Het Playstation Portable topic Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.862 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05 23:09

3style

...

Anoniem: 114719 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:02:
[...]

ik weet niet precies wat je bedoelt maar je kan gewoon fw 2.71 gebruiken met Devhook en binnenkort zelfs de nieuwste 2.8x firmware en ik neem aan dat in deze versies alle problemen gewoon verholpen zijn.

Dit werkt echt makkelijk en je kan er superveel mee, ik heb voorheen een nintendo ds gehad (de eerste) en ik had hem puur gekocht voor de nintendo games maar ik vind eigenlijk dat je er voor de rest ook niet veel aan hebt, de touchpad is erg leuk maar alleen voor de games die er speciaal voor gemaakt zijn, want nintendo probeert te doen is alle spellen er gebruik van te laten maken en dat werkt eigenlijk niet zo goed vind ik.

Dus daarom heb ik later een psp gekocht en met de nodige moeite kan je er echt superveel mee, wat voorbeelden, in super kwaliteit film kijken (umd), echt een super beeldkwaliteit, gewoon heerlijk om in bed ff een filmpje te kijken en daarna in slaap te vallen.

Er is superveel homebrew voor zoals programma's voor webradio, msn en nog veel meer.

En om helemaal niet te vergeten, de psx emu die eraan komt (volgens sony met de volgende firmware upgrade), speciaal daarvoor zou ik al een psp kopen, ff7 op de psp en alle vette psx games.

Dus de psp is de handheld als je iets zoekt waarme je kunt doen wat je wilt tijdens het liggen :)
Ik heb hem gisteren pas binnen en nog niet gepatched (2.60). Na een tijdje browsen komt die melding naar voren dat het geheugen vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

je zou de browser instellingen ff moeten checken, misschien dat je het cache gebeuren wat lager kunt zetten of in moet stellen dat hij niet alle plaatjes enz moet opslaan.

Als je zeg maar pron sites checked, die zitten vol plaatjes van mooie vrouwen, dan komt het apparaatje snel vol te zitten ja =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Anoniem: 114719 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:24:
je zou de browser instellingen ff moeten checken, misschien dat je het cache gebeuren wat lager kunt zetten of in moet stellen dat hij niet alle plaatjes enz moet opslaan.

Als je zeg maar pron sites checked, die zitten vol plaatjes van mooie vrouwen, dan komt het apparaatje snel vol te zitten ja =]
hehe, die check ik wel op een andere plaats ;) beetje klein scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zag trouwens aanbiedingen voor umd's bij the Free Record Shop, dat stond in de PU, ik meen dat het iets was van 3 halen 2 betalen en vanaf 10 euro, die UMD films zijn dit echt waard want het is echt een genot voor de ogen en met je headset op lijkt het wel of je in een prive bioscoop zit/ ligt (ik kijk meestal liggend).

De spelletjes kosten overigens ook niet zoveel meer maar echte actie games waarbij je ongeveer 3 knoppen tegelijk moet gebruiken als SOCOM enz vind ik weer veel te moeilijk te doen op de psp, krijg zelfs krampen in mijn vingers van deze games, dus speel liever puzzle games of race games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Anoniem: 114719 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 13:05:
ik zag trouwens aanbiedingen voor umd's bij the Free Record Shop, dat stond in de PU, ik meen dat het iets was van 3 halen 2 betalen en vanaf 10 euro, die UMD films zijn dit echt waard want het is echt een genot voor de ogen en met je headset op lijkt het wel of je in een prive bioscoop zit/ ligt (ik kijk meestal liggend).

De spelletjes kosten overigens ook niet zoveel meer maar echte actie games waarbij je ongeveer 3 knoppen tegelijk moet gebruiken als SOCOM enz vind ik weer veel te moeilijk te doen op de psp, krijg zelfs krampen in mijn vingers van deze games, dus speel liever puzzle games of race games.
let wel ff op met die 3, 2 betalen actie. Dit is waarschijnlijk die Sony actie. Je koopt er twee en vervolgens moet je de bonnen opsturen naar Sony om de 3e gratis te krijgen. Nu komt nog het grootste nadeel, je kunt alleen kiezen uit bepaalde films. Dit waren niet de films die ik wilde hebben.

Bij MM zijn trouwens ook alle films 10 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 15:13
Van die persoon/winkel heb ik die van mij gekocht. Heb hem nu al 2maand en hij gaat nog steeds perfect (wat natuurlijk niet wil zeggen dat je geen pech kunt hebben ermee) maar ik vind het het risico wel waard. Zodra ze een fake 4gb verkopen ga ik die ook wel eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
Ik heb vandaag dus een psp gekocht, maar wil nu updaten naar 2.71 zodat ik weer kan downgraden naar 1.5. Weet iemand waar ik het bestandje vandaan kan halen om te updaten? Kan ik gewoon die van de website van sony gebruiken?

edit: de site van sony heeft alleen nog maar 2.8 zo te zien.
ik heb nou de eboot gedownload, maar waar moet ik die plaatsten op me psp? als ik hem in de root van de geheugenkaart zet vind ie hem niet op de psp, en in het psp mapje werkt ook niet. Ik kijk op de psp in het game menutje.

final edit: ok eindelijk gevonden dat ik het in een game/update mapje moet plaatsen. Wel stom dat dat echt nergens staat aangegeven. Misschien handig om het in de startpost te zetten? Stond nl alleen dat je het op je memorystick moet zetten

[ Voor 59% gewijzigd door ajampaniki op 29-09-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

DaRKie schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:11:
[...]

