Het Playstation Portable topic Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.128 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik ben al een tijdje op zoek naar een simpele skin voor devhook 0.46... Ik heb op psp-media.nl in een topic wat screenshotjes gezien, maar die site ligt momenteel een beetje op z'n gat, dus opzoeken gaat lastig...

Het gaat dus om een skin voor devhook .46 waarbij je niet via die hele kleine lettertjes maar gewoon via grotere (letter)plaatjes kunt kiezen uit een iso/cso en die kunt starten... thats it... een noob-proof skin dus... iemand een idee of die bestaat? Zoja, hoe ie heet? Ik heb al een uurtje of twee zitten speuren, maar alle Gui's die ik voorbij zie komen zijn nog ingewikkelder (en moeilijker leesbaar) dan het 'standaard' schermpje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 19:08
Mja, heb het toen nog extra gevraagd in de winkel, ze zei zeker weten van niet. En ze zei ook dat het een 2-tal weken kan duren. Jij hebt misschien rechtstreeks naar sony opgestuurd?

Hoop in ieder geval dat ik volgende week een nieuwe of refurbished krijg zonder dode/luie/vastzittende pixels of iets anders storend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
DaRKie schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:17:
Mja, heb het toen nog extra gevraagd in de winkel, ze zei zeker weten van niet. En ze zei ook dat het een 2-tal weken kan duren. Jij hebt misschien rechtstreeks naar sony opgestuurd?

Hoop in ieder geval dat ik volgende week een nieuwe of refurbished krijg zonder dode/luie/vastzittende pixels of iets anders storend :)
Ja dat klopt. De winkel waar ik hem had gekocht (Music Store) zei dat ik het via Sony moest oplossen. Geen stijl van hun maar ik heb het toch maar gedaan. Ik kreeg overigens 2x een (hagelnieuwe dat wel) psp met 2x dode pixels maar ik had geen zin om hem weer op te sturen. Achteraf had het eigenlijk helemaal niet gehoeven aangezien er nu een 2.71 downgrader is.

scorpion303: mail me maar op Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/3738/joostwk4.jpg

• DaRKie
Hebben een uur geleden gebeld, mocht mijn nieuwe PSP gaan afhalen, net gechecked:
geen kapotte pixels (nog niet 100% grondig gechecked maar het ziet er al goed uit)
FW 2.5 :)

Verwijderd

DaRKie schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:33:
Hebben een uur geleden gebeld, mocht mijn nieuwe PSP gaan afhalen, net gechecked:
geen kapotte pixels (nog niet 100% grondig gechecked maar het ziet er al goed uit)
FW 2.5 :)
Dat wordt weer lekker downgraden :P

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
In duitsland is er een bedrijf waar ze PSP's unbricken, met behulp van die UD modchip.
Ga mijn PSP die ik met een downgrader heb gebrickt er ook heensturen volgende week.

Ze solderen de modchip in je PSP, zetten er firmware versie naar keuze op, halen de modchip er weer uit en sturen hem terug.

Op die manier kost het slechts 50 euro, heb je de firmware die je wilt en hoef je dus niet te betalen voor de modchip zelf die toch eigenlijk nutteloos is.

Verwijderd

TangLeFuzZ schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:15:
In duitsland is er een bedrijf waar ze PSP's unbricken, met behulp van die UD modchip.
Ga mijn PSP die ik met een downgrader heb gebrickt er ook heensturen volgende week.

Ze solderen de modchip in je PSP, zetten er firmware versie naar keuze op, halen de modchip er weer uit en sturen hem terug.

Op die manier kost het slechts 50 euro, heb je de firmware die je wilt en hoef je dus niet te betalen voor de modchip zelf die toch eigenlijk nutteloos is.
Uhhh... Dat is toch helemaal niet nodig?
Mijn vriendin had een PSP met firmware 2.6
Toen ze het kocht had de winkelier de firmware gratis gedowngrade met behulp van een GTA-umd disc en een bestandje op de memory stick. (GTA laden, toen ging ie lezen vanaf de memstick, en 10 minuten later had ze FW 1.5).
We hebben het trouwens gekocht in China waar we op vakantie waren. PSP was daar 140 euro. Ik heb 200 euro in totaal uitgegeven per PSP. Daarbij:
PSP value pack (zonder 32MB memstick)
Extra batterij
Extra externe batterij
Rubberen sleeve met anti-break glas
Case
2GB memstickie
Anti krass laag sticker
Gratis downgrade en gelijk 4 spellen op memstick naar wens
Goedkoop he?!?! :D

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Ja, totdat je PSP het volgend jaar niet meer doet ;) Dan is het wel erg goedkoop hé. :9

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:34:
[...]

Uhhh... Dat is toch helemaal niet nodig?
Mijn vriendin had een PSP met firmware 2.6
Toen ze het kocht had de winkelier de firmware gratis gedowngrade met behulp van een GTA-umd disc en een bestandje op de memory stick. (GTA laden, toen ging ie lezen vanaf de memstick, en 10 minuten later had ze FW 1.5).
Een winkelier die een PSP downgrade? Beetje vreemd...

Anyway, jouw situatie is anders dan een PSP die al kapot IS.... een PSP die al kapot is gegaan op een of andere manier doordat het downgraden verkeerd ging, is alleen nog maar met een modchip of nieuw moederbord te redden.

