[Multiplatform] Need for speed - Carbon Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.482 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

2,6GB :? dat zal wel een hoax zijn dan, de beta van BF2142 was nog kleiner!

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
Ik had hem ook al gezien en het betreft een GC demo (game cube demo of games convention movie)..

[ Voor 19% gewijzigd door PassieWassie op 14-09-2006 09:02 ]

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Jullie zijn de PS2 demo aan het downloaden, de PC demo is ~650MB.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:09

DropjesLover

Dit dus ->

hmz, k kan hem niet vinden...
maar linken naar een demo mag toch wel? het is niet zo dat je eigenlijk moet betalen voor een demo-versie toch?

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Verwijderd

DropjesLover schreef op donderdag 14 september 2006 @ 09:12:
hmz, k kan hem niet vinden...
maar linken naar een demo mag toch wel? het is niet zo dat je eigenlijk moet betalen voor een demo-versie toch?
Het blijft wel een illegale demo aangezien hij nog niet officieel uit is ;) Maar wees gerust, het is een GC demo, dus geen PC demo, die is er nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nou kom maar op met die ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ik heb nu ook een Preview Demo version zien staan van 877 MB. Dat zou nog wel kunnen. Want die NFS U2 demo was ook iets van 600 MB.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:10:
Ik heb nu ook een Preview Demo version zien staan van 877 MB. Dat zou nog wel kunnen. Want die NFS U2 demo was ook iets van 600 MB.
Is een Hoax. Heb hem gedownload en je krijgt 2 mappen, NFS: Carbon PC DEMO en NFS: Carbon PREVIEWS. In de previews zitten allemaal screenies en filmpjes die je op het inet kunt vinden, en in die demo map: nfscarbonpcdemo.exe

Maar als je die runned.. is het gewoon de PC demo van Most Wanted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 11:55:
[...]

Is een Hoax. Heb hem gedownload en je krijgt 2 mappen, NFS: Carbon PC DEMO en NFS: Carbon PREVIEWS. In de previews zitten allemaal screenies en filmpjes die je op het inet kunt vinden, en in die demo map: nfscarbonpcdemo.exe

Maar als je die runned.. is het gewoon de PC demo van Most Wanted :)
Lal pwned,
Need for Speed Carbon GC Demo
Is volgens mij ook idd voor de Gamecube ja, dus was toch al niet interessant.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butz0rs
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 15:43
AAAAHHHHHHH

er zit een Koenigsegg CCX in!!!

http://img517.imageshack.us/my.php?image=koenigseggtl7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oof
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-08 17:36

Oof

Hopelijk wel de Topgear versie met spoiler. Voor de mensen die Topgear niet volgen: De stig, waarschijnlijk iedere keer een andere formule 1 coureur. rijd altijd met een snelle auto een rondje op het
Topgear circuit om de kijken welke auto het snelste is. De eerste keer dat de Stig met de auto reed was er niks aan de hand maar hij dacht dat hij nog wat sneller kon >:) . De bocht die volgt na de hammerhead ben de naam van de bocht even kwijt. Verloor de Stig de controle over de auto en klapte best hard de banden in. De Stig was van mening dat het veroorzaakt werd door het ontbreken van een achterspoiler. De auto ging terug naar Zweden kreeg een achterspoiler (Nee niet zo'n pimp my ride ding) en had door de spoiler een veel betere wegligging en was 4 seconden sneller per rondje _/-\o_ . Was een rondje van 1.15,.... dacht ik

Dus graag de versie met achterspoiler. _/-\o_

Best een lap tekst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Oof schreef op maandag 18 september 2006 @ 23:55:
[...]

Alsof dat in NFS:C wat uit zal maken? 8)7 De vangrail zal echt nog wel sneller zijn hoor :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oof

Oof

Angeloonie schreef op maandag 18 september 2006 @ 23:57:
[...]

Alsof dat in NFS:C wat uit zal maken? 8)7 De vangrail zal echt nog wel sneller zijn hoor :+
Voor de bochten zonder vangrail :) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Oof schreef op maandag 18 september 2006 @ 23:55:
[...]

Hopelijk wel de Topgear versie met spoiler. Voor de mensen die Topgear niet volgen: De stig, waarschijnlijk iedere keer een andere formule 1 coureur. rijd altijd met een snelle auto een rondje op het
Topgear circuit om de kijken welke auto het snelste is. De eerste keer dat de Stig met de auto reed was er niks aan de hand maar hij dacht dat hij nog wat sneller kon >:) . De bocht die volgt na de hammerhead ben de naam van de bocht even kwijt. Verloor de Stig de controle over de auto en klapte best hard de banden in. De Stig was van mening dat het veroorzaakt werd door het ontbreken van een achterspoiler. De auto ging terug naar Zweden kreeg een achterspoiler (Nee niet zo'n pimp my ride ding) en had door de spoiler een veel betere wegligging en was 4 seconden sneller per rondje _/-\o_ . Was een rondje van 1.15,.... dacht ik

Die bak heeft gewoon te veel pk :P . Zo'n monster met een uber dikke turbo, waardoor plotseling heeel veel pk's op de achterwielen komt. (en ook nog eens een handbak, inplaats van een f1 schakeling) Check hier een filmpje van een gast die een ccx uitprobeert op een circuit (en er dus niks van bakt :X )
http://atvs.vg.no/player/player.php?id=5098

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oof

Oof

niels88 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 00:01:
[...]

