Voip recorder?

Pagina: 1
Acties:

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Een vraagje,

Weet iemand hier misschien of er ook record programma's zijn voor voip programma's?
Ik heb zelf al aardig wat google pagina's afgezocht, maar zonder succes.

[CiP] Le Régional Built To Last.

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Misschien kan je de voice streams er met ethereal uitsniffen, maar ik heb geen idee hoe je ze daarna dan weer af kan spelen.

Verwijderd

Geef eens wat meer details, wat wil je precies doen?
Asterisk (software PBX) bijvoorbeeld, heeft opties om bijvoorbeeld alle, of alleen bepaalde gesprekken op te slaan in .wav, of .mp3.

Verwijderd

veel softphones hebben die mogelijkheid ( x-lite bv)

• Goesiman
Het is meer om al het geluidsverkeer dat je zelf hoort op te nemen. Ik heb Asterisk gedownload, maar ik snap het programma niet echt, ik heb een map uitgepakt waar nergens een .exe te vinden is.

Verwijderd

Goesiman schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:41:
Het is meer om al het geluidsverkeer dat je zelf hoort op te nemen. Ik heb Asterisk gedownload, maar ik snap het programma niet echt, ik heb een map uitgepakt waar nergens een .exe te vinden is.
Asterisk is een softwarematige telefooncentrale voor VoIP toepassingen.
Ik dacht dat je misschien zelf een VoIP proxy had waar je gesprekken wilde opnemen.
In dit geval wil je dus gewoon geluid in je client opnemen.
Asterisk is geen opname-programma, het is een full featured telefooncentrale. :P
Mijn fout, had dat er misschien iets beter bij moeten zetten.

• Goesiman
Heb het al, ik heb Voice Changer 4 Diamond gedownload waarmee je ook op kunt nemen tijdens een gesprek. Toch bedankt.

Pagina: 1