En bedankt voor je inzet
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd

Thanks, afscheid van een coole mod waar ik altijd veel respect voor heb gehad. Gelukkig blijf je gewoon in black!

Bedankt voor het goede mod-werk!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Thnx voor alles!
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Bedankt voor al alle inzet voor de mooiste HG
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
succes met al je andere werkzaamheden.
[cliche]
don't be a stranger
[/cliche]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Integendeel, dat behoorde nu net niet bij zn crewtaken, maar daarmee gaat hij nu net wel door, naar ik meenOnno_Devine schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:08:
Doeiibetekent dit ook dat je niet meer bij Het Grote 360 topic veel aanwezig zal zijn?
?
Curry1234 .... meer dan heel veel bedankt ...
je hebt een groot deel van de crew-organisatie vormgegeven: Het Doktersteam zoals het nu functioneert is vooral gebaseerd op jouw ideeen en is door jou vormgegeven, en als team gesmeed, een zware klus waarin je erg succesvol ben gewenst m.i.
Vooral combineren, samensmeden van verschillende persoonlijkheden, het uitnutten van de sterktes en ondervangen van zwaktes van de leden was je grote talent...
Ik denk dat dat een eigenschap is die je nog vaak ook op andere punten kunt toepasen en vertrouw erop dat dat je ook zal lukken
het ga je goed, en blijf iig lekker een beetje rondhangen
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

http://hawvie.deviantart.com/
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Bedankt !!
Curry

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Want iemand zij ‘je bent ’n aanhangsel’.
Hij maakte toen wel al schoon zijn kwartier,
De nu ex-mod curry684.
Aan vele forums gaf hij zijn steun,
En dan niet als die Haas, Beun.
Wel met veel inzet en plezier,
Gaf ‘t menig user zo zijn vertier.
Misschien ben je een tijd niet in je nopjes,
Door het gemis van de extra knopjes.
Niet van de kleur zwart,
Je blijft toch wel apart.
Weet dan dat in de kast,
Een jas hangt, die je past.
Ga eerst lekker genieten van de rust,
Voor je hier weer verder klust.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Ik ben bang dat ik dat was?KroontjesPen schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:36:
Pas vloog hij nog van z’n bankstel,
Want iemand zij ‘je bent ’n aanhangsel’.

Krijg je met al die aankondigingen die door elkaar lopen
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
@Hahn: wellicht juni 1984??
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
En wat zou er toen gebeurd zijn? Hij is namelijk in 1978 geboreniisschots schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:43:
Jammer dat je gaat. Veel plezier met de andere zaken die je doet.
@Hahn: wellicht juni 1984??
The devil is in the details.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Het beste met je

@kroontjespen Mallerd
Veel plezier en geluk als zwarte user.
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe

Bedankt voor je inzet
Nederlands is makkelijker als je denkt.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
'When you're not paying for the product, you are the product!'
curry684

curry684
curry684

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
Lekker zijn is een gave :)
Ik verlaat jullie nog niet en was nog zeker van plan even te blijven spammen in WI, Devschuur en 360-topics, dus het mag nog even een raadsel blijvenDaannO schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:18:
Nog een vraagje voordat je ons verlaat, waar voor staat de 684?!
Bedankt allemaal, met name van RM-rf in "Doei Curry :w" krijg ik toch even stiekem een brokje achterin de keel. Nogmaals expliciet dank aan iedereen in de crew waar ik de afgelopen jaren prettig mee heb samengewerkt!
dus zelfs jij fee
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Maargoed, een welgemeende
Saved by the buoyancy of citrus
Succes met je andere werkzaamhen en welkom in het zwart

Heel bedankt!
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
* anandus zal Curry in het rood missen
Maar veel plezier met je vrijgemaakte tijd
[ Voor 32% gewijzigd door anandus op 27-06-2006 14:02 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
We hoeven nu wel niet meer bang te zijn voor 'm-NMe- schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:15:
Curry, mateloos bedankt voor alles wat je betekend hebt. En reken maar dat dat een berg werk is waar je u tegen zegt.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Jaja, de helft van de tweeling is ineens vleugellam geworden.zeef schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:58:
*pom pom*
Curry, bedankt voor het vele werk!!! en welkom in het zwart.
-

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Welkom bij de zwarten
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Je hebt echt bergen werk voor deze club verricht! Hulde
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Ik weet het lekker wel, naa naa nanaa naacurry684 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:54:
[...]
Ik verlaat jullie nog niet en was nog zeker van plan even te blijven spammen in WI, Devschuur en 360-topics, dus het mag nog even een raadsel blijven
[/irritante kinderlijke toon]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
* RobIII ook....oisyn schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:23:
[...]
Ik weet het lekker wel, naa naa nanaa naa
[/irritante kinderlijke toon]
@Rest: Had je maar op de P&W Meeting moeten komen...
Hoewel ik toen best wat

Over mij
Jij hoeft er niet half zo aan te wennen als ikDeeD2k2 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:00:
Het staat je ook gewoon niet... een zwarte nickname.

