Toon posts:

voor in een bar..

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen, heb een eigen bar en wil m`n stereoinstallatie eens hard aanpakken! Wat ik wil:

Via een touchscreen muziek aan kunnen klikken op een HD van x GB met windows ofzo en afspelen (SIMPEL)

Touchscreen aansluiten op een DEGELIJK systeem (moet ik hiervoor nog een speciaal kaart hebben om windows te kunnen runnen voor muziek met een touchscreen via media player ofzo)??

Via een toetsenbord nog gewoon ``normaal`` access hebben tot m`n systeem om nog gewoon ermee te kunnen INTERNETTEN!

M`n 6/7 speakers nog op m`n pc aan kunnen sluiten met versterkers.

Als iemand me uit de brand kan helpen?? Binnen een paar dagen moet `t gereed zijn :D

Ik ben HELEMAAL NIET thuis in tochscreens...

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Gil eens niet zo :P

Maar ontopic:
Een standaard Windows systeem met touchscreen en een goede mediaplayer... je zegt t zelf al. Goede geluidskaart voor output naar versterker.
Alleen wat belangrijker is, je hebt wel een goed muziekafspeelprogramma nodig. Voor in een café kom je dan al snel aan de systemen die kant en klaar geleverd worden met bijbehorende muziekprogramma's incl. bijbehorende muziekcatalogie.

Gruwelijk gejatte Icoon!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 16:45
Via welke muziekleverancier betrek je nu je muziek?

Hebben die geen software ter beschikking? Genoeg pakketen op de markt, Alcas om maar wat te noemen.

Zelf software gaan kopen is een beetje onzinnig. BPM Gastro oid zou wel kunnen wat je wilt, maar t is makkelijker om t via je muziektoko te doen.

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:27
Xenox heeft ook zo iets geloof ik

http://www.xenox.nl/nederlands/index.htm bij music managers

[ Voor 5% gewijzigd door TheIbex op 28-06-2006 23:15 . Reden: TypfoutjeO-) 8)7 ]

Interpolis, glashelder!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 17:01
Misschien heb je hier wat aan:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/114362

Deze remote ondersteund alles wat jij vraagt!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
In je post doe je niet meer dan opsommen wat je wilt en ons dan vragen daar wat voor te bedenken. Als dat je instelling is, moet je naar een winkel gaan. Hier verwachten we dat je zelf met iets komt, zodat wij er een mening over kunnen geven. Dit topic gaat dus dicht...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.