Van die persoon/winkel heb ik die van mij gekocht. Heb hem nu al 2maand en hij gaat nog steeds perfect (wat natuurlijk niet wil zeggen dat je geen pech kunt hebben ermee) maar ik vind het het risico wel waard. Zodra ze een fake 4gb verkopen ga ik die ook wel eens proberen :)
maar er staat dus wel "Sony" op, alleen een nep sticker ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-04 14:55
ajampaniki schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 15:13:
Ik heb vandaag dus een psp gekocht, maar wil nu updaten naar 2.71 zodat ik weer kan downgraden naar 1.5. Weet iemand waar ik het bestandje vandaan kan halen om te updaten? Kan ik gewoon die van de website van sony gebruiken?

edit: de site van sony heeft alleen nog maar 2.8 zo te zien.
ik heb nou de eboot gedownload, maar waar moet ik die plaatsten op me psp? als ik hem in de root van de geheugenkaart zet vind ie hem niet op de psp, en in het psp mapje werkt ook niet. Ik kijk op de psp in het game menutje.
Je kan ook al van andere versies downgraden, hoef je niet persee 2.71 voor te hebben geloof ik

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Mannes schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:08:
[...]

Je kan ook al van andere versies downgraden, hoef je niet persee 2.71 voor te hebben geloof ik
Nee maar als je 2.6 hebt moet je GTA hebben volgens mij, en bij 2.71 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 21:21

MeNTaL_TO

The future is not set

3style schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 14:22:
[...]

let wel ff op met die 3, 2 betalen actie. Dit is waarschijnlijk die Sony actie. Je koopt er twee en vervolgens moet je de bonnen opsturen naar Sony om de 3e gratis te krijgen. Nu komt nog het grootste nadeel, je kunt alleen kiezen uit bepaalde films. Dit waren niet de films die ik wilde hebben.

Bij MM zijn trouwens ook alle films 10 euro...
Ook bij Bart Smit en daar hebben ze ook de meeste films en zijn alle films bovendien 10 euro.
Bij de MM in Utrecht (en ook bij de FRS) zijn de meesten geen 10 euro.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
3style schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:07:
[...]

maar er staat dus wel "Sony" op, alleen een nep sticker ofzo?
Hij ziet er quasy hetzelfde uit als een echte (is geen sticker maar op geprint die tekst)
Enige waaraan je het echt kan zien, is de verpakking :)
Zit wel karton in met Sony tekst en logo, maar je ziet gewoon dat het niet origineel is. Het is natuurlijk een keuze die je maakt, 50 euro of 100 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaRKie schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:47:
[...]

Hij ziet er quasy hetzelfde uit als een echte (is geen sticker maar op geprint die tekst)
Enige waaraan je het echt kan zien, is de verpakking :)
Zit wel karton in met Sony tekst en logo, maar je ziet gewoon dat het niet origineel is. Het is natuurlijk een keuze die je maakt, 50 euro of 100 :)
ze maken alles na maar als je goed kijkt naar de verpakking kan je precies zien of ie echt of nep is.

ik heb destijds zoiets gevonden op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Hoe hebben jullie eigenlijk devhook geinstalleerd? Ik heb hier een bestand UI_v1.1.1. Hiermee kan je verschillende installaties kiezen. Maar welke moet ik kiezen als ik 1.5 firmware heb en dat dus ook zo wil houden. Ik wil wel gewoon spelletje van umd kunnen spelen en dus 2.71 emuleren. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Anoniem: 114719 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 17:28:
[...]

ze maken alles na maar als je goed kijkt naar de verpakking kan je precies zien of ie echt of nep is.

ik heb destijds zoiets gevonden op google.
zoals ik al zei, je ziet het aan de verpakking :)
ajampaniki schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:00:
Hoe hebben jullie eigenlijk devhook geinstalleerd? Ik heb hier een bestand UI_v1.1.1. Hiermee kan je verschillende installaties kiezen. Maar welke moet ik kiezen als ik 1.5 firmware heb en dat dus ook zo wil houden. Ik wil wel gewoon spelletje van umd kunnen spelen en dus 2.71 emuleren. Iemand een idee?
Ik had de kkwarez versie gedownload (=devhook met de 2.71 fw dump), gewoon op de PSP gezet en het werkte. Kan je nog vinden op pspwereld.be denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Waar heb je hem precies op je psp gezet? Kwil niet dat ik het straks verkeerd doe en me psp blokkeer.

Moet je deze bestanden ook gewoon op je memstick laten staan?

[ Voor 24% gewijzigd door ajampaniki op 29-09-2006 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Die dat ik had bevatte alle dirs vanaf de root dir, dus ik kon ze niet verkeerd zetten. Ze moeten natuurlijk blijven staan als je het wilt blijven gebruiken. Het is ongeveer een 35mb denk ik dat je kwijt bent op je memstick daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
DaRKie schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:40:
Die dat ik had bevatte alle dirs vanaf de root dir, dus ik kon ze niet verkeerd zetten. Ze moeten natuurlijk blijven staan als je het wilt blijven gebruiken. Het is ongeveer een 35mb denk ik dat je kwijt bent op je memstick daardoor.
edit: toegevoegd op msn

[ Voor 12% gewijzigd door ajampaniki op 29-09-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168490

ajampaniki schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:00:
Als je zoiets hebt: http://i10.tinypic.com/34s1qap.jpg > De bovenste kiezen (tenminste dat deed ik met m'n 1.5 PSP, werkt allemaal goed hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Anoniem: 168490 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:48:
[...]