Verwijderd

Ooww.. ik had ff overheen gelezen dat het om "bricked" gaat... nvm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Welk is het beste programma om een UMD game te backuppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kort maar hevig: kan iemand mij vertellen waarom ik geen enkele homebrew software aan de gang krijg op mijn PSP (2.60) terwijl er bij de software wel bij staat dat het er geschikt voor is. PSP geeft aan dat de data beschadigd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Je moet de eboots via eLoader opstarten :)
Heb je nu nog GTA LCS voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Ok, dus met fastloader kan ik een UMD dumpen naar mijn memcard. Ik heb de gemaakte iso dan geconverteerd naar CSO met UMDgen omdat ik ooit eens gelezen had dat CSO het beste comprimeerde. Maar dit is toch lossless? Of gaat die automatisch bepaalde dingen verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Nee, het is lossless :)
Enige is dat de PSP zelf weer dingen moet gaan decomprimeren en dat dus tijd kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homebrew heeft gedraaid, mooi man. Ander vraagje: video omgezet naar MP4. Heb twee files, 1 grote MP4 en een THM bestandje. Die heb ik braaf in H:\MP_ROOT\100MNV01 geplaatst, maar het kreng weigert ze af te spelen. Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

DaRKie schreef op zondag 17 september 2006 @ 09:42:
Welk is het beste programma om een UMD game te backuppen?
DAX dumper v0.2

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:58:
Die heb ik braaf in H:\MP_ROOT\100MNV01 geplaatst, maar het kreng weigert ze af te spelen. Enig idee?
Je ziet ze niet of spelen ze niet?
AVC video moet iig in de AVC map '100ANV01' :)

Edit: En als je met homebrew ook doelt op de downgrader: 1.5 ondersteund GEEN AVC.
Dat gaat niet werken in welke map ook :+

[ Voor 17% gewijzigd door SH4D3H op 17-09-2006 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op zondag 17 september 2006 @ 22:48:
[...]

Edit: En als je met homebrew ook doelt op de downgrader: 1.5 ondersteund GEEN AVC.
wel met devhook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Maar niet in 1.5 dus, je hebt andere firmware erbij nodig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste update binnen gehaald en toen de memory kaart geformateerd. Maakte een map VIDEO aan. Film er in en toe deed ie het. Die eerder genoemde map in MP-ROOT staan er nog wel :?. Heeft iemand BTW nog goed werkende links van gevulde RSS kanalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Videos doen soms raar ja. Ik maak mijn avc's met PSP movie creator, als ik manueel de filmpjes op mijn mem stick zet, krijg ik als melding: corrupte data
laat ik PSPMC het zelf overzetten (zelfde locatie op de mem stick) dan werken ze perfect :)

Vraag ivm dev hook: is er een manual ofzo voor alle functies en knoppen combinaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Zoveel knoppen zijn er toch ook weer niet?
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:22:
Laatste update binnen gehaald en toen de memory kaart geformateerd. Maakte een map VIDEO aan. Film er in en toe deed ie het.
Je hebt geupgrade naar 2.8(1)?

[ Voor 76% gewijzigd door SH4D3H op 18-09-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt geupgrade naar 2.8(1)?
Ja dat heb ik gedaan. Maar ik zag vanavond dat ik twee dode pixels heb na twee dagen. Morgen dus even ruilen voor een andere. Daar zal wel weer FW2.60 op staan. Laat ik voorlopig maar even zo.... Die RSS kanalen willen toch niet echt lukken dus de meerwaarde om te updaten naar FW2.81 zie ik ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:39:
[...]

Ja dat heb ik gedaan. Maar ik zag vanavond dat ik twee dode pixels heb na twee dagen. Morgen dus even ruilen voor een andere. Daar zal wel weer FW2.60 op staan. Laat ik voorlopig maar even zo.... Die RSS kanalen willen toch niet echt lukken dus de meerwaarde om te updaten naar FW2.81 zie ik ook niet echt.
Omruilen inderdaad. Heb vorige week dus zelf een nieuwe gekregen van Sony, vandaag ff gekeken welke firmware erop stond, 2.50 :). 0 Dode pixels

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowNeck schreef op maandag 18 september 2006 @ 23:43:
[...]

Omruilen inderdaad. Heb vorige week dus zelf een nieuwe gekregen van Sony, vandaag ff gekeken welke firmware erop stond, 2.50 :). 0 Dode pixels
Heb jij het lef gehad om te rotzooien met de FW? Ben een beetje angstig dat ik dat dure ding verkloot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Ach, zoveel risico is er niet meer denk ik. Ik heb sinds zaterdag ook een nieuwe psp gekregen van Sony met FW 2.5 en heb toen EasyDowngrader gedownload. Deze zorgt dat je memcard alle nodige files(incl GTA savegame) heeft en zegt wat je moet doen (met screenshots erbij)

En als het fout gaat ... je kan altijd proberen een nieuwe te krijgen door bv te zeggen dat een officiele upgrade fout is gegaan :)

Is bij mij trouwens al mijn 3de PSP en nog steeds niet 100% perfect qua pixels. Hij is quasy perfect maar toch. Met de backlight op stand 3/4 en op een zwarte achtergrond zie ik 3 puntjes die blijven oplichten, maar heel vaag, praktisch geen last van en ga deze dan ook houden. Het leuke is natuurlijk wel dat ik hier nu 2 valuepack dozen heb staan. Heb dus bijna alles dubbel, enkel de PSP en batterij niet :)

[ Voor 35% gewijzigd door DaRKie op 19-09-2006 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
scorpion303 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:15:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een simpele skin voor devhook 0.46...
[knip]
Het gaat dus om een skin voor devhook .46 waarbij je niet via die hele kleine lettertjes maar gewoon via grotere (letter)plaatjes kunt kiezen uit een iso/cso en die kunt starten... thats it... een noob-proof skin dus... [knip]
Het iemand toevallig een idee waar ik deze GUI kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
scorpion303 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 17:23:
[...]

Het iemand toevallig een idee waar ik deze GUI kan vinden?
Zoals ik een paar posts onder jouw post al zei :)
Dutch-Hane schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 21:15:
[...]

scorpion303: mail me maar op Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/3738/joostwk4.jpg

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Wie kan mij vertellen waar ik die loaderpack (met alle loaders e.d. in 1 bestand) kan downloaden die ik ineens kan uitpakken op mijn memorystick zodat alles in 1 keer goed staat? Ik heb dat ding ooit eens gedownload, alleen weet ik niet meer waar. (Zo'n kant en klaar rar bestand was het)

Ik ben de link kwijt.

Tnx. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Format-C op 20-09-2006 09:32 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• DaRKie
Bedoel je het kkwarez devhook 0.46 pakket?