Die bak heeft gewoon te veel pk :P . Zo'n monster met een uber dikke turbo, waardoor plotseling heeel veel pk's op de achterwielen komt. (en ook nog eens een handbak, inplaats van een f1 schakeling) Check hier een filmpje van een gast die een ccx uitprobeert op een circuit (en er dus niks van bakt :X )
_/-\o_ _/-\o_ Dankuwel _/-\o_ _/-\o_ .

Filmpje kende ik nog niet.
Beetje offtopic. Een Zogenoemde F1 bak helpt je helemaal niet om dat vermogen op de straat te brengen. Het enige voordeel is dat je twee handen aan het stuur altijd hebt. Tenzij je een sigaret opsteekt of de radio probeert. Over die turbo, normaal gesproken geven ze in 1 keer een hele klap vermogen deze zou het echter wat meer spreiden dus een bredere koppelkromme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
niels88 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 00:01:
[...]

Dat ligt niet aan het aantal pk's of een turbo maar aan de aerodynamica van de auto. Als je kijkt naar de uitzending dat Fifth Gear de Zonda F mee kreeg zie je ook dat hij er totaal geen moeite mee had om de auto onder controle te houden. Schakelen ging met 2 vingers, koppelen ging licht, en het stuur was ook met gemak met één hand onder controle te houden.

Overigens zit er in de CCX geen Turbo maar er zitten 2 Superchargers in. Turbo's hebben last van een Turbogat, en dan krijg je inderdaad een klap in je rug als de turbo z'n werk begint te doen. Een supercharger zit op de trapas, en doet zijn werk dus zodra de motor draait, plotseling heel veel pk's op de achterwielen heb je dus geen last van.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Jorn1986
  • Laatst online: 22:44
Wel vet dat er een mini Cooper S works in komt >:) ga ik flink pimpen en opvoeren dat bakkie :*)

Naar geruchten is ''The Stig'' uit Top Gear Richard Hammond zelf. Maar daar zullen we waarschijnlijk nooit achterkomen.

• Krizzie
  • Laatst online: 13-09 17:07

Krizzie

Progressive Music \o/

Kijk eens op wikipedia.org daar kun je zien wie er allemaal Stig is geweest. :)

Geluidswolk

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

[qoute]In the first episode of the third series, the original Stig was killed off. He was shown driving off the end of the British aircraft carrier HMS Invincible after failing to brake in time. This prompted a change of dress and music, and the "white Stig" was introduced in the second episode of series 3, on November 2, 2003.[/qoute]

wist ik niet :P

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:09

DropjesLover

Dit dus ->

is dr nog steeds geen nieuws of nieuwe filmpjes uitgenkomen?

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Hebben meer mensen last, dat die quicktime filmpjes amper af te spelen zijn? :X Het happert en kraakt als de nete hier. Met HD-720P (mpg) heb ik nergens last van en met quicktime (h.264?) is het cpu gebruik 100% en stottert het als de nete. :X

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik las hier dat de demo voor de xbox uit was.
Maar weet iemand toevallig ook wanneer de demo voor de pc uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08 23:02
Ik hoop 1 deze dagen!!! Ik kan niet wachten om hem te spelen. :D

*Edit* Op NFS-Planet staat eind september, begin oktober. Maar ik weet niet of het betrouwbaar is, maar de filmpjes die ze hebben zijn top! *Edit*

Na de vele filmpjes die ik heb gezien, ben ik zéér benieuwd hoe de game gaat worden.

1 dingetje.... in een van de filmpjes over de features online, werd er gepraat over 'Pursuit mode' of te wel weer Politie!! Weet iemand of die mode ook in single player komt? A la NFS Hot Pursuit (2) style!! 8)

[ Voor 17% gewijzigd door bullitnl op 04-10-2006 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
Oof schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 00:01:
Voor de bochten zonder vangrail :) 8)
NFS kennede zijn die er niet... het is zelfs zo dat je de bochten sneller neemt als je de vangrail gebruikt :(

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

MeMoRy schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 23:22:
[...]

NFS kennede zijn die er niet... het is zelfs zo dat je de bochten sneller neemt als je de vangrail gebruikt :(
Als je nu de vangrail pakt dan pak je de afgrond die erachter ligt ook mee. ;)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:54
Tering }:|
Electronic Arts heeft vandaag een demoversie beschikbaar gesteld van de racegame Need for Speed Carbon. De demo is vooralsnog alleen te downloaden via de Xbox 360 Marketplace en is ruim één gigabyte groot. Need for Speed Carbon draait om nachtelijke races langs diepe afgronden. Je staat er gelukkig niet alleen voor, want andere courreurs zullen in jouw dienst de tegenstanders in de weg proberen te zitten en voor slipstream zorgen. Of er ook nog een demo van de pc-versie zal verschijnen is nog niet bekend.
Gamer.nl

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 16:07

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik heb em ook ff gedownload :)

Dat autosculpt is wel nog cool, maar niet gedetailleerd genoeg imo. En de races zijn maar saai en vreemd genoeg is de handling tijdens de races en drifts gewoon 8)7 |:(

Tijden de Canyon Races daarentegen _/-\o_ Geniaal gewoon! Die muziek ook! :9

Ik zit nu wel met gemengde gevoelens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

offtopic:
Ik ben in de gelegenheid om voor een spotprijsje aan NFS Porsche 2000 te komen, en ik wil die wel héél graag hebben... Echter toendertijd had ik op deze pc ook al Porsche 2000 en je mag 3x raden hoe *schaam schaam :$ *

Anyway, het liep echt voor geen méter, laadtijden waren ok maar hooguit 2 frames per seconde in het spel zelf, het maakte niks uit of je de details of resolutie omlaag of omhoog gooide... Ik kwam hier in dit topic ook al een paar mensen tegen die daar last van hadden, en ik heb me ongeveer halfdood gegoogled naar de oplossing maar ik kan het écht niet vinden.

