Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[UD-Grid] Blue_man stopt ermee

Pagina: 1
Acties:

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Na een nacht wakker liggen en deze post met héél véél spijt (en last aan m'n maag) in te tikken, zeg ik hierbij mijn PV-schap op.

Zoals sommigen misschien al gemerkt hebben was mijn motivatie de laatste tijd beneden alle peil. En als de PV al niet meewil ...
Daarnaast draait ook het project vierkant en heb ik niet het minste gevoel dat ik de UD-leden hier kan helpen.
Bovendien heb ik mezelf weer in een lastig parket gewerkt waardoor ik de volgende maanden weeral weet wat ik moet doen.

Deze factoren hebben me doen beslissen om mijn post door te geven aan een gemotiveerd iemand die ik zoveel mogelijk met raad en daad bij zal staan in het prille PV-schap.

Ik hoop hierdoor wat tijd te krijgen om me even op andere (privé)projecten te storten en wie weet later opnieuw gemotiveerd terug te komen in de DPC-stal (of wie weet: mede-eigenaar van die stal worden ;) ).

Ik weet dat er bij deze een sollicitatieperiode start en ik zal mijn werk blijven doen tot de nieuwe PV gevonden is. Ik heb nu nog wel enkele uurtjes vrij en ik hoop dat ik de xml faq volledig kan afwerken.
Op deze manier laat ik mijn stoeltje proper achter.

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Verwijderd

jammer man erg jammer. genoot altijd van mededelingen :(

Verwijderd

Dat is zeker jammer Blue_man.
Succes met je prive projecten en we zien je zeker wel weer terug.

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:55
Bedankt voor alles Blue_man !! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ niks meer dan lof voor je ondersteuning aan DPC EN UD !! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

hoop dat je eruit komt met je privezaken en kom zeker nog vaak langs bij DPC al is het maar om even te kijken! :D

• MrMaD1909
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10-2023

MrMaD1909

Ik graas alles @ NGS

Ik ken het gevoel blauwe mannetje. Ik vind het prijzenswaardig dat je die FAQ afmaakt. Succes ....

PC's:Dell AMD IBM T41 Tungsten|C

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-04 15:50

Wolfje666

Shooter fanatic

Blue_Man, bedankt voor je inzet.
We waarderen het echt van je hoor.

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Jammer om te lezen....succes met alles.... Laat je nu ook al je koetjes met pensioen gaan?

Mooooooeeeee......

Verwijderd

Bedankt voor al je inzet! _/-\o_

Nu gewoon een maandje vakantie nemen en dan eens diepgaan om dat lastig parket weg te zwieren ;) De zin komt dan ook wel terug!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Bedankt voor alles wat je gedaan hebt. Veel plezier met wat je gaat doen enzo.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Er komt een dag dat de geur van vers gras langs je neus vliegt en Blue_man in Green_man verandert }:O

Succes !! :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
_/-\o_ bedankt voor alles _/-\o_

Verwijderd

Blue_Man hartelijk bedankt voor je inzet de laatste jaren. Je was een prima PV-er! :)

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Een PV-er die regelmatig op de voorgrond trad en zijn leden met raad en daad terzijde stond.

We/ze gaan je missen Blue_man :* _o_

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• M. Mulder
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-01-2021

M. Mulder

DPC: Team TFC

Hee Blue-man,

Super jammer dat je gaat stoppen, want je wist het altijd goed te brengen en was betrokken bij de DPC als geen ander.

Ik neem aan dat je het project wel blijft steunen, door je PC's te blijven doneren. Bedank voor de goede posts !

Groet,

Machiel Mulder
(Team TFC)

Verwijderd

Het vierkante draaien van het project kan niet aan jouw tomeloze inzet en toepasselijke reacties liggen, Blue. Wens je veel succes (en sterkte :P ) met je nieuwe 'privé-project'.

O, onlangs introduceerde je de UD-wisselbeker voor bijzondere gebeurtenissen/prestaties (nu is duidelijk waarom :+ ) daarom ben ik zo vrij om zolderplantje een mep (wel zachtjes) te geven en namens ons allen (gezien de reacties in dit topic) jou deze aan te bieden met een welgemeende en zeer verdiende, dankjewel _/-\o_ .