Mmm, ze hebben die site schijnbaar offline gehaald van kkwarez :)

Je kan dat pakket nog steeds vinden op pspwereld.be

[ Voor 59% gewijzigd door DaRKie op 20-09-2006 09:56 ]

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Ik zal eens kijken.

Ik bedoelde eigenlijk het pakket dat ALLE loaders en emulators bevatte. Die kon je zo uitpakken op je memorystick, en dan hoefde je verder niks meer "in te delen" of te doen. En kon je zo een ISO in de ISO map doen, en opstarten via UMD emulator. Er zaten verder geen programma's of homebrew in. Alleen loaders en de juiste "premodded" mapopbouw voor op de memstick.

Tja, tis lastig uit te leggen.

Het is voor een collega waaraan ik mijn PSP verkocht heb. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Format-C op 20-09-2006 10:40 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• Rooster
Ik denk dat je het Homebrew beginners pack bedoelt. Is te vinden via google ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Rooster op 20-09-2006 14:47 ]

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Is het hier iemand gelukt om met Devhook online te gaan? Ik krijg geen verbinding met of zonder MAC filter. Zonder encryptie heb ik nog niet geprobeerd. Vraag me alleen af of het zo gaat werken. Het is een 1.50 en via Devhook dus 2.71 en daaronder krijg ik dus geen verbinding.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Die Bruine schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:15:
Is het hier iemand gelukt om met Devhook online te gaan? Ik krijg geen verbinding met of zonder MAC filter. Zonder encryptie heb ik nog niet geprobeerd. Vraag me alleen af of het zo gaat werken. Het is een 1.50 en via Devhook dus 2.71 en daaronder krijg ik dus geen verbinding.
Het lukt mij thuis wel, verder eigenlijk nergens, AP ziet ie wel, maar krijg altijd een foutmelding (behalve thuis dus).
Alleen zie ik het nut niet echt, RSS gebruik ik niet, misschien dat ik binnenkort maar eens radio ga streamen ofzo, maar daar heb ik thuis dus ook net weer niets aan.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• SH4D3H
Ik krijg thuis WPA-PSK gewoon verbinding en buitenshuis zijn onbeveiligde AP's ook geen probleem.
Werkt allemaal perfect onder devhook fw 2.71 :)

• Die Bruine
Ok thnx 4 de input. Ik heb wat verder getest. Mijn Tele2 geval werkt alleen zonder WEP. Dat is vreemd want ik lees overal dat alleen .b werkt en niet .g. En voorzover ik weet is de Tele2 router/modem een .g geval. Hoe dan ook als ik WEP uitschakel dan werkt het wel. Mijn Linksys WRT54G daarentegen weigerde elke medewerking. Die stond alleen op .g. Na een switch op mixed mode werkte het nog niet. Toen keihard op .b alleen gezet en daarna werkte het wel. Maar dat accepteer ik niet. Vreemde is, nadat ik mixed-mode weer heb geprobeerd, werkt het nu wel! Ach ja, mn laptop staat nu op alleen .g ingesteld. En zo werkt het dan ook. Hebben jullie hem dan ook op mixed-mode staan? Toch wel vreemd dan dat het op mijn Tele2 geval, die volgens mij alleen .g kan, wel werkt zonder WEP en op mijn Linksys niet op .g.

BTW als ik netwerk bijwerken kies, dan krijg ik zeker een firmware update of niet O-)

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Die Bruine schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:21:
BTW als ik netwerk bijwerken kies, dan krijg ik zeker een firmware update of niet O-)
Yep, klopt :)

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 15:37
Hej mensen

Ik heb m'n umd drive van mn psp gesloopt geloof ik
had geupgrade naar 2.8, en wou toch gedownloade spellen kunnen spelen, dus ik een UP gekocht en ik dacht, die ga ik wel even inbouwen. na een half uur prutsen mn hele psp uit elkaar en toen zag ik dat al die spoortjes toch wat kleiner waren dan dat ze op de foto's leken. En besloot het toch maar niet te gaan proberen.

ik netjes weer alles aansluiten en de psp in elkaar zetten .. en gelukkig hij boote nog. spelletje erin.. werkt ook nog.. maar nu een paar dagen later is mijn umd drive er geloof ik mee opgehouden.
normaal draaien de schijfjes als je tijdens het laden de umd drive open doet, maar dat gebeurt niet meer :( ook umd's worden ook niet meer opgestart. Heb hem gister al weer uit elkaar gehaald om te kijken of alle flatcables nog op de goeie plek zitten en dat was wel het geval.

Met mijn slimme actie heb ik dus mijn garantie verneukt en nu is mijn vraag. is er een manier om een umd drive te testen, en indien kapot te repareren?
en als ik nu in de winkel een psp zou kopen, heeft ie dan firmware <= 2.71?

[ Voor 8% gewijzigd door Mannes op 21-09-2006 10:04 ]

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
is er een mogelijkheid om homebrew op een 2.71 te krijgen?

• Mannes
418O2 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 12:16:
is er een mogelijkheid om homebrew op een 2.71 te krijgen?
Ja, en je kan zelfs downgraden naar 1.5 en dan 2.71 vanuit devhook opstarten. heb je alle voordelen van 1.5 (homebrew, kernel mode) samen met de voordelen van 2.71 (web browser e.d.)

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:51
SH4D3H schreef op zondag 17 september 2006 @ 22:48:
[...]

Ik heb t zelfde, precies in die map N:\MP_ROOT\100ANV01\video.mp4
Alleen dat rot ding blijft zeggen dat er niks opstaat. FW 2.5 hier, niks aan veranderd

• DaRKie
blackraid3r schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:28:
[...]

Ik heb t zelfde, precies in die map N:\MP_ROOT\100ANV01\video.mp4
Alleen dat rot ding blijft zeggen dat er niks opstaat. FW 2.5 hier, niks aan veranderd
Verkeerde filename ... je moet maar eens in dit topic zoeken wat de juiste combinatie is, weet het niet vanbuiten meer, het is iets in de aard van MAQ2391.mp4 ofzoiets. Enkel vanaf 2.8 mag je random namen kiezen.