Weet iemand hoe je NFS Porsche 2000 onder Windows XP fatsoénlijk aan de praat kunt krijgen, want het is écht een moordspel waarvoor ik zéker wel een paar euro's over heb om officieel te kopen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Jejking op 05-10-2006 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

offtopic:
Heb het spel ook al eens geprobeerd onder 2K.
Wil opzich wel, maar ik heb het idee dat als je een te moderne videokaart hebt, het hele spel niet wil starten.
Op m'n laptop draait het wel, zelfde OS, maar dan een P3-800 met een CyberbladeXP 16MB videogeval. (itt een AthlonXP met een GF4Ti4200 128MB).
Misschien dat het daar in zit?
Kan me ook niet voorstellen dat et onder 2K wel zou willen en niet onder XP. praktisch zelfde kernel toch?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem gister gespeeld en vond de canyon race heel erg cool.

Driften was echt wennen. Ik heb het gevoel dat ze het geprobeerd hebben om het veel makkelijker te maken. Daardoor is de besturing erg vreemd geworden. Het neemt ook een beetje de spanning weg dat je je best moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 15-09 16:07

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:11:
ik heb hem gister gespeeld en vond de canyon race heel erg cool.

Driften was echt wennen. Ik heb het gevoel dat ze het geprobeerd hebben om het veel makkelijker te maken. Daardoor is de besturing erg vreemd geworden. Het neemt ook een beetje de spanning weg dat je je best moet doen
Idd, je moet er eens op letten hoe de wagen van zichzelf tegenstuurt enzo.

En de graphics zijn ook maar half :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja bij begin mislukte het me ook hele tijd omdat ik de oudere NFS gewend was. Maar toen ik doorhad dat ik juist niet me best moest doen ging het opeens stukken beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Leuk, nog een straatracegame. Hadden we niet genoeg aan die Underground pulp?
Waarom is deze serie zo verneukt? Waarom niet weer eens een semi-realistische game zoals Porsche 2000. Dat ging niet over rijst en plastic, dat ging over echte auto's. Die normaal bestuurbaar waren met een stuur (en niet gamepadphysics hadden). Ze konden stuk.

Echt zonde.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Mjah, Cap. Pervert, tis wel zo.
Wij als arcade-race puristen vinden dit niks. Daarnaast is het een bekend feit dat EA ondertussen elke goedlopende serie tot de laatste druppel uitmelkt.

Maar denk ook eens aan de kleine jongetjes/meisjes die helemaal gek zijn van tuning, grote speakers/stereo's, vette pimp en bling bling.
Daar is het spel geweldig voor.

Persoonlijk zou ik ook graag weer een game zien in de trand van Porche2K en de eerste Hot Pursuit, maar met het huidige beleid van EA zit het er niet meer in om een pure arcade NFS te krijgen.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Laatst online: 12-09 12:00

RA7

Captain Pervert schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:39:
Leuk, nog een straatracegame. Hadden we niet genoeg aan die Underground pulp?
Waarom is deze serie zo verneukt? Waarom niet weer eens een semi-realistische game zoals Porsche 2000. Dat ging niet over rijst en plastic, dat ging over echte auto's. Die normaal bestuurbaar waren met een stuur (en niet gamepadphysics hadden). Ze konden stuk.

Echt zonde.
Jep, porsche 200 is in mijn ogen de beste van de serie die ze ooit uit hebben gebracht.

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enige leuke lijkt mij de muscle cars maar verder weet ik het nog neit kijk eerst uit naar de demo voor pc en dan zie ik wel verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

McKaamos schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 08:31:
offtopic:
Heb het spel ook al eens geprobeerd onder 2K.
Wil opzich wel, maar ik heb het idee dat als je een te moderne videokaart hebt, het hele spel niet wil starten.
Op m'n laptop draait het wel, zelfde OS, maar dan een P3-800 met een CyberbladeXP 16MB videogeval. (itt een AthlonXP met een GF4Ti4200 128MB).
Misschien dat het daar in zit?
Kan me ook niet voorstellen dat et onder 2K wel zou willen en niet onder XP. praktisch zelfde kernel toch?
offtopic:
Ja wat wil je dan met een ATi Radeon X800XL256... Bij mij draait alles wel maar schokkerdeschokkerdeschok, echt kánsloos gewoon, en om nou ook nog m'n OS te gaan verbouwen, ik zie m'n ouders al een infarct krijgen bij het idee alleen al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 23:34
Need for speed is al enige tijd een casual gamer spel. Daardoor is het gewoon wat makkelijk. Maar je moet zo'n spel ook weer niet te snel afschrijven. Ik vermoed dat er nog wel een optie zal komen om te wisselen van besturing (arcade/semi-realistisch) want EA zou gek zijn om de duizenden klachten omtrend de besturing te negeren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
djmantri schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 21:33:
Need for speed is al enige tijd een casual gamer spel. Daardoor is het gewoon wat makkelijk. Maar je moet zo'n spel ook weer niet te snel afschrijven. Ik vermoed dat er nog wel een optie zal komen om te wisselen van besturing (arcade/semi-realistisch) want EA zou gek zijn om de duizenden klachten omtrend de besturing te negeren.
Over de brakke multiplayer lobbies is vast ook genoeg geklaagd, maar is het in vorige games gefixed? Zal het nu gefixed zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Jejking schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 08:02:
offtopic:
Weet iemand hoe je NFS Porsche 2000 onder Windows XP fatsoénlijk aan de praat kunt krijgen, want het is écht een moordspel waarvoor ik zéker wel een paar euro's over heb om officieel te kopen :)
Ik heb het nog gespeeld vorige maand. Je moet een bepaald .ddl bestandje verwijderen en een bepaald woldentekenset verwijderen en vervangen door een andere (anders loopt ie vast in normandie als hij die laad) Ook is er een soort onofficiele patch die hem ook onder xp laat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm de demo NFSC is wel vet alleen aan de geluids effecten en nog wat andere dingen heb ik mijn twijfels of ze dat nog wel in een nieuw jasje gaan steken! Gewoon het zelfde als Most Wanted! Maar voor de rest de Canyon race vindt ik eruuug vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA heeft zichzelf weer eens overtroffen dezelfde auto's en het spel ziet er uit als een high res PS2 game, het autosculpt is dan het enige wat een beetje boeiend is maar aangezien het de moeite niet is om met je getunede bak te rijden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Kortom EA heeft weer een NFS deel verknaldt? :?

Wanneer verknaldt EA zichzelf nou eens. :')

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
En het jammere is, deze game zal waarschijnlijk wel gewoon goed verkopen dus ze merken er nog niet eens iets van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tsja, 't is ook niet "my cup of tea", NFS Porsche was idd de beste van de hele serie, daar moest je nml nog een beetje nadenken bij het rijden (remmen in de bocht was het stomste wat je kon doen, vroeg op het gas ook). Bij de laatste versies wordt het allemaal kunstmatig makkelijk gemaakt en kun je, zoals al gezegd is, niet meer met een stuurtje spelen :(

Laat ze lekker een modus inbouwen voor de mensen die wel realisme willen. Nu Logitech met hun nieuwe stuurtje zijn gekomen met koppelingspedaal, heb ik een heel klein beetje hoop dat EA daar misschien ook wat mee gaat doen :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
offtopic:
Ik ben in de gelegenheid om voor een spotprijsje aan NFS Porsche 2000 te komen, en ik wil die wel héél graag hebben... Echter toendertijd had ik op deze pc ook al Porsche 2000 en je mag 3x raden hoe *schaam schaam :$ *

Anyway, het liep echt voor geen méter, laadtijden waren ok maar hooguit 2 frames per seconde in het spel zelf, het maakte niks uit of je de details of resolutie omlaag of omhoog gooide... Ik kwam hier in dit topic ook al een paar mensen tegen die daar last van hadden, en ik heb me ongeveer halfdood gegoogled naar de oplossing maar ik kan het écht niet vinden.

offtopic:
Ja, toevallig weet ik dat. Als je hem hebt, moet je mij even een mailtje of pm sturen, met daarin alle namen van de dll files in de map van porsche 2000. Je moest er 1 verwijderen (als ik de naam zie, dan weet ik hem) en dan werkt porsche 2000 gewoon vloeiend. Zo heb ik het onlangs ook nog zitten spelen ;) )

Edit, weet het al. Verwijder gimme.dll en hij doet het _/-\o_

Edit2: Overigens niet de beste oplossing (online spelen deed het niet meer oid) maar het is wel te spelen dan ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Ophidian op 06-10-2006 23:22 ]

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:52

bAdmuTs

mAzE

Yeah, net een filmpje gezien van Carbon en kom er net achter dat de Alfa 159/Brera er ook inzit :9~ :D

edit: kan zijn dat dit allang bekent was maar ik heb tot nu toe dit spel nauwelijks in de gaten gehouden.

Zit er trouwens ook free roam in het spel :?

[ Voor 48% gewijzigd door bAdmuTs op 07-10-2006 11:59 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Is er een officiele car list bekend? Komt er een Ferrari 360 of een 430 in? Die heb ik toch wel een beetje gemist bij MW. Ik had zoiets willen creeren (360):
Afbeeldingslocatie: http://www.pidocchio.net/turboland/monza/44%20domenica%20FIA%20GT%20Ferrari%20360%2001.jpg
of zoiets (430):
Afbeeldingslocatie: http://www.motorsportblog.it/uploads/risi_competizione.jpg

Of kan EA de licentie-kosten niet betalen van Ferrari ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 08:41
Ik heb vandaag de demo eens gedownload voor de xbox 360. Maar als snel kwam ik tot de conclusie dat dit spel nooit bij mij op de plank zal komen te staan. Net als de vorige versie van NFS heeft ook Carbon verschrijkelijk veel last van framedrops. En dan heb ik het niet over een drop van 60 naar 50 fps maar eerder van 50 naar 15 fps.
De drift ronde is gewoon niet te doen omdat het spel dan zo verschrijkelijk haakt dat de auto's niet meer te besturen zijn.

Misschien komt het omdat ik het spel op 1080i speel, maar zelfs dan verwacht ik toch een stabiel spel zonder merkbare framedrops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Shark_Dadow schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 00:56:
Ik heb vandaag de demo eens gedownload voor de xbox 360. Maar als snel kwam ik tot de conclusie dat dit spel nooit bij mij op de plank zal komen te staan. Net als de vorige versie van NFS heeft ook Carbon verschrijkelijk veel last van framedrops. En dan heb ik het niet over een drop van 60 naar 50 fps maar eerder van 50 naar 15 fps.
De drift ronde is gewoon niet te doen omdat het spel dan zo verschrijkelijk haakt dat de auto's niet meer te besturen zijn.

Misschien komt het omdat ik het spel op 1080i speel, maar zelfs dan verwacht ik toch een stabiel spel zonder merkbare framedrops
Test dan eens op 720i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 19:50

charlie

?*?

Ophidian schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 23:16:
[...]

offtopic:
Ja, toevallig weet ik dat. Als je hem hebt, moet je mij even een mailtje of pm sturen, met daarin alle namen van de dll files in de map van porsche 2000. Je moest er 1 verwijderen (als ik de naam zie, dan weet ik hem) en dan werkt porsche 2000 gewoon vloeiend. Zo heb ik het onlangs ook nog zitten spelen ;) )

Edit, weet het al. Verwijder gimme.dll en hij doet het _/-\o_

Edit2: Overigens niet de beste oplossing (online spelen deed het niet meer oid) maar het is wel te spelen dan ;)
Ik heb NFS Porsche nog heel vaak op XP gespeeld, zelfs over het netwerk. Nooit echte problemen gehad. Was wel niet de officiële CD...
Gimme.dll staat er in elk geval nog in., samen met mrbupd.dll

Vond Porsche 2000 inderdaad het meest brilliante spel uit de serie. Heb hier nog een Underground liggen, maar dat kan er echt niet aan tippen.

[ Voor 8% gewijzigd door charlie op 08-10-2006 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

is het al bekent wanneer de pc versie uitkomt?
EA is niet echt duidenlijk op zijn site namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08 23:02
Op nfsplanet.com werd erg pas geleden gemeld dat de release is uitgesteld tot 9 november in duitsland. Of dit ook voor europa geldt weten ze niet :?

Mede hierdoor zal de demo ook wel uitgesteld zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Ik zie steeds dat je een Ps2 demo kan downloaden van Carbon. Ik heb thuis een niet gemodde ps2. Hoe moet ik die demo dan spelen op mijn Ps2? want het lijkt me dat ik geen gebrande dvd's kan afspelen. Wie heeft er een oplossing (geen PS2 mod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defectiv
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09-2012
MeMoRy schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:23:
het veranderen van de spoiler of bodykit zorgt ervoor dat je niet meer gezien wordt door je politie, maar doet helemaal niets(!) met de handling of TOP van de auto...
Erger nog, het doet vaak wel iets met de TOP van de auto, alleen meestal niet in positieve zin :)
De meeste bodykits, zeker widebodies geven meer drag. Kennis van mij (onderhand vage) had/heeft een Clio, 210pk (redelijk heftig motorisch getuned, 210pk was ook op rollerbank dus niet natte vinger werk). Op gegeven moment heeft hij er een wide-bodykit op gezet. Effect, auto zag er bruut uit maar liep op top 10 tot 15km/u minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Defectiv schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:12:
[...]

Erger nog, het doet vaak wel iets met de TOP van de auto, alleen meestal niet in positieve zin :)
De meeste bodykits, zeker widebodies geven meer drag. Kennis van mij (onderhand vage) had/heeft een Clio, 210pk (redelijk heftig motorisch getuned, 210pk was ook op rollerbank dus niet natte vinger werk). Op gegeven moment heeft hij er een wide-bodykit op gezet. Effect, auto zag er bruut uit maar liep op top 10 tot 15km/u minder :)
In de game heeft het geen effect :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Idd, bovendien ziet zo'n wide bodykit er vaker wel mooier uit dan 3 apparte spoilers of bumpers. Desalniettemin weet ik niet of ik dat dan doe want dat systeem om ze te veranderen (klinkt als?) is best wel cool eigenlijk.

Ik heb de demo nu eindelijk geprobeerd en ik moet zeggen. Het is best lastig! Bovendien zijn de controls ff wennen. Dat driften heb ik een paar x moeten proberen maar de keer dat het me lukte had ik bijna 3x zoveel als de tegenstanders en het was echt vet! Naja, NFS is zoiezo arcade dus je moet er niet teveel van verwachten. We kijken wel wat het wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
djmantri schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:57:
Ik heb de demo nu eindelijk geprobeerd en ik moet zeggen. Het is best lastig! Bovendien zijn de controls ff wennen. Dat driften heb ik een paar x moeten proberen maar de keer dat het me lukte had ik bijna 3x zoveel als de tegenstanders en het was echt vet! Naja, NFS is zoiezo arcade dus je moet er niet teveel van verwachten. We kijken wel wat het wordt!
Hoe komen jullie aan de demo? en hoe speel je de demo op de ps2 of pc? als hij er voor pc is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Xbox 360 -> Xbox Marketplace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
xbox360 is toch ff wat anders als een PS2. en ik ga geen xbox360 kopen om deze demo te spelen.
Maar hoe spelen PS2 mensen deze demo dan? of hebben die allemaal hun ps2 gekraakt

[ Voor 14% gewijzigd door Janusch op 16-10-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Waar zie je dan dat 'ie voor de PS2 te downloaden en te spelen is? Afaik is er alleen een demo voor de Xbox 360 en aangezien de PS2 niet dezelfde internetmogelijkheden heeft als de 360 lijkt het me sterk dat daar wel een demo voor te downloaden is. En er zelf eentje moeten branden voor een gemodde PlayStation 2 lijkt me al helemaal out of the question :P.

