-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Ik geef hem toch een schopje omhoog...
Het lijkt me gek dat ik de enige ben met dit "probleem".
Ook vind ik het raar, dat de koelers dus lucht opzuigen (volgens mij) in de kast in plaats van de lucht uit de kast er uit halen...
Is het dus verstanding om deze fans te vervangen met 18dBa koelers van coolermaster
Het lijkt me gek dat ik de enige ben met dit "probleem".
Ook vind ik het raar, dat de koelers dus lucht opzuigen (volgens mij) in de kast in plaats van de lucht uit de kast er uit halen...
Is het dus verstanding om deze fans te vervangen met 18dBa koelers van coolermaster
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
wat zijn de specs van die orginele fans als dat een beetje overeenkomt met de zalmans/coolermaster dan kan het
Mha, volgens de website is het volgende:
Alleen de fans maken toch wel wat meer geluid dan dat.. wat ik nog al raar vind, vriend van heeft een andere kast van koolance en die is nagenoeg stilThe Koolance COM-F03 is used in PC2, PC3-400 series, and Exos systems. It is a high quality dual ball-bearing 80mm fan, with exceptional reliability and excellent performance at low or high voltages (up to 12VDC). It is nearly silent at low flow settings, making it an optimal choice as a standard chassis fan or liquid radiator cooling fan.
- 80 x 80 x 25mm
- 42CFM max
- 3000RPM max
- 28.61dBA max
- 0.35A/12VDC max; startup 6V
- True Japanese dual ball-bearing
- Low-voltage variable
- Long lead connector
Pagina: 1