En klant van mij (mijn eerste, dus de opdracht was mijns inziens erg goedkoop) vond fl3000,- te duur voor:
Nieuws site inclusief back office (zoals bv www.tweakers.net)
backoffice bevat
- User editor
- news editor
- aanpassen rubrieken
- aanpassen en toevoegen downloads
Zoek mogenlijkheden voor nieuws
Nieuws gerubrieseert op 2 niveaus
Mogenlijkheid tot reageren op nieuws
Userstructuur met inloggen en verschillende niveaus (admin editor poster)
Download sectie inclusief zoeken (drivers demo's)
Het HTML ontwerp hoefde ik niet te doen, hier waren al templates voor. Dit alles moest ontwikkeld worden met PHP en MySQL..
Nu vroeg ik me af, 3000 is toch helemaal niet duur voor dit alles? Ik heb zelf nog ff nagevraagd in mijn omgeving, en daar kwamen ze over het algemeen op een bedrag uit dat 10x zo hoog ligt. De enige manier om dit goedkoper te doen is om kant en klare pakketen te kopen. Het nadeel hiervan is dat dit natuurlijk niet precies op z'n wensen is afgesteld...
Wat vinden jullie?
Nieuws site inclusief back office (zoals bv www.tweakers.net)
backoffice bevat
- User editor
- news editor
- aanpassen rubrieken
- aanpassen en toevoegen downloads
Zoek mogenlijkheden voor nieuws
Nieuws gerubrieseert op 2 niveaus
Mogenlijkheid tot reageren op nieuws
Userstructuur met inloggen en verschillende niveaus (admin editor poster)
Download sectie inclusief zoeken (drivers demo's)
Het HTML ontwerp hoefde ik niet te doen, hier waren al templates voor. Dit alles moest ontwikkeld worden met PHP en MySQL..
Nu vroeg ik me af, 3000 is toch helemaal niet duur voor dit alles? Ik heb zelf nog ff nagevraagd in mijn omgeving, en daar kwamen ze over het algemeen op een bedrag uit dat 10x zo hoog ligt. De enige manier om dit goedkoper te doen is om kant en klare pakketen te kopen. Het nadeel hiervan is dat dit natuurlijk niet precies op z'n wensen is afgesteld...
Wat vinden jullie?
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'