Toon posts:

School Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Voor mijn school heb ik een laptop nodig (roc mn amersfoort nog meer?) deze moet aan de volgende eisen ong voldoen:

1024mb ddr2
Cardreader
100gb Sata
Ati 1400 PCI Xpres 128mb
Netwerk
Modem
Dvd Brander
Intel Core due 1660mhz
Wireless

Deze laptop is €1049,00 dus ik wil graag rond dat budget blijven.
Verder moet er natuurlijk gewoon normaal op school meegewerkt kunnen worden nog niet echt een specifikie kant grafisch of iets..

Het zou leuk zijn als ik er af en toe een game op kan spelen, wat downloaden, muziek luisteren en films kijken.

Wat voor laptop raden jullie mij aan??

Ik hoor het wel!

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2006 16:46 ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ik zou voor een Alienware gaan.
Kun je alles zelf op maat samen stellen.
Kost ook wat, maar aangezien je geen budget op geeft, blijft het gokwerk.
Maar serieus, zoek zelf eens even wat verschillende modellen op, we zijn je hondjes hier niet.

Edit:
Komt misschien een beetje bot over, maar er wordt hier van je verwacht dat je zelf al het zoekwerk doet. Als je dan vervolgens twijfelt tussen verschillende modellen, kun je dat hier, duidelijk onderbouwd, vragen. Dan is bijna iedereen wel bereid je even een tip te geven. Nu komt het gewoon over alsof je zelf niet wilt zoeken, en dat maar aan ons over laat. Gebruik de search hier op GoT anders eens. Van de week is er nog zo'n topic voorbij gekomen.

Edit2:
Dit topic bijvoorbeeld.

[ Voor 53% gewijzigd door Brede P op 15-07-2006 16:25 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Duidelijk eisen, zal je prima zelf naar zoeken lijkt me.

Als je advies wil, vermeldt dan op z'n minst je budget. Voor school is leuk, voor een cursus notepad/word/excel/whatever is even wat anders als grafisch vormgeven.

Weinig kans dit topic.

Ey!! Macarena \o/

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:11
Vreemde eisen zeg, heb je dat exact zo van je school gekregen?

Verder kan je inderdaad best zelf wat modellen zoeken; als je dan nog twijfeld zet je die modellen met de specificaties in dit topic en dan vertel je waarom je twijfelt.

Een ding waar ik als ik jou was op zou letten is dat de laptop minder dan 3 kilo weegt, meer dan 3 kilo is geen doen als je hem dagelijks mee naar school neemt.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

:/

Lijkt me sterk dat de school een laptop met zulke eisen oplegd :o zal die zelf wel willen :)

[ Voor 27% gewijzigd door CycloneX op 15-07-2006 16:28 ]

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Verwijderd

Topicstarter
Heb de beginpost geedit omdat die een beetje te snel en onduidelijk was hoop dat die nu duidelijk er is..

Verder is dicht een school laptop en niet eentje die ik graag zou hebben.
De school heeft mij een laptop aangeraden dat zijn die specificaties van de startpost daar wil ik me graag aanhouden

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:27

Thandor

SilverStreak

Systro15, op GoT verwachtten wij dat je dergelijke zaken zelf even uitzoekt :)
Als ik jouw topicstart bekijk krijg ik niet het idee dat je een aantal notebooks bekeken en geselecteerd hebt.

Wat je het beste kunt doen is een aantal notebooks uitzoeken en deze vergelijken met elkaar. Vervolgens pak je de aantrekkelijkste eruit en daar neem je er één van. Uiteraard kun je daarbij zoeken naar reviews, ervaringen en benchmarks.
Voor enige informatie zie een andere sluitmessage van mij: Thandor in "keuze van laptop"

Ook he volgende topic zal interessant zijn:[rml][ Notebooks] Notebook benchmark database[/rml]
In die topicstart vind je een link naar een site die Aikeleer opgezet heeft. Hier kun je een aantal notebooks vinden met de nodige benchmarks :)

Dit topic gaat op slot.

Overigens wil ik een aantal mensen hier even vragen om ietwat vriendelijker te reageren. :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.