Radeon 9550 kapot, goede vervanger?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-07 20:53
Ik heb een radeon 9550, deze heeft helaas kort geleden de geest gegeven (gaf geen beeld meer, ook niet in andere computers) Ik ben dus op zoek naar een goede vervanger voor deze kaart. Helaas is mijn budget erg beperkt vanwege aanschaf 2.1 speakerset (kan helaas niet meer ruilen |:( )

Ik heb zoals ik hierboven al aangaf een zeer beperkt budget, goede vervangers lijken mij:
(ik btw nog een AGP systeem)

N6200/TD €47,-

Sapphire Radeon 9600 XT 256MB (AGP) € 64,16

Asus GeForce 6600 LE 128MB DDR €68,-

BGF Geforce 6600 256MB DDR € 73,36

Mijn eigen keuze gaat toch snel uit naar de laatste, hoewel die ook direct de duurste is.

mijn vraag aan jullie is dus deze, Welke videokaart van deze 4 geeft mij de prestatie/geld verhouding?

p.s. met betrekking op de 6200 en de 6600LE, maakt de 64 bits bus echt zoveel uit?

originele signatures zijn top!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:04
Is 2e hands misschien een optie, voor ~65 euro zie je regelmatig een Radeon 9800 Pro te koop op de frontpage. Dat is stukken meer waar voor je geld dan nu nog een 9600 series te kopen.

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-07 20:53
dat is waar, ik ben alleen een klein beetje voorzichtig met het kopen van 2ehands spullen, zeker als het om zulke bedragen gaat.

thnx voor de suggestie

originele signatures zijn top!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Deze sticky staat er niet voor niets. Dit zijn zaken die je prima zelf uit kunt zoeken. Reviews lezen en je keuze maken. Mijn voorkeur zou van dit lijstje overgaan naar de laatste, die levert denk ik toch de meeste bang for buck als je ziet dat de prijzen niet ver uit elkaar liggen.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.