Als je zoiets hebt: http://i10.tinypic.com/34s1qap.jpg > De bovenste kiezen (tenminste dat deed ik met m'n 1.5 PSP, werkt allemaal goed hier)
Ja precies die had ik dus. Maar moet eerst nog downgraden dus kan nog wel ff duren.

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Ik ga de PSP sowieso kopen met een 2gb memory card. Maar ik hoorde dingen over een prijsdaling.. Zou die dan echt komen? Zoja, over hoelang ongeveer?

• ajampaniki
Nou heb net gedowngrade en devhook erop gezet, maar nadat ik een spelletje erop had gezet was devhook ineens corrupt. Weet niet precies waarom maar heb hem er maar afgehaald en zet hem er nu weer op. Kijken wat er gebeurd.

edit: ik lees net dat er alleen een corrupt melding komt omdat ik nog in de geemuleerde 2.71 firmware zit. Er staat ook dat als je op home+select drukt je de firmware kan veranderen, maar ik zie alleen een cheat menu. Weet iemand hoe ik nou weer naar 1.5 moet?

[ Voor 37% gewijzigd door ajampaniki op 30-09-2006 16:30 ]

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
ajampaniki schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 16:21:
Nou heb net gedowngrade en devhook erop gezet, maar nadat ik een spelletje erop had gezet was devhook ineens corrupt. Weet niet precies waarom maar heb hem er maar afgehaald en zet hem er nu weer op. Kijken wat er gebeurd.

edit: ik lees net dat er alleen een corrupt melding komt omdat ik nog in de geemuleerde 2.71 firmware zit. Er staat ook dat als je op home+select drukt je de firmware kan veranderen, maar ik zie alleen een cheat menu. Weet iemand hoe ik nou weer naar 1.5 moet?
Als je in 2.71 zit, naar je game menu gaan, daar naar memory stick gaan. Daar heb je naast DevHook ook een 'Return to 1.50 from FW2.xx' staan. Die moet je hebben. Daarna kan je weer DevHook runnen en een nieuwe ISO of UMD kiezen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Anoniem: 168490

ajampaniki schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 16:21:

Als je in 2.71 zit kan je via Game > Memory Stick > Return to 1.50 from FW2.xx terug naar 1.5

Edit: Laat :P

• ajampaniki
Bij mijn devhook (kkwarez) kan dat dus niet. Moet je home+start drukken. Dan kom je dus weer terug in 1.5. Welke devhook hebben jullie dan?

• Hansvd
Hansvd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 12:47:
Ik ga de PSP sowieso kopen met een 2gb memory card. Maar ik hoorde dingen over een prijsdaling.. Zou die dan echt komen? Zoja, over hoelang ongeveer?
Laatmaar, ik lees net op deze site dat hij niet verlaagd wordt? :( Is dat zo? Maar hoe duur is ie dan nu het laagst? Ik had het Black Base Pack gezien voor 189 euro. Kan dat goedkoper bij bijv. de Media Markt of de Makro ofzo?

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
ajampaniki schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 16:46:
Bij mijn devhook (kkwarez) kan dat dus niet. Moet je home+start drukken. Dan kom je dus weer terug in 1.5. Welke devhook hebben jullie dan?
0.46

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• ajampaniki
Nou een beetje vaag probleempje. Als ik een umd wil opstarten via de devhook software word mijn scherm zwart en doet ie verder niks meer. Als ik dan de accu eruit haal doet ie het wel weer maar anders dus niet.

edit: al opgelost.

[ Voor 4% gewijzigd door ajampaniki op 30-09-2006 21:08 ]

• ajampaniki
Nou lekker na 1 dag al een dode pixel. Hij zit niet echt int midden maar toch vervelend. Weet iemand tot wanneer je hem kan omruilen omdat je een dode pixel hebt? Kheb hem bij dixons gekocht.

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-05 14:52
Zo snel mogelijk, lijkt me het handigste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35183

iemand een Nederlands adres gevonden waar je vervangende psp schermpjes kunt kopen? ik ben half jaar geleden op mn psp gevallen, en zit er dus een mooi spinnenweb in het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 12:16

Shabbaman

Got love?

Vanavond heb ik m'n 2.71 gedowngrade naar 1.50. Het ging wel makkelijk, alleen de eerste twee pogingen mislukten. Nadat ik de memory stick volledig leeg had gemaakt (in tegenstelling tot formatteren, gewoon handmatig wissen) lukte het meteen.

Ik las net ook iets over homebrew op 2.71. Top. Go go MSX emulator go!

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Shabbaman schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:41:
Vanavond heb ik m'n 2.71 gedowngrade naar 1.50. Het ging wel makkelijk, alleen de eerste twee pogingen mislukten. Nadat ik de memory stick volledig leeg had gemaakt (in tegenstelling tot formatteren, gewoon handmatig wissen) lukte het meteen.

Ik las net ook iets over homebrew op 2.71. Top. Go go MSX emulator go!
Wees blij, bij mij koste het iets van 20 zweterige pogingen. Ik zit eigenlijk nog te wachten op moonstone voor de psp, op een amiga emulator dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Ik kan er eigenlijk niet zoveel over vinden, maar weet iemand hoe ik XP op een normale manier mijn PSP kan laten vinden. Ik heb alle varianten al geprobeerd (van eerst de USB optie in PSP aan tot eerst de kabtel erin). Ik moet steeds via "computerbeheer" een drive letter handmatig toewijzen. Vervolgens ziet hij hem in verkenner nog steeds niet als "removable disk" , maar kan ik wel in "computerbeheer" op verkennen klikken om uiteindelijk de mappen op de PSP te zien.

