Athena tube2095 thin client PCI riser slot

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Beetje twijfelachtig of dit wel hier thuishoort, het lijkt nl. op een v&a vraag. Maar goed, ik acht de kans zeer klein dat daar iemand het ziet, dus vandaar een poging alhier. Gooi maar dicht als het toch niet mag.

Ik zoek een PCI riser slot voor de Athena Tube2095 thin client. Dit ding werd op de HCC van 2004 (IIRC) verkocht voor 50 euro, en meerdere tweakers hebben er toen een gekocht.

Helaas had die van mij geen riser, en de gasten die het ding verkochten gaven natuurlijk niet thuis.. nou wil ik er een routertje van maken, en heb ik die riser toch echt nodig.

De vraag is dus, wie weet zo'n ding te vinden, of weet een mede-tweaker die er ook een heeft en er niets mee doet? Het gaat om dit ding:

Afbeeldingslocatie: http://bram.name/~brama/pics/tube2095.jpg

Afbeeldingslocatie: http://bram.name/~brama/pics/tube_onderkant.jpg

Ik denk dat de riser specifiek voor dit moederbordje is. Het is nl. een groot slot waarin een riser past waarop een gedeeld PCI/ISA slot zit.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:29

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Gooi maar dicht als het toch niet mag.
:X

GoT Algemeen Beleid:
Als het niet mag, haal dan achteraf maar weg:

We zien regelmatig topics, of posts in topics, waarin iets gepost wordt voorafgegaan of vergezeld met een opmerking in de trant van het volgende:

[Plaatje/link]

Owja modjes als het niet mag haal het dan maar weg en geef me plz geen OW, soz :'(

Dit is een grote denkfout en een probleem met de GoT-mentaliteit in 't algemeen!

We willen even de zaken rechtzetten wat dit betreft:

Als je niet 200% zeker bent dat wat je wilt gaan posten wel mag volgens de policy of gezond verstand: Plaats het dan niet! Het is niet de taak van de crew om voor jou na te denken of je wel slim bezig bent. Het is je eigen verantwoordelijkheid, een dergelijke 'disclaimer' is dan ook totaal betekenisloos en de normaal geldende sancties zullen worden toegepast.

Maar wat moet ik dan wel doen als ik 't niet zeker weet?

Da's een goede vraag. Het antwoord is er ook al: Lees deze mededeling even goed door.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.