Toon posts:

[PC][MMORPG] Last Chaos

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 7.722 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Matched: chaos, last
Afbeeldingslocatie: http://img118.imageshack.us/img118/8145/17ei.png

Afbeeldingslocatie: http://img77.imageshack.us/img77/8207/23vu.png

Last Chaos is a MMORPG (Massively Multiplayer On-line Role Playing Game) set in the continent of Iris.

In the world of Last Chaos, alliances and betrayals continually cause endless wars, its people doing whatever they can to survive the chaos. Players acquire the bravery, ability and talent to become the true emperor of the continent, Iris, by accomplishing missions for the unification of Iris and experiencing adventures in the huge and unknown world.

Last Chaos is an on-line role playing game where thousands of players can simultaneously be connected and upgrade their courage and battle skills through adventures and quests with other fellow adventurers.

Will you take your destiny as the unifying ruler of Iris

Afbeeldingslocatie: http://img320.imageshack.us/img320/6408/39ru.png

Afbeeldingslocatie: http://img472.imageshack.us/img472/3387/48az.pngLast chaos is vandaag in open beta gegaan. Dit betekent dat iedereen het spel gratis mag uitproberen. Het is op dit moment erg druk, omdat iedereen wil registreren. Het kan even duren voordat je een activeringsmailtje krijgt.

Het spel heeft goede graphics voor een MMORPG. Zorg wel even dat je alles op de hoogste instellingen hebt staan (Als je pc dat aan kan)!

Afbeeldingslocatie: http://img268.imageshack.us/img268/7775/87ka.png

Ik heb het spel uitgetest en het is me tot nu toe goed bevallen. Op het begin kan je kiezen tussen Knight, Titan, Rogue, High elf healer en Mage. Ik heb voor Knight gekozen. Je begint in je 'personal dungeon' deze dungeon kan niemand betreden behalve jij. Op latere levels kan je hier quests doen. Wanneer je uit deze dungeon komt, begin je in een grote stad. Laat je niet gek maken door de vele NPC's die er staan, maar begin met je eerste quests uit te voeren. Hoe langer je het speelt des te leuker het wordt vind ik. Ik ben nog maar net begonnen met het spel en zal deze topicstart verder updaten wanneer ik wat verder gevorderd ben in het spel.

Ik heb ook al een kleine rondreis gemaakt door de wereld van Last Chaos. Een stad is helemaal in de arabische stijl ontworpen, dat ziet er echt prachtig uit. (Zie het vierde plaatje hieronder!)

Afbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/4415/76tb1.png

Afbeeldingslocatie: http://img108.imageshack.us/img108/9979/19vb5.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img53.imageshack.us/img53/5941/24fg1.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img95.imageshack.us/img95/2951/38hl.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img149.imageshack.us/img149/2006/shot0710061644542br.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/8369/57lk.png

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heb me even geregistreet. Zal het is gaan proberen vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Vanavond ook maar eventjes kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
Geen matches
nog 15 minuten en dan spelen

die site is echt langzaaaaaaaaaaaaaaaaaam...

veel mensen aan het downloaden denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:27
Geen matches
ben de game aan het downloaden duurt best lang kwa download gaat ongeveer 100 kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ik heb nog wat screenshots upgedate. Het vierde screenshot ben ik in een grote stad. Ik hoop dat we snel een Tweakersclan kunnen oprichten. Dat kan op level 10 al, en dan kunnen we samen grote quests doen, zou wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:45

scorpie

Supra Addict

Geen matches
Ook even aangemeld en aan het downloaden geslagen, lijkt me een leuk spel. :)

Alleen kan ik nergens vinden hoeveel dit spel maandelijks gaat kosten (en of dat zo is, of dat ze eenmalig een bedrag vragen net als Guildwars)..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Scorperito schreef op maandag 10 juli 2006 @ 18:37:
Ook even aangemeld en aan het downloaden geslagen, lijkt me een leuk spel. :)

Alleen kan ik nergens vinden hoeveel dit spel maandelijks gaat kosten (en of dat zo is, of dat ze eenmalig een bedrag vragen net als Guildwars)..
Dat hebben ze helaas nog niet bekend gemaakt, ben er ook wel benieuwd naar.
Iemand al aan het spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dat registreren duurt wel uber lang zeg :O heb me een uur geleden geregistreerd en heb nog steeds geen mailtje gekregen... Hoelang duurde dat ong bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Matched: last
idd daar heb ik ook last van download is ook bijna klaar 80% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 10:24
Geen matches
Zelfde probleem hier, hij wil me maar geen mailtje sturen..
Ik heb al geprobeerd te registereren met firefox en IE.. En verschillende mailadressen gebruikt.
Ziet er wel leip uit trouwens :9~

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Bij mij duurde het mailtje ongeveer een half uur. Daarna kan je gewoon meteen spelen, ik zit btw in channel 3. Weinig mensen, weinig lag. Behalve in de drukke gebieden midden in de grote stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Geen matches
heb em nog steeds niet en het is toch al wel ongeveer 2 uur geleden dit vind ik wel erg lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:34