[ Voor 52% gewijzigd door Rafe op 16-10-2006 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
Rafe schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:46:
Waar zie je dan dat 'ie voor de PS2 te downloaden en te spelen is? Afaik is er alleen een demo voor de Xbox 360 en aangezien de PS2 niet dezelfde internetmogelijkheden heeft als de 360 lijkt het me sterk dat daar wel een demo voor te downloaden is. En er zelf eentje moeten branden voor een gemodde PlayStation 2 lijkt me al helemaal out of the question :P.
http://www.youtube.com/watch?v=34KMUWUywYE
genoeg mensen die ps2 demo gespeeld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Ja allemaal leuk en aardig dat de demo's op de PS2 en de X360 er zijn, maar ik wacht nog steeds op de demo voor de PC. Weet iemand wanneer die komt? Of moet ik het straks zonder demo doen en de gok maar wagen in de winkel (zonder een beeld te hebben van wat ik koop)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Aangezien Carbon er al bijna aankomt zou ik zeggen dat die Demo er ieder moment kan zijn...
Er is nog nooit een NFS zonder (PC) Demo geweest. :) (Bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

whahahaah moet je zien hoe makkenlijk dat driften is geworden, hmzzz dat gaat nog leuk worden...

Zit dat tikkertje spelen met multyplayer er ook in? ooooh wat heb ik dat vaak ge lanned met nfsu2 in most wanted zat het iig niet :(
het was eigenlijk helemaal geen tikkertje, maar zo noemden wij dat altijd :D je moest elkaar inhalen..

[ Voor 10% gewijzigd door kaasaanfiets op 17-10-2006 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:52

bAdmuTs

mAzE

Damn dat is een zeer nette drift :D, mijn record is iets van 200.nog iets.

Vind het alleen zeer kut dat er van die rode strepen op het circuit liggen waardoor je drift beeindigd wordt, je kan dus never nooit niet een heel rondje aan elkaar knopen :(.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
koekoek2003nl schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:06:
[...]

whahahaah moet je zien hoe makkenlijk dat driften is geworden, hmzzz dat gaat nog leuk worden...

Zit dat tikkertje spelen met multyplayer er ook in? ooooh wat heb ik dat vaak ge lanned met nfsu2 in most wanted zat het iig niet :(
het was eigenlijk helemaal geen tikkertje, maar zo noemden wij dat altijd :D je moest elkaar inhalen..
;( het lijkt onderhand qua gameplay wel een beetje op zo'n oud micromachines spelletje dat ik altijd speelde op de p100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Nieuws over de demo :)
PC Demo: De demo is bijna klaar, hij zal waarschijnlijk rond het uitbrengen van het echte spel online komen.
http://www.nfscarbon.nl

Beetje jammer dus :{ Hopen dat hij net wat eerder uitkomt :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
offtopic:

offtopic:
Hier draait NFS2000 gewoon goed op een 6600GT, alleen zijn de graphics lelijker dan destijds met mijn GF2 mx200.. en heb ook gene probs in XP.
Er is wel een onofficiële patch op www.nd4spdworld.com

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:24
Nou ben benieuwd wat ik er van verwachten moet.
Totdat de PC demo of PS2 demo nog niet beschikbaar is hoor ik alleen maar slechte verhalen over NFS.
Van die PS2 zeg ik omdat ik nergens maar dan ook nergens een REAL version vinden kan.
Maar back on topic ;)

Moet ook zoals vele toegeven dat er na Porsche niet veel soeps uitgekomen is van deze reeks maar voor een avondje arcade racen niks mis mee ;)

:update:
Iemand enig idee wat dit te betekenen heeft?
https://account.ea.com/co...=nfscarbonce&app=commerce

[ Voor 19% gewijzigd door schumi2004 op 18-10-2006 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:12
Ben de bovenstaande versie aan het binnentrekken.. checken of 't is wat 't lijkt dat 't is.. (maar 4gb dus zie 't morgen wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 08:24
thorretje schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 00:50:
Ben de bovenstaande versie aan het binnentrekken.. checken of 't is wat 't lijkt dat 't is.. (maar 4gb dus zie 't morgen wel)
Je heb het hier dus over de Download Need for Speed™ Carbon Collector's Edition waarvan ik de link gaf?
Ben benieuwd wat je nu eigenlijk aan het binnen trekken bent aangezien er nog helemaal niks over een release bekent is, ja dit "Release Date: US: November 2006"
Als je daar de full version zou hebben zijn ze zo'n 3 weken te vroeg.

