Toon posts:

[PC][MMORPG] Last Chaos

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 7.722 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 13:59

junglebeast

hier staat iets

Matched: chaos, last
Ik geef nog niet op..
Team Last Chaos would like to announce the following game updates:

Updates:

1. The map of Merac Caron will be accessible to players.
2. The player character level cap will be raised to 48.
3. Guild Halls will be accessible to players.
4. New Guild names will not be allowed to be created with Chinese names.

These game updates will be implemented during the scheduled server maintenance on the 10th August 2006 at 10:00am to 3:00pm (GMT+Cool.

Ik heb nu 2 chars, een 30 rogue en een 23 knight. Verschillende guilds maar gaan waarschijnlijk in een alliance..

En bouw een Wiki site op http://lastchaos.pbwiki.com , gaat best lekker komt steeds meer op te staan.

(kijk als me broer me geen GW (factions) geeft voor mijn verjaardag einde van de maand blijf ik dit wel spelen, anders ga ik zeker GW proberen..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Geen matches
ik heb het gisteravond voor het eerst gespeeld en geisntalleerd, grafisch viel het me ietsje tegen, de stad is wel ok maar daarbuiten ziet het er wat prutserig uit... komt ook omdat ik eerst filtering niet aan het staan, heb nu filtering op medium en het is al iets beter.

vervelend is idd de extreme lag zodra er veel spelers/npc's of mobs in beeld komen te staan.

Ben nu lvl9, heb gister mijn personal dungeon geprobeerd maar ik ging dood bij de laatste mobo... ben er wel bijna 1 lvl door gestegen! als je snel qua XP wilt stijgen moet je gewoon vaak je personal dungeon doen en dan dood gaan....

zitten er eignelijk nadelen aan doodgaan? het kost toch geen xp, geld of stats van je gear?

opzich wel een aardig spel waar ik me iig een paar avonden mee kan vermaken, maar ik heb wel het idee dat het snel kan gaan vervelen.

zijn hier ook mensen die Silkroads spelen? dnek dat ik die ook maar eens ga proberen, die ziet er ook wel ok uit.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 08:34:
vervelend is idd de extreme lag zodra er veel spelers/npc's of mobs in beeld komen te staan.
Ik had hier geen last van, maar wel van de bomen die aan de horizon stonden zorgden voor veel schokken.
zitten er eignelijk nadelen aan doodgaan? het kost toch geen xp, geld of stats van je gear?
5% exp eraf, maar niet in de dungeon dacht ik, maak mezelf van dood als ik me lvl gehaald had, sta je weer in de stad :)
opzich wel een aardig spel waar ik me iig een paar avonden mee kan vermaken, maar ik heb wel het idee dat het snel kan gaan vervelen.
Op lvl 20 waarschijnlijk :P
zijn hier ook mensen die Silkroads spelen? dnek dat ik die ook maar eens ga proberen, die ziet er ook wel ok uit.
Wel gespeeld, iets langer volgehouden, algemeen aardig spel maar vond het vechten erg sloom (bij lastchaos eigenlijk ook wel)

Verwijderd

Zijn er al veel mensen in Merac geweest? Er is een bug waardoor je spel crasht als je een mob voor 2/3 doodmaakt. Als je op de chinese versie van LastChaos gaat is dit opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 12:05:
Zijn er al veel mensen in Merac geweest? Er is een bug waardoor je spel crasht als je een mob voor 2/3 doodmaakt. Als je op de chinese versie van LastChaos gaat is dit opgelost.
Alweer gefixed, duurde ff..maarja..zijn nog wel wat andere bugs nog. Kan niks in bank stoppen en dan crash ik soms..Beta he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stiffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 16:48
Geen matches
Hallo mede gamers,
Heeft er iemand een tip hoe je het beste met je smeltings stones je armor en weapons kunt upgraden???
Het gaat bij mij ongeveer 9 van de 10x fout :(
Het lvl van de steen is hetzelfde als het item en me skills zijn ook min lvl 2 van alles
Misschien doe ik nog iets verkeerd??
Hulp is welkom :P
Waar spelen de meeste van jullie trouwens ik zit of server 5 meestal als er teveel lag op de ander servers is

