Toon posts:

Driver voor Diamond Max 10

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb een maxtor diamond max 10 250 gb s-ata gekocht en ik heb hem net in mn pc gehangen maar hij doet het niet

heeft iemand hier ook problemen mee gehad en weet dus wat ik moet doen?

alvast bedankt

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-02 10:34
We hebben hier geen glazenbol om te kijken wat erbij jouw in het systeem hangt.
Probeer eerst eens alle drivers installeren die je kunt vinden op je mobo CD.

Post ook eens je onderdelen van je pc en je OS.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:43
Er even van uitgaande dat je Windows XP hebt:

Je hebt waarschijnlijk geen drivers nodig. Kijk in je configuratiescherm bij schijfbeheer, daar staat ie waartschijnlijk tussen. Daar kun je de schijf ook formateren en partitioneren.

Veel succes!

specs

• DHI Trip
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-01 21:41
Ik heb een paar weken terug een DiamondMax 10 300 GB gekocht. Windows kon hem aanvankelijk ook niet vinden, tot ik erachter kwam dat hij gewoon geformatteerd moest worden :o

Je moet rechts klikken op 'deze computer' dan op 'device management'. Hierin ga je naar het submapje 'Disk management'.

In dit menutje kun je je schijven formatteren.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03:53

ThaHandy

Discovery Channel

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-02 21:46

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ten eerste ziet je BIOS de schijf ook? Mogelijk heeft de S-ATA (RAID) controller een eigen BIOS.
Wanneer je in Windows bij schijfbeheer kijkt zie je de schij daar ook staan? Zo ja, maak dan een partitie aan en formateer de schijf. Nieuwe hardeschijfen zijn standaard niet gepartitioneerd en geformateerd.

Overigens wanneer je wat gerichtere antwoorden wilt is het misschien wel handig om ook aan te geven in wat voor een systeem je de schijf hebt bij geprikt. In dit geval is het voornamelijk interessant welk moederbord je gebruikt en of S-ATA controller.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1