Ook wel funny is dat ze eerder met Collector's Edition komen als met standaard game, zelf nie zovaak tegen gekomen, meestal andersom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Laatst online: 01-09 08:19
Authoos:

Exotic

* 2003 BMW M3 GTR
* 2006 Porsche Cayman S
* 2004 Lamborghini Murcielago
* 2007 Audi Le Mans Quattro
* 2004 Lotus Elise
* 2006 Alfa Romeo Brera
* 2005 Mercedes CLK500
* 2004 SLR McLaren
* 2005 Mercedes SL65 AMG
* 2005 Ford GT
* 2006 Corvette Z06

Tuner

* 2006 Nissan 350Z
* 1998 Toyota Supra
* 2006 VW Golf R32
* Mazda 3
* Mazda RX 7
* Nissan Skyline GT-R R34
* 2005 Renault Clio V6
* 1999 Mitsubishi Eclipse
* 2006 Mitsubishi Eclipse GT
* 2005 Monaro Vauxhall VXR

Muscle

* 2006 Ford Mustang GT
* 2006 Chrysler 300C SRT-8
* 1970 Plymouth Cuda
* 1967 Shelby GT500
* 1969 Dodge Charger R/T
* 1970 Chevelle SS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Weer geen Ferrari's? :(

En ik dacht in de filmpjes en screenshots toch echt een Koenigsegg te zien hoor... waarom staat die niet in jouw lijst? Wat is de bron van jouw lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dit zit er dus in de Collector's Edition bij :)
Need For Speed Carbon: Collector's Edition
Pre-Order the Collector's Edition now for exclusive bonus content available only with EA Downloader
You'll receive:
Exclusive Collector’s Edition Content -- Featuring three new cars, ten specially tuned cars, six new races, and a bonus DVD with behind-the-scenes footage on the making of the game.

Bonus Content

* Ultimate Performance Bundle - automatically unlock every performance upgrade in the game
* 1971 Dodge Challenger
* 2006 Pagani Zonda
Challenger :9

OMFGWTFBBQ!

1967 Shelby GT500 _O_ Eleanor O+

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 19-10-2006 13:16 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

De Brera een Exotic _O-

Leuk om de Skyline weer terug te zien, maar jammer dat de Impreza er niet meer bij is. Er zijn wel meer auto's die wel in MW zaten, maar die ik niet in deze lijst terugzie (mocht deze lijst kloppen). Het lijkt me dat de engine van Carbon niet wezenlijk verschilt met die van MW, dus die modellen moeten toch niet zo lastig zijn om in Carbon mee te nemen. :?

offtopic:
ik denk dat er niet zoveel mogelijkheden in MW zaten omdat ze zich hebben geconcentreerd op een nieuwe engine.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Is deze game overgins al uit, of wat is anders de verwachting. Want ik zat zelf te denken aan eind 2006/ begin 2007 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hou zou eind deze maand/ begin november uit moeten komen.

[ Voor 86% gewijzigd door fsfikke op 19-10-2006 15:25 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

-

[ Voor 100% gewijzigd door Jejking op 19-10-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

fsfikke schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:24:
Hou zou eind deze maand/ begin november uit moeten komen.
Begin november lijkt me realistischer, 2 november liggen ze als het goed is in de depots en de rest mag je zelf uitrekenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALS EA haar niet vernacheld, dan word deze game heerlijk! O+ Eleanor! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Ik wil de Dodge Charger van de film The fast and the furious in de game wel eens proberen:
Afbeeldingslocatie: http://www.sammlermodell.de/new_shop/images/artikel/am36685-2g.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Dit zijn niet alle auto's, toch?
In de filmpjes zie je iig ook een Aston Martin.
Hopenlijk zit er ook nog een RS4 in oid :9~

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een paar nachten slapen en dan.... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:38:
Nog een paar nachten slapen en dan.... :9~
Hoi X >:) :')

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Laatst online: 21-05 10:09
Hier is nog een filmpje te vinden:

http://www.gamershell.com/download_16034.shtml

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:12
schumi2004 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:01:
[...]

Je heb het hier dus over de Download Need for Speed™ Carbon Collector's Edition waarvan ik de link gaf?
Ben benieuwd wat je nu eigenlijk aan het binnen trekken bent aangezien er nog helemaal niks over een release bekent is, ja dit "Release Date: US: November 2006"
Als je daar de full version zou hebben zijn ze zo'n 3 weken te vroeg.

Ook wel funny is dat ze eerder met Collector's Edition komen als met standaard game, zelf nie zovaak tegen gekomen, meestal andersom
Kom er vanzelf achter als ik 'm binnen heb (en m'n game pc weer geinstalleerd heb.. stomme ding is gister gecrasht.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Laatst online: 01-09 08:19
fsfikke schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 20:35:
[...]

Dit zijn niet alle auto's, toch?
In de filmpjes zie je iig ook een Aston Martin.
Hopenlijk zit er ook nog een RS4 in oid :9~
Denk het niet, want in trailers/screens zijn nog een hoop andere auto's te zien...

Err, ik wou een mooie TS maken... maar hoe maakt je een font wit? want dat lijkt niet te kunnen.. of ben ik blind?

[ Voor 15% gewijzigd door Montaner op 20-10-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-06 00:46
trix0r schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:38:
[...]

Denk het niet, want in trailers/screens zijn nog een hoop andere auto's te zien...

Err, ik wou een mooie TS maken... maar hoe maakt je een font wit? want dat lijkt niet te kunnen.. of ben ik blind?
Nee dat kan inderdaad niet op GoT. Is denk ik tegen het wegvallen tegen de standaarachtergrondkleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jejking schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:20:
[...]