Grtzz

Dutchie

lvl 22 Mage

Dutchie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Geen matches
stiffie schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:37:
Hallo mede gamers,
Heeft er iemand een tip hoe je het beste met je smeltings stones je armor en weapons kunt upgraden???
Het gaat bij mij ongeveer 9 van de 10x fout :(
Het lvl van de steen is hetzelfde als het item en me skills zijn ook min lvl 2 van alles
Misschien doe ik nog iets verkeerd??
Hulp is welkom :P
Hmm i gebruik ook meestal de zelfde lvl of iets hoger smelting stones..maar probeer je van +3 naar +4 te gaan? Als je dat doet gebruik dan Heaven stones..
Waar spelen de meeste van jullie trouwens ik zit of server 5 meestal als er teveel lag op de ander servers is

Grtzz

Dutchie

lvl 22 Mage
Ik speel bijna altijd op server 3.

PoisonIvy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stiffie
Geen matches
het ziet er naar uit dat het beter is geworden
Ik heb nu een aantal malen suc6 gehad :)

[ Voor 72% gewijzigd door stiffie op 13-08-2006 21:16 ]

Dutchie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Geen matches
ook hoe dichter je eigen lvl bij de item is hoe hoger het succes..

Ik heb nu 3 stuks 33 xbows, 1tje is +6..nu hoop ik er binnekort 1 meer te maken en dan als ik lvl 33 ben ga ik voor de +8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ben nu the game aan het downloaden ik houw wel van deze spelle en zeker lineage 2 .

Download gaat wel super traag bij 80 kb en bij die andere 23kb O-)

Het verbaas me eigelijk dat het spel zo klein is net 400 mb :? tov Lineage 2 zeker 2 gig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Geen matches
L2 heeft dan ook veel grotere maps dan LC. Maar idd 380 MB is niet zo groot..wordt wel steeds groter met de patches..

Als je kunt spelen en een char aangemaakt heb zoek me dan op server 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stiffie
Matched: last
Boehoehoe Ik heb me lvl 21 staff verkloot met upgraden
ging van +3 naar +4 en kebeng staff was last grrrrrr :(
echt lullig hoor, nu kan ik weer een avond lang gaan harvesten.
het blijkt dus maar dat het ook mis kan gaan...

Maar waarom precies bi mij vraag ik me toch af :'( :'(

goed ik ben weg als je iemand met zweet op ze rug ziet werken ben ik dat

Greets en huntse die sukkels

Dutchie
lvl 22 Mage
Whitout a Staff 8)7

Dutchie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Geen matches
Ik ben gisteren 2 lvl 33 xbows kwijt geraakt. Eentje was al +4 en ging kapot naar +5..andere van +3 naar +4..heb er nog maar 1 over om te upgraden..(kosten rond de 600k denk ik)
Oh en dan moet je nagaan dat ze willen om naar +15 te kunnen upgraden..

Oh ja gisteren 5 paarse symbols gehad bij Moon Statue...dussss JACKPOT! 1,789,000 gold coins... :P
Heb nu ronde 4 mil. Maar de prijzen van HS gaan wel hard omhoog dus upgraden gaat wel wat geld kosten straks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heb inmiddels gistere de hele avond gespeeld lvl8 bevalt me wel goed dit spel maar echt veel lags maar dat maakt niks het is gratis momenteel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stiffie
Geen matches
Heeft er iemand een idee wat je met je personal dungeontickets kan doen is het voor bv die quests van de Balrog of the Princess.