Ik heb al andere drivers etc. geprobeerd. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Heel vreemd, bij mij werd ie gelijk en ook heel snel herkend als externe schijf. Misschien kan je een cardreader gebruiken, maar ik neem aan dat je daar ook niet op zit te wachten. Heb je het al op een andere computer geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

ajampaniki schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 00:20:
Heel vreemd, bij mij werd ie gelijk en ook heel snel herkend als externe schijf. Misschien kan je een cardreader gebruiken, maar ik neem aan dat je daar ook niet op zit te wachten. Heb je het al op een andere computer geprobeerd?
Ga vanavond even op mijn laptop proberen, op mijn pc staan alleen alle foto's etc.

Hoe werkt die usb adapter btw die je bij een memcard krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
ajampaniki schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 22:44:
Nou lekker na 1 dag al een dode pixel. Hij zit niet echt int midden maar toch vervelend. Weet iemand tot wanneer je hem kan omruilen omdat je een dode pixel hebt? Kheb hem bij dixons gekocht.
gewoon terug gaan dat kan al bij 1 dode pixel

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkeson
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-02 09:32
3style schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 23:22:
Ik kan er eigenlijk niet zoveel over vinden, maar weet iemand hoe ik XP op een normale manier mijn PSP kan laten vinden. Ik heb alle varianten al geprobeerd (van eerst de USB optie in PSP aan tot eerst de kabtel erin). Ik moet steeds via "computerbeheer" een drive letter handmatig toewijzen. Vervolgens ziet hij hem in verkenner nog steeds niet als "removable disk" , maar kan ik wel in "computerbeheer" op verkennen klikken om uiteindelijk de mappen op de PSP te zien.

Kan het zijn dat je netwerkdrives hebt?? Als ik een USB schijf aansluit op een pc met netwerkschijven kan het wel eens gebeuren dat de schijf de eerste vrije locatie krijgt volgens de pc. En dan neemt die de eerste netwerkschijf zijn drive-letter. Hopelijk is het een beetje verstaanbaar.

Iphone 6 - Macbook Pro Early 2008 + 2009 - Ipod Video 30GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Heeft er iemand toevallig een savegame van Daxter? Ik zat bijna op 60% volgens mij, ik had net de 2de(?) eindbaas achter de rug...

[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 02-10-2006 12:20 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Is er al een Nintendo64 emulator die werkt, en niet met 4frames per seconde ?

Ik ben een beetje uit de homebrew hype dus wat is er allemaal nieuw?
ik ben FW2.0 al een keer op 1.5 gehad, wat met films en game's gekloot wat pc emulators erop duke 3d en doom enzo gespeeld alleen het verveelde meteen, dus heb ik 2.0 er weer opgezet.

ik hoor dat 2.8 er al was? wat heeft die voor extra's ivm 2.0?

en 2.8 valt nog niet te downgraden?
En ik heb mijn psp 2ehands gekocht en kreeg er geen kaartje bij met 1 of andere code
Hoe kan ik dan GTA online spelen??? ik kan wel gewoon internetten op mijn psp,(met wep beveiliging)((WPA-PSK kon hij blijkbaar niet aan))

[ Voor 20% gewijzigd door kaasaanfiets op 02-10-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-05 15:43
weet iemand waar je zo'n cover kan kopen waarvan je d-pad een stick maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Heb net even een groen, rood, blauw, zwart en wit plaatje op me psp gegooid, en alleen bij groen en wit is de pixel dus "dood". Zal dus wel een lui pixel zijn. Weet iemand of dit snel te fixen is?

[ Voor 32% gewijzigd door ajampaniki op 02-10-2006 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Er is en homebrew app voor dacht ik en dan heb je ook nog een filmpje dat kan helpen. Maar beide zijn geen garantie tot success. Je kan het altijd proberen maar ik zou niet te lang wachten voor naar de winkel terug te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161208

SToRM666 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:19:
Heeft er iemand toevallig een savegame van Daxter? Ik zat bijna op 60% volgens mij, ik had net de 2de(?) eindbaas achter de rug...
ik zal vanavond 's kijken...(heb 'm al uitgespeeld 8))

Gecrashed tijdens het wegschrijven zeker? 3x raden hoe ik dat weet...heb het zelf al 2 keer meegemaakt :( en toen ben ik maar gaan rouleren met savegames (dwz niet alles op 1 savegame wegschrijven maar op meerdere), dus misschien dat ik er nog een van rond de 60% heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Alvast bedankt!

Nee, om te downgraden heb ik voor de zekerheid mijn stick eerst geformatteerd, maar ik ben vergeten om eerst te back-uppen :X

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 15:12
ajampaniki schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:52:
Heb net even een groen, rood, blauw, zwart en wit plaatje op me psp gegooid, en alleen bij groen en wit is de pixel dus "dood". Zal dus wel een lui pixel zijn. Weet iemand of dit snel te fixen is?
Ik heb t zelfde probleem. Iemand een link daar die app waarmee t te maken is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
  • Laatst online: 06-04 14:55
blackraid3r schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:57:
[...]

google is your friend
1e hit

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

er blijkt een betere programma in een van de devhook packs te zitten, las ik laatst meen ik op ftd.
die met dat flitsende kleuren schiet niet op omdat ik de psp al een keer 2 dagen achter elkaar aan heb laten staan en het niks verandert heeft.