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Geen matches
Weer een middeleeuwse fantasie MMORPG, wat een originele setting :P
* Gizz wacht met smart op wat goede MMORPGs met bijvoorbeeld een 'Blade Runner'-achtige omgeving.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gizz schreef op maandag 10 juli 2006 @ 21:02:
* Gizz wacht met smart op wat goede MMORPGs met bijvoorbeeld een 'Blade Runner'-achtige omgeving.
Niet helemaal mee eens. Het is niet alleen maar middeleeuws. Zoals ik al zei heb je ook steden die in een arabische-setting zijn enzovoort. Tot nu toe bevalt het spel me erg goed. Ik ben nog achter een paar dingen gekomen:

- Naast de skills die je in Randoll kan halen bij de 'Masters' voor je job, kun je ook andere skills halen. Zo kan je bijvoorbeeld bepalen dat je je helemaal verdiept in minen, herbalism enzovoort...

- Bij de dungeon master in Randoll kan je verschillende quests halen voor in de 'Personal dungeon'. Ik heb al een questje uitgeprobeerd op level 5, maar dat is echt niet te doen. Allemaal zombies stormen op je af e.d, volgens mij kan je deze quest niet met meerdere personen doen dus dat wordt wel lastig. De rewards voor deze quests zijn wel erg hoog!

Ik merk wel dat het steeds drukker wordt in het spel. Lag wordt erger. Ik hoop dat jullie snel activeringsmailtje krijgen, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Laatst online: 07-10 13:59

junglebeast

hier staat iets

Geen matches
Heb ook een account aangemaakt vandaag. Zit al een tijdje op Turf Battles en daar hadden ze het over deze game. Ziet er echt goed uit. Ik las wel op de LC forums dat het een het grind MMORPG is maar ja dat is 90% van de games tegenwoordig.

Nu wachten op de mail en dan proberen vanavond. Hoop dat me systeem het een beetje trekt. P3 1ghz, geforce4.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Tot nu toe vind ik het met het grinden wel meevallen eerlijk gezegd. Elk level kan je een quest halen bij Lorein. Zij geeft je een opdracht.. Bijvoorbeeld dat je moet minen voor haar of chargen. Dat is wel leuk, anders zou het inderdaad alleen maar grinden zijn. Er zijn trouwens nog meer quests in Randoll te halen. Tussen lvl 4 en 6 kan je bijvoorbeeld bij de healer een quest halen. Wat ook handig is, is de memorizing scroll. Met deze scroll kun je een plek vastleggen waar je altijd naar terug kan scrollen. Op dit moment heb ik bijvoorbeeld de mining-spot opgeslagen omdat ik hier vaak naar terug moet. Sinds lange tijd (na Rose) is dit een Mmorpg die ik weer leuk vind. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
zucht ik wacht nog steeds op me bevestigingsmail :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-10 12:20

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

Geen matches
@1ihsoY: die quest in je personal dungeon doe je best vanaf minstens lvl12

ik ben nu een lvl10 Mage op de 2de server genaamd Divine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Geen matches
Kunnen we niet een server kiezen en daarop beginnen? Hopelijk 1 met wat minder lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Geen matches
Guess not :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
Geen matches
he he eindelijk mailtje binnen gekregen had het dnek ik zo rond 23.30 of zo aangemeld.
maarja nu ff snel installeren en nog ff proberen voor ik m'n nest in duik

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Geen matches
Wacht nu al meer dan 9 uur op dat mailtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:45

scorpie

Supra Addict

Geen matches
Hehehe ik heb een bevestigingsmailtje ontvangen, probeer ik em te activeren, zegt dat systeem dat m'n activation link niet geldig is.... geweldig ;p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Geen matches
Scorperito schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 10:25:
Hehehe ik heb een bevestigingsmailtje ontvangen, probeer ik em te activeren, zegt dat systeem dat m'n activation link niet geldig is.... geweldig ;p
Als je op de officiele site kijkt staat er dat alle accounts automatisch geactiveerd zijn vanwege die mail-delay ;)
Anyway, ik heb net even gespeeld, lvl 5 nu.. Als er een tweakers-guild komt zou ik graag mee willen doen, denk dat ik wel door ga met dit spel, is echt vet. Ik ben trouwens Titan, en mijn naam ingame is Dodged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
Geen matches
ben zelf level 4
een knight
maar zit te twijfelen of ik dat wel blijf want zie andere pupkes met veel coolere moves.
mijn ingame naam is voorlopig "mugen".
het is trouwens mijn eerste mmorpg het is wel grappig lijkt een beetje op lineage II wat ik mijn broertjhe de hele tijd zie doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

Geen matches
ik zit op server2, lag is er maar weinig vergeleken met server1, server4 is verlaten, bijna geen volk, en server3 is ook nog goed

ben nu lvl13 mage met beste armor/staff, heb personal dungeon bijna voltooid (balrog) maar mijn aoe dungeon skill is nog niet hoog genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik zit op server 2 IGN: Klubbhoofd, ben een lvl 5 rogue atm

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ben hem nu aan het downloaden :)
Hopen dat men pc het houd!
Ziet er goed uit trouwens..

Tip: Download@filefront: gaat rond 400 kb/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:30

Q-bone

Dusss...

