Toon posts:

Zoekend naar TV/PC Monitor.

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, niet zeker of dit de juiste forum is maar hier is mijn vraag.

Ik ben al een paar weken op zoek naar een TFT Monitor waar ook een SCART in kan of een Composite aansluiting heeft. Minimaal 17" scherm. Dus moet voor de PC 1280x1024 kunnen ondersteunen. Hoeft geen HDTV.

Weet iemand een paar van deze schermen ? Voor een niet al te hoge prijs ? :)

Dank.

• TetsuoShima
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-07 19:28

TetsuoShima

low energy output

Acer verkoopt er enkele. Kijk maar eens op de Acer product page. Met afstandsbediening bij. Is ook wel handig. :)

Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Welkom op GoT :)

Ten eerste wil ik je vragen om even de Algemene gedragsregels (Netiquette) door te nemen. Daar kun je vinden wat we van onze users verwachten en dat we elkaar constant de groeten doen dus die apart vermelden is niet nodig :)
En neem ook even een kijkje in **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Helaas moet ik je topicje dichtplempen omdat we op GoT van je verwachten dat je iets verder kijkt alvoor je een topic opent. Dit zijn dingen die je zelf zeker had kunnen opzoeken. Ook wil het nog wel eens helpen bij een winkel langs te gaan. Zoals TetsuoShima al aangeeft verkoopt Acer er een paar en er zijn ook nog wel andere merken die dit soort beeldschermen in hun assortiment hebben.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.