• Taenadar
hadden ze ook wel in de handleiding mogen zetten

het werkt nu iig wel bedankt

[ Voor 25% gewijzigd door Taenadar op 21-09-2006 15:39 ]

• DaRKie
imho hadden ze nooit zo een idioot systeem moeten maken dat je dergelijke namen moet verzinnen :)

Maar dat zal in de tijd geweest zijn dat ze dachten dat UMD films een hype zouden worden en dat ze alternatieve manieren van films kijken op je PSP wilde belemmeren.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

DaRKie schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:42:
imho hadden ze nooit zo een idioot systeem moeten maken dat je dergelijke namen moet verzinnen :)

Maar dat zal in de tijd geweest zijn dat ze dachten dat UMD films een hype zouden worden en dat ze alternatieve manieren van films kijken op je PSP wilde belemmeren.
Dacht dat het bij 2.8 inmiddels ook de map video is geworden en dat de psp zelf uitzoekt wat voor formaat het is.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

hoe zit het nou met psp-media?? :?

pssst geld kopen?

• Mannes
Mannes schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:01:
Hej mensen

Ik heb m'n umd drive van mn psp gesloopt geloof ik
had geupgrade naar 2.8, en wou toch gedownloade spellen kunnen spelen, dus ik een UP gekocht en ik dacht, die ga ik wel even inbouwen. na een half uur prutsen mn hele psp uit elkaar en toen zag ik dat al die spoortjes toch wat kleiner waren dan dat ze op de foto's leken. En besloot het toch maar niet te gaan proberen.

ik netjes weer alles aansluiten en de psp in elkaar zetten .. en gelukkig hij boote nog. spelletje erin.. werkt ook nog.. maar nu een paar dagen later is mijn umd drive er geloof ik mee opgehouden.
normaal draaien de schijfjes als je tijdens het laden de umd drive open doet, maar dat gebeurt niet meer :( ook umd's worden ook niet meer opgestart. Heb hem gister al weer uit elkaar gehaald om te kijken of alle flatcables nog op de goeie plek zitten en dat was wel het geval.

Met mijn slimme actie heb ik dus mijn garantie verneukt en nu is mijn vraag. is er een manier om een umd drive te testen, en indien kapot te repareren?
en als ik nu in de winkel een psp zou kopen, heeft ie dan firmware <= 2.71?
Nouja, heb maar een nieuwe besteld, verkoper zei dat het 2.5 was nieuw in doos met garantie enzo.
199,- voor het standaard pakket, nette prijs .. maar toch een beetje jammer :X

• Rooster
De beheerder postte dit de 12e:
ik ben de eigenaar van de site, hij is down omdat we aan het uitzoeken zijn wie een ddos attack op de site heeft gedaan, daarna komen we waarschijnlijk weer online
Lijkt me ook nogal wat lang de duren eerlijk gezegd.
Mannes schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:31:
[...]

Nouja, heb maar een nieuwe besteld, verkoper zei dat het 2.5 was nieuw in doos met garantie enzo.
En nu heb je die chip nog natuurlijk? Lastig :/

[ Voor 49% gewijzigd door Rooster op 21-09-2006 16:36 ]

• Arie26
  • Laatst online: 12-09 11:43
volgens mijn is hun data-verkeer van deze maand in 1 x verbruikt vorige week, dus ze zullen wel rond 1 oktober weer online komen.
En misschien zullen hun abbo wel aanpassen zodat het niet weer voor komt, maar volgens mijn is het gewoon een hobbie van die "jongens" en moet het wel op 1 of andere manier bekostigd worden lijkt me

Teteringen

• DaRKie
Mannes schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:31:
[...]

199 is de prijs voor een Base pakket, dus veel "net" is er niet aan vind ik :)

Ga je trouwens nu niet proberen die chip in te bouwen in je kapotte psp? Misschien is er nu een los contact en krijg je hem terug aan de praat als je er wat mee speelt. Stuk is hij nu toch al en moest hij terug werken: verkopen :)

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Die Bruine schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:21:
Mijn Tele2 geval werkt alleen zonder WEP. Dat is vreemd want ik lees overal dat alleen .b werkt en niet .g. En voorzover ik weet is de Tele2 router/modem een .g geval. Hoe dan ook als ik WEP uitschakel dan werkt het wel. [..]Toch wel vreemd dan dat het op mijn Tele2 geval, die volgens mij alleen .g kan, wel werkt zonder WEP en op mijn Linksys niet op .g.

dude! zou je mij misschien kunnen uitleggen hoe je dat met je tele2 ding aan de praat hebt gekregen? vooralsnog is het mij niet gelukt, ik ging er van uit dat het kwam omdat hij alleen op .g en niet op .b ingesteld kon worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Nou ik ben dik een uur bezig geweest voor je. Dat Tele2 geval werkt dus alleen met OPEN en WEP disabled. Shared of Open met WEP enabled werkt gewoon niet. Shared met WEP disabled werkt ook niet. Niet bij mij, al krijg ik wel een andere foutmelding. Op mijn Linksys werkt het alleen in Mixed Mode.

Zet je PSP ook ff helemaal uit. Toen ik thuis kwam werkte het bij mij ook niet meer. Nu na een uur proberen lijkt het wel stabiel te werken zonder WEP op OPEN. Iets anders werkt gewoon niet. Ik heb wel mn SSID hidden en MAC filter aan. Dus dat moet ook bij jou werken. Nu staat WEP weer aan (voor de DS) en browsen doe ik dan wel via de Linksys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Laatst online: 12-09 16:14
Ik heb vernomen dat je je psp via de usb poort aan kan sluiten en hem dan kan laten fungeren als N64 controller is dit waar?? heeft iemand dit al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Je kan de PSP als controller op je PC gebruiken dmv wifi en een homebrew ap, maar of je hem op de N64 kunt aansluiten? Er is wel een N64 emulator ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Laatst online: 12-09 16:14
DaRKie schreef op maandag 25 september 2006 @ 20:51:
Je kan de PSP als controller op je PC gebruiken dmv wifi en een homebrew ap, maar of je hem op de N64 kunt aansluiten? Er is wel een N64 emulator ...
Mja dan moet je homebrew gaan gebruiken, ik snap dat niet zo en ik ben bang mijn psp naar de knoppen te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Alles wat je naast gamen en UMD/AVC's kijken kunt doen op de PSP, moet je praktisch altijd via homebrew gaan doen :)

