Hobby'en was geen hobby'en als alles altijd goed en makkelijk ging...
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
zoek maar eens naar "theater mode"
[ Voor 11% gewijzigd door H!GHGuY op 09-07-2006 18:19 ]
ASSUME makes an ASS out of U and ME
Even niets...
Daarin staat ook dat ik contact geha dheb met de helpdesk enz. en dat ik verschillende drivers geprobeerd heb. Maar de helpdesk zecht gewoon simpelweg je moet je tv-out aan zetten, toen ik ze eenmaal duidelijk had gemaakt dat dat wel lukt en dat het daar zeker niet aan ligt vertelde ze me dat ik maar gewoon het image er over heen moest gooien.. ja bekijk het lekker, dit was alvanaf het begin en het is gewoon onnodig veel werk om opnieuw alles te installeren.
Zoiets zou ook gewoon handmatig opgelost moeten kunnen worden, een schone intallatie is wel erg overdreve maatregel vindt ik.
Dus vandaar deze nieuwe oplossings methode
Begrijp dat het nogal onligisch klinkt..
En wat betreft de instellingen, de ati catalist is niet zo uitgebreid dat je dingen voor je desktop weergave kan bepalen (theatre mode heeft niets met de desktop temaken, deze wordt alleen gebruikt tijdens het afspelen van video, op de overlay dus), als ik heel de catalist niet installeer kan ik helemaal niets meer dus daar zit ik aan vast.
Ik hoop dat het zo dat duidelijker is geworden..
Als jullie op de kwaal een oplossing weten zou het nattuurlijk helemaal mooi zijn!
[ Voor 6% gewijzigd door rpd op 09-07-2006 19:05 ]
ASSUME makes an ASS out of U and ME
Maar wel gewoon een monitor er aan, dat werkt wel gewoon normaal (zie dan wel mijn bureaublad uigebreid/gecloond).
Maar bij de tv werkt het dus niet, dat is het vreemde, zie dan alleen video's als deze afspelen (en dus op de overlay worden gegooid).
Edit:
Oké, je hebt dus een ATI, maar zij hebben ook iets vergelijkbaars. Kijk eens in het Catalyst Control Center, en schakel alles uit dat temaken heeft met Theater Mode. Voorbeeld van Driverheaven.
Het kan dus zijn dat die Theatre mode vasthangt of wat dan ook. Iig zorgt die ervoor, dat elke overlay die weergegeven wordt op je primaire scherm fullscreen op je 2e scherm (of tv out) komt. Zodat je dus net geen desktop ziet. Probeer m maar es uit te zetten.
En geef Acer eens ongelijk in het laten herstellen van je systeem btw. Ze kunnen echt niet overzien wat jij allemaal hebt kunnen veranderen. Misschien toch de moeite om dat voor de grap eens te doen. Maak desnoods een image van je huidige install. Lost t herinstalleren niks op, dan zet je je oude mik er terug op.
[ Voor 79% gewijzigd door BèR op 09-07-2006 22:56 ]
Maar dat heb ik ook gewoon geprobeerd.
Trouwens, als je de overlay van theatre aan zet hoort niet ineens je desktop te verdwijnen op je 2e scherm. Met die instelling geeft hij de video (zoals in je voorbeeld) dat in een scherm wordt afgespeeld op het gehelescherm (fullscreen) weer.
Image zou idd kunnen (wel al 20GB op C en aangezien D nog maar 16GB over heeft wor dat behoorlijk opschonen haha).
Ik snap idd dat acer zo reageerd maar het blijft vervelend dat ze daar bij de helpdek niet zo technisch zijn
Maar ff on topic: valt een "desktop to overlay" te programeren in vb.net denken jullie? Of was de conclusie al een beetje dat het gekke werk is
[ Voor 12% gewijzigd door rpd op 09-07-2006 23:09 ]
Met Ati tray Tools kan je veel meer dingen instellen.
http://www.guru3d.com/article/atitraytools/189/
btw je driver eerst deinstalleren met de remove tool van Ati(zit bij de driver download) en daarna weer installeren kan ook wonderen doen , dat heeft voor mij ook wel eens gekkigheid opgelost.
[ Voor 5% gewijzigd door enchion op 10-07-2006 00:59 ]
How do you save a random generator ?
Erg snel is het niet.
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Ati Tools heb ik al eens geprobeerd, deze ondersteund niet mijn x1400 niet, krijg dan helemaal geen beeld.enchion schreef op maandag 10 juli 2006 @ 00:50:
Probeer Ati tray Tools eens in plaats van die Ati Catalyst Control Centre.
Met Ati tray Tools kan je veel meer dingen instellen.
http://www.guru3d.com/article/atitraytools/189/
btw je driver eerst deinstalleren met de remove tool van Ati(zit bij de driver download) en daarna weer installeren kan ook wonderen doen , dat heeft voor mij ook wel eens gekkigheid opgelost.
Ik kan ook echt alleen de driver van acer gebruiken, die van ati zijn niet compatible
[ Voor 9% gewijzigd door rpd op 10-07-2006 19:09 ]
Dan werken die Ati Tray Tools waarschijnlijk ook.
How do you save a random generator ?