ik had het inderdaad al in andere topics hier op het forum gelezen, toch bedankt voor je antwoord
btw, ik had het in het grote xbox360 topic ook gepost maar misschien dat meerdere mensen hier last van hebben...
Als ik bijv. Fifa World Cup 2006 speel op de x360 en ik geef een lange pass naar voren (waardoor het beeld dus snel moet scrollen), zie ik soms dat het beeld wordt "gesneden"...Soort van lijntjes krijg ik dan op het beeld te zien, het loopt dus niet echt vloeiend over....Alsof een gedeelte van het beeld wat sneller beweegt dan het andere. Ik had dit ook met Oblivion op de pc, maar mijn vsync stond uit en ik heb het via de videokaartdrivers aangezet en het probleem was op de pc opgelost. Maar met de xbox360 games kun je dat natuurlijk niet in of uitschakelen, is dit een gebrek van het spel of eerder van het
Otic scherm? Hebben meerdere mensen met een
Otic + Xbox360 hier last van? Het is niet super irritant ofzo, maar ik heb nu de neiging om er expliciet op te letten en dan begint het wel irritant te worden. Ik heb dit niet bij Kameo of Nba 2k6, maar bij de demo van Saints Row ook weer wel...Het is dus niet bij Fifa alleen. Ik heb 480p, 720p, 1080i geprobeerd maar merk helaas geen verschil. Is dit gewoon een minpuntje van het goedkope
Otic tv die ik maar voor lief moet nemen of hebben alle lcd-schermen hier (in mindere mate) last van?