Ik heb vandaag echt een slechte verbinding! Alleen al om deze topic pagina goed te hebben geladen moest ik 1 x refreshen en ongeveer 80 sec wachten tot die alles geladen had. Met Azureus krijg ik de melding dat mijn DHT geFirewalled wordt. Ik heb op tweakers en google gezocht naar deze termen maar ik kon daar geen oplossing mee vinden.
Mijn verbinding doet het nog redelijk als ik de computer reboot en dan even wat websites bekijk maar als ik Azureus aan zet dan valt MSN uit en de websites duren 5 tot 10 min om te laden. Ook raar is dat mijn upload wel goed zit. Ook is mijn NAT goed.
Waar ligt dan de fout?
Windows XP.
Service Pack 2
Firewall : Die van windows
Antivirus : AVG
Poort = "49152" En deze staat open op de router.
Ow ja, gister had ik deze melding nog niet en ging Azureus wel aardig snel voor deze verbinding (max download 100kb en ik haalde 70 á 80).
//Edit. Als ik op mijn router wil inloggen duurd dat ook 2 min. En een spelletje overzetten (UT2004) duurd ook 48 min.
//Edit1. Ook met AVG en de firewall uit hou ik dezelfde slechte verbinding, ik kan wel internetten maar moet constant mijn verbinding herstellen. En ik heb wel 100.0 mb's en alle pakketen komen aan.
Mijn verbinding doet het nog redelijk als ik de computer reboot en dan even wat websites bekijk maar als ik Azureus aan zet dan valt MSN uit en de websites duren 5 tot 10 min om te laden. Ook raar is dat mijn upload wel goed zit. Ook is mijn NAT goed.
Waar ligt dan de fout?
Windows XP.
Service Pack 2
Firewall : Die van windows
Antivirus : AVG
Poort = "49152" En deze staat open op de router.
Ow ja, gister had ik deze melding nog niet en ging Azureus wel aardig snel voor deze verbinding (max download 100kb en ik haalde 70 á 80).
//Edit. Als ik op mijn router wil inloggen duurd dat ook 2 min. En een spelletje overzetten (UT2004) duurd ook 48 min.
//Edit1. Ook met AVG en de firewall uit hou ik dezelfde slechte verbinding, ik kan wel internetten maar moet constant mijn verbinding herstellen. En ik heb wel 100.0 mb's en alle pakketen komen aan.
[ Voor 19% gewijzigd door MrVegeta op 13-02-2006 19:54 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps