Je hebt de Cayenne SUV 500pk out of the box en je hebt mensen die een legerjeep pakken en tunen totdat het 500+pk levert. Dit is ook het verschil tussen Alienware die performance out of the box levert voor een redelijke prijs en tweakers die hard willen tweaken en zoveel mogelijk voor hun geld willen krijgen. bv een RAID5-array met meer snelheid en opslag voor dezelfde prijsACID-dude schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:38:
4GB is overkill, maar 4x raptor 150gb in RAID10 is dat niet?
En ja, het is meerdere malen voorbij gekomen, het is overkill. Een Cayenne met 500pk is dat echter ook. Toch worden ze verkocht.
Ik bedoelde ermee te zeggen dat hij al zijn eisen bij mij kwijtkan. Er is een verschil tussen de gebruikerskant en de tweakerskant. Ik ga met hem overleggen wat hij wil kunnen doen en ik praat met jullie over hoe dat te realiserenTheZeroorez schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:46:
[...]
Voorlopig ben jij hier dingen aan het vragen, waar veel mensen antwoord op geven, en is hij niet zelf bezig het tot in de puntjes te bepalen..
iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.
Ik heb toch hierboven gezegd dat ik nog niet de mogelijkheid heb gehad om goed met hem te overleggen? Reken maar dat hij wel weet wat hij wil gaan doen met dat ding. Het is dan verder aan mij om daar invulling aan te geven. Duurt alleen nog iets langer dan ik had gedacht.Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:52:
[...]
Haha, tot in de puntjes alles zelf bepalen? Voor zover ik weet is het enige wat hij bepaalt zijn budget en that's it. dat noem ik niet veel bepalen hoor.
Ok, misschien niet de perfecte vergelijking, maar het is echt niet zo dat ik straks zoveel mogelijk dure dingen ga bestellen. Ik snap ook niet helemaal waar dat vandaan komt. Het systeem in de TS is een opzet om te kijken wat er binnen zo'n budget mogelijk is en voor mij om goede ideeën op te doen. En dat lukt dankzij jullie primarapture schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:54:
[...]
Je hebt de Cayenne SUV 500pk out of the box en je hebt mensen die een legerjeep pakken en tunen totdat het 500+pk levert. Dit is ook het verschil tussen Alienware die performance out of the box levert voor een redelijke prijs en tweakers die hard willen tweaken en zoveel mogelijk voor hun geld willen krijgen. bv een RAID5-array met meer snelheid en opslag voor dezelfde prijs
iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.
Vast wel. Er is toch geen haast bij? Toen ik een topic had geopend, was ik er na 3 dagen ofzo uit. Ik heb het systeem echter ook pas een week later aangeschaft. Ik denk zelfs dat dat snel is.
Een auto koop je toch ook niet zo 'even'?
TheZeroorez schreef op zondag 09 juli 2006 @ 22:35:
Vast wel. Er is toch geen haast bij? Toen ik een topic had geopend, was ik er na 3 dagen ofzo uit. Ik heb het systeem echter ook pas een week later aangeschaft. Ik denk zelfs dat dat snel is.
gelijk heb je!TheZeroorez schreef op zondag 09 juli 2006 @ 22:35:
Ik zou de aankoop van deze pc toch zeker nog een tweede keer overdenken...
Hij kan beter een mooie gamepc samenstellen, en deze €2000,- en de rest besparen voor eventuele upgrades.
Ikzelf zou het iig niet kunnen om geld te "verspillen". Het lijkt mij ook dat hij het wel fijn vind om niet alles over de balk te smijten terwijl dit helemaal niet nodig is. Probeer hem aan zijn verstand te peuteren, dat dit zware overkill is.
Het zou zo maar kunnen dat hij er een jaar hard voor gewerkt heeft, ipv dat hij alles zomaar krijgt...