Gr Dutchie

Dutchie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Geen matches
Als je een PD quest doet moet je eens kijken of er een ticket afgaat van het totaal. Ik ben inmiddels te hoog om de PD quests te doen, dus kan het niet checken..Mss komt er nog wel een 30+ quest aan, want als ik kijk naar de japanse site zijn er nog 2 hogere quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
junglebeast schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 23:20:
Als je een PD quest doet moet je eens kijken of er een ticket afgaat van het totaal. Ik ben inmiddels te hoog om de PD quests te doen, dus kan het niet checken..Mss komt er nog wel een 30+ quest aan, want als ik kijk naar de japanse site zijn er nog 2 hogere quests.
Sterker nog...er zijn ook nieuwe classes in de Japanse versie en zelfs mounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stiffie
Geen matches
weet er iemand of je een accessoire kan bloodsealen met een gem toevallig.
Worden de stat's dan ook hoger of ben je het dan kwijt :P

Thx Dutchie
lvl 25 Mage
server 6

Dutchie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Geen matches
stiffie schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:55:
weet er iemand of je een accessoire kan bloodsealen met een gem toevallig.
Worden de stat's dan ook hoger of ben je het dan kwijt :P

Thx Dutchie
lvl 25 Mage
server 6
Nee werkt niet. Wat je kan doen is met 3 acc een andere acc maken in de combo box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stiffie
Geen matches
Thx man _/-\o_
Dat is mooi had drie invinc cords en heb ze nu 1 mooie.
op naar andere accessoires 8)

weet er iemand waarom je als je lvl 24 bent al armor van lvl 25 aan kan
ik hoorde dat er een penalty op stnd ik weet alleen niet wat voor.

Ik weet het al voor de andere die het iet weten
Je kunt lvl 4 hoger wapen aan en lvl 5 hogere kleding :9 :9
Beter zou ik zeggen

Je hoeft niet steeds te groeten onder eke post, en als je de laatste ben die wat gepost heeft, en je wil nog wat toevoegen dan gebruik je beter de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/edit.gif knop

[ Voor 85% gewijzigd door Fuelke op 29-08-2006 21:53 ]

Dutchie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
dit spel wordt free 2 play toch? las ik ergens..

http://www.gamershell.com...entertainment/319527.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Speelt iemand dit nog??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mc0il
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-01 11:52

mc0il

ICT'ert

Yep.

Ik verveelde me op een dag en keek even op Wikipedia naar (gratis) MMORPG titels. Een paar titels via Google plaatjes bekeken, toen ik Last Chaos zag meteen verkocht! :)

Ik ging naar de site heel enthusiast, Click to Download, save to.. 25kb/s :(
Het downloaden zelf ging heel traag, maar de update's (bij het eerste keer opstarten) duurde maar een minuut of 10. :)

Ik heb nu 2 chars.
Een sorcerer tot lv7, maar vond het maar een vage class.
Een Rogue nu lv 18, ik was meteen verliefd toen ik de skills zag. Erg mooi gemaakt, en krachtig! :)
Meeste levels van Rogue (lv 12 tot lv16, tijdens de "Sunday afternoon tea event" geleveld, je krijgt dan 2x EXP :))

Ik zit op Katat 5 - Non PvP, als ik het goed heb.. :/

(Omg, waarom is dit topic zo dood? Het spel is echt even goed als Silkroad Online, maar zonder de altijd volle servers.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Heb nog steeds een wiki over Last Chaos .. http://lastchaos.pbwiki.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Beetje een bump hoor, maar ik ben sinds tijdje ook begonnen.. Tegen klasgenoten verteld, nog 5 mensen aan de gang gekregen :P Zelfs iemand die alle spellen haat op WarHammer na :P

Maar wat vinden jullie het leukste/makkelijkste? En wat kan je met heavenstones? :S

Nouja, eerst nog ff sorcerer guide op Last Chaos site doorlezen en ff paardje trainen :P

edit:
Zit op Katar..

edit:
2, ondertussen is er een grote update :S Duurt heel erg lang :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Pimorez op 20-06-2007 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-10 20:21
Geen matches
Dit topic lijkt inderdaad een beetje dood, maar dat is denk ik omdat de topicstart al meer dan een jaar niet geüpdate is :P ik heb het tijdje geleden gespeeld, maar die computer draaide het totaal niet lekker op (vreemd, p4 met ati 9600) maar heb nu een nvidia 8800 en ga er weer met goede hoop tegenaan :P Is er eigenlijk ook al een GoT clan of nog niet?