Geen matches
mijn desktop reso is 1280 - 1024, maar ik krijg het spel niet anders dan 800 - 640 ... als ik mijn desktop daar naar toe zet, dan verklein de game resolutie nog meer... hoe kan ik full screen spelen op 1280? want tis ook windowd...

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Geen matches
Q-bone schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:43:
mijn desktop reso is 1280 - 1024, maar ik krijg het spel niet anders dan 800 - 640 ... als ik mijn desktop daar naar toe zet, dan verklein de game resolutie nog meer... hoe kan ik full screen spelen op 1280? want tis ook windowd...
Als je ingame zit bij de options :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:30

Q-bone

Dusss...

Geen matches
daar kan ik niets aan tikken behalve hoe doorzichtig de letters moeten zijn van mijn naam enz...

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Geen matches
Q-bone schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:57:
daar kan ik niets aan tikken behalve hoe doorzichtig de letters moeten zijn van mijn naam enz...
Als je goed kijkt aan de linkerkant van het schermpje heb je meerdere tabbladen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
Q-bone schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:43:
Had ik ook last van maar zoals ze hierboven al zeggen er zijn meerdere tab bladen :P
heb alleen wel last van connection lost. (server 1 volgens mij)

was trouwens ook irritant man was bij de brug in het water gepleurt en kwam er niet meer uit:P
was buggie had namelijk best ver weg aangeklikt waar hij heen moest maar hij loopt dna in een rechte lijn. Als er een boom staat of een rivier dan loopt hij er gewoon tegen aan of erin.
maarja vanavond weer eens verder kijken met dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
weet iemand wat je kan met smelting stones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Weet iemand wat precies de functies zijn van de passive skills. Ik heb deze skills gekozen maar weet niet precies waar ze goed voor zijn:

Afbeeldingslocatie: http://img122.imageshack.us/img122/311/98xy.png
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 17:13:
weet iemand wat je kan met smelting stones
Die kan je op een item plaatsen, en dan worden de statts beter. Zo heb ik mn boots al 2 meer defence gegeven :P

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
items zijn ook bugged je kunt alle lvl wapens gebruiken... :o je krijgt wel -50% op attack of defense maar heb daar nog niet egt wat van gemerkt

en je kunt lvl 12 draknjes gebruiken op lager lvl... had +125attack drankjes 5 stuks van zon moon stone ofzo en die werken op lvl 9 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Geen matches
weet iemand goeie manier om geld te verdienen ik heb nog niet `1k en ben toch al lvl 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
syren schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:04:
weet iemand goeie manier om geld te verdienen ik heb nog niet `1k en ben toch al lvl 5
Op level 10 kan je voor het event je treasure kist openen. Hierin kan 30K zitten, een wapen en nog iets anders. Ik had het geluk dat hier 30K in zat :P Van bloodwolfs krijg je veel geld, en verder zou ik gewoon veel spelen dan komt het geld vanzelf wel binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Volgens mij is het trouwens ook mogelijk om met je char op andere servers te spelen, iemand die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-10 10:30
Geen matches
Het spel is geinstalleerd en het account is aangemaakt. Nu alleen nog even wachten tot de laatste patches zijn overgehaald...
Volgens mij is er nog geen guild of iets gemaakt, maar meldt me nu in ieder geval alvast aan ;)
Ingame naam is Sepiroth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Geen matches
Ligt het aan mij of is dit spel een kruising van Lineage 2 en wat Guild Wars achtige lichteffecten?

Niet dat ik het erg vind hoor (ben nu aan het downloaden @ filefront 500kB/s), maar het viel me gewoon op.

Op welke server wordt een GOT clan aangemaakt? Dan ga ik daar alvast een char lvlen zometeen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
XXlerator schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 20:29:
Ligt het aan mij of is dit spel een kruising van Lineage 2 en wat Guild Wars achtige lichteffecten?

Niet dat ik het erg vind hoor (ben nu aan het downloaden @ filefront 500kB/s), maar het viel me gewoon op.

Op welke server wordt een GOT clan aangemaakt? Dan ga ik daar alvast een char lvlen zometeen :7
Er is een server met daarin 4 channels. In alle channels kun je je char gebruiken. Ik wil opzich de clan best starten. Ik weet alleen niet hoeveel members een clan kan hebben maar daar komen we wel achter dan :). (Wel op voorwaarde dat een clancontributie wordt betaald, want ik ga die 10K niet alleen betalen :P)

Lineage II heb ik niet gespeeld maar het heeft wel iets weg van Guild Wars ja. Runescape 2 zou het ook kunnen zijn :P

Trouwens die wapens kan je wel gebruiken als je een hoger lvl bent dan de requirement maar dat is nadelig. Je attack power gaat een heel eind achteruit (Bij mij iig).

Edit: Er kunnen 10 mensen in een guild. Ik dacht zelf aan de naam LegionOfTweakers (Zelfde clan als bij Rose Online :) ), andere ideeen zijn welkom.

