trui aan??

Verwijderd

ik kan je er deze keer niet bij helpen :(

Aatos wel te verstaan

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

GEEN COMMENTAAR

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/timessquare/fortress/5699/scared.jpg

Verwijderd

v.l.n.r.
BlouweKip en Unicorn naar ik dacht
N.B. de rechter heeft 3 bier omgegooid!!!! the bastard! (hmmz, hij is alleen 2,05 m lang, dus ik ben maar stil ;))

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/timessquare/fortress/5699/toiletman.jpg

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Okay, de natuurkunde student en de man met de vrouw :P

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/timessquare/fortress/5699/0034.jpg

• Virgol
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
Dat was zeker een zeer geslaagde meeing. Ik vind dat het verhaal wel naamloos moet
blijven al is het alleen maar om Diadem uit zijn grootheidswaanzin te helpen.

Mooi. Nog geen foto van mij :)

Ik weet het niet zeker maar volgens mij is jag op die foto geen jag.

Virgol

Damn nu wel een foto :(

Verwijderd

Welke vrouw?? Die meid die eventjes langs kwam?? Die moet de volgende meeting ook aanwezig zijn :9~;)

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Okay, dit is de laatste die ik post.
Ik upload het wel ff naar de geocities pages en misschien kan iemand er nog wat van maken...
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/timessquare/fortress/5699/Diadem.jpg

Verwijderd

OMG!
nog een foto waar ik op te zien ben

maar v.l.n.r.

Virgol (like he said), (op de rug) Hybridz, ikke, (op de rug) Apoc2, Zetje, en helemaal rechts in Zantair

Verwijderd

Allereerst wil ik mij nog even verontschuldigen dat ik de laatste tijd zo weinig post, maar ik ga mijn leven beteren :).
Ten tweede: ik ben vrij slecht ben in het onthouden van namen, maar ik geloof dat ik nog wel een paar correcties aan kan brengen:

In de 2e foto is Jag toch echt Morgoth.
In de 3e foto is toch Hybridz en NIET ik.
De 4e foto links, dat ben ik wel (8>.
Het vraagteken achter Unicorn kan ook weg, dit is ie idd.

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 19:29 schreef VipTweak het volgende:
Welke vrouw?? Die meid die eventjes langs kwam?? Die moet de volgende meeting ook aanwezig zijn :9~;)
ja, wat voor nickname had ze ook al weer? die was namelijk nog vroeger weg dan Elvhenk (voorzover dat mogelijk is ;))

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 20:01 schreef Sandalf het volgende:
In de 2e foto is Jag toch echt Morgoth.
In de 3e foto moet Hybridz vervangen worden door Sandalf (ik dus).
De 4e foto links, dat ben ik ook (helaas).
Het vraagteken achter Unicorn kan ook weg, dit is ie idd.
oh, excuses |:(
ik weet ook niet alles

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Je kan zelf onder de dir kijken van nummers 0033.jpg t/m 0055.jpg
Hier staan alle plaatjes...
*%$ moet ik weer alles aanpassen en ben pas net cpt aan het saven, eerst gewoon jpg... :(
Dus morgoth zit over Jag heen :P
En okay okay, eerlijk is eerlijk, ik mot ook wat van mezelf plaatsen... strax...

Verwijderd

Raven is trouwens wel 1 van de grootste w&l verslaafden die aanwezig was heb ik het idee; hij heeft namelijk de complete "evolutie: feit of fictie?" draad uitgeprint om in de trein te kunnen lezen :)

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Topicstarter
die was namelijk nog vroeger weg dan Elvhenk (voorzover dat mogelijk is )
Nou dat viel nog wel mee - *beledigde blik* - en het was overmacht. :)

Dat meisje was Floor en volgens mij hoorde die bij Zentair (?). Trouwens Viptweak, wel typisch dat je online wel een slabbetje nodig hebt, dat was me gister toch niet opgevallen? >:)

Ik sta nergens op trouwens? ben ik nou blij of beledigd? :?