Edit: het programmaatje heet Neoflash

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 114719 op 02-10-2006 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-03 08:14

lange

Boom Boom?

heb een beetje een nooby vraag, sorry daarvoor maar ik wil het toch graag zeker weten voor ik bestel B)

zoals de meesten van jullie ws wel weten zit gta:vcs eraan te komen en nu is de us versie al te pre-orderen, alleen heb ik een jap psp.. gaat dat werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

lange schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:00:
heb een beetje een nooby vraag, sorry daarvoor maar ik wil het toch graag zeker weten voor ik bestel B)

zoals de meesten van jullie ws wel weten zit gta:vcs eraan te komen en nu is de us versie al te pre-orderen, alleen heb ik een jap psp.. gaat dat werken?
uit de topic start:
Q : Is de Japanse PSP regio vrij?
A : De japanse PSP is regiovrij voor games. Voor de UMD films is het wel regio gelocked.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161208

SToRM666 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:01:
Alvast bedankt!

Nee, om te downgraden heb ik voor de zekerheid mijn stick eerst geformatteerd, maar ik ben vergeten om eerst te back-uppen :X
DOH! 8)7

helaas, ik heb alleen nog wat savegames op 82%, en dat is bij de allerlaatste eindbaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
Weet iemand waar de PSP het goedkoopste is? Ik heb nu het laagst gezien voor 189 euro.. Iemand die hem lager heeft gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
[...]

Kan je ff een berichtje neerzetten als het gelukt is? Dan hoeft me psp niet terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
ajampaniki schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 12:22:
[...]

Kan je ff een berichtje neerzetten als het gelukt is? Dan hoeft me psp niet terug naar de winkel.
Het is niet omdat het bij hem lukt, dat het bij jou gaat lukken.

Als ik van jou was, zou ik gaan proberen te wisselen, willen ze enkel opsturen, probeer dan het programma eventueel en stuur het dan pas op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thennis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-02 23:44

Thennis

Lachen kan altijd

Hansvd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:23:
Weet iemand waar de PSP het goedkoopste is? Ik heb nu het laagst gezien voor 189 euro.. Iemand die hem lager heeft gevonden?
Ik heb de value pack afgelopen zaterdag gekocht voor 150 euro! =)
Bij FAME in Amsterdam, was alleen toen 150 euro, nu is hij weer 250 euro.
Onwijs vet dat ding, gelijk van firmware versie 2.0 naar 1.5 gezet en nu leuke progjes ervoor zoeken.

edit: Dit deel loopt alweer op z'n eind of niet..

[ Voor 5% gewijzigd door Thennis op 03-10-2006 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Als ik nou bijvoorbeeld morgen een psp giga pack ga kopen bij de bartsmit of e-plaza ofzo.
Heb ik dan een psp die nog te downgraden valt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Anoniem: 138251 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:24:
Als ik nou bijvoorbeeld morgen een psp giga pack ga kopen bij de bartsmit of e-plaza ofzo.
Heb ik dan een psp die nog te downgraden valt of niet?
Mja, homebrew werkt op alle FW behalve 2.81.
En die is voor zover ik weet nog nooit in het wild gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Je kan even op de zijkant van de doos kijken. Ik had firmware 2.6 en stond I op de zijkant (das dus een hoofdletter i).

Ik ga morgen maar even naar de dixons toe om mijn psp te ruilen. Kheb nl een dode pixel en hijs nog geen week uit. Heeft iemand zijn psp toevallig bij de dixons gekocht en binnen een week weer geruild? Neem aan dat dat gewoon kan. Neem dit keer wel een zwarte dan met tekken erbij, en anders daxter als ze die hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik heb een iso file van daxter, deze werkt goed onder devhook0.46+2.71 firmware. Echter draai ik ook een backup van Mercury en wil ik deze 2 op mijn 512mb stick hebben. Dus gecomprimeerd naar CSO(soort dax).

Nu loopt hij in het spel daxter als CSO bestand ineens steeds vast onder devhook0.62. Weet iemand waar dit aan ligt?

Blijkbaar werkt de iso alleen onder Daxziso0.62, converteren naar dax dan start hij geen eens.

[ Voor 14% gewijzigd door ToFast op 04-10-2006 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
OK volgens mij snap ik het niet. Mercury loopt van in daxter als CSO bestand? Of loopt daxter vast onder devhook ineens vast? Ik heb gewoon devhook 0.46 en daar werkt alles perfect onder.

Kheb net ook ff de demo van killzone gespeeld, en moet zeggen, tis best cool. Je hebt een soort rts aanzicht, van schuin boven dus, en kvind het allemaal wel aardig werken.

Ik heb trouwens nu ook gemerkt dat mijn r knop af en toe een beetje tegensputterd. Af en toe moet je hem net te hard indrukken. Nog een reden dus om te ruilen. Weet iemand trouwens of de gigapack een demodisc heeft? Want nu ik een keer gedowngrade heb hoef ik ook geen spel erbij te hebben. Heb ik liever een gig aan geheugen erbij. Zet ik daar wel lekker een filmpje of 2 op en koop ik los nog 2 gig aan geheugen voor me games.

[ Voor 61% gewijzigd door ajampaniki op 04-10-2006 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkeson
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-02 09:32
3style schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 23:22:

Is het ondertussen gelukt??

Iphone 6 - Macbook Pro Early 2008 + 2009 - Ipod Video 30GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Ikkeson schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 08:57:
[...]

Is het ondertussen gelukt??
Nee nog niet. Ik vraag me nu af of het aan mijn usb poorten, aan de voorkant van mijn kast, ligt.