[ Voor 7% gewijzigd door hugoy op 04-09-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ziasod
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-07 08:04
Geen matches
iemand advies voor een lv 9 titan. heb al me abilities in strength gedaan ondertussen, zie er geen extra damage van doh. is het skillz waard om voor lv 30 dingen/skillz te nemen?

heb wel een lvl 9 req axe gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Geen matches
Ik ben al bezig met een volledig nieuwe TS :) Meer info erin en een soort FAQ.. Maar of er een GoT guild is zou ik niet weten, maar dat ligt ook per server, Cariae of Katar.. Misschien is er in Katar wel een maar Cariae niet..

Maar advies, wat voor advies heb je nodig? Hoe je snel kunt trainen? Hoe je snel Skill Points kan krijgen ? Wat nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ziasod
Geen matches
blijf maar gewoon armer en wapens kopen en skillz pompen in passif :P.

heb echter problemen met de pet. hoe voer je dat beest en level je die?. ik had een boost item maar perongeluk gebruikt op yellow herbs. heb al maal als idioot stenen staan hakken maar gebeurde weinig.

oh en me titan krijgt onwijs veel damage in die 5-20 level dungeon op level 12. heb paar skillz in knee crash gedaan. maakt het wel stuk makkelijker maar ga nog dodo als je in de grond naar beneden valt. te veel mobs.

heb nu een draak en horse. welke zal ik nemen?

[ Voor 33% gewijzigd door Ziasod op 05-09-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Geen matches
Dit zijn dus ook vragen die ik in de TS ga zetten. Vragen die veel mensen stellen en voor sommige beetje moeilijk zijn..

Maar je voert je pet door herb leafs of herb trunk. Gewoon op dubbelklikken ;) Leafs en trunk is dus voor de HP bar van je pet, de rode. Dan heb je nog stones, stones zijn voor de gele bar, deze gaat elke 5 minuten ofzo of elke 10 minuten leger, je moet hem dus stones blijven geven. Gebruik daarvoor als je 5 tool aids hebt (draag een pickaxe/hammer en sleep de tool aid erop) 3 of 4 op stones want dat heb je massaal nodig.. Herbs heb je maar heel weinig nodig, als je gewoon oplet dat je pet niet wordt aangevallen.

Over de dungeon, ik raad het ook pas aan op level 15 ;) Maar je moet niet al je skill points uitgeven aan attacks of zoiets als knee crash, ook aan passive skills geven ;) Daardoor krijg je bijvoorbeeld blijvend verhoogde HP.. Of iets waardoor je defense hoger is.. Maar ik zou toch je attacks aardig hoog doen, allemaal minimaal 4 is goed, of je het 5 maakt ligt aan jouw..

Tip:

Je krijgt per 10k skill exp die je krijgt 1 skill point. Je krijgt veel skill experience bij mobs/monsters die wit voor je zijn. Daar krijg je ongeveer 1000 tot 1400 skill exp per mob/monster.

Maar of je een hatchling of horse neemt is jouw keuze, wat wil je? Een draak dat kan aanvallen, vliegen en voorderest niet speciaal is of een horse die buffs kan weggeven (is echt hetgene waardoor een horse duurder is geworden dan een dragon..). Dat kan je echter pas als je pet lvl 31 is, dan kan je hem mounten, dat is gratis, maar wanneer het gemount is kan hij niet meer levelen en dus ook geen tech points krijgen.