Er is trouwens een homebrew PSOne emulator uitgekomen: Psx-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik heb liever een homebrew avc/mp4 speler die zich NIET aan het pixellimiet van Sony houd (en uiteraard dan ook een encoder die het wil encoden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

ah, hartstikke bedankt Die Bruine, het werkt eindelijk! Top! en vet nieuws over die ps1 emulator, sony zou toch ook met zoiets komen, met als grote titel Riiiiiiiidge Raaaaaaacerrrr :') terwijl de meesten waarschijnlijk Final Fantasy VII willen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ik heb op mijn psp netwerk bijwerken gedaan, vervolgens gaat hij iets downloaden. Ik heb het nog niet geïnstalleerd maar op mijn memory stick staat nu: PSP-update versie 2.81. Is dit een nieuwe firmware versie?? Ik zag in de TS 2.70 als hoogste staan. Ik heb nu nog steeds 2.00 aangezien er nog niet veel was veranderd. Is het verstandig om naar firmware 2.70 of 2.81 te upgraden?? Zo ja wat voor verschillen zitten er tussen 2.00 - 2.70 en 2.70 - 2.81.

alvast bedankt. greetz KappeNou!

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Wat is nou een echte aanrader voor de PSP. Tekken heb ik al en dat is zeer vermakelijk op school tegen andere met een PSP. Vooral de mogelijkheid om de game te sharen tussen mensen wie t spel niet hebben. GTA vind ik op de PC al niet boeiend genoeg om het langer dan 10 minuten te spelen.

Dus wat zijn de andere must haves ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Syphon Filter, LocoRoco of WipEout Pure?

Heb de demo van Ape Escape Racer gespeeld en moet zeggen, wel een aardige game, maar te kort om een oordeel te vellen of het Mario Kart aankan. Demo was btw speelbaar van 2.81 officieel, maar via een hex edit ook op 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Syphon filter heb ik even geprobeerd, maar nee is niks voor mij zo'n FPS op de PSP.

Wipeout ga is proberen. Locoroco spreekt me ook wel aan.

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-07 13:12

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

Daxter is een absolute aanrader, kan je blind aanschaffen.
SF:DM is goed speelbaar maar er is niets bijzonders aan de game.
WOpure is ook erg gaaf maar ging me op een gegeven moment vervelen.
Locoroco moet echt je ding zijn.. veel mensen vinden er geen moer aan.
GTA is leuk, maar net als SF:DM niet verrassend en vrij simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
KappeNou schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 17:22:
Ik heb op mijn psp netwerk bijwerken gedaan, vervolgens gaat hij iets downloaden. Ik heb het nog niet geïnstalleerd maar op mijn memory stick staat nu: PSP-update versie 2.81. Is dit een nieuwe firmware versie?? Ik zag in de TS 2.70 als hoogste staan. Ik heb nu nog steeds 2.00 aangezien er nog niet veel was veranderd. Is het verstandig om naar firmware 2.70 of 2.81 te upgraden?? Zo ja wat voor verschillen zitten er tussen 2.00 - 2.70 en 2.70 - 2.81.

alvast bedankt. greetz KappeNou!
Ja het is maar net wat je wil. Je geeft aan 2.0 te hebben, in die positie kan je hem naar 1.5 brengen en zo heb je enorm veel mogelijkheden wat betreft homebrew. Maak je daar geen gebruik van, lekker naar 2.81 brengen :) (Ik zou hem niet updaten iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
De tijd dat ik op de psp van een vriend heb gespeeld vond ik lumines echt superleuk. Gewoon net als tetris: je kan het blijven spelen.

Ik ben er nu ook aan het denken om een psp te kopen, maar dan een 2ehandse. Ik kan nu van iemand een geimporteerde base pack kopen voor 100 euro. Is dit het wel waard? Ik neem aan dat ik geen garantie mee heb omdat ie uit de VS komt. En kan ik hem op dezelfde manier downgraden en spelletjes vanaf een memory stick spelen?

edit: mocht ik hem in de winkel kopen, kan ik dan aan de verpakking zien welke firmware het is? Het leek me trouwens ook het best om gewoon een base pack te kopen met daar een grote memory card bij te kopen dan dat ik 50 euro bijbetaal voor een hoesje.

[ Voor 21% gewijzigd door ajampaniki op 26-09-2006 22:54 ]

• ajampaniki
Kan je eigenlijk tegen een niet gedowngrade psp spelen als ik met een game op een memorycard speel en de ander op een umd (via wifi dus)?

• m-tuning
  • Laatst online: 09-09 16:41
Nee. Stop is met spammen. Check ook je mail.

[ Voor 157% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2006 21:43 ]

• ajampaniki
m-tuning schreef op woensdag 27 september 2006 @ 17:11:
[...]

we zijn voorlopig online op *knip* en zijn zometeen weer te bereiken op het oude adres
die is nu dus ook uitgevallen volgens mij :P

edit: nm doet het nu dus weer ineens :S

Ik heb een beetje lopen lezen over downgraden en heb ervan begrepen dat je gewoon van elke firmware naar 2.71 kan updaten en dan downgraden naar 1.5. Waarom doen mensen dan nog zoveel moeite om de goede GTA te vinden?

Ik wil morgen dus even gaan kijken voor een psp en denk dat ik maar voor een giga pack ga en daar los lumines bij koop. Is 1gig wel genoeg om 1 of meer spelletjes op te zetten of kan ik beter een basic pack kopen met een 2gig kaart erbij?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2006 21:41 ]

• m-tuning
  • Laatst online: 09-09 16:41
2 Gig is zwaar aanbevolen, dan kan je echt alle spellen spelen.

We zijn bezig met de server dus daarom kan hij soms down zijn.

• SH4D3H
ajampaniki schreef op woensdag 27 september 2006 @ 19:45:
[...]
Waarom doen mensen dan nog zoveel moeite om de goede GTA te vinden?
Nu niet meer, niet meer nodig dankzij de Tiff exploit.
Dat was eerst dus nog niet ;)

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Werkt de memory stick pro duo sandisk 4GB goed op firmware 1.5? Zit nu met Sandisk gaming 2gb, wil wel een grotere:)

• SH4D3H
Nee, ik dacht dat 4 GB pas ergens in 2.x supported was :)
8 GB is supported vanaf 2.8.

• ajampaniki
Ik vind het toch lastig om een keuze te maken: wel of niet kopen. Tis toch een dot geld en ik ben nogal iemand die te snel wat koopt en dan na een paar weken er niet naar omkijkt. Ik zit dan wel ongeveer 1.5uur in de trein als ik naar school moet, dus dan zou ik het iig wel gebruiken. Voor jullie dus een vraagje: waarvoor gebruik je je psp allemaal en zou je hem achteraf gezien weer kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door ajampaniki op 28-09-2006 13:34 ]

Verwijderd

ajampaniki schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:33:
Ik vind het toch lastig om een keuze te maken: wel of niet kopen. Tis toch een dot geld en ik ben nogal iemand die te snel wat koopt en dan na een paar weken er niet naar omkijkt. Ik zit dan wel ongeveer 1.5uur in de trein als ik naar school moet, dus dan zou ik het iig wel gebruiken. Voor jullie dus een vraagje: waarvoor gebruik je je psp allemaal en zou je hem achteraf gezien weer kopen.
Ik gebruik de psp voor Films (UMD), homebrew programma's als webradio en emu's, en voor spellen als ridge racer natuurlijk.

Ik heb firmware 1.5 en een 2gb sandisk kaartje erbij en ik heb de psp TK :) dus als er mensen zijn die interesse hebben.

Verwijderd

ajampaniki schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:33:
Ik zat met dezelfde keuze :)
Ik heb het uiteindelijk toch gekocht. Want ik zit ook bijna elke weekend een aantal uur in de trein.
(heen 2,5 uur en terug 2,5 uur).
Voorheen zat ik altijd met mijn laptop op de schoot. Maar dat is groot en lomp en vooral niet handig. Daarbij gaat de batterij altijd snel op. Na een tijdje vond ik het soms zelfs zo lastig dat ik de laptop gewoon thuis of in de laptoptas liet.
Met de PSP is het een wereld van verschil, het is zo gemakkelijk om mee te nemen en te gebruiken!
Ik heb firmware 1.5 en 2x 2gb memstickie. Nu zit ik volop te gamen tijdens de treinreis of film te kijken. Mijn vriendin die ook altijd mee reist heeft ook een PSP gekocht, nu zitten we vaak tegen elkaar te spelen (virtua tennis, burn out en tekken spelen we meestal). Hartstikke veel lol :)
Ook speel ik vaak net voor het slapen gaan in bed nog even op de PSP, want tis verleidelijk om even op te spelen omdat het zo makkelijk is.
Voor mij dus de moeite waard om te kopen.

Verwijderd

SH4D3H schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:39:
Nee, ik dacht dat 4 GB pas ergens in 2.x supported was :)
8 GB is supported vanaf 2.8.
ha ha ha, heb net een 4Gb card besteld. Voor niks dus? Ik heb een 'downgraded psp'. Moet ik mijn kaartje dus verkopen?

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:54:
[...]
ha ha ha, heb net een 4Gb card besteld. Voor niks dus? Ik heb een 'downgraded psp'. Moet ik mijn kaartje dus verkopen?
Zou het nog niet uitsluiten. Het was een gedachte van de poster, geen feit. Dus als iemand met feiten aan kan komen graag ik kan het niet vinden.

Verwijderd

ToFast schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:58:
[...]

Zou het nog niet uitsluiten. Het was een gedachte van de poster, geen feit. Dus als iemand met feiten aan kan komen graag ik kan het niet vinden.
ik heb 114 euro betaald, hij kost 135 euro hier, raak hem wel kwijt tegen kostprijs, maar zou wel jammer zijn.

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:21

Wekkie

Yeah

4GB werkt gewoon in 1.50 :)

I've got a feeling...

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:47
Zelf zit ik er ook aan te denken een psp aan te schaffen. Heb mijn gemodde xbox te koop gezet. Hoop dat ik er genoeg geld voor krijg zodat ik zonder al te veel bij te leggen een psp kan kopen.

Als ik op marktplaats kijk naar een 2de hands psp dan is het niet normaal meer hoeveel geld sommige er voor over hebben. De prijzen gaan soms gewoon meerdere malen over de kop. Echt bizar.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Verwijderd

WorkForce schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:57:
Zelf zit ik er ook aan te denken een psp aan te schaffen. Heb mijn gemodde xbox te koop gezet. Hoop dat ik er genoeg geld voor krijg zodat ik zonder al te veel bij te leggen een psp kan kopen.

Als ik op marktplaats kijk naar een 2de hands psp dan is het niet normaal meer hoeveel geld sommige er voor over hebben. De prijzen gaan soms gewoon meerdere malen over de kop. Echt bizar.
met name nigerianen bieden veel voor een psp. de truc is als volgt. aanbieder vraagt 200 euro voor een psp met 2 spellen. iemand biedt 300 euro en zegt dat ie een docter is in london en een psp wil voor zijn zoon in nigeria. hij betaalt zefs extra verzendkosten. de deal is rond en het geld wordt via een cheque overgemaakt. 350 euro binnen, kassa! de psp wordt netjes opgestuurd naar nigeria en een bevestigingsmail verstuurd. maar zodra de psp ontvangen is wordt de cheque gecancelled en wordt het geld van je bank weer afgeschreven(...). geld kwijt en psp kwijt....