/me Liz, zal het gespam van je missen

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 20:04
Erg jammer, maar ook begrijpelijk om te horen.
We zullen een enthousiastme PV-er moeten missen...

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Onvervangbaar ;(

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Hey Blue_man.

Als je in je schaarse vrije tijd dan eens aan de wandel gaat,schroom niet onze weide te bezoeken.Daar is voor kalfjes zoals jij,altijd wel een plekje vrij aan de tap. 8)7

Hulde voor je inzet tot nu toe,en ik hoop dat je snel weer de rust vind die je zoekt!

Jikker

• ferdivaneeten
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 15:18

ferdivaneeten

zo gaat dat

Blue_man je weet er is altijd een plekje voor je vrij... succes met je projecten en je lastige parket (zeker geen klik-laminaat :P) en tot gauw!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 13:54

Pyrus

Hardknock life

Stijntje bedankt!
Stijntje bedankt!
Stijntje, Stijntje bedankt! WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! _/-\o_ _/-\o_
Bedankt voor alle inzet Blauw_manneke! :)

LinkedIn

• Blue_man
  • Laatst online: 21-05-2024
O maar ik zal hier nog genoeg komen hoor, dat ik afstand doe van de titel PV gaat er alleen voor zorgen dat ik 's avonds misschien wat minder bezig ben met DPC.
GoT/5 staat zowiezo in mijn favorieten en gaat dus regelmatig bezocht worden :)

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-11 08:40

Kristof

is een Belgisch product

Ik heb deze thread gisteren blijkbaar gemist :-S
* Kristof vindt het heel jammer dat je deze beslissing genomen hebt, Blue_man.
Ik herinner me nog hoe 'liefdevol' je UD kon verdedigen en mensen aantrekken.
DPC verliest hiermee zeker een drijvende kracht.
Hoe dan ook, heb ik wel respect voor je beslissing, maar ik hoop dat je er geen spijt van zal krijgen...
Ik hoop je iig nog vaak op IRC en op /5 te zien.

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-11 23:33

Mist

Een gevaar op de weg

Bedankt voor je inzet Blue_man, je hebt altijd prima werk gedaan als PV!

[DPC] help conquer cancer @ WCG

• archetta
  • Laatst online: 14-05-2022
Bedankt voor de inzet :w

• Spacebull01
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-10-2024

Spacebull01

La Petite Cows

/me Spacebull01 kijkt sip naar het grote gat dat geslagen is in de UD-gemeenschap op DPC, maar respecteert de weloverwogen beslissing

Bedankt voor alles wat je hebt gedaan blauwe man _/-\o_

Proud member of La Petite Cows Now graazing for Rosetta.

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

We hadden het er afgelopen weekend op IRC al even over.
Jammer dat het dubbeltje de verkeerde kant op is gerold maar zoals ik je ken is het een weloverwogen en zeer doordachte beslissing van je.

Daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen. Blue_man voor je inzet en ik hoop dat je nog steeds blijft schoppen als je de stats eens mist..... :)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Verwijderd

/me Zwaait naar Blue_man
:'(

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:42

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Jammer Blue_man maar het is dus voor jou persoonlijk een goed keuze.
In ieder geval, ondanks dat ik geen UD heb gedraaid, maar wel met enige regelmaat lees wil ik je bedanken voor je inzet voor DPC als PV-zijnde. Als normale user zal je vast nog wel zo nu en dan wat wijsheid verspreiden.

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Verwijderd

Al dagen geen slotbericht bij de dagelijkse topic.

Ik dacht, na mijn vakantie, die Blue_man die is ook met vakantie.

Totdat ik Liz net sprak, echt jammer, echter je moet voor jezelf de beste keuze maken.
Veel succes en bedankt, ik waardeerde je inzet en je positieve houding.

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-11 13:49
Je inzet voor DPC is altijd gewaardeerd, hopelijk komt er een mooi vervolg in je DPC carrière }:O

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Pagina: 1