Toon posts:

Hoe mag je hier wat vragen?

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dit is niet de manier om een topic te starten, daarom gaat hij dicht.

Ik wil je wel een hint geven: Kijk eens naar de FSB.

Is het antwoord op een cpu vraag. |:(

En weg is de vraag! Waar niets aan mankeerde lijkt mij.
Wat is dan wel de manier om een vraag te stellen!

Of moet je eerst vriendjes hebben om hier een vraag te mogen posten.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je vorige topic start was erg mager, zeker je zinsopbouw. En je laatste zin vragende om stap voor stap schreenshots is niet echt wat er van gebruikers op GoT verwacht word. In de registratie voorwaarden staat duidelijk dat er wel enig niveau en zelf onderzoek gevraagd van een gebruiker word gevraagd.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Voor de goede orde, vragen over je topic dat sluit etc:

Lieve Adjes

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je een vraag hebt mail dan de admin die je topic gesloten heeft en open niet een nieuw topic.

De gene die je topic gesloten heeft kan je altijd meer vertellen.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:10

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

PMG FAQ en PMG Beleid
Lees deze links eens door, dan vind je de antwoorden vanzelf :)

@ hieronder: jammer dat je er zo over denkt. Dit was wel degelijk heel vriendelijk bedoeld (maar even een smiley erbij zetten voor de duidelijkheid), maar ik ben ook 100% van mening dat de antwoorden die hij zoekt daar in staan. Daar zijn de FAQ's namelijk ook voor bedoeld.

[ Voor 40% gewijzigd door DrivinUCrazy op 12-07-2006 15:26 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
nou, dit is ook niet de manier :P ;)

Als ik je topic lees merk ik vooral een gebrek aan Nederlandse volzinnen. Zorg ervoor dat je duidelijk Nederlands tikt. :) Geef wat aandacht aan je topicstart, dan zijn mensen ook meer geneigd aandacht aan jou en een antwoord te geven!
Gunner schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:18:
Je vorige topic start was erg mager, zeker je zinsopbouw. En je laatste zin vragende om stap voor stap schreenshots is niet echt wat er van gebruikers op GoT verwacht word. In de registratie voorwaarden staat duidelijk dat er wel enig niveau en zelf onderzoek gevraagd van een gebruiker word gevraagd.
een 8,5 waard - goed qua aangeven wat het probleem was, en aangegeven wat we hier wél verwachten.
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:18:
Voor de goede orde, vragen over je topic dat sluit etc:

Lieve Adjes
een 6,5: het klopt wel, maar de manier is niet echt je-van-het.
PilatuS schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:19:
Als je een vraag hebt mail dan de admin die je topic gesloten heeft en open niet een nieuw topic.

De gene die je topic gesloten heeft kan je altijd meer vertellen.
6,5 ook, zie hierboven :)
DrivinUCrazy schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:20:
PMG FAQ en PMG Beleid
Lees deze links eens door, dan vind je de antwoorden vanzelf
een 4,5: lomp en ondoordacht - hij vraagt iets en je verwijst em door naar FAQ's. Zegmaar niet vriendelijk. En dus niet fijn.

[ Voor 74% gewijzigd door HunterPro op 12-07-2006 15:23 ]

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:16:
dit is niet de manier om een topic te starten, daarom gaat hij dicht.

Is het antwoord op een cpu vraag. |:(

En weg is de vraag! Waar niets aan mankeerde lijkt mij.
Wat is dan wel de manier om een vraag te stellen!

Of moet je eerst vriendjes hebben om hier een vraag te mogen posten.
Heb je de FAQ, regels en etc al doorgelezen?

[ Voor 6% gewijzigd door SSH op 12-07-2006 15:21 ]

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Kunnen jullie me vertellen, wat de instellingen zijn voor de bios.

Shuttle AK35GTR KT266A Motherboard/ Atlon 2000+

Nu staat hij terug naar de veilige instellingen, vanaf de fabriek, met maar 1.25 Ghz
Wat 1.6 was. Liefs hoger, wat stabiel is nog steeds.

Naar de optimale fabriek instellingen help/ werkt niet.