Only In Nigeria!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:47
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 20:23:
[...]

met name nigerianen bieden veel voor een psp. de truc is als volgt. aanbieder vraagt 200 euro voor een psp met 2 spellen. iemand biedt 300 euro en zegt dat ie een docter is in london en een psp wil voor zijn zoon in nigeria. hij betaalt zefs extra verzendkosten. de deal is rond en het geld wordt via een cheque overgemaakt. 350 euro binnen, kassa! de psp wordt netjes opgestuurd naar nigeria en een bevestigingsmail verstuurd. maar zodra de psp ontvangen is wordt de cheque gecancelled en wordt het geld van je bank weer afgeschreven(...). geld kwijt en psp kwijt....

Only In Nigeria!
Ja dat trucje ken ik. Maar wat is dan een beetje een normale prijs voor een 2de hands psp? Ik zelf vind 150 euro voor een 2de hands zonder extra spullen meer dan genoeg eigenlijk. Te meer omdat voor 49 euro meer je er al één hebt die nieuw uit de verpakking komt.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Verwijderd

WorkForce schreef op donderdag 28 september 2006 @ 20:27:
[...]

Ja dat trucje ken ik. Maar wat is dan een beetje een normale prijs voor een 2de hands psp? Ik zelf vind 150 euro voor een 2de hands zonder extra spullen meer dan genoeg eigenlijk. Te meer omdat voor 49 euro meer je er al één hebt die nieuw uit de verpakking komt.
maximaal 150 euro voor een kale, tenzij die in 100% staat is en niet ouder dan een maandje, dan kun je 160 bieden. spellen zijn tussen de 5 en 35 euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:09
Weet iemand wanneer die GPS module nou uitkomt? ik las eens iets van 22 sept. maar is er nog niet! :(

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:15

3style

...

Nadat ik mijn ds lite heb verkocht heb ik gisteren een nieuwe psp gekocht met daxter. Eerst naar Mediamarkt gegaan, maar die verkoper wilde het apparaat niet uit de verpakking halen en had zelf eigenlijk liever een ds. Leuke mening van hem, nadat ik had aangegeven waarom ik juist een psp wilde hebben 8)7 . Ik merkte eigenlijk dat hij er helemaal geen zin had.

Anyway, ben toen bij dixons gegaan. Deze dude heeft het apparaat gewoon netjes laten zien en gechecked op dooie pixels (0).

Wat is de gangbare prijs voor een 2g kaartje en is er nog verschil in merken/snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2022
Is de psp nou echt het geld waard? Kan ik er al mijn zuurverdiende geld aan uit geven? Gebruiken jullie de psp zelf vaak?

Alvast bedankt!

Hans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Hansvd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:54:
Is de psp nou echt het geld waard? Kan ik er al mijn zuurverdiende geld aan uit geven? Gebruiken jullie de psp zelf vaak?

Alvast bedankt!

Hans.
ik gebruik hem vaak en vind het een erg stoer apparaat
lekker veel rpg's voor te krijgen.
zoals suikoden 1&2 op 1 umd.
tales en nog een berg meer.
ook race games puzzel games zijn van de partij, en nog meer soorten games

maar het blijft natuurlijk je eigen keuze of je er 1 wil of niet.
ik ben heel erg tevreden over het apparaat. _/-\o_

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WorkForce schreef op donderdag 28 september 2006 @ 20:27:
[...]

Wat is de mijne jullie waard? psp valeu pack (32mb kaartje, hoofdtelefoon, hoesje en demo umd), spiderman2 umd film, Midnight club 3 spel, 2gb sandisk pro gaming kaartje, usb kabel en lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
3style schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:36:Wat is de gangbare prijs voor een 2g kaartje en is er nog verschil in merken/snelheid?
Rond de 100 euro. Je kan ook altijd op ebay een fake kopen, kost je 30-50 euro. Heb zelf ook zo eentje en die werkt gewoon perfect.
Hansvd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:54:

Alvast bedankt!

Hans.
Ik ben er ook zeer tevreden van. Alhoewel ik nu al mijn 3de heb (ivm pixels prob, nooit echt erg maarja, tmoet goed zijn bij mij :)) eigelijk niet te klagen over het apparaatje zelf. Ben nu met Lego SW2 bezig, easy spel maar wel vermakelijk. Ook films kijken erop is heel nice. Ik had hem speciaal gekocht voor op reis te gebruiken tijdens de lange vlucht enzo, maar ik betrap me erop dat ik er nu nog op speel (had ik eigelijk niet verwacht :)).

Het is gewoon fijn vanuit je bed snel te spelen ipv mijn xbox/pc te gebruiken. Ook het surfen ermee gaat vrij lekker vind ik.

Uiteindelijk is het allemaal persoonlijk voorkeur, als je het enkel wilt gebruiken voor films/muziek -> kies iets anders. Wil je ook erop gamen en de gamelijst die er nu is en gaat aankomen is jou ding -> kopen :)

Games kan je misschien best kopen via ebay, heb er zo een aantal, heeft me in totaal 60% van de origenele prijs bespaard.

[ Voor 64% gewijzigd door DaRKie op 29-09-2006 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
DaRKie schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:25:
[...]

Rond de 100 euro. Je kan ook altijd op ebay een fake kopen, kost je 30-50 euro. Heb zelf ook zo eentje en die werkt gewoon perfect.
zowneen had ik ook, maar die was binnen een week overleden.
spelletje aan het spelen... laden... stuk :( pc herkende hem ook niet meer.
ga nu binnenkort maar een echte 4gb kaartje halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

DaRKie schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:25:
[...]

[...]

Ik ben er ook zeer tevreden van. Alhoewel ik nu al mijn 3de heb (ivm pixels prob, nooit echt erg maarja, tmoet goed zijn bij mij :)) eigelijk niet te klagen over het apparaatje zelf. Ben nu met Lego SW2 bezig, easy spel maar wel vermakelijk. Ook films kijken erop is heel nice. Ik had hem speciaal gekocht voor op reis te gebruiken tijdens de lange vlucht enzo, maar ik betrap me erop dat ik er nu nog op speel (had ik eigelijk niet verwacht :)).