Vanavond even de poorten aan de achterkant proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Nou ik ging vandaag mijn psp omruilen bij de dixons omdat ik een dode pixel had. Dus ik krijg een nieuwe (tekken pack dit keer) en ga naar huis. Thuis opladen zodat ik kan downgraden, kijk op het scherm: precies in het midden een dode pixel. Kon ik dus weer terug. Maargoed gelijk weer een nieuwe gehad en daar gechecked. Hopelijk blijft deze wat langer goed want ik heb geen zin om straks als ik gedowngrade heb hem weer moet omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Dit lijkt me wel iets leuk:
http://www.divineo.cn/div...s/psp-dememc/big_img2.jpg

20$ en daarmee zou je dan 2SD/MMC's kunnen gebruiken op je PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
DaRKie schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:25:
Dit lijkt me wel iets leuk:
http://www.divineo.cn/div...s/psp-dememc/big_img2.jpg

20$ en daarmee zou je dan 2SD/MMC's kunnen gebruiken op je PSP.
Kon je dat niet zeggen voordat ik me 2gig memorystick kocht. SD is toch wel een stukkie goedkoper. Ik wacht op de eerste die dit koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

ajampaniki schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:49:
Nou ik ging vandaag mijn psp omruilen bij de dixons omdat ik een dode pixel had. Dus ik krijg een nieuwe (tekken pack dit keer) en ga naar huis. Thuis opladen zodat ik kan downgraden, kijk op het scherm: precies in het midden een dode pixel. Kon ik dus weer terug. Maargoed gelijk weer een nieuwe gehad en daar gechecked. Hopelijk blijft deze wat langer goed want ik heb geen zin om straks als ik gedowngrade heb hem weer moet omruilen.
Ik heb die van mij ook meteen bij de Dixons gechecked, geen dooie pixels. Ik wilde ook perse meteen een check in de winkel doen. Die firmware boeit mij niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
ajampaniki schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:34:
[...]

Kon je dat niet zeggen voordat ik me 2gig memorystick kocht. SD is toch wel een stukkie goedkoper. Ik wacht op de eerste die dit koopt.
Ben nog aan het twijfelen of ik er 1 ga kopen, heb hier 5gb aan SD liggen :)
En 19,9$ is niet veel, het is alleen niet al te praktisch, je moet het in de gaten van de vijsjes klikken. Dus dan moet ik dat er steeds afhalen als ik de PSP wil wegsteken in het zakje/case

Ik ben nu miami vice aan het spelen en het viel me op dat er soms redelijk wat ghosting is. Zijn er nog mensen die hier last van hebben?

[ Voor 11% gewijzigd door DaRKie op 05-10-2006 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-05 21:07

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Ik wil gaan downgraden maar heb firmware 2.70 nu zal ik dus eerst moeten updaten naar 2.71 maar kan nergens een orginele europese 2.71 firmware update vinden. Kan ik ook gewoon een amerikaanse versie gebruiken? Zo niet waar vind ik een gewone orginle sony 2.71 eu update. (hier is niets illegaals aan lijkt me zo?)

[ Voor 1% gewijzigd door Tweak-Freak op 05-10-2006 20:41 . Reden: 1.70 --> 2.70 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Tweak-Freak schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:26:
Ik wil gaan downgraden maar heb firmware 1.70 nu zal ik dus eerst moeten updaten naar 1.71 maar kan nergens een orginele europese 1.71 firmware update vinden. Kan ik ook gewoon een amerikaanse versie gebruiken? Zo niet waar vind ik een gewone orginle sony 1.71 eu update. (hier is iets illegaals aan lijkt me zo?)
Heb je 2.70 of 1.70? Het makkelijkst is namelijk om naar 2.71 te upgraden en dan te downgraden. Heb het vandaag nog gedaan en gaat supermakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-05 21:07

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

ajampaniki schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:37:
[...]

Heb je 2.70 of 1.70? Het makkelijkst is namelijk om naar 2.71 te upgraden en dan te downgraden. Heb het vandaag nog gedaan en gaat supermakkelijk.
Ja sorry heb natuurlijk firmware 2.70 en ben op zoek naar de update naar 2.71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-05 09:46
Tweak-Freak schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:40:
[...]

Ja sorry heb natuurlijk firmware 2.70 en ben op zoek naar de update naar 2.71
Dit zou moeten werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 03-05 12:16

Shabbaman

Got love?

Ik heb een probleem met devhook 0.46. Als ik een spel speel, dan krijg ik af en toe ineens de tekst "dumping" in beeld en pauzeert het spel om een memory dump te doen. Volgens mij is dit gekoppeld aan "vierkantje" plus een richtingstoets (en helaas is dat een combinatie die nog wel eens voor wil komen bij het spelen ;) ). Heeft iemand enig idee?
Googlen leerde me dat sommigen dit een bug noemen, en dat anderen het een optie noemen die je kan uitschakelen in iets wat ze het cheat-menu noemen. Ik heb alleen geen cheat-menu.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Je moet SELECT ingedrukt houden en dan kom in dat menu terecht. Daar kan je dan een aantal zaken uitschakelen, zoals screens nemen enzo. Had dat probleem ook in het begin, is indd redelijk irritant, hij neemt dan dus ook echt een dump van het geheugen. Maar zo kan je het dus oplossen. Je kan er trouwens ook zien hoelang je batterij nog meekan(% en tijd, heel handig) en de CPU settings aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Wat kan je allemaal met dat devhook doen? is dat een programmatje die je gewoon op kan starten van je memorystick af? of moet je dat eerst weer via GTA doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
koekoek2003nl schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 12:52:
Wat kan je allemaal met dat devhook doen? is dat een programmatje die je gewoon op kan starten van je memorystick af? of moet je dat eerst weer via GTA doen?
Met devhook kan je als je firmware 1.5 hebt bijv. 2.71 erop draaien, dus interneten enz, en daarna gewoon weer teruggaan om je homebrew games te spelen :)

Trouwens, denken jullie dat ik moet wachten met de PSP kopen? Komen er nog goede aanbiedingen? (Base pack lager dan 189 euro) Of moet ik m gewoon nu kopen?