Ik wil in LegionOfTweakers:
  • -Y0shi1

Voeg jezelf toe als je in LoT wilt :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik vind het een mix van lineage 2 en runsecape.
Heel mooi spel trouwens!
Ik ben nu lvl 7 (rogue) en kreeg een mine quest, nu heb ik geen pick axe?
Waar kan ik die krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-10 12:28
Geen matches
junglebeast schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:10:
Hoop dat me systeem het een beetje trekt. P3 1ghz, geforce4.
Ik hoop het ook met me amd athlon 64 3000+ en 7800gs 450/1600 mhz gpu/mem (self OC)

LineageII is ook een masterlijk spel, ik heb het nu al maanden gespeeld en ben er nog steeds vollop mee bezig. Ik heb ook Guild Wars maar dat vind ik wat minder omdat je daar niemand ziet buiten de stad. (alleen in een party) voor de rest wel goed spel voor pvp chars enzo.

[ Voor 36% gewijzigd door Janusch op 11-07-2006 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:28:
[...]

Er is een server met daarin 4 channels. In alle channels kun je je char gebruiken. Ik wil opzich de clan best starten. Ik weet alleen niet hoeveel members een clan kan hebben maar daar komen we wel achter dan :). (Wel op voorwaarde dat een clancontributie wordt betaald, want ik ga die 10K niet alleen betalen :P)

Lineage II heb ik niet gespeeld maar het heeft wel iets weg van Guild Wars ja. Runescape 2 zou het ook kunnen zijn :P

Trouwens die wapens kan je wel gebruiken als je een hoger lvl bent dan de requirement maar dat is nadelig. Je attack power gaat een heel eind achteruit (Bij mij iig).

Edit: Er kunnen 10 mensen in een guild. Ik dacht zelf aan de naam LegionOfTweakers (Zelfde clan als bij Rose Online :) ), andere ideeen zijn welkom.

• -Y0shi1
  • -arieman007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Geen matches
arieman007 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:49:
[...]

Ik hoop het ook met me amd athlon 64 3000+ en 7800gs 450/1600 mhz gpu/mem (self OC)

LineageII is ook een masterlijk spel, ik heb het nu al maanden gespeeld en ben er nog steeds vollop mee bezig. Ik heb ook Guild Wars maar dat vind ik wat minder omdat je daar niemand ziet buiten de stad. (alleen in een party) voor de rest wel goed spel voor pvp chars enzo.
Ik heb Lineage II gespeeld in de open beta en de anderhalf jaar daarna. Toen ben ik overgestapt op WoW... maar daar ben ik wel redelijk op uitgekeken nu.

• -Y0shi1
  • -Arieman007
  • -XXlerator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches

• -Y0shi1
  • -Arieman007
  • -XXlerator
  • -Sander112

(IGN Post ik zo/Straks)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 22:09:

• -Y0shi1
  • -Arieman007
  • -XXlerator
  • -Sander112
  • -egamernl

(IGN Post ik zo/Straks)
Ik zag dat egamernl ook in LoT wilde. Daarom heb ik m er ook even bij gezet. Nog 5 plaatsen!
Natuurlijk kan er dan nog altijd een 2e clan opgericht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 22:20:
[...]

Ik zag dat egamernl ook in LoT wilde. Daarom heb ik m er ook even bij gezet. Nog 5 plaatsen!
Natuurlijk kan er dan nog altijd een 2e clan opgericht worden.
Ja, ik ben alleen wel overnieuw begonnen, mijn andere char zat vast in de gracht rondom de stad :+
Ben nu lvl 8 rogue, ign is HelloImDodged voeg me maar toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

Geen matches
lvl15 mage on the loose ^^

weet trouwens iemand hoe je potions maakt (stap voor stap)? alvast bedankt!

[ Voor 9% gewijzigd door TwistedAnimator op 11-07-2006 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Geen matches
Zo vanochtend de mail binnen. Nu aan het spelen met een lvl 8 mage. Zit al een in guild Undutchables maar wil best naar LegionOfTweakers. Al kun je ook Tweakers.net als guildnaam gebruiken...

Best leuk spelletje, redelijk relaxed, niet te veel klikken maar mis wel de optie van WASD movement.

IGN = Galore (van PussyGalore :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hopelijk is dit wat, ik speel veel RPGs en MMORPGs.
ik heb bijv,
+NeverWinterNights (soms is een goedkope item beter dan een duurdere :/ dus duurder = niet beter)
+Guildwars (te weinig item variaties als je kijkt naar andere RPGs)
+WoW (schiet niet op)
en nog meer spellen.
Ik hou van rpg maar dr bestaat geen echt goeie waar ik van zeg: ,,zo moet rpg zijn''.
Aan de screens te zien lijkt het veel op Guildwars.

raad iemand mij nog goeie (rpg maar ook andere) spellen aan?
(heb een gf 4 ti kaart dus spellen met shaders zoals hitman en BF2 zitten dr niet in)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
-Y0shi1
-Arieman007
-XXlerator
-Sander112
-egamernl
-klubbhoofd (IGN: klubbie)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Geen matches
ff wat persoonlijke ervaringen..

1) Je kan dus kiezen uit 5 classes. Maar ik zag dat je op lvl 31 2 richtingen uit kunt. Plus dat de class Sorcerer er niet in zit. Op zicht wel wat varieteit al mocht het wat meer zijn imho.

2) Ik mis wel de WASD besturing. Maar na een tijdje wen je wel aan het muisgeklik.