(het liefst met een voorbeeld sreenshot, of stap voor stap)
Is dit dan nederlands? Neem even de tijd om je zinnen te formuleren, het is geen MSN

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Zucht... het zoveelste pubertje dat zich gekrenkt voelt in zijn trots omdat zijn topic gesloten is... :|

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Je cpu staat nu op 1250 mhz, het moet 1663 zijn,
dan is je FSB 100 ipv 133
1,33 * 1250 is 1663 En je goeie snelheid ;)

• HunterPro
  • Niet online
doe es niet? Waarom moet je er nou weer op zo'n manier op in hakken? Beetje lomp, vind je niet? Wil je nou nog meer gerant en gescheld uitlokken, of denk je dat dit helpt? :)

Verwijderd

Wat wordt er eigenlijk gedaan met een topic waarin de topicstarter de Nederlandse taal niet machtig is maar wel zijn best doet? (even tussendoor :P)

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:24:
Wat wordt er eigenlijk gedaan met een topic waarin de topicstarter de Nederlandse taal niet machtig is maar wel zijn best doet? (even tussendoor :P)
daar komt eerst een reltopic als deze over, dan komt er een nieuw topic en dat loopt meestal wel goed. :P

iig merk je het snel genoeg als iemand zn best heeft gedaan een goede topicstart neer te zetten. Ook al zijn er taalproblemen of dingen als dyslexie in het spel. :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is niet ingewikkeld:
# Probeer het eerst zelf op te lossen.

Als je een probleem hebt, is het de bedoeling dat je pas een topic opent op het moment dat je er zelf niet meer uit komt maar het wel eerst zelf geprobeerd hebt. Lees altijd de handleiding en kijk op de support pagina van de fabrikant. Zoek ook eens met google, in de google groups en met de search van het forum. Ook de FAQ's van de diverse fora hebben veel oplossingen. Als een vraag al gesteld is, of hij is makkelijk zelf op te lossen of te vinden, dan is het niet de bedoeling dat deze hier gepost wordt.

# Wees duidelijk, geef aan wat je al geprobeerd hebt.

Lukt het je niet om het zelf op te lossen, start dan gerust een topic maar geef duidelijk aan wat je probleem is en geef ook specifiek en duidelijk aan wat je gezocht en gevonden hebt, en waar je vast zit met je probleem. Doe je dit niet, dan kunnen we ervan uit gaan dat je dit niet gedaan hebt met als gevolg dat je topic op slot gaat. Dit kan je makkelijk voorkomen door aandacht aan de openingspost te besteden.
je bent zo te zien nieuw, lees anders gewoon even de beknopte forumpolicy door, daarin staat alles over dit forum en hoe je wel een topic kan starten.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:13

Beugelfles

I love rusty spoons

HunterPro schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:26:
[...]

daar komt eerst een reltopic als deze over, dan komt er een nieuw topic en dat loopt meestal wel goed. :P

iig merk je het snel genoeg als iemand zn best heeft gedaan een goede topicstart neer te zetten. Ook al zijn er taalproblemen of dingen als dyslexie in het spel. :)
idd, ik heb weleens topics gelezen waarin iemand van tevoren aangaf dat hij dyslexie had. Maar je zag wel duidelijk aan de TS dat hij zijn best had gedaan.

Slecht Nederlands wordt nog wel eens vergeven in een TS, slechte inhoud niet. Terecht vind ik.

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 16:22

Remy

I usually get 100% accuracy

Heb je eigenlijk al wat gedaan met die hint of niet? Zo ja, wat was het resultaat. Zo nee, waarom niet? :) Voor mn gevoel is de tip van Turkish namelijk straight on, oftewel de oplossing voor je probleem, ondanks je vage beschrijving in de TS van je vorige topic :)

LinkedIn
Instagram

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:23
Afgezien van het Nederlands, wat overigens niet de issue is in deze, is het de inhoud waar het volledig fout gaat. Je vraagt wat de instellingen zijn voor het BIOS. Ja? En? Wat verwacht je dan? Dit is hetzelfde als vragen: "Wat zijn de instellingen van Windows?". Compleet zinloze vraag zonder context. De enige hint die je geeft is dat jouw cpu nu trager loopt. Wel, met een klein beetje zoekwerk in combinatie met het doornemen van de manual van jouw bord zou je er achter zijn gekomen dat je de FSB goed in moet stellen. Mijn collega mod meldt dit nota bene zelfs nog.

Mocht dit materie zijn die je ver boven de pet gaat, helaas, maar dan ben je waarschijnlijk beter thuis op een ander forum.

Hoe dan ook, ook dit is niet de manier om een topic te beginnen. Neem de PMG FAQ en de Forum FAQ eens door, dan wordt je al wel het een en ander duidelijk :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.