[ Voor 15% gewijzigd door Hansvd op 06-10-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:56

Exirion

Gadgetfetisjist

koekoek2003nl schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 12:52:
http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

GTA is al een hele tijd overbodig sinds de nieuwere firmwares volledig ge-crackt zijn

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 11:47

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik keek net naar mijn PSP, en opeens zijn er twee MP3 beschadigd, zegt ie? Hoe is dit nou in hemelsnaam mogelijk? Door tijdens het playen dat ding uit te zetten ofzo?

Ik mag hopen dat hij niet aan het doodgaan is :?
iemand wel een meegemaakt dat de PSP zelf MP3's vernielt?

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Hansvd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:04:
[...]

Met devhook kan je als je firmware 1.5 hebt bijv. 2.71 erop draaien, dus interneten enz, en daarna gewoon weer teruggaan om je homebrew games te spelen :)

Trouwens, denken jullie dat ik moet wachten met de PSP kopen? Komen er nog goede aanbiedingen? (Base pack lager dan 189 euro) Of moet ik m gewoon nu kopen?
Er is al een hele tijd geen actie geweest met de psp, of iig niet een actie die in elke winkel doorgevoerd wordt. Ik heb wel gehoord dat bart smit de value pack verkocht voor 200, maar dat was dus alleen een korte actie van hun. Ik zou gewoon even wachten tot je ergens een leuke actie ziet, en als je hem echt graag wilt gewoon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34979

Collaborator schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:21:
GTA is al een hele tijd overbodig sinds de nieuwere firmwares volledig ge-crackt zijn
Alle tutorials die ik heb gelezen spreken nog over het gebruik van GTA om te downdaten als je over versie 2.60 beschikt. Kun je met versie 2.60 ook downgraden zonder GTA? Kan dit niet terugvinden op psp updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Anoniem: 34979 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:21:
[...]

Alle tutorials die ik heb gelezen spreken nog over het gebruik van GTA om te downdaten als je over versie 2.60 beschikt. Kun je met versie 2.60 ook downgraden zonder GTA? Kan dit niet terugvinden op psp updates.
Je kan beter naar 2.71 upgraden en dan de downgrader gebruiken om naar 1.50 te gaan. Tis echt heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34979

ajampaniki schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:34:
[...]

Je kan beter naar 2.71 upgraden en dan de downgrader gebruiken om naar 1.50 te gaan. Tis echt heel makkelijk.
Dan zal waarschijnlijk wel die tussenstap bedoeld worden.

Waar heb jij de (officiele) NL firmware 2.71 vandaan gehaald ?
Op yourpsp.com staat alleen de 2.81 beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman81
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-02-2023
De laatste tijd valt me steeds meer op hoeveel ghosting er optreedt in games en ook in films. Ik weet wel dat de reactietijd van het LCD schermpje niet zo goed is, maar er worden af en toe wel erg grote strepen getrokken. Is dat normaal, hebben meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Denman81 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:51:
De laatste tijd valt me steeds meer op hoeveel ghosting er optreedt in games en ook in films. Ik weet wel dat de reactietijd van het LCD schermpje niet zo goed is, maar er worden af en toe wel erg grote strepen getrokken. Is dat normaal, hebben meer mensen daar last van?
Zie mijn vraag iets hoger :)

Ik heb er voorlopig geen last van, enkel als ik er echt goed op let zie ik het. Het viel me eigleijk pas op bij miami vice, daar zijn verschillende scenes waarbij er een heel donker object op lichte achtergrond is dat strepen achterlaat. Moet nog eens een film encoden, bij mijn vorige 2 psp's had ik er nooit last van en buiten miami vice was het bij deze ook nog niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Denman81 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:51:
Ik heb precies hetzelfde, met een Killzone Liberation, preview code.

[ Voor 11% gewijzigd door me_mrtn op 07-10-2006 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
IK HEB M! Joehoe, supervet ding! Echt heel geil.. Kheb m voor 179 kunnen bemachtigen :) Ik ga er Burnout Legends bijkopen, en over een tijdje 2gig geheugen, waar kan je geheugen het goedkoopste krijgen? Het goedkoopste wat ik heb gevonden is 72 euri.. En zijn die dingen op ebay vertrouwbaar en goede kwaliteit? Het liefst koop ik ze gewoon in de winkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
Hansvd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 11:13:
IK HEB M! Joehoe, supervet ding! Echt heel geil.. Kheb m voor 179 kunnen bemachtigen :) Ik ga er Burnout Legends bijkopen, en over een tijdje 2gig geheugen, waar kan je geheugen het goedkoopste krijgen? Het goedkoopste wat ik heb gevonden is 72 euri.. En zijn die dingen op ebay vertrouwbaar en goede kwaliteit? Het liefst koop ik ze gewoon in de winkel..
die ebay dingen zal ik gewoon niet doen.
en burnout legends valt tegen athans ik vond hem erg slecht.
maar die memery stick koop die in de winkel

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Ik heb nu al 3 maand 1 van ebay, gekocht voor een 50 euro. Werkt nog steeds perfect. En als die binnen een jaartje stuk is, koop ik wel een nieuwe van 4gb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Ik heb zelf van de week zo'n 2GB stickje uit HongKong besteld via ebay, voor 38 euro inclusief transport. Zal wel laten weten of dat een beetje werkt. Volgens het plaatje is het een echte sony, maar ik heb zelf ook zo mijn twijfels :)

Maar goed, heel slecht zal het toch wel niet zijn lijkt me.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Anoniem: 34979 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:19:
[...]