3) Ik speel een Mage en zie er best sexy uit. Net een SM Mistress. hehe. Ook ga ik een Rogue starten, die moves zijn echt wel gaaf van een Rogue. De Mage is best makkelijk te lvl als je maar wat afstand neemt en eventueel aan het kiten gaat (dat is cast, ren weg, cast, ren weg...etc)

4) De lag kan best vervelend zijn en hoop ook dat er meer servers komen zodat er een betere verdeling is. Al is de lag het ergst in de stad.

5) Die Persoonlijke Dungeon is echt gaaf. Lekker dingen uit testen..wat geld ophalen en mss haal je de quest wel. Elke class heeft zo'n zijn eigen dungeon skills. Die van mage is een AOE en WAUW..je ziet de mobs van je af vliegen..erg gaaf.

6) Ja hij draait zelfs op mijn P3 1hz met GF4. Al moet ik wel wat dingen uit zetten.

Nou ik deinstalleer deze game nog ff niet..Ben inmiddels lvl 12..en hoop straks nog wat lvls te pakken.

PS: Oja weet nog te weinig over de items en het upgraden. Heb ik nog niet gedaan. Maar idd je kunt in precipe elke lvl armour or weapon dragen al moet je wel het geld hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door junglebeast op 12-07-2006 06:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
Geen matches
Y0shi1
-Arieman007
-XXlerator
-Sander112
-egamernl
-NLsyrenNL

[ Voor 10% gewijzigd door syren op 12-07-2006 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
junglebeast schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 06:47:
ff wat persoonlijke ervaringen..

3) Ik speel een Mage en zie er best sexy uit. Net een SM Mistress. hehe. Ook ga ik een Rogue starten, die moves zijn echt wel gaaf van een Rogue. De Mage is best makkelijk te lvl als je maar wat afstand neemt en eventueel aan het kiten gaat (dat is cast, ren weg, cast, ren weg...etc)

4) De lag kan best vervelend zijn en hoop ook dat er meer servers komen zodat er een betere verdeling is. Al is de lag het ergst in de stad.

5) Die Persoonlijke Dungeon is echt gaaf. Lekker dingen uit testen..wat geld ophalen en mss haal je de quest wel. Elke class heeft zo'n zijn eigen dungeon skills. Die van mage is een AOE en WAUW..je ziet de mobs van je af vliegen..erg gaaf.

6) Ja hij draait zelfs op mijn P3 1hz met GF4. Al moet ik wel wat dingen uit zetten.

Nou ik deinstalleer deze game nog ff niet..Ben inmiddels lvl 12..en hoop straks nog wat lvls te pakken.

PS: Oja weet nog te weinig over de items en het upgraden. Heb ik nog niet gedaan. Maar idd je kunt in precipe elke lvl armour or weapon dragen al moet je wel het geld hebben.
3)(BOLD) Lol, daar dacht ik ook al aan toen ik een mage zag :*)
4) Die lag moeten ze iig snel fixen ja :(
5) Waar de hell kan je je personal dungeon in dan(zonder die balrog quest want dan ben ik in 1 sec dood :'))
7) Mijn pc is al niet zo goed en houd hem ook, de andere mmorpg in beta houd ie niet(Hero Online) en dat is zelfs nog minder mooi B)

@PS: WTF dus je kan ook swaard van lvl 20 dragen? :o

Mijn IGN is TitanS (ander) lvl 5 nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

Geen matches
ik droeg een lvl17staff op lvl10, 50% minder damage, effe gewacht tot lvl15, geen penalty meer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
TwistedAnimator schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:20:
ik droeg een lvl17staff op lvl10, 50% minder damage, effe gewacht tot lvl15, geen penalty meer ^^
Ja dat merkte ik ook.
Ik had voor 12k aan beste armor en wapen gekocht(lvl 19 dingen geloof ik) en die aangedaan, kreeg ik een 'penalty' ofzo.. 75% minder def en 50% minder attack!
TIP: KOOP NIET WAPENS VAN HOGER LVL DAN JIJ BEN!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Geen matches
Gekke is dat mijn Mage dat niet heeft maar mijn Rogue dus wel..vaag.

Trouwens mijn Rogue is nu 9 en zit in een Guardian programma. Een lvl 20 (tevens haar guildmaster) kan dat doen om reputation punten te krijgen. Je kunt dan 8 mensen onder je hebben die in 10 dagen ofzo ook lvl 20 moeten worden. Je krijgt dan een unique lvl 21 wapen...
Mijn Rogue heet PoisonIvy.

PS: Ik heb TitanS dus al ontmoet lol..bij de herbs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Geen matches
Ga ook maar eens beginnen met LC, heb accountje aangemaakt nu ef downloaden ;)
BTW ik kreeg meteen een e-mail toen ik mijn acc aanmaakte

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Het werkt prima op mijn huidige pc setup:
GF 4 TI4200 128mb 8x agp
2x512 kingston CL2.5
AMD athlon 2600+ (barton editie)
Ik heb de settings op zn hoogst incl. 1024x768 32bit FS reso.

