Toon posts:

Tips: zoek high end vga maar relatief weinig geluidsdruk

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal

Ik heb heel eventjes een miskoop gedaan, heb via iemand een
ATi X1900 Crossfire gekocht (ik had niet door dat je een tweede graka nodig had), dus hij werkte niet. Maar ik teste hem toch even(zonder beeld) en ik verschoot me helemaal hoeveel lawaai dat deze grafische kaart maakt!! Een echte stofzuiger! Mijn ATI 9800 pro is er niets tegen...

Maar nuja, gelukkig heb ik hem terug gegeven. Nu zoek ik een grafische kaart, die toch wel ook sterk genoeg is om bv PREY demo op hight te spelen, of oblivion op high te kunnen spelen. Ik wil namelijk wel wat veilig zitten. Maar ik wil echt niet zo'n overdreven geluid ( en nee, ik ga geen heatsink of zo plaatsen). Zijn er kaarten die iets minder lawaai maken? iemand postieve ervaringen?

thx!

Verwijderd

Je kan ook gewoon een Zalman vga cooler op een videokaart (welke voldoet aan jouw eisen) plaatsen.

oh, en je hoeft ons niet te groeten hoor ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 21:10 ]

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 22:42

PcManiaxx

ondertitel duh

Koop een 7900GTX. Vergelijkbaar met X1900XT en is veel zuiniger met energie + minder stroomverbruik + stiller :)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Neem aub eerst even **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? door voordat je een dergelijk topic maakt.
Deze stickies staan er niet voor niets :)
Iedereen heeft zijn eigen smaak en in de goede reviews test men ook de geluidsdruk.
Succes !

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.