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Okay okay...
Deze foto is ergens in een bar gemaakt.
Links ben ik, rechts is een onbekende voor jullie maar ik kan wel zeggen dat bij het vervangen van zijn koeling op de voodoo 5 hij zijn ene chip verbinding kapotgesneden heeft :) hehehe

En mevrouw henk ;)
Tja, ze waren aardig snel op... maar je staat wel op de foto's van morgoth geloof ik en die posts ze ook zo snel mogelijk :)

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/timessquare/fortress/5699/smaak.jpg

Verwijderd

En vertel eens Jag, Zentair etc. Hoe was het in de AXL? Ik hoorde thuis dat er in die tent nogal veel R&B gedraaid wordt (en trance natuurlijk)... Moet ik blij zijn dat ik niet meegegaan ben? Of was het tot het einde gezellig?

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Zeer geslaagde meeting, jammer alleen dat unicorn en ik al niet tot het eind konden blijven...

Uni was ook echt zichzelf op die voorgaande foto :P

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

En vertel eens Jag, Zentair etc. Hoe was het in de AXL? Ik hoorde thuis dat er in die tent nogal veel R&B gedraaid wordt (en trance natuurlijk)... Moet ik blij zijn dat ik niet meegegaan ben? Of was het tot het einde gezellig?
Jag, ikke en viptweak.

Ja er was trance en R&B. Trance vond ik een beetje te soft, maar Jag en Vip die gingen helemaal uit hun dak erop dus deed ik ook maar gezwellig mee :)
Wel aardig tent.. volgende keer Zillion of de dansfabriek...

• JoeyGnarf
[moppersmurfmode on]
ik haat foto's
[moppersmurfmode off]

Volgende keer blijf ik dan ook maar eens in Utrecht om een nachtje te feesten. Toch geen spijt dat ik ben weggegaan, want ik heb me weer eens een lol gehad daaro in Enschede... De DJ was briliant bezig... En weer heel wat leuks gezien ofcourse 8-)

• Morgoth
waaah 86 replies op zo'n thread :)

Ik zei toch dat de kwaliteit hard achter uit ging :P

Ik zal zo snel mogelijk mijn foto's laten ontwikkelen en inscannen.... en als ik niet opschiet moet je me er gewoon ff aan herinneren :)

Overigens die foto van mij, die kan ik me helemaal niet herinneren dat ie genomen werd? Wist je dat dat strafbaar was? >:) :)

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Ik weet ook niet meer dat ik hem genomen heb !?

Ik pleit onschuldig :)

Ja laat ze snel ontwikkelen :P

• Diadem

Diadem

fossiel

* haalt opgelukt adem

die foto van mij is niet eens heel erg lelijk, valt me reuze mee...

el_marcianito: Nee, ik weet niet welke bijdrage van jou was. Dus vertel....

confuzer: Kun je me een versie van die foto van mij emailen zonder 'diadem' eronder?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Diadem

Diadem

fossiel

Bedankt trouwens voor die foto van el_marchianito. Ik spaar foto's van haar, vooral als ze ranzig zijn.

Heb al een hele collectie :-)

(alleen el_marcianito en captain proton begrijpen dit trouwens)

• JoeyGnarf
Morgoth: tis helaas voor jou niet strafbaar, tenzij jij te kennen hebt gegeven dat jij niet wilt dat ze gepubliceerd worden.

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Diadem :
ALs je http://www.geocities.com/timessquare/fortress/5699/0034.jpg t/m 0055.jpg afgaat staan de meeste nog zonder text erbij... :)
Ik weet niet meer welke van jou was, zoek maar even...

• Jag
  • Laatst online: 15:18

Jag

Er zijn maar een paar foto's die ik kan vinden door ze af te gaan, doe ik iets fout:?

Jag

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Jah, de rest is hernoemd en al vervuild en die staan al hiero :P
(wacht ff, er zijn er een paar niet geupload :( fix ik wel ff )
-> aah ik zie het al, geocities accepteerd geen .cpt en dus stopt ftp bij deze filez :P
Mogge btw...
MORGOTH WAAR BLIJVEN DIE PICS!!! ;)

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Topicstarter
Mogge ook.
MORGOTH WAAR BLIJVEN DIE PICS!!!
Op de toon van: "waar blijven die bitterballen!!! ;)

Verwijderd

haha lache
bijeenkomst van het W&L studenten dispuut :P

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Topicstarter
Je werd wel gemist, Flamez. We waren niet compleet!

Verwijderd

thnx Elvhenk :)

de trein zakte door z'n wielen met al die extra ammo die ik bij me had ;)

nahja misschien volgende keer.... :)

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Topicstarter
Nah, their bark is worse than their bite, hoor.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.