Probleempjes die ik wel heb is dat de tekst soms over elkaarheen loopt.

mijn beoordeling van dit spel is:
Als het er niet zo goed uit zag zou je zo denken dat een stel chinezen in hun studentenjaren dit inelkaar hebben geflanst.
-spel is zeer gebruikersonvriendelijk.
-de engelse tekst is geschreven door iemand met minimale kennis van engels.
-enorme lagg.
-enorm veel bugs [kan vaak niet praten met iemand bijv. maar dat kan komen door lagg¿]
-stats, inventory etc werkt allemaal niet lekker en is ook niet echt overzichtelijk.
-het klikken werkt niet goed altijd.
+goeie graphix
+de rogue ziet dr wel oke uit O-)

Natuurlijk moet je er mee rekening houden dat het een public beta is, maar dan nog denk ik dat ze dit alles niet zullen verbeteren.
Mijn tip aan de makers zou zijn:
+neem een goeie vertaler voor het engels
+speel andere (MMO)RPGs en haal daar ideeën vandaan hoe je de menu's (inventory etc) zou moeten maken.

Jammer ik had meer verwacht van dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
-Y0shi1
-Arieman007
-XXlerator
-Sander112
-egamernl
-NLsyrenNL
-Klubbhoofd
Tot nu toe is dit het lijstje voor LoT/Tweakers.net.

@Hierboven
Ik stoor me niet aan de minpunten die je in je post stelt.
(Behalve aan de lag dan, maar dat komt wel goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Geen matches
Haal me toch maar van het lijstje, ik zie het niet echt meer zitten..
Ik vind het zeker wel een vet spel, maar er is overal echt zo weinig uitleg, en naast 20x dood gaan in je personal dungeon zie ik niet in hoe je een beetje normaal kunt lvlen..
Ik ben wel lvl 10,5 maar die quest in je personal dungeon is echt niet te doen, je krijgt op een gegeven moment echt 20 tot 30 van die groen/wit/gele monsters op je. Ik heb geen potions, geen idee hoe je die kunt krijgen, en... nouja goed :P
Ook dat je alle armors op elk lvl kunt dragen vind ik niet echt mijn stijl.. Je krijgt dan wel een een penalty, maar ik speel juist een spel om er vet uit te zien, dan kan ik net zo goed meteen de duurste stuff kopen zie je er ook vet uit :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik speel dit spel dus net een dag maar ik wil zeker wel in de guild!!

Mijn ingame name is: FaTe

Ik ben nu lvl 7.

Graag mij toe te voegen aan de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Geen matches
Ik speel dit spel nu ook net een dag met SOEFate, vind het een leuk spelletje :)
ben nu lvl 7... Zou graag in de guild willen
Ik heet future ingame en ben Healer ;)
ik heet nu fuutfuut en ben roque :) veel vetter ;)

[ Voor 16% gewijzigd door SOEFuture op 13-07-2006 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
Geen matches
de lag is idd gruwelijk irritant.
Maarja het spel is wel grappig, eerste keer dat ik zoeist speel (op diablo na dan)
kan alleen nu geen quests vinden om te doen, ben knight level 9 heb alleen nog maar de quest van 10 jaguar poten verzamelen maar die heb ik al 2 keer gedaan.

flower herbs, ore, scroll bezorgen naar dratan of zoiets en nog wat heb ik al gedaan.
weet iemand nog waar ik met level 9 een quest kan doen?
of moet ikd aarvoor perse 10 zijn?

(oh dungueon quest had ik ook gedaan trouwens :P binnen 2 minuten was ik dood :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
-Y0shi1
-Arieman007
-XXlerator
-Sander112
-SOEFate
-SOEFuture
-NLsyrenNL
-Klubbhoofd
@egamernl Jammer. Maar om je toch iets verder te helpen: Potions kan je kopen bij Merchant Geres voor 444 gold per stuk. En heb je je treasure box al geopend? Daar kan veel gold in zitten.
Die personal dungeon kan je na een tijdje makkelijk halen. Als je 2/3 levels hoger bent kan je de eerste quest redelijk eenvoudig halen als je de goede skills hebt gekozen. Wat betreft die wapens ben ik het wel met je eens. Het doel van een Rpg is toch wel om steeds sterker, mooier en beter equipment te dragen... Als dat meteen kan is dat toch wel een minpunt.

Met dit weer is het ook zonde om de hele dag dit spel te spelen, dus ik doe het op dit moment ook even niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Heb net LC gedownload wil hem uitpakken krijg ik een fout :|
hebbe andere hier last van en iemand misschien een oplossing :?

[ Voor 5% gewijzigd door Kaytjuh op 12-07-2006 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik vind het een lineage2 rip-off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Weet iemand wat je met Element [x](bijv. E) kan doen?
Ik kan nergens vinden wat je ermee kan doen, hetzelfde met minen en herbs :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:58:
Weet iemand wat je met Element [x](bijv. E) kan doen?
Ik kan nergens vinden wat je ermee kan doen, hetzelfde met minen en herbs :9
Soms vind je bepaalde books, daarmee kun je dingen craften, zoals armors enzo. Daarvoor heb je die dingen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
Geen matches
als je in een guild zit wat houd dat dan in eigenlijk? is dat net zoiets als ene party maar voor altijd?
zijn misschien stomme vragen van mij maar kon het nergens vinden (zoals zoveel dingen niet) en het is mijn eerst mmorpg dus veel dingen zijn nog :? voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:09

EMP

Krulloos!