Begin november lijkt me realistischer, 2 november liggen ze als het goed is in de depots en de rest mag je zelf uitrekenen ;)
Nog even tussendoor, ik heb me vergist en hoop niet dat ik me de woede op de hals heb gehaald van vele kwijlende mod-junkies, het is 8 november geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
trix0r schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:38:
[...]

Waarom wil je een wit font hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
O nee... :/ :/ :/
Weer met polities waarbij 'beuk er maar op los je eigen auto gaat toch nooit stuk' weer een grote rol speelt...
In het begin is het wel leuk, maar op de duur wordt je gek van dat even door een benzine pomp of even de helft van een huis meenemen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 21:34
Jejking schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:48:
[...]

Nog even tussendoor, ik heb me vergist en hoop niet dat ik me de woede op de hals heb gehaald van vele kwijlende mod-junkies, het is 8 november geworden :)
in dat filmpje hier boven wordt nog steeds 1 november vermeld. en dat filmpje is best wel resent (19okt) dus waar jij die 8 november vandaan haalt, geen idee.

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturnus schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:36:
[...]

O nee... :/ :/ :/
Weer met polities waarbij 'beuk er maar op los je eigen auto gaat toch nooit stuk' weer een grote rol speelt...
In het begin is het wel leuk, maar op de duur wordt je gek van dat even door een benzine pomp of even de helft van een huis meenemen. :|
Dat is juist wel leuk :) Van genoten enzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:17:
[...]
Dat is juist wel leuk :) Van genoten enzo :9
Mwah, ik verwacht van een spel uit de beroemde Need For Speed serie toch wel dat het serieuze racen met gevoel voor de auto belangrijker wordt dan het beuken enz.

Voor het beuken hebben we Destruction Derby en soortgelijken toch? Laat NFS maar gewoon een serieuze racegame zijn..

[ Voor 11% gewijzigd door frankknopers op 21-10-2006 13:24 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Inderdaad, tot aan Most Wanted is zo'n beetje alles realistisch geweest, maar om nou met 1 auto 50 politie wagens te slopen, waarvan er zelfs een paar tientallen meters door de lucht vlogen...nee, dan terug naar Need for Speed 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Saturnus schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:44:
Inderdaad, tot aan Most Wanted is zo'n beetje alles realistisch geweest, maar om nou met 1 auto 50 politie wagens te slopen, waarvan er zelfs een paar tientallen meters door de lucht vlogen...nee, dan terug naar Need for Speed 2. :)
Tja, Most Wanted was wel fun though >:) 8)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
webfreakz.nl schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:57:
[...]

Tja, Most Wanted was wel fun though >:) 8)
Aan de ene kant wel...maar dat overdreven politie gebeuk vond ik niets.
Online racen mag niet eens als je 15 bent. :S Misschien wel als je 16 bent...even 2 weken wachten... :P
Erg positief vergeleken met andere NFS's vind ik wel de tuningopties, kleuren, en al die andere mogelijkheden.

Zo, en nu even NFS 3 spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Saturnus op 21-10-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ligt het aan mij of is de site geupdate met meer cars?
Ik zie in ieder geval de Lamborghini Murciélago LP640, en die is mooi. :D :D :D

Hier de lijst van alle auto's die ik kon vinden (per categorie):

Exotics:
Alfa Romeo Brera
Aston Martin DB9
Audi Le Mans quattro
BMW M3 GTR
Fort GT
Jaguar XK
Koenigsegg CCX
Lamborghini Gallardo
Lamborghini Murcielago
Lamborghini Murcielago LP640
Lotus Elise
McLaren SLR
Mercedes Benz CLK500
Mercedes Benz SL64 AMG
Porsche Carrera GT
Porsche Cayman S

Tuner:
Mazda Speed3
Mazda RX7
Mazda RX8
Mitsubishi Eclipse GSX
Mitsubishi Eclipse GT
Mitsubishi Lancer Evolution IX MR
Nissan 240SX
Nissan 350Z
Nissan Skyline GT-R R34
Renault Clio V6
Subaru Impreza WRX STi
Toyota Supra
Volkswagen Golf R32

Muscle:
Chevrolet Camaro Concept
Chevrolet Camaro SS
Chevrolet Chevelle SS
Chevrolet Corvette Z06
Chrysler 300C SRT8
Dodge Challenger Concept
Dodge Charger RT
Dodge Charger SRT8
Dodge Viper SRT-10
Fort Mustang GT
Fort Shelby GT500 (07)
Fort Shelby GT500 (67)
Plymouth Hemi Cuda
Vauxhall Monaro VXR

Maar ook dit lijken niet alle cars te zijn, want er missen hier nog een heleboel die eerder in die topic genoemd zijn...als dat zo is wordt het wel een feest :P...heel wat auto's meer dan de vorige afleveringen. :P

[edit]
Behalve Exotic, Tuner en Muscle zie ik nog een regio, boven Tuner, misschien betekend dat dat er inderdaad nog meer cars zijn of komen. :)

[edit2]
Het zou kunnen zijn dat die ene andere categorie Special Vehicles (zie Car Library) is, hier zitten de politiewagens in.

[ Voor 9% gewijzigd door Saturnus op 21-10-2006 15:29 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wist je dat niemand geïnteresseerd is in downloadsnelheden ed? Posts die niets toevoegen worden dan ook verwijderd.