[Azureus] DHT Firewalled

Pagina: 1
Acties:
  • 584 views sinds 30-01-2008

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-06 14:59
Hoi, ik heb Azureus 2.4.0.2, mijn NAT is OK. Maar DHT heeft een geel balletje en zegt DHT Firewalled. Ik heb zojuist even op de wikipedia van Azureus gezocht, maar ik kon niks vinden over het oplossen van dit probleem. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 07:57
Zie hier: http://www.azureuswiki.com/index.php/DHT en let op de: 'UDP' vermelding.

Verwijderd

Haal alle firewall's weg uit je pc, dus ook die van windows zelf.

Stel de juiste poorten in en restart Azureus opnieuw.

( bekijk hier dit draadje : [rml]calvijn in "[ Azureus] Sinds een aantal dagen geen co..."[/rml] )

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 12:58 ]

• Aubergine
Hmz, ik heb mijn poort op TCP zowel UDP open gezet. Maar hij zegt dat DHT nog steeds firewalled is. Ik heb windows firewall toegelaten om Azureus door te laten gaan. Dan zou DHT toch gewoon moet werken?

edit: Zojuist met Windows Firewall uit geprobeerd, en ja hoor nog steeds firewalled. Zou het aan de firewall in de router liggen dan?

edit2: Ik heb een Vigor 2200E, ik heb zojuist Accept Incoming Fragmented UDP Packets ( for some games, ex. CS ) aangevinkt en dat werkt nog steeds niet 8)7

[ Voor 46% gewijzigd door Aubergine op 10-07-2006 18:33 ]

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-07 02:57
Hij zie een NAT netwerk als firewall. Even de poort forwarden bij NAT in je Vigor en je zou geen firewall meer moeten hebben.

There is no replacement for displacement!

• Aubergine
eXistenZ_NL schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:49:
Hij zie een NAT netwerk als firewall. Even de poort forwarden bij NAT in je Vigor en je zou geen firewall meer moeten hebben.
Als ik het goed snap bedoel je hiermee een poort openen? Dit heb ik al gedaan en met goede resultaten (me NAT is OK ipv. dood ofzo :p).

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:25
Ik vink "Use default port" altijd uit en vul zelf een poort in, die hetzelfde is als de TCP poort.

Maar let op! Je moet hier een UDP poort invullen en deze ook forwarden in je router. Dus ik heb zeg maar poort 1234 voor zowel TCP als UDP geforward.

Zie hier.

Alleen ja, ik heb DDB altijd uit, omdat dat niet mag van mijn site. :+

[ Voor 13% gewijzigd door chim0 op 12-07-2006 17:14 ]

Verwijderd

hallo als ik azureus portforward (router linksys befsr 41v4) doet alles het alleen krijg ik dan elke keer de foutmelding 1 van de netwerkkabels niet aangesloten dat duurt ) een seconde en dan is het weer weg en dat heel de tijd weet iemand waar dat door komt bvd ;)

• chim0
Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 09:17:
hallo als ik azureus portforward (router linksys befsr 41v4) doet alles het alleen krijg ik dan elke keer de foutmelding 1 van de netwerkkabels niet aangesloten dat duurt ) een seconde en dan is het weer weg en dat heel de tijd weet iemand waar dat door komt bvd ;)
Misschien door UPnP maar ik weet het niet zeker.

Verwijderd

[quote]chimo schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 13:15:
[...]

[/quote

nee ik denk het niet want als ik hem aan zet werkt het zaakje helemaal niet dus ik moet portfowarding gebruiken en als ik dat doe dan krijg ik die melding maar dat is van de router denk die dan ff een seconde verbinding verliest ofzo maar hoe kandat weet ik niet ik word er 8)7 |:( van

• chim0
Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:25:
[quote]chimo schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 13:15:
[...]

[/quote

nee ik denk het niet want als ik hem aan zet werkt het zaakje helemaal niet dus ik moet portfowarding gebruiken en als ik dat doe dan krijg ik die melding maar dat is van de router denk die dan ff een seconde verbinding verliest ofzo maar hoe kandat weet ik niet ik word er 8)7 |:( van
Misschien reboot je router even als je een poort hebt geforward?

Verwijderd

ja dat doet hij 1 keer en dan is ook de verbinding 1seconde weg maar als hij daarmee klaar is dan 5 a 10 minuten later doet hij dat elke keer dan een paar keer achter elkaar dan zit er weer een minuut of 5 tussen elke keer net werkkabel niet goed aangesloten of geen goede verbinding

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
mss is er ook echt ergens een slecht contactje ? :+

heb je al eens geprobeert met een andere kabel ?

trouwens loopt hier al een topic over: (in de juiste subgroep ook nog eens ;) )

[DHT Firewalled] Slechte verbinding. (Azureus).

mss is daar meer info vindbaar ?

[ Voor 46% gewijzigd door soulrider op 06-01-2007 19:46 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Twee topics omhoogschoppen is inderdaad niet handig. Ga dus maar in [DHT Firewalled] Slechte verbinding. (Azureus). verder (geef daar dan meteen even een samenvatting van alles dat hier aan nieuwe info is gegeven, anders blijft men bezig :+ )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.