Geen matches
Gizz schreef op maandag 10 juli 2006 @ 21:02:
[Slightly offtopic, maar toch]

Nooit Neocron gespeeld?

reviewtje met screens

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Geen matches
In mijn treasure box zat 30K gold :o Volgensmij is dat ingame best veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
In mijn treasurebox zat ......... candy :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
30K is inderdaad best veel en kan je ff mee vooruit :). Op level 14, 18 enz... kan je volgens mij weer de kist openen dus nog genoeg kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

Geen matches
ooit al candy gebruikt? betere potions zijn er NIET, 600hp/mp regen voor 15secs is ALOT trust me

en zoals ik al zei, de eerste dungeon doe je best vanaf lvl14 als je die wilt voltooien..

ben bijna lvl18, lvl16 bloodsealed gear, lvl17 bloodsealed staff, 370hp, 780mp

en bij treasure box 2 keer candy gehad, had liever 30 en 50k -_-

[ Voor 12% gewijzigd door TwistedAnimator op 12-07-2006 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:47
Geen matches
in welke server zitten de tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Geen matches
n0isH schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 20:12:
in welke server zitten de tweakers?
Er is maar 1 server, toch? :X Ik zie er iig maar een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:16

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Geen matches
Is dit een open beta of blijft het spel gewoon gratis?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:47
Geen matches
egamernl schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 20:18:
[...]

okay, kan ik in de guild, ik ben al lvl 3

ingame naam is Nashwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
egamernl schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 18:05:
In mijn treasure box zat 30K gold :o Volgensmij is dat ingame best veel..
In mijne ook!
Ik ben nu foking blij :*)
Ik heb nu 45k, dit is erg veel :*)
Begin BTW aan men 4de char, die andere 4 had ik om alles te ontdekken en de beste class te kiezen :)
Hopen dat bij deze char ook 30k in men box zit _/-\o_
IGN: HSander (niet dat messenger werkt ofzo [CHINEES :x])

PS: Ik speel channel(?) 3

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-10 12:06

TNO

cake.

Geen matches
hehe. ik had dit topic nog niet gezien :)

Ik speel zelf @ channel 3, lvl 17 rogue met lvl 21 gear, nick Kobrakai @ clan despair ;)

(Je kunt wapens met een verschil van 4 lvls gebruiken en armor met een verschil van 5 lvls)

[ Voor 8% gewijzigd door TNO op 12-07-2006 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 455451n
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Geen matches
IGN is Steven( lvl6 rogue)
Ik zit als het goed is in channel 2 volgens mij heb ik XXlerator al gezien als ik het goed zag.
Ik zou ook graag in de guild willen indien mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

Geen matches
egamernl schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 20:18:
[...]

er zijn er 4, 1 char ziet ge op alle servers, maar alle members moeten wel op dezelfde zijn om mekaar te zien

lvl18.3 nu, +1 lvl21 staff, lvl20 armor, lvl25staff is voor heel veel later want die kost 36k, en dat upgraden gaat damn expensive zijn

we hebben nen lvl17 auto-healer die nooit zonder mana valt, mages krijgen hp to mana en vice verca skill, dus nooit meer zonder hp/mana, we will own in wars ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
Geen matches
jeetje wat levelen jullie snel.
ben nu ff opnieuw begonnen met een rogue level 8 duurt nog wel ff voordat ik level 10 ben volgens mij
met mijn knight was ik ook best lang maar level 9

iemand nog wat tips hoe ik het beste mijn stat point kan verdelen bi m'n rogue?
bij knitgh had ik gehoord gewoon alles op strenght gooien maar wat zou beter zijn voor de rogue?

ingame name knight = mugen
ingame name rogue = Blitz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
Geen matches
ik kan op internet wel inloggen maar ingame zegt hij steeds dat mijn password incorrect is. Weet iemand een oplossing? (caps-lock ofzo ist ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
Geen matches
XXlerator schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 22:08:
[...]

Ik heb Lineage II gespeeld in de open beta en de anderhalf jaar daarna. Toen ben ik overgestapt op WoW... maar daar ben ik wel redelijk op uitgekeken nu.

• -Y0shi1
  • -Arieman007
  • -XXlerator
Private servers zijn hier op GoT niet gewenst ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 13-07-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-10 12:06

TNO

cake.

Geen matches
TwistedAnimator schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 00:22:
[...]

er zijn er 4, 1 char ziet ge op alle servers, maar alle members moeten wel op dezelfde zijn om mekaar te zien

lvl18.3 nu, +1 lvl21 staff, lvl20 armor, lvl25staff is voor heel veel later want die kost 36k, en dat upgraden gaat damn expensive zijn

we hebben nen lvl17 auto-healer die nooit zonder mana valt, mages krijgen hp to mana en vice verca skill, dus nooit meer zonder hp/mana, we will own in wars ^^
Je kunt equipment ook craften he, doormiddel van die manuals die je vind ;) Scheelt je geld alleen je bent wel een nacht aan het farmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Geen matches
Je kan ook gamemas.com forum checken. Staat best wat info in.