Ik mag m'n kleurtje dan wel gestript hebben, maar m'n rechten nog nietRobIII schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:29:
[...]
We hoeven nu wel niet meer bang te zijn voor 'm

Ik was zeker van plan om het 360-topic te blijven frequenteren, moet ergens m'n info vandaan halenMuthas schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:17:
Dag Curry! Je komt nog wel is langs in het gezellige Xbox 360 topic? Dan kom ik op je leuke site, deal?
Het is niet zozeer het kleurtje, eerder de ondertitel / functie die ontbreektcurry684 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:49:
[...]
Jij hoeft er niet half zo aan te wennen als ik![]()
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

respect voor al je werk en inzet
Ik zie je (hoop ik) wel weer eens @batjevier (daar kap je niet me he
edit: die 'grap' rond de 684? zoooo simpel.
[ Voor 22% gewijzigd door Boudewijn op 27-06-2006 18:21 ]
Als ik de reacties van je voormalige collega's zo lees dan heb je zeer zeker je steen bijgedragen aan GoT niets dan hulde daarvoor.
buit is binnen sukkel
* gorgi_19 zwaait ketchup gedag
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
XBOXIC FTW!

ff tussendoor een vraagje aan Curry nu je weer gewoon werkvolk bent, hoe is het nou écht in de /61 ? en mag je d'r nog in?
^^^ met !!!Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:07:
Thanks, afscheid van een coole mod waar ik altijd veel respect voor heb gehad. Gelukkig blijf je gewoon in black!
Thanks!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Wie moet anders het bier halen?Sebje schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:11:
ff tussendoor een vraagje aan Curry nu je weer gewoon werkvolk bent, hoe is het nou écht in de /61 ? en mag je d'r nog in?
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Bedankt!
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Eén grote chaos.Sebje schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:11:
ff tussendoor een vraagje aan Curry nu je weer gewoon werkvolk bent, hoe is het nou écht in de /61 ?
De vraag is: wìl ie er nog in?en mag je d'r nog in?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik heb toch bier nodigBoudewijn schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:21:
bye bye curry.
Ik zie je (hoop ik) wel weer eens @batjevier (daar kap je niet me he)
Tsk spamhoerRival24 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:08:
w00t eindelijk gekapt bij deze ballentent, wat jammer
XBOXIC FTW!
For the win!!!1111

[ Voor 26% gewijzigd door AM-PM op 27-06-2006 21:07 ]
Bericht hierboven
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Terecht kan GoT niet altijd op nummer 1 blijven, je wilt ook eens wat anders. Succes met je dingen
🌞🍃
Maar verder:

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
* Opi duikt op Curry
Succes met de rest!
Tja, en toen was je nog maar de enige van de evil twins met rechten.
[ Voor 5% gewijzigd door Opi op 27-06-2006 22:08 ]

Nog bedankt voor je goede inzet. Heb nog een leuke PM gekregen die voor iemand anders was bedoelt en die zal ik koesteren voor je
Bedankt

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Toch is de beslissing begrijpelijk. Ik wens je echt heel veel succes met je overige bezigheden die nu meer tijd krijgen. Na alle uiteenlopende dingen die je voor GoT succesvol hebt gedaan twijfel ik er niet aan dat het allemaal helemaal goedkomt
* Canaria mist de rode curry684 nu al
Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Bedankt Curry

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Kijk es naar Curry's ondertitelRobIII schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:29:
[...]
We hoeven nu wel niet meer bang te zijn voor 'm
Kijk es naar de mijne?
Ga maar vast in een hoekje staan bibberen
Adviseur en niks, ik ben onder de indrukzeef schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 01:41:
[...]
Kijk es naar Curry's ondertitel
Kijk es naar de mijne?
Ga maar vast in een hoekje staan bibberen
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Kan me nog herinneren dat we beide n00bmods waren en toen een boel idee"en hadden over het forum waar we het beide eens over waren. Je hebt er een heleboel van waargemaakt, mijn complimenten en dank daarvoor