vogelaarke135
Het is niet schadelijk ofzo.
Gewoon deze voeding omruilen voor eenzelfde soort voeding.
[ Voor 26% gewijzigd door gigawebs op 13-07-2006 15:37 ]
Hoe oud ben je?vogelaarke schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:22:
Hey allemaal,
Mijn voeding (een Antec Smartpower 2.0 450 Watt) maakt een irritant hoog piepend geluid als deze meer werk moet verrichten (bijv. in games). Weet iemand hoe dat kan en kan het schadelijk zijn?
Alvast bedankt.
Als je onder de 18 bent is dat normaal, ik hoor het ook soms (ben 15). Het is een heel hoog geluid dat volwassenen niet kunnen horen, maar kinderen en jongeren wel. Hetzelfde geld voor televisies. Die maken een enorm hoog piepend geluid waar je ontzettend de pest aan kan krijgen...
lol, ik ben 20 en ik hoor dat nog.masser120 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 17:12:
[...]
Hoe oud ben je?
Als je onder de 18 bent is dat normaal, ik hoor het ook soms (ben 15). Het is een heel hoog geluid dat volwassenen niet kunnen horen, maar kinderen en jongeren wel. Hetzelfde geld voor televisies. Die maken een enorm hoog piepend geluid waar je ontzettend de pest aan kan krijgen...
Maargoed, loszittende soepl kan bij eht beste merk voorkomen hoor. Als je je er heele rg aan stoort gewoon even contact emt je pc boer opnemen en vragen offie RMA kan
is het nou goed om te weten dat het vaker voor komt met deze voeding, of net niet... maargeod, k heb ook net rma aangevraagd, alleen hopen dat ze het doen, aangezien de voeding bij mn kast zat en die is een beetje gemod...
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Verwijderd
Bij mij maakte hij het geluid overigens niet constant... Wanneer ik bijvoorbeeld een scherm versleepte, met mijn muis scrolde of een game speelde begon hij te piepen. Idle hoorde je echter niets...
Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Verwijderd
Voor de duidelijkheid: Dit is al de derde Antec Smartpower die niet goed werkt in mijn pc! (één keer van de één op de andere dag totaal dood, en twee keer het piepgeluid)
Zou het kunnen dat het aan iets anders ligt dan aan de voeding? Hij maakt het geluid overigens ook in een andere pc, maar ik heb hem wel eerst in de huidige pc gehad.
Config:
- Abit KN8 SLI (mobo)
- Athlon x2 4200+ (cpu)
- Connect3d x1800xt (graka)
- Samsung SP2504C (HD)
Edit: Ik heb even een nieuw topic gemaakt om wat extra info en advies te krijgen. Klik
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 21:21 ]
En nu krijg ik een Antec Smartpower 2.0 SP400 weer terug maar als ik dit allemaal zo lees heb ik er niet zoveel vertrouwen meer in
My favorite programming language is solder.
Verwijderd
Iemand in dit topic zei dat er in de huidige Smartpower 400W en 500W serie een aantal productiefouten zitten. Maar als je een goede (dus zonder productiefout) krijgt zal hij waarschijnlijk perfect werken...
Over het algemeen hoor je alleen maar goede dingen over Antec
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 17:44 ]
dit zijn tegenwoordig ook ringtones die 17.000 + hertzmasser120 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 17:12:
[...]
Hoe oud ben je?
Ik heb dit probleem ook met mijn drie dagen oude voeding uit m'n Antec Fusion.gigawebs schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:33:
Piepen komt door een spoel in je voeding waarschijnlijk. Dit komt maar bij weinig voedingen voor.
Het is niet schadelijk ofzo.
Gewoon deze voeding omruilen voor eenzelfde soort voeding.
Het is dus niet schadelijk? Gaat ie niet binnen no-time dood?