Dan zal waarschijnlijk wel die tussenstap bedoeld worden.

Waar heb jij de (officiele) NL firmware 2.71 vandaan gehaald ?
Op yourpsp.com staat alleen de 2.81 beschikbaar.
Ik heb eigenlijk geen idee meer, maar google doet wonderen:
http://dl.qj.net/Firmware.../pg/12/fid/8046/catid/163

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
Ik had een vraag.. Zou deze wifi usb adapter compatible zijn met de PSP?

http://www.pixmania.be/be...er-usb-2-0-wifi-54-m.html

Dan is dat wel een lekker prijsje Razz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102419

Ik heb vandaag voor t eerst xvid4psp(v0.43) ipv pspvideo9 gebruikt, na het converten naar een .pmp file heb ik de optie in het programma zelf gebruikt om de video te verplaatsen naar mn psp. Zo gezegd zo gedaan, ik heb nu een mapje genaamd Video met daarin mijn video op mn memorystick staan, alleen hoe speel ik deze video nou af (op mn psp) ? Ik heb firmware 1.5(en 2.71).

--

Laat maar, ik had er PMP Mod voor nodig.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 102419 op 07-10-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
me_mrtn schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 11:09:
[...]
Ik heb precies hetzelfde, met een Killzone Liberation, preview code.
Sommige spellen hebben er idd last van.
PoP had er ook al last van, was jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik kan misschien een nieuwe ongebruikte psp (value pack - daxter edtion) krijgen, alleen ze heeft geen bonnetje, omdat ze die via haar werk heeft gekregen. Heb ik dan wel garantie als er een dode pixel is/komt? Is de kans op een dode pixel trouwens groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
xileS schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 00:25:
Ik kan misschien een nieuwe ongebruikte psp (value pack - daxter edtion) krijgen, alleen ze heeft geen bonnetje, omdat ze die via haar werk heeft gekregen. Heb ik dan wel garantie als er een dode pixel is/komt? Is de kans op een dode pixel trouwens groot?
Volgens mij wel.
Is wel enkel uit persoonlijke ervaring dat ik zit zeg, maar ik heb nu mijn 3de en deze heeft er ook last van, wel slechts heel minimaal zodat ik er niet echt een probleem van maak (3 lichtende puntjes op een zwart vlak als ik heel goed kijk). Maar ik denk niet dat de PSP schermpjes van echt goede kwaliteit zijn, ghosting, de kans op defecte pixels is groter dan zou mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
DaRKie schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 08:48:
[...]

Volgens mij wel.
Is wel enkel uit persoonlijke ervaring dat ik zit zeg, maar ik heb nu mijn 3de en deze heeft er ook last van, wel slechts heel minimaal zodat ik er niet echt een probleem van maak (3 lichtende puntjes op een zwart vlak als ik heel goed kijk). Maar ik denk niet dat de PSP schermpjes van echt goede kwaliteit zijn, ghosting, de kans op defecte pixels is groter dan zou mogen.
ok thanks, maar hoe zit het met de garantie zonder bon, want ik vraag me af of het wel verstandig is om zo'n eentje te kopen zonder bon erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
SH4D3H schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 20:35:
[...]

Sommige spellen hebben er idd last van.
PoP had er ook al last van, was jammer :(
Ja, en games als Tekken valt het dan weer reuze mee. Ben iig blij met Killzone Liberation, enkel het cutscene geluid, enige teksten (info over wapens/missie's, etc) en een fatsoenlijk savesysteem ontbreekt nog. Game is toch wel erg kort in Campaign Mode. Zijn 16 missie's, verdeeld over vier hoofdstukken. Elke missie duurt zo'n 10/15 minuten, waarbij rewards toch meestal wel op de hoofdroute liggen. Co-Op heb ik nog niet kunnen proberen, net zoals online (maar dat komt na launch). Grafisch is de game echt wel leuk! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
Hansvd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 18:41:
Ik had een vraag.. Zou deze wifi usb adapter compatible zijn met de PSP?

http://www.pixmania.be/be...er-usb-2-0-wifi-54-m.html

Dan is dat wel een lekker prijsje :P
Ik quote mezelf maar even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Nee, hij ontvangt alleen, hij zendt niet uit. Koop een Maxell stick (die zijn er) of een gewone draadloze router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172324

Ik heb gister gisternacht een dvd laten rippen naar pmp formaat.
Eerst 1 grote avi laten maken van de dvd en toen met Xvid4PSP naar pmp.

Ik dacht leuk, ff een filmpje kijken op mijn psp. Ik start de film op, beeld ziet er prachtig uit, maar ik hoor totaal geen geluid. :(

Waardoor komt dit? :?

EDIT:

Laatmaar, ik heb het al opgelost. Heb het opnieuw geconverteerd met behulp van Xvid4PSP 4.0.3.4 naar een pmp formaat die ik kan afspelen in PMP mod avc.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 172324 op 08-10-2006 16:03 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.