SgtStrider schreef op zondag 09 juli 2006 @ 15:31:
[...]
Hmm... ik heb per direct even hetzelfde gedaan. Oude Vision Master Pro 450 erbij gepakt, naast mijn huidige vp201b, en Q3 demo's afgespeeld. Als ik een camera had zou ik het opnemen, maar de input lag is bij mij denk ik te laag om gezien te worden, en daarom een probleem te vormen. Daarbij denk ik ook dat het zeker met de videokaart te maken kan hebben in dat filmpje, ik weet niet of het signaal bij klonen op "exact" hetzelfde moment uitgestuurd wordt, ook iets wat volgens mij onderzocht kan worden met 2 CRT's.
Maargoed, denk wel degelijk dat er input lag bestaat, misschien dat het bij grotere panels nog iets erger is.
Ik vind dit trouwens realistischer:
http://www.youtube.com/wa...p5tw&mode=related&search=
Zo zie je het in het "echt". Dus dan is er niets aan de hand

Ik begrijp dan ook niet waarom die eigenaar van die Samsung een aantal posts hierboven er zogenaamd "last" van heeft. Daar zou ik toch graag iets over willen horen. Het lijkt me namelijk niet storend, maar dat verschilt per persoon waarschijnlijk.
Input lag zal je dan ook tien keer meer terugvinden in 23" schermen en daarboven

Bij 20" LCDs vormt het nauwelijks een probleem (wellicht nog wel voor de uber-uber-uber-gamer, maargoed, die zijn zowiezo anally retentive over al hun hardware). Ik game al wel wat jaartjes, maar nooit echt meer dan een uur per dag, met soms periodes zonder uberhaupt te gamen (ben nogal veeleisend met games

), alleen kijk ik daarnaast best wat filmpjes op m'n scherm, dus zou ik ook weer minder snel voor een 20" scherm gaan met goede reactietijd, omdat die vaak weer minder beeldkwaliteit hebben (kleurechtheid/brightness/artefacts), aangezien vaak een 6-bit paneel wordt gebruikt (met 2-bit dithering

maarja, hier is 6+2 duidelijk geen 8 ), wat tot vele kleurechtheids problemen leid.
Ik denk dat ik toch nog maar effe wacht tot de LED schermen eraan komen, en input lag opgelost is (moet te doen zijn, ze moeten gewoon af van die domme 60Hz limiet, ook al hebben we 't hier over LCDs, zonder dat op te lossen heeft het kunstmatig "verlagen" van de reactiesnelheid weinig zin).
Which begs the question; wanneer komen de LED schermen?
[
Voor 3% gewijzigd door
jacobvdm op 10-07-2006 01:15
]