Last Chaos is a MMORPG (Massively Multiplayer On-line Role Playing Game) set in the continent of Iris.
In the world of Last Chaos, alliances and betrayals continually cause endless wars, its people doing whatever they can to survive the chaos. Players acquire the bravery, ability and talent to become the true emperor of the continent, Iris, by accomplishing missions for the unification of Iris and experiencing adventures in the huge and unknown world.
Last Chaos is an on-line role playing game where thousands of players can simultaneously be connected and upgrade their courage and battle skills through adventures and quests with other fellow adventurers.
Will you take your destiny as the unifying ruler of Iris

![]() | Last chaos is vandaag in open beta gegaan. Dit betekent dat iedereen het spel gratis mag uitproberen. Het is op dit moment erg druk, omdat iedereen wil registreren. Het kan even duren voordat je een activeringsmailtje krijgt. Het spel heeft goede graphics voor een MMORPG. Zorg wel even dat je alles op de hoogste instellingen hebt staan (Als je pc dat aan kan)! |

Ik heb het spel uitgetest en het is me tot nu toe goed bevallen. Op het begin kan je kiezen tussen Knight, Titan, Rogue, High elf healer en Mage. Ik heb voor Knight gekozen. Je begint in je 'personal dungeon' deze dungeon kan niemand betreden behalve jij. Op latere levels kan je hier quests doen. Wanneer je uit deze dungeon komt, begin je in een grote stad. Laat je niet gek maken door de vele NPC's die er staan, maar begin met je eerste quests uit te voeren. Hoe langer je het speelt des te leuker het wordt vind ik. Ik ben nog maar net begonnen met het spel en zal deze topicstart verder updaten wanneer ik wat verder gevorderd ben in het spel.
Ik heb ook al een kleine rondreis gemaakt door de wereld van Last Chaos. Een stad is helemaal in de arabische stijl ontworpen, dat ziet er echt prachtig uit. (Zie het vierde plaatje hieronder!)

![]() | ![]() | ![]() |
![]() |

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 18:19 ]