Toon posts:

Slecht voor beeldscherm??

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ok. ik heb dus maar 1 computer thuis en die moet ik delen met mijn moeder. Ik heb dus 2 gebruikers en mijn moeder wil de resolutie graag op 800 bij 600 en ik wil hem op 1024 bij 768.
Het probleem is dat de resolutie als ik de computer opstart automatisch 800 bij 600 is en dat elke keer als ik erachter ga zitten(heel vaak :))hij om moet schakelen. Is dit heel erg slecht?, en zoja, hoe stel ik in dat de resolutie begint met 1024 bij 768?

(Ik heb een 14 inch Nokia 449XaPlus als dat er iets toe doet)

Verwijderd

Het is beter om hem op een resolutie te laten staan, zo voorkom je een hele hoop gedonder.....

Verwijderd

Heb ik nooit van gehoort, dat switchen van resolutie erg is... Dan zou dat met Games ook erg moeten zijn, want die draaien vaak in een andere resolutie dan windows :)

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jezus zeg... 1024x768 op een 14" scherm... ga je d'r met een vergrootglas voor zitten ofzo??? :P

Je mag al blij zijn als een 14" monitor überhaupt 1024x768 haalt

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-08 08:23
Als je Win95 gebruikt heeft iedere gebruiker dezelfde scherm resolutie en ik denk dat je die kan veranderen door op annuleren te klikken bij het inlog scherm. Als je Win98 gebruikt dan heeft wel elke gebruiker zijn eigen resolutie. Net als onder WinNT en Win2000.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je monitor switcht toch ook aldoor tussen resoluties als je opstart, eerst dosresolutie (700xnogwat), dan het opstartscherm (320x240 ofzo) en dan pas de windows desktop. Die extra keer zal dan wel niet zoveel uitmaken.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks guys. En Mr.B: Wat schreef je nou? De lettertjes waren een beetje vaag :)
Pagina: 1