Ik ben nu een rogue gestart. Lvl 12 nu. Zit in een top guild en hoop dezer dagen lvl 20 te worden om dan een unique item te krijgen. Vandaag zeker lvl 15.

Mss dat ik met Galore nog bij de tweakers guild kom. Zet me maar op de lijst. Verder tof spel je kunt best wel veel doen. Crafting, personal dungeon, exploring enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stiffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 16:48
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:28:
[...]

• -Y0shi1
• Dutchie

Dutchie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stiffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 16:48
Geen matches
Hi tweakers,
Ik vindt het bijna net zo leuk als Rose Online
Ben twee dagen bezig en heb gekozen voor Mage en zit op lvl 9
Ik ga helaas binnekort twee weekjes weg maar zou het leuk vinden als er weer wat clans worden opgericht vanuit tweakers.
Altijd leuk die Dutchies :9

Dutchie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
Geen matches
het zijn ook de nederlanders die toch meest behulpzaam zijn voor de medegamers :)
kon in begin dat herbfield niet vinden.
aardig wat mensen gevraagd maar niemand antwoord.
totdat ik het woord "undutchables" zag :P dacht gelijk ff proberen :P
en ja hoor :) gelijk mij de goede weg op geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

Geen matches
junglebeast schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:18:
Je kan ook gamemas.com forum checken. Staat best wat info in.

Ik ben nu een rogue gestart. Lvl 12 nu. Zit in een top guild en hoop dezer dagen lvl 20 te worden om dan een unique item te krijgen. Vandaag zeker lvl 15.

Mss dat ik met Galore nog bij de tweakers guild kom. Zet me maar op de lijst. Verder tof spel je kunt best wel veel doen. Crafting, personal dungeon, exploring enzo..
uniques item hoezo? der zijn er al 20 in de guild maar nog niks van unique item gehoord

enja craften, we hebben een crafter in de guild dus die krijgt alle books enz, heb alleen lvl21 wapens nodig om te smelten zodattek mijne staff tot +4 kan brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
Geen matches
-Y0shi1
-Arieman007
-XXlerator
-Sander112
-SOEFate
-SOEFuture
-NLsyrenNL
-Klubbhoofd
-egamernl
Ik doe toch weer mee mensen, en zit nu op mijn titan genaamd Dodged. Dus als jullie me toe willen voegen ingame; bedankt :P
Ik neem aan dat we allemaal bij elkaar toch al wel 10K bij elkaar kunnen leggen, dat is echt geen probleem lijkt me aangezien ik zelf al 30K heb..
Dus wat mij betreft kunnen we de guild vandaag al maken, maargoed aan jullie de keus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
TwistedAnimator schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:54:
[...]

uniques item hoezo? der zijn er al 20 in de guild maar nog niks van unique item gehoord

enja craften, we hebben een crafter in de guild dus die krijgt alle books enz, heb alleen lvl21 wapens nodig om te smelten zodattek mijne staff tot +4 kan brengen
Dan moet je in het guardian system zitten (dus dan is iemand jouw 'trainer' en hij krijgt reputatie en jij op lvl 20 een uniek wapen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
-Y0shi1
-Arieman007
-XXlerator
-Sander112
-SOEFate
-SOEFuture
-NLsyrenNL
-Klubbhoofd
-egamernl
-dutchie

Dan is dit de clan :) Er kunnen 10 mensen in, en het kost 10K. Dus als iedereen 1k inlevert bij degene die de clan aanmaakt kan de clan opgericht worden. Op dit moment speel ik even niet zoveel, en ga morgen 4 dagen weg. Dus als iemand anders de clan aan wil maken vind ik dat ok. Er zijn twee suggesties gedaan voor de clannaam: Tweakers.net en LegionOfTweakers. Aan jullie de keuze :) Mijn stem gaat uit naar: LegionOfTweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 18:39
Geen matches
ik ga het spel ook is proberen mijn naam wordt Mikkel4NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:56:
-Y0shi1
-Arieman007
-XXlerator
-Sander112
-SOEFate
-SOEFuture
-NLsyrenNL
-Klubbhoofd
-egamernl
-dutchie

Dan is dit de clan :) Er kunnen 10 mensen in, en het kost 10K. Dus als iedereen 1k inlevert bij degene die de clan aanmaakt kan de clan opgericht worden. Op dit moment speel ik even niet zoveel, en ga morgen 4 dagen weg. Dus als iemand anders de clan aan wil maken vind ik dat ok. Er zijn twee suggesties gedaan voor de clannaam: Tweakers.net en LegionOfTweakers. Aan jullie de keuze :) Mijn stem gaat uit naar: LegionOfTweakers.
Mij lijkt LegionOfTweakers ook en mooie naam reden: dat er meer tweakers in andere spellen die naam ook gebruiken, worden we toch meer herkent als tweakers

Ik heb een probleem speel nu ook LC en heb een Breedbeeld lcd scherm(acer al1916ws) en ik speel dus het liefst op 1440x900 maar dat kun je niet instellen ingame, weet iemand misschien een andere manier om die resolutie in te stellen
:?

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.