Het is gewoon fijn vanuit je bed snel te spelen ipv mijn xbox/pc te gebruiken. Ook het surfen ermee gaat vrij lekker vind ik.

Uiteindelijk is het allemaal persoonlijk voorkeur, als je het enkel wilt gebruiken voor films/muziek -> kies iets anders. Wil je ook erop gamen en de gamelijst die er nu is en gaat aankomen is jou ding -> kopen :)

Games kan je misschien best kopen via ebay, heb er zo een aantal, heeft me in totaal 60% van de origenele prijs bespaard.
ok, maar dit is geen fake neem ik aan?

http://cgi.ebay.nl/2GB-SO...46409QQrdZ1QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
zou heel goed kunnen van wel.
dat weet je pas als je hem hebt.
te herkennen aan de psp stikker op de verpakking, minder goed gesealed en tekst achterop gedrukt ipv gegraveerd.

ik zou het iig niet doen vanaf ebay. gewoon lekker in een winkel kopen, dan weet je het zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan je kaartjes beter in een normale winkel kopen omdat de fake kaartjes zeker niet stabiel zijn en een kortere levensduur hebben.

Geloof me ik heb zelf ook (per ongeluk) een fake 2gb sony kaartje gekocht destijds en deze was erg snel kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:36:
Je kan je kaartjes beter in een normale winkel kopen omdat de fake kaartjes zeker niet stabiel zijn en een kortere levensduur hebben.

Geloof me ik heb zelf ook (per ongeluk) een fake 2gb sony kaartje gekocht destijds en deze was erg snel kapot.
ok, thanx voor het advies (beiden).

maaruh, sony of bijv. scandisk maakt dat nog iets uit?

En is 1 van 4g aan te raden of eerder 2 van 2g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker 1 van 4gb omdat je bij 2 van 2gb de hele tijd moet swappen van kaartje enz, en ik vind dat zelf niet opschieten.

bij 1 van 4gb zet je er zeg maar een film (umd) op en een boel (homebrew) games, een beetje film is een hele umd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

ok,

btw, is er al een fix voor die melding tijdens het browsen? "not enough memory"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3style schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:53:
ok,

btw, is er al een fix voor die melding tijdens het browsen? "not enough memory"
ik weet niet precies wat je bedoelt maar je kan gewoon fw 2.71 gebruiken met Devhook en binnenkort zelfs de nieuwste 2.8x firmware en ik neem aan dat in deze versies alle problemen gewoon verholpen zijn.

Dit werkt echt makkelijk en je kan er superveel mee, ik heb voorheen een nintendo ds gehad (de eerste) en ik had hem puur gekocht voor de nintendo games maar ik vind eigenlijk dat je er voor de rest ook niet veel aan hebt, de touchpad is erg leuk maar alleen voor de games die er speciaal voor gemaakt zijn, want nintendo probeert te doen is alle spellen er gebruik van te laten maken en dat werkt eigenlijk niet zo goed vind ik.

Dus daarom heb ik later een psp gekocht en met de nodige moeite kan je er echt superveel mee, wat voorbeelden, in super kwaliteit film kijken (umd), echt een super beeldkwaliteit, gewoon heerlijk om in bed ff een filmpje te kijken en daarna in slaap te vallen.

Er is superveel homebrew voor zoals programma's voor webradio, msn en nog veel meer.

En om helemaal niet te vergeten, de psx emu die eraan komt (volgens sony met de volgende firmware upgrade), speciaal daarvoor zou ik al een psp kopen, ff7 op de psp en alle vette psx games.

Dus de psp is de handheld als je iets zoekt waarme je kunt doen wat je wilt tijdens het liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:02:
[...]

ik weet niet precies wat je bedoelt maar je kan gewoon fw 2.71 gebruiken met Devhook en binnenkort zelfs de nieuwste 2.8x firmware en ik neem aan dat in deze versies alle problemen gewoon verholpen zijn.

Dit werkt echt makkelijk en je kan er superveel mee, ik heb voorheen een nintendo ds gehad (de eerste) en ik had hem puur gekocht voor de nintendo games maar ik vind eigenlijk dat je er voor de rest ook niet veel aan hebt, de touchpad is erg leuk maar alleen voor de games die er speciaal voor gemaakt zijn, want nintendo probeert te doen is alle spellen er gebruik van te laten maken en dat werkt eigenlijk niet zo goed vind ik.

Dus daarom heb ik later een psp gekocht en met de nodige moeite kan je er echt superveel mee, wat voorbeelden, in super kwaliteit film kijken (umd), echt een super beeldkwaliteit, gewoon heerlijk om in bed ff een filmpje te kijken en daarna in slaap te vallen.

Er is superveel homebrew voor zoals programma's voor webradio, msn en nog veel meer.

En om helemaal niet te vergeten, de psx emu die eraan komt (volgens sony met de volgende firmware upgrade), speciaal daarvoor zou ik al een psp kopen, ff7 op de psp en alle vette psx games.

Dus de psp is de handheld als je iets zoekt waarme je kunt doen wat je wilt tijdens het liggen :)
Ik heb hem vooral voor het reizen, in de trein, bus, auto (als ik niet zelf rij) ideaal. en de tijd vliegt :)

vooral GTA heb ik uren plezier aan beleefd. multiplayer hadden ze wat intressanter kunnen maken, want vooral als je maar met zn 2en speelt is er niet zoveel aan. je bent meer aan het zoeken dan aan het schieten.
Ben nu bezig met NFS:MW niet echt een supergoed spel (te makkelijk), maar het houd je wel bezig tijdens treinreisjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou ridge racer 2 eens moeten proberen als je van race games houdt, ik vind dit momenteel de beste race game voor de psp, natuurlijk hopen dat ze opschieten met of de psx emu voor gt2 of gt portable of mobile, ik weet niet precies meer hoe die heet.

Laatst had ik de demo van killzone liberation geprobeerd, die is ook zeer goed. Het valt me op dat het nu echt de tijd voor de psp is omdat er nu echt goeie games voor komen.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.