Oh, en hoe je je pet levelt, gewoon vechten met mobs/monsters die minimaal groen zijn, dan krijg je per beest soms 1 of 2 exp (je pet). Het kan zo makkelijk 1000 exp per dag halen.. Dus 2 levels omhoog in de eerste dag is dus makkelijk haalbaar ;) (voor mij, zo'n 4 uur spelen). Maar dat is als je powerlevelt, dus je draagt je pet, zorgt dat je hele hoge defense hebt (een buff of gewoon goed armor of een mineral/potion) en dan een mob/monster aanvallen dat voor jouw groene tekst heeft, als hij dan jouw aanvalt i.p.v. je pet kun je je wapen uitdoen en met je blote handen gaan vechten, zo gaat hij langzaam dood en je hoeft niet telkens heen en weer te lopen tussen mobs/monsters. Als je niet zo'n hoge defense hebt kan je ook nog wat small, medium of great healing potions meenemen, ligt net aan het aantal HP dat je hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ziasod
Geen matches
krijg ook telkens van die moonstones ze blijken best goed te verkopen 40K ofzo? das veel want atm heb ik 6K

oh check je levels van andere spelers en monsters? (niet de hp bar kleur)

hoe maak je zo'n shop om 2de handse items te verkopen?

[ Voor 39% gewijzigd door Ziasod op 05-09-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Geen matches
- Nou, 40k krijg je er niet voor :P Misschien maximaal 20k ;)
- Niet, dat kan je niet checken... Da's wel jammer maar dat maakt he PK'en leuker ;)
- Druk op A (volgens mij) en dan staat er ergens Merchant Mode, daar moet je items naar boven slepen en prijs invullen, ook hoeveelheid van hoeveel je er verkoopt. Dan onderaan de naam van je shop en op open shop klikken en je hebt er een :) Mensen kunnen dan kiezen wat voor spullen ze van je kopen.. Als het niet bij A staat moet je links even andere tabs aanklikken en daar even zoeken naar Merchant Mode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ziasod
Geen matches
heeft iemand een clicksaver voor dat mijnen ^^?
heb nu 2 rocks gemined ondertussen. schiet niet echt op :D

knee crash lv 4 is best dom btw. kost te veel mana en is niet veel beter als lv 3. this niet helemaal een ramp de mana bar is veel sneller vol dan de hp :)

[ Voor 43% gewijzigd door Ziasod op 05-09-2007 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Geen matches
dll'ing. Straks eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Geen matches
Ziasod schreef op woensdag 05 september 2007 @ 18:57:
heeft iemand een clicksaver voor dat mijnen ^^?
heb nu 2 rocks gemined ondertussen. schiet niet echt op :D

knee crash lv 4 is best dom btw. kost te veel mana en is niet veel beter als lv 3. this niet helemaal een ramp de mana bar is veel sneller vol dan de hp :)
Mja, die grote Ores (weet ff niet meer hoe ze heten, al tijdje niet meer gemined) geven de meeste stones per uur, die andere (de lage) gaat langzamer maar blijft er altijd.. Maakt dus niks uit welke je kiest maar die grote gaat het snelste. Net zoals met herbs enzo, gewone herbs geven meer herbs per uur maar magical herbs gaan nooit weg :)

Ik ga overigens morgen als ik m'n huiswerk af heb weer verder met de nieuwe topic, tot nu toe ben ik op ongeveer de helft en het is groter dan het topic van nu :O

• Ziasod
Geen matches
Weet iemand waar de pet trainer verstopt is. Je komt die altijd tegen wanneer je der niks aan hebt.

Ik snap iets niet hoe kan ik als level 15 een level 16 chainmail en level 17 axe aan? next axe (21) heeft maar 50% ar atm. jammer :D

Darn als ik was dat die jaguar quest voor claws zo makkelijk was had ik die ook eerder gedaan.
kill nu trees voor fruit. heb nog maar 1 fruit gevonden die viel. maar ondertussen zit de counter al bijna bij de 20.

[ Voor 73% gewijzigd door Ziasod op 06-09-2007 13:22 ]

• Pimorez
  • Niet online
Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://img520.imageshack.us/img520/2756/mapanimaltrainerrv4.th.jpg

Animal trainer ;)

Maar je kan alle armor en weapons dragen als je minimaal 5 levels lager bent. (Volgens mij) en daarvoor krijg je 50%, 60% en 70% defense of attack decrease :)

• Ziasod
Geen matches
Dragon met hp skill op een titan is nuteloos :) add maar 20 ofzo das niks.

