In media player 6 kon je met je rechtermuis op het beeld klikken om je instellingen van je DivX te veranderen. Met de Mediaplayer 7 is dat niet het geval. Waar zijn die opties terug te vinden onder MediaPlayer 7? Of kan het niet meer?
Gebruik gewoon Media Player 6.4. Als Windhows ME draait dan staat die standaard in de dir van Media Player 7. Aangezien Media Player 6.4 veel makkelijker werkt en ook veel beter kan je die beter gebruiken..
| I've got permission to color outside the lines |
Of je gebruikt
http://bsplayer.cjb.net
Kun je tenminste ook ondertitels mee afspelen en is een stuk minder CPU- en geheugenhongerig.
http://bsplayer.cjb.net
Kun je tenminste ook ondertitels mee afspelen en is een stuk minder CPU- en geheugenhongerig.
klopt in & zijn ze niet te vinden. pak 6.4
bsplayer is op dit moment de snelste divx speler omdat je zowel de kwaliteit van de plugin als de output kan instellen.
If it ain't broken it doesn't have enough features
Ik blijf het gewoon lekker zeggen (want tis kennelijk niet zo bekend) Windows Media Player 6.4 kan OOK ondertitels afspelen.
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Ik heb Bsplayer een keer geprobeert en het haperde als een kont (met een athlon 850).
edit:
dit was een oude versie heb nu de nieuwste geprobeerd en ik moet zeggen dat die gewoon goed loopt, dus ik neem eerdere woorden wel weer terug. Maar ik blijf erbij dat Media Player 6.4 het beste werkt. Bij mij tenminste.
dit was een oude versie heb nu de nieuwste geprobeerd en ik moet zeggen dat die gewoon goed loopt, dus ik neem eerdere woorden wel weer terug. Maar ik blijf erbij dat Media Player 6.4 het beste werkt. Bij mij tenminste.
En waat heb je in godsnaam een ondertiteling voor nodig. Heb je die films dan zo kut geript dat je het anders niet kan verstaan ofzow.. Now offence, ik rip er meestal gewoon meteen de engelse ondertiteling mee, maar die zit dan echt in de film. Die kan je er dus niet uithalen of weer inzetten.. En als je dan toch ondertiteling wilt hebben gebruik dan Microdvd, werkt perfect..
Verwijderd
Ondertitels activeren in MP6.4
Nou, hier komt ie;
1) Onder 'View' Captions aanvinken
2) Sleep een ondertitelfile in de MP6.4
(Deze moet in *.smi formaat zijn.)
3) Sluit Mediaplayer af
4) Start nu MP weer op of dubbelklik op een AVI file, waarbij de ondertitels wel in de dezelfde directory staan et Voila!!!
GrTnX Corleone.
PS. Op de bekende DivX-pages vindt je wel een *.smi convertor proggy.
Nou, hier komt ie;
1) Onder 'View' Captions aanvinken
2) Sleep een ondertitelfile in de MP6.4
(Deze moet in *.smi formaat zijn.)
3) Sluit Mediaplayer af
4) Start nu MP weer op of dubbelklik op een AVI file, waarbij de ondertitels wel in de dezelfde directory staan et Voila!!!
GrTnX Corleone.
PS. Op de bekende DivX-pages vindt je wel een *.smi convertor proggy.
Verwijderd
Dan heb ik er ook niks aan....
Ik draai alleen in full-screen aangezien ik niet zo'n luxe tv-out heb. gewoon een asusv7100
Ik draai alleen in full-screen aangezien ik niet zo'n luxe tv-out heb. gewoon een asusv7100
Verwijderd
je WIL toch gewoon WMP7 (
) niet gebruiken, WMP7 is het slechtste product van alles wat ze tot nu toe gemaakt hebben 
bsplayer of mdvd werken stukken beter...
op:
ASUS P3B-F
P3@500
128MB
G400Max
bsplayer of mdvd werken stukken beter...
op:
ASUS P3B-F
P3@500
128MB
G400Max
Geen problemen met wmp 7...
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
FF een aanvulling: als je ondertitels afspeelt in WMP dan moet je ervoor zorgen dat de videofile en de ondertitels dezelfde naam hebben, en in dezelfde dir staan; dus video.avi en video.smi in zelfde dir. vervolgens alleen in Menu>View>Captions aanzetten. Lean and mean
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Pagina: 1