de betaler vervuilt
Nou weet ik weer waarom ik 'em mocht.
De tweede plek dus gewoon vastzetten voor irrelevant is niet eens zo'n gek idee. Haal dan wel de "godlike" weg, want dat staat nogal vreemd dan. "irrelevant" staat dan wel op z'n plaats.
De modideeën. Ik heb begrepen dat Femme ermee bezig is. Als Femme toch betrokken is (wil worden) met het forum zou het geen eens een gek idee zijn om een overleg te hebben of zo, want ik heb geen flauw idee wat er nu op de tekentafel ligt.
Damn, ik zie net dat irrelevant 2 dagen voor mij registreerde.
De modideeën. Ik heb begrepen dat Femme ermee bezig is. Als Femme toch betrokken is (wil worden) met het forum zou het geen eens een gek idee zijn om een overleg te hebben of zo, want ik heb geen flauw idee wat er nu op de tekentafel ligt.
Damn, ik zie net dat irrelevant 2 dagen voor mij registreerde.
Mocht er een bijeenkomst komen en we elkaar live zien, kunnen we het er over hebben, hoewel ik me nu wel afvraag of ik dat zelf wel gepast vind.
Ik ben voorstander van een meeting. En het is zeker gepast om het erover te hebben. Daarmee doe je de ideeën van iemand eer aan, door deze levend te houden.
Door verbeteringen van de maatschappij (en ieder beetje telt) die iemand voor ogen had, uit te voeren (iig gebruiken), kan je mensen IMHO het beste herdenken. Iemand is pas echt vergeten als zijn ideeën ook vergeten zijn.
Door verbeteringen van de maatschappij (en ieder beetje telt) die iemand voor ogen had, uit te voeren (iig gebruiken), kan je mensen IMHO het beste herdenken. Iemand is pas echt vergeten als zijn ideeën ook vergeten zijn.
Dan moeten we 't daar binnenkort eens over hebben (evt via mail/icq ofzo)
Volgens mij wonen we allemaal redelijk gespreid door het land, maar voor deze keer zou ik het niet erg vinden om naar Groningen of Maastricht af te reizen.
Volgens mij wonen we allemaal redelijk gespreid door het land, maar voor deze keer zou ik het niet erg vinden om naar Groningen of Maastricht af te reizen.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/104618/3
Ik weet niet hoe iedereen er over denkt maar ik vind eigenlijk niet dat je daar nog reply's moet gaan zetten...
Kan ie niet op slot maar dan zonder slotje (icoon), of zie ik dit nu helemaal verkeerd.
Ik weet niet hoe iedereen er over denkt maar ik vind eigenlijk niet dat je daar nog reply's moet gaan zetten...
Kan ie niet op slot maar dan zonder slotje (icoon), of zie ik dit nu helemaal verkeerd.
de betaler vervuilt
Mmmm, zou het geen gepast idee zijn om de punten die Irrelevant aangaf gedeeltelijk te gebruiken en misschien een als eerbetoon Irrelevant te noemen in de Faq.
Het leven gaat door, dat weet ook ik maar op zo'n manier zullen/kunnen/willen we Irrelevant niet vergeten.
Het leven gaat door, dat weet ook ik maar op zo'n manier zullen/kunnen/willen we Irrelevant niet vergeten.
And The Only One
Op zich zou op tweakers.net een soort hall of fame kunnen komen. Een aparte pagina waar de personen die echt iets voor GOT betekent hebben geplaatst kunnen worden.
Irrelevants details + zijn laatste thread, dat soort spul. Dat ie gewoon een permanent plekje op de de drive van een van de tweakers.net servers krijgt. Op die manier zal hij en anderen altijd een oogje op GOT en de frontpage houden.
Irrelevants details + zijn laatste thread, dat soort spul. Dat ie gewoon een permanent plekje op de de drive van een van de tweakers.net servers krijgt. Op die manier zal hij en anderen altijd een oogje op GOT en de frontpage houden.
Verwijderd
Misschien is het ook wel een goed idee om zijn gemiddelde aantal postings ook weg te halen, of op zijn oude aantal te zetten.
(aan de andere kant is het natuurlijk een soort verwerkingsmeter ofzo)
Laten we hopen dat de eerstvolgende crash gewoon pas over nog lang niet komt, zodat zijn stats *ECHT* lang zullen worden bewaard.
Waar bemoei ik me eigenlijk mee?..
(aan de andere kant is het natuurlijk een soort verwerkingsmeter ofzo)
Laten we hopen dat de eerstvolgende crash gewoon pas over nog lang niet komt, zodat zijn stats *ECHT* lang zullen worden bewaard.
Waar bemoei ik me eigenlijk mee?..
Kunnen we als tweakers niet een beschaafd dingetje op z'n graf maken?
Een klein t.net message boardje waarop iedereen een wens aan hem achter kan laten en boodschappen in kan lezen of zo.
Beetje wild idee misschien, maar hm, nou ja. Schiet maar zou ik zeggen.
Ik denk dat z'n familie het of geweldig, of niks vindt.
Een klein t.net message boardje waarop iedereen een wens aan hem achter kan laten en boodschappen in kan lezen of zo.
Beetje wild idee misschien, maar hm, nou ja. Schiet maar zou ik zeggen.
Ik denk dat z'n familie het of geweldig, of niks vindt.
ieeeepppppp :P
Wat me ook wel een mooi idee lijkt is om zijn status te veranderen...
Dus van God-like in iets als "In Memoriam" of een andere mooie zin...
Dat vind ik inderdaad een goed idee. Irrelevant hoort gewoon op die 2e plaats en door dat als status te zetten houdt je de gedachte levend en zal niemand het in zijn hoofd halen om vragen te stellen over die positie.Wat me ook wel een mooi idee lijkt is om zijn status te veranderen...
de betaler vervuilt
Pagina: 1