Weet niet wat er allemaal nog meer is offense of defense skillz zouden stuk beter van pas zijn op een titan. map inzoomen scheelt veel zoek werk. was helemaal geteleport voor die animel trainer, blijkt die tussen de mensen massa te staan :D

[ Voor 26% gewijzigd door Ziasod op 06-09-2007 21:07 ]

• Pimorez
  • Niet online
Geen matches
Nou, inzoomen is niet nodig ;) Als je op de map van Randol/Juno zit kan je op het kasteel klikken en de binnenkant van het kasteel is goed zichtbaar :)

Overigens probeer ik nutteloos geld te verdienen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Geen matches
Leuk om te zien dat nog wat GoT-ers het spelen. Inmiddels loop ik als lvl 43 (bijna 44) op de C-servers rond. Even wat aanvullingen op de gegeven tips hierboven:
- Je pet krijgt elke 3 à 4 seconden dat je vecht met monsters die minimaal groen zijn 1 xp punt.
- Je pet voeren kan met stones en leafs (geel en rood), het beste is om quality stones and green herb leafs te gebruiken, ze vullen 5 van elk aan.
- In het begin is het 't beste om al je stat points in Dex te stoppen; je raakt monsters vaker en monster raken jou minder vaak. Als je lvl 31 wordt en je subclass kiest, worden je stat points gereset en kun je ze opnieuw verdelen. Steek niet te veel sp in de active skills, alleen de lvl 30 skill MOET je op lvl 5 krijgen, anders kun je geen subclass kiezen (kost overigens 228 sp in totaal). Active skills die je wel wilt hebben is de skill die 2 uur (=5min in het echt) lang actief is (Fast Bow Fixing voor healer, Stoneskin voor sorcerer, Divine Shield voor knight, Battle Roar voor titan)
- als je een pet hebt, kun je op laag level wel 2 niveau's in extra mp en hp (25 per lvl) stoppen, daarna loont het niet meer. Ben je al wat hoger in level, raad ik aan om alles op physical defense te gooien.
- als je solo wilt lvl-en, ga dan toch in een party en ga niet bij elkaar in de beurt staan, je zult merken dat je meer xp en sp krijgt dan normaal gesproken. Een equal-party kan met elk lvl (zelfs lvl 2 met lvl 70). Een combat party is erg goed voor de xp. Als je zelf een monster helemaal afmaakt, krijg je meer xp dan zonder party. De SP deel je wel, net als het goud en drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Geen matches
Ok, ik ben ondertussen gestopt, vond het niet leuk meer.. Had mijn level 30 drake gesacrified :') 10 mil weggegooid :'(

Iemand anders die een nieuw topic wilt maken met meer info? Ik ben al aardig ver, het topic is al 2x zo lang als het topic van nu en is bijna klaar, ik heb alleen geen zin meer.. Zeg het maar en het topic komt via DM eraan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper

TheKeeper

Geen matches
Het zou wel fijn zijn als er een geupdate SP komt, dus van mij mag je.

Vandaag een Grand Red Dragon verslagen (met heel veel minerals, buffs, etc.) en een Eye of Wise Men (+16 int +100mp) acc te pakken gekregen.. lekker lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Geen matches
TheKeeper, ik heb van de mods van SGD al toestemming gekregen ;) Daarvoor was ik al begonnen, maar ik doelde meer op iemand anders die het wilt overnemen om een nieuwe SP te maken :P Ik heb geen zin meer en ook niet zoveel tijd de laatste tijd :(

Overigens wel heel erg lekker :D

• TheKeeper

TheKeeper

Geen matches
De 2e Eye of Wise Men te pakken gekregen, alleen kan ik er weinig mee als archer.

Misschien dat ik iets kan betekenen voor het nieuwe topic. De makers proberen het in ieder geval wel leuker te maken door steeds nieuwe content toe te voegen en ingame GM-events te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Nieuw en uitgebreider deel:

Pimorez in "[PC][MMORPG]Last Chaos"

Hier kan een slotje op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash