[Multiplatform] Need for speed - Carbon Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.281 views sinds 30-01-2008

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:28

ST10©DE

Dus.............

Wat is exotisch? Ik heb nog nooit een Wiesmann gezien in NFS... De 1e twee NFS waren echt vet net als de Porsche versie

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
Lijstje welke Auto's in need for speed zouden moeten naar mijn idee

een Ferrari enzo of ene Pagani Zonda vind ik niet geschikt niet te tunen....

VW : Polo, Golf, Passat
Audi: A6Rs, Audi TT, Audi Le Mans
Volvo: S60R, C30
BMW: 1 serie 3 serie 6 serie
Porsche: Cayman, 911
Mercedes: SLK AMG, CLK AMG
Mini: Cooper S Works
Seat: Leon, Cupra
Citroen: C2
Renault: Clio RS
Lamborghini: Gallardo
Fiat: Stilo
Alfa: 157, GT
Toyota: MR2, Yaris, Carolla, Celica, Supra
Hyundai: Coupe
Aston Martin: DB9, Vanquish
Jaguar: XKR
Ferrari: 575, F430
Ford : Focus, Mustang, Shelby GT
Peugot : 207 RS, 407
Mazda : RX-8, 3, 6, MX-5
Mitshubitshi (ofzo) : Evo10
Subaru: Impreza WRX Sti
Honda: Civic RS, Accord, NSX, S2000
Opel: Astra, Speedster
Nissan: 350z, 300Zx

Mensen hier nog meer aan toetevoegen????

1337

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:46
ZandBak schreef op donderdag 07 september 2006 @ 01:22:
Lijstje welke Auto's in need for speed zouden moeten naar mijn idee

een Ferrari enzo of ene Pagani Zonda vind ik niet geschikt niet te tunen....

VW : Polo, Golf, Passat
Audi: A6Rs, Audi TT, Audi Le Mans
Volvo: S60R, C30
BMW: 1 serie 3 serie 6 serie
Porsche: Cayman, 911
Mercedes: SLK AMG, CLK AMG
Mini: Cooper S Works
Seat: Leon, Cupra
Citroen: C2
Renault: Clio RS
Lamborghini: Gallardo
Fiat: Stilo
Alfa: 157, GT
Toyota: MR2, Yaris, Carolla, Celica, Supra
Hyundai: Coupe
Aston Martin: DB9, Vanquish
Jaguar: XKR
Ferrari: 575, F430
Ford : Focus, Mustang, Shelby GT
Peugot : 207 RS, 407
Mazda : RX-8, 3, 6, MX-5
Mitshubitshi (ofzo) : Evo10
Subaru: Impreza WRX Sti
Honda: Civic RS, Accord, NSX, S2000
Opel: Astra, Speedster
Nissan: 350z, 300Zx

Mensen hier nog meer aan toetevoegen????
Waarom zou je alles moeten tunen. Je koopt een ferrarie ook niet om em sneller te maken. Die dingen zijn factory tunned. Mischien de langzamere wel maar zo'n Zonda is natuurlijk erg leuk. Dan die maar niet tunnen als ik er maar in kan rijden :D

Of zo een :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/800/17036.jpg

Koenigsegg CCX: 806 pk

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:46

DropjesLover

Dit dus ->

Astennu schreef op donderdag 07 september 2006 @ 07:44:
[...]

Waarom zou je alles moeten tunen. Je koopt een ferrarie ook niet om em sneller te maken. Die dingen zijn factory tunned. Mischien de langzamere wel maar zo'n Zonda is natuurlijk erg leuk. Dan die maar niet tunnen als ik er maar in kan rijden :D

[afbeelding]

doe het dan goed en zet er een Bugatti 16.4 EB Veyron tussen; 1001 pk... probeer dat maar es uit je getunede golt te persen >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.bugatti-veyron.net/aa2144.jpg

Astennu, k ben het helemaal met je eens :P

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Anoniem: 107327

Astennu schreef op donderdag 07 september 2006 @ 07:44:
[...]

[afbeelding]

Wat was het verhaaltje ookalweer? 806 pk op die slappe Amerikaanse benzine? Hier met het hogere octaan ging dat nog een stuk omhoog. Volgens Jeremy Clarkson iig.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Anoniem: 107327 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 10:44:
[...]

Wat was het verhaaltje ookalweer? 806 pk op die slappe Amerikaanse benzine? Hier met het hogere octaan ging dat nog een stuk omhoog. Volgens Jeremy Clarkson iig.
Hier was het 850 pk geloof ik.

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-04 12:23

Krizzie

Progressive Music \o/

Op bio zooi zelfs 900pk. :)

Geluidswolk

• Astennu
Jep klopt America 800 - Eurpa 850 - Bio 900 :)

Alleen er moet nog een spoiler op anders lig je van de weg net als The Stig :)
DropjesLover schreef op donderdag 07 september 2006 @ 09:37:
[...]

doe het dan goed en zet er een Bugatti 16.4 EB Veyron tussen; 1001 pk... probeer dat maar es uit je getunede golt te persen >:)
[afbeelding]

Astennu, k ben het helemaal met je eens :P
Ghehe die mag er ook zijn :D. Jeremy had het er over dat die CCX nog wel eens sneller zou kunnen zijn omdat hij lichter was. Maar Bugatti wil er geen uitlenen om te testen :P

[ Voor 68% gewijzigd door Astennu op 07-09-2006 12:41 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik mis de spoiler nog, op die CCX :+

Ik vind het wel leuk dat er wat normale wagens bij zitten die de normale mens ook kan betalen, dat je die vervolgens gaat tunen voor het bedrag waarvoor je ook gewoon meteen een Ferrari of Porsche had kunnen kopen, OK, da's wat onrealistisch, maarja, dat is het NFS thema nu eenmaal de laatste paar versies :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:12

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Grrrrrene schreef op donderdag 07 september 2006 @ 21:23:

Ik vind het wel leuk dat er wat normale wagens bij zitten die de normale mens ook kan betalen, dat je die vervolgens gaat tunen voor het bedrag waarvoor je ook gewoon meteen een Ferrari of Porsche had kunnen kopen, OK, da's wat onrealistisch, maarja, dat is het NFS thema nu eenmaal de laatste paar versies :)
Ik vind het wel echt weer super dat ze exotic cars invoeren. Ook al ben ik het niet zo eens met het Tuner sfeertje, omdat je dan veel van die golfjes en dergelijke krijgt :r Maar ik heb zelf veel 4 en 5 en 6 gespeeld en sindsdien konden de delen mij niet echt boeien. Most Wanted een beetje maar dat was vanwege het herinvoeren van de politie. Ik hoop dat ze van alle delen het leukste erin gooien en een eindelijk een spel wat met waardigheid de naam Need For Speed kan dragen

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mijn favo NFS was Porsche Unleashed, omdat dat de eerste NFS was waarbij het niet kunstmatig moeilijk was om het spel uit te spelen. Met kunstmatig bedoel ik wat ze de laatste edities doen: de tegenstander kunstmatig even snel maken als jou en in de laatste ronde onmogelijk snel laten rijden om jou bij te houden :(

Als dat terug is in NFS Carbon, dat realistischere rijgedrag, ben ik tevreden. Begrijp me niet verkeerd: ik wil ook exotische auto's erin hebben, ik heb in NFS Most Wanted uren rondgereden in m'n Carrera GT vanwege het prachtige motorgeluid. Ik vind het alleen wel realistisch (?) dat je begint met een Golf, Punto, Corolla, Swift, Civic of iets vergelijkbaars, voor je een dure exotische auto koopt...

Dat tunen blijft bij mij qua uiterlijk vertoon ook beperkt tot een subtiele spoiler, subtiele sideskirts, licht metalen velgen en getinte ramen. Striping en neon meuk kunnen mij niet zo bekoren, maar dat is je eigen keuze natuurlijk. Onder de motorkap gaan bij mij alle remmen los :+

[ Voor 16% gewijzigd door Grrrrrene op 08-09-2006 09:50 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik vind juist die exotic cars geen moer aan. Het hele tuning gedeelte van NFS:U en consorten beviel mij wel. Met die exotics loop je teveel het risico dat Jantje, Pietje en Klaasje allemaal online met een rode Ferrari rijden. Exotics laten zich niet echt lenen om mooi optisch getuned te worden, de 'huis, tuin en keuken'-auto's wel. Ik stoorde mij er vroeger altijd aan dat je in al die racespellen opgescheept zat met altijd maar weer die Ferrari's, Lamborghini's en Aston Martin's had. Mij konden de oudere NFS ook niet echt bekoren en ik wachte dan ook met smart op spellen met 'gewone' auto's die je helemaal naar je eigen smaak kon aanpassen. Het grote manco van NFS:MW vond ik dan ook dat er wéér van die exotische auto's inzaten, ten koste van andere auto's (waarom hebben ze in hemelsnaam de Skyline eruit gehaald?).

[ Voor 0% gewijzigd door McBoom op 08-09-2006 13:52 . Reden: Ik neem een paar woorden terug :P ]

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Er zijn weer nieuwe screenshots online gezet.

2005 Monaro Vauxhall VXR
Afbeeldingslocatie: http://img169.imageshack.us/img169/9392/monarofullqv7.th.jpg

2005 Ford GT
Afbeeldingslocatie: http://img169.imageshack.us/img169/2142/fordgtfullcu7.th.jpg

2006 Corvette Z06
Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/1002/corvettefullbu9.th.jpg

1970 Chevelle SS
Afbeeldingslocatie: http://img169.imageshack.us/img169/539/chevellessfullyo3.th.jpg

1969 Dodge Charger R/T
Afbeeldingslocatie: http://img388.imageshack.us/img388/2071/chargertfulldh2.th.jpg

2005 Mercedes-Benz SL65 AMG
Afbeeldingslocatie: http://img169.imageshack.us/img169/5249/sl65fullej5.th.jpg

1999 Nissan Skyline GT-R R34
Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/3783/skylinefullqu7.th.jpg

1967 Shelby GT500
Afbeeldingslocatie: http://img388.imageshack.us/img388/7170/shelbyfulljk3.th.jpg

2004 Mercedes-Benz SLR McLaren
Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/6183/mcclarenfullmq6.th.jpg

1970 Plymouth Cuda
Afbeeldingslocatie: http://img169.imageshack.us/img169/8971/hemicudafullnt2.th.jpg

2006 Mitsubishi Eclipse GT
Afbeeldingslocatie: http://img388.imageshack.us/img388/4680/eclipsegtfullwb8.th.jpg

1999 Mitsubishi Eclipse
Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/8515/eclipsefullfa1.th.jpg

2005 Renault Clio V6
Afbeeldingslocatie: http://img169.imageshack.us/img169/633/cliofulltj1.th.jpg

Er zit dus weer een skyline in en een clio v6 :9~ . Mijn favourite auto.

Ik kan niet wachten tot carbon komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
feep schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:20:

1999 Nissan Skyline GT-R R34
[afbeelding]
Eindelijk! _O_

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmeister
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Alleen als hij is uitgerust met de speciale Top Gear Carbon Rear Wing, anders is er niet mee te rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Wat lijkt het mij heerlijk om met zoon muscle car te rijden. :p Beetje toeren maken met die moter! :9

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

Toch kunnen we blijven dromen van die auto's. EA zal, naar mijn mening, nooit naar de gamers luisteren:P

Het word tijd voor Gran Turismo PC Edition :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127797

Krizzie schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 14:46:
Wat lijkt het mij heerlijk om met zoon muscle car te rijden. :p Beetje toeren maken met die moter! :9
8) Zeker! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Grrrrrene schreef op donderdag 07 september 2006 @ 21:23:

was dacht ik een optie die je uit kon zetten (maar kwam ik pas halverwegen m'n carriere achter en toen kon het niet meer :( :X iets van voordeel voor achterblijvers als je de geniale nederlandse vertaling d'r op hebt "hee potloodnek" enzo ;) )

en imho was NFS2 SE de leukste Need For Speed, met een Ford Indigo over Nepal - Mystic Peaks, met een F50 kei hard door Germany Northen Europe, de snelle kombaan Norway met je Mclaren F1 ... en Last resort in Mexico (het keihard over dat pad jagen, en keihard crashen als je niet snel genoeg links-rechts-links-rechts-links etc. deed)
ook geweldig die aanpasbare voorvleugel die omhoog kwam bij de Isdera Commendatore

die goede oude tijd... damm wat zou ik het graag nog een keer doen, de multiplayer met m'n broer, nostalgie! *zucht*

mischien wel een ideetje, een Centraal "alle oude NFS (1t/m4) topic ofzo!

[ Voor 29% gewijzigd door GoldenSample op 08-09-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik mis de showcase van de auto's ook.. In NFS 1 en 2 had je van de wagens erg uitgebreide specs met commentaar en een mooi filmpje van elke wagen. In deel 3 en 4 en je eigenlijk alleen nog maar een simpele showcase. daarna helemaal niet meer (ja in hp2 had je een heel kort verhaaltje per auto)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-02 15:38
Krizzie schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 14:46:
Wat lijkt het mij heerlijk om met zo'n muscle car te rijden. :p Beetje toeren maken met die motor! :9
Als je veel toeren wilt maken, moet je juist niet met zo'n Amerikaanse V8 gaan rijden...

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Krizzie schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 21:56:
Ik mis de showcase van de auto's ook.. In NFS 1 en 2 had je van de wagens erg uitgebreide specs met commentaar en een mooi filmpje van elke wagen. In deel 3 en 4 en je eigenlijk alleen nog maar een simpele showcase. daarna helemaal niet meer (ja in hp2 had je een heel kort verhaaltje per auto)
In 3 (Hot Pursuit) heb je toch ook een showcase met specs, commentaar, slideshow en history?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OlafvdSpek schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 18:12:
[...]

In 3 (Hot Pursuit) heb je toch ook een showcase met specs, commentaar, slideshow en history?
Ja erg leuk gemaakt vind ik dat.
Spellen worden tegenwoordig eigenlijk te goedkoop gemaakt. Minder uitgebreid zijn de opties buiten het gamen. Beetje jammer bij een race spel. Want dan wil je wel weten in wat voor auto je rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

MeMoRy schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 13:29:
[...]

Als je veel toeren wilt maken, moet je juist niet met zo'n Amerikaanse V8 gaan rijden...
Hé, niet zo kieskeurig he. :P

Ik doelde op rond toeren btw. :) Speakers hard aan (vooral de sub :9 ) en rijden maar! :9
OlafvdSpek schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 18:12:
[...]

History was volgens mij alleen bij NFS 1 (TNFS eigenlijk :P The Need for Speed heete het toen nog :) ) Maar ik vond de filmpjes altijd mooi. Die van de Mclaren F1 uit NFS 2. :9~

Edit:

Toen was het nog echt >:) Link

[ Voor 8% gewijzigd door Krizzie op 09-09-2006 19:28 ]

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Krizzie schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 19:14:
History was volgens mij alleen bij NFS 1 (TNFS eigenlijk :P The Need for Speed heete het toen nog :) ) Maar ik vond de filmpjes altijd mooi. Die van de Mclaren F1 uit NFS 2. :9~
Helaas heb ik de filmpjes nooit gezien. Zijn die nog ergens te vinden?

En ik heb net nog gekeken, in 3 zit ook de geschiedenis van elke fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

OlafvdSpek schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 19:24:
[...]

Helaas heb ik de filmpjes nooit gezien. Zijn die nog ergens te vinden?

En ik heb net nog gekeken, in 3 zit ook de geschiedenis van elke fabrikant.
Ik ben aan het zoeken geslagen maar kan ze zo gauw niet vinden. :) misschien dat ik ze van de cd kan rippen. :)

De intro van Need for Speed 2 staat in me vorige post iig. :)

Edit:

Heb even op de cd gekeken maar de filmpjes zijn in .DCT :X Kan er met google zo geen codec voor vinden. :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Krizzie op 09-09-2006 19:36 ]

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

[...]

Hé, niet zo kieskeurig he. :P

Ik doelde op rond toeren btw. :) Speakers hard aan (vooral de sub :9 ) en rijden maar! :9

[...]

Edit:

Poe :P met die zielige corsa en fiat :+ En die Mclaren ziet er ook wel wreed uit zo door die herfstbladeren :P
Heb dat spel hier ook nog liggen als OEM versie :P Maar al te veel gespeeld met een Ati Rage 128Pro 8) Maar iig 1 van mijn favo NFS spellen :P Daar kunnen Underground + Underground 2 niet aan tippen. :N

[ Voor 6% gewijzigd door MensionXL op 09-09-2006 19:34 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-04 22:27

Remi

Moo!

feep schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:20:

1970 Plymouth Cuda
[afbeelding]
Eindelijk een echte auto!~ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online

Edit:

Wow, dat filmpje ziet er wel heel vet uit. Zeker met het 'normale' traffic. Ik denk dat ik deel 1 en 2 toch nog maar eens ergens op moet sporen. :)
Krizzie schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 19:29:
[...]

Ik ben aan het zoeken geslagen maar kan ze zo gauw niet vinden. :) misschien dat ik ze van de cd kan rippen. :)

De intro van Need for Speed 2 staat in me vorige post iig. :)

Edit:

Heb even op de cd gekeken maar de filmpjes zijn in .DCT :X Kan er met google zo geen codec voor vinden. :'(
Vroeger was er Game Audio Player dat van heel veel games de audio af kon spelen. Volgens mij heeft de auteur er later video support aan toegevoegd, maar ik kan GAP niet meer vinden.

[ Voor 34% gewijzigd door Olaf van der Spek op 09-09-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

OlafvdSpek schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 19:42:
[...]

Wow, dat filmpje ziet er wel heel vet uit. Zeker met het 'normale' traffic. Ik denk dat ik deel 1 en 2 toch nog maar eens ergens op moet sporen. :)

[...]

Vroeger was er Game Audio Player dat van heel veel games de audio af kon spelen. Volgens mij heeft de auteur er later video support aan toegevoegd, maar ik kan GAP niet meer vinden.
En dan van de afgrijselijke graphics genieten :+

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
MensionXL schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 19:44:
En dan van de afgrijselijke graphics genieten :+
Het gaat om de gameplay en nostalgie. :)
Maar 2 SE moet er met hardware rendering toch niet zo heel slecht uitzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

OlafvdSpek schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 19:45:
[...]

Het gaat om de gameplay en nostalgie. :)
Maar 2 SE moet er met hardware rendering toch niet zo heel slecht uitzien?
Je kan er wel dikke AA+AF bij gooien maar de textures zullen nooit mooi worden :P (Toen speelde je standaard op 640x480 O-))
Hoe krijg je 2 SE btw op XP? Werkt het gewoon met die compatibliliteitsmodus op 95? of is er ook zo'n fix voor?

[ Voor 4% gewijzigd door MensionXL op 09-09-2006 19:49 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Als je nog een voodoo heb liggen kun je met NFS 2 SE in 3dfx spelen. :) Dan moet je wel het dashbord view missen. :P

Maar het zijn graphics uit 1997 dus mooi zal het niet zijn. :) Maar wel leuk om weer eens te spelen. :) Eens kijken of hij het wil doen onder winxp :+

Edit:

Hij wil het niet doen, installeren lukt, maar zodra je hem opstart zegt hij dat je een cd moet invoeren. Zal wel komen omdat winxp op NT is gebasseerd en daar is nfs niet voor gemaakt. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Krizzie op 09-09-2006 19:59 ]

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Krizzie schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 19:50:
Als je nog een voodoo heb liggen kun je met NFS 2 SE in 3dfx spelen. :) Dan moet je wel het dashbord view missen. :P

Maar het zijn graphics uit 1997 dus mooi zal het niet zijn. :) Maar wel leuk om weer eens te spelen. :) Eens kijken of hij het wil doen onder winxp :+
Idd :P ik ga hem ff zoeken op zolder. :Y

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 14:50
Er zijn ook wat interviews en andere filmpjes van NFS Carbon te vinden op http://video.google.nl/videosearch?q=need+for+speed+carbon

Er schijnen ook 3 klasses te zijn in het spel namelijk:
muscle, exotic, tuner. (Bron)

De manier van tunen is ook verbeterd. Per klasse verschilt ook de soorten tuning. Op een Ferrari kun je bijvoorbeeld geen supercharger zetten, maar op een muscle car wel.

[ Voor 21% gewijzigd door Jozz op 09-09-2006 23:01 ]

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
MensionXL schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 19:49:
Je kan er wel dikke AA+AF bij gooien maar de textures zullen nooit mooi worden :P (Toen speelde je standaard op 640x480 O-))
Hoe krijg je 2 SE btw op XP? Werkt het gewoon met die compatibliliteitsmodus op 95? of is er ook zo'n fix voor?
2 SE weet ik niet, 2 werkt met compatibility modus.
Maar eh, MW speel ik op 800 x 600, dus zo'n verschil is het niet. :+

Het is wel jammer dat je in deel 3 alleen resoluties tot 800 x 600 kunt kiezen, anders zag het er op 1280 x 960 een stuk beter uit.

[ Voor 12% gewijzigd door Olaf van der Spek op 09-09-2006 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
ik heb pas geleden nfs 2 SE geinstalled op m'n xp bak, installen, na 100% bleef de install hangen...
install afgebroken, nfs gestart (geen compatibiliteitsmode ofzo, gewoon starten)
het werkte nog ook _/-\o_ ziet er niet uit, maar wel erg leuk om weer es te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-02 15:38
Jozz schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:08:
De manier van tunen is ook verbeterd. Per klasse verschilt ook de soorten tuning. Op een Ferrari kun je bijvoorbeeld geen supercharger zetten, maar op een muscle car wel.
moest waarschijnlijk "geen" staan... maar dat is wel gek, want dat kan in het echt wel. Het heeft geen voorkeur, maar het kan.
Je kan overal een supercharger op zetten, zelf op je fiets... heeft totaal geen nut, maar het kan.

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34869

Wordt dit weer zown teletubbies kaugomballe bedoeling als underground? Dat die developers zelf niet moe worden van dat happy de peppy gedoe.
Need for Speed begon ooit als een soort Simulator met fatsoenlijke dashboardviews en verkeer en dat beviel me goed (Deel 1 t/m 5 grijs gespeelt).
Maar toen hakte het commerciele bijltje dit moois te niet, ik zeg dan bij deze weereens: ZOooo Jammer... weer een gemiste kans EA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-04 23:18
MeMoRy schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:21:
[...]

moest waarschijnlijk "geen" staan... maar dat is wel gek, want dat kan in het echt wel. Het heeft geen voorkeur, maar het kan.
Je kan overal een supercharger op zetten, zelf op je fiets... heeft totaal geen nut, maar het kan.
Bij hoogtoerige motoren werkt het voor zover ik weet beter om een Turbo-supercharger er op te zetten ipv een 'gewone' supercharger. Misschien dat je daarom in de game alleen de Turbo kunt kiezen, en dat hij dat bedoelt.

Overigens vraag ik me wel af of er Ferrari's in zitten, bij Most Wanted miste ik ze namelijk nogal...

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

nick_haak schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:20:
ik heb pas geleden nfs 2 SE geinstalled op m'n xp bak, installen, na 100% bleef de install hangen...
install afgebroken, nfs gestart (geen compatibiliteitsmode ofzo, gewoon starten)
het werkte nog ook _/-\o_ ziet er niet uit, maar wel erg leuk om weer es te spelen :)
Ik ben Need For Speed 5: Porsche weer eens aan het installeren >:)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
nick_haak schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:20:
Heb je nog een 3dfx kaart dan? Of werkt 2 SE ook met software rendering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

OlafvdSpek schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:13:
[...]

2 SE weet ik niet, 2 werkt met compatibility modus.
Maar eh, MW speel ik op 800 x 600, dus zo'n verschil is het niet. :+

Het is wel jammer dat je in deel 3 alleen resoluties tot 800 x 600 kunt kiezen, anders zag het er op 1280 x 960 een stuk beter uit.
NFS3 kan tot 1280 1024 volgens mij, iig hoger dan 1024 768. :)

Dat de laatste nfsen voor velen niet goed waren lag naar mijn idee aan de sfeer van het spel. Geen idee hoe het uit te leggen. :P

In de oudere delen had je bijvoorbeeld verschillende "landschappen" waar je in kon rijden, dit zie je in de nieuwere versies helemaal niet meer terug.

Verder versta ik onder free roam ook echt free roam en niet alleen een weg die meerdere kanten op kan gaan. Over een grasveldje rijden kan niet (tenzij je een bocht er mee wat af kunt snijden) maar echt vrij ben je nog steeds niet.

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Krizzie schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:53:
NFS3 kan tot 1280 1024 volgens mij, iig hoger dan 1024 768. :)
Met of zonder 3dfx kaart? Zonder kan ik geen 1024 x 768 niet eens selecteren. Hoe doe je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Kan helaas NFS5 niet werkende krijgen onder XP, CTD ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

FnF schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:55:
Ik kan me wel herinneren dat het me lukte maar dan stuurde hij heel vaag ofzo en dan had ik een vaste 20fps :/ op een 9600. Dus lijkt me beetje bugged ofzo...

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
FnF schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:55:
CTD?
Welke foutmelding krijg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
OlafvdSpek schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:47:
[...]

Heb je nog een 3dfx kaart dan? Of werkt 2 SE ook met software rendering?
hmm, ik denk niet dat je een geforce 7600GT als 3dfx kaart kan zien :P

was inderdaad software rendering volgens mij, draaide perfect, alleen af en toe kreeg ik zwart beeld op m'n HUD, maar 1x view veranderen en het was weer goed....

voor zo'n oud spel nog best leuk te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Laatst online: 22-04 14:50
MeMoRy schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:21:
[...]

Ja, dat bedoelde ik.
XyritZz schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:33:
[...]

Bij hoogtoerige motoren werkt het voor zover ik weet beter om een Turbo-supercharger er op te zetten ipv een 'gewone' supercharger. Misschien dat je daarom in de game alleen de Turbo kunt kiezen, en dat hij dat bedoelt.
Dat is inderdaad wat ik bedoel.
Overigens vraag ik me wel af of er Ferrari's in zitten, bij Most Wanted miste ik ze namelijk nogal...
Eerlijk gezegd weet ik dat ook niet. Ik zag dacht ik in dat filmpje wel een Gallardo of een Murcielago. Maar Ferrari's heb ik niet gezien.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Jullie hebben allemaal wel een beetje gelijk. Maar het komt uiteindelijk toch neer op smaak. Ik houd ook iets meer van tunnen maar ik vind de mix in most wanted wel leuk.

MW is wel de slechtste tot nu toe. Ze hebben er te veel uitgesloopt als je kijkt naar NFSU 2. Je kunt bijna niets online doen maar 3 race modes. Bij NFSU waren dat er 6-7. Ik vond het ook zo jammer dat ze er veel auto's uit gehaald hadden. Gewoon aanvullen niet inwisselen. Kijk naar Gran Turismo of zo daar had je ook super veel auto's. Meer keuze is altijd beter.

Hopelijk komen er ook weer wat auto's als de Opel Astra OPC ( Astra VRX In Engeland ). Dat is namelijk mijn lievelings wagen van dit moment :P Zou er erg graag een in het echt hebben. Heb nooit van die golfjes gehouden :).

Ik vind zelf NFS 4 het beste. Maar NFS 2/SE heb ik denk ik het meeste gedaan. Split screen alle banen rijden. En de eerste met 3DFX support. Ik heb nog een kaartje ( voodoo Banshee ) liggen en een oudere pc waar dos of Win 98 op kan :P

Bij NFS 4 Vond ik het zo mooi dat je alle banen van Deel 3 had maar ook het zelfde aantal van deel 4 er bij kreeg. Verder was het rijden tegen de politie leuker. Je kon dit namelijk multiplayer doen. Split screen met elkaar proberen 8 ronde vol te houden. Ik ahd gehoopt dat MW dat ook zou kunnen maar helaas....... Evenals het schademodel. Ik vond het geweldig dat je auto kapot kon net als in Prosche Unleashed. En dat je de schade moest betalen. Dan voorkom je dingen als via de muur snel door de bocht gaan of lomp rijden. En was het ook leuk om elkaar de beuken. Net als in Flatout en Flatout 2. Maar dat was ook weg zou niet mogen van de auto fabrikanten of zo iets. Maar dat maar het wel onrealisaties en dat vind ik toch zo jammer. Ik mis ook het dashboard als je gewoon in de auto zit qua view. En ze hebben ook geen moeite gedaan om de knipperlichten er in te maken zoals in NFS 4/5. Daar kon je namelijk richting aangeven. Vond ik wel grappig :D En ook al die rondes in de nacht waar ik voorzichtig moest doen omdat anders me koplampen kapot zouden gaan ik ik dingen moeilijker kon zien.

Ik ergerde me ook aan De AI van NFSU die game was wel zo cool was er helemaal blij mee :D. Maar de AI was brak net als in de delen daar na. Als jij sneller zou kunnen rijden met cheats gaan hun ook gewoon harder. Als jij heel erg je best deed van af de eerste seconde kwamen hun gewoon met 400 je inhalen. En zo snel kunnen die wagens daar gewoon niet. Dus je ging dan rustig rijden laatste ronde flat out en win.

Ook zijn de auto's niet realisaties meer. In Top gear zijden ze al dat De Carrera GT en hele moeilijke auto was om in te rijden. Heel snel ging slippen. En dat je daarom met een Mercedes SLK Meclarn sneller zou zijn omdat die gewoon makkelijk te rijden is. En wat denk je in NFS MW ja hoor de Carrera GT is de snelste wagen super makkelijk om in te rijden en zo. Dus weer spiegelt de werkelijkheid totaal niet.

Hopelijk doen ze aan alle dingen hierboven iets in NFS Carbon maar ik vrees van niet. EA maakt gewoon geen goede games meer ze zijn veel te groot geworden. En hebben net als Asus de instelling alles wat wij maken is toch wel leuk. En als jij het niets vind en het niet koopt doen duizende / miljoenen anderen het toch wel dus......

Dus als hij weer zo slecht ik ga ik em niet orgineel kopen. ( Wat ik met de andere delen die ik goed vond wel heb gedaan. Zoals Deel 2SE / 4 / 7 / 8 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Astennu schreef op zondag 10 september 2006 @ 10:39:
Kijk naar Grant Tour Rismo of zo daar had je ook super veel auto's.
Gran Turismo? :)
Dus als hij weer zo slecht ik ga ik em niet orgineel kopen. ( Wat ik met de andere delen die ik goed vond wel heb gedaan. Zoals Deel 2SE / 4 / 6 / 7 ).
Ik vond in 6 (Hot Pursuit 2) de wagens echt rijden als vrachtwagens. Niet de bocht om te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Astennu:

offtopic:
lees AUB eerst even je eigen post door, en verbeter alle typo's / keiharde misspellingen.

On topic dan maar:
Ik vind dat je aan de ene kant gelijk hebt, want de games van EA zijn alleen maar dramatischer geworden. Zelf vond ik NFS3: HP het beste, die heb ik helemaal dood gespeelt. Maar daarna begon het naar mijn mening echt dramatisch te worden.
NFS 4, ging dan nog wel. Maar daar waren ze al over de top heen. Daarna kwam 5, Porsche Unleashed, dat spel vond ik al helemaal geen bal aan omdat je daar alleen maar porsches in hebt(de naam zei het al) Dan kwam NFS6: HP2, die vond ik TE nep omdat je een helicopter had die met vaten met explosieven erin ging gooien, want nergens maar dan ook helemaal nergens op slaat. Dan kwam NFSU1, die is best leuk, als je het voor 1 keer speelt(de gehele carriere dan). Daarna is er geen bal meer aan. Zelfde heeft NFSU2, maar daar zijn ze al een beetje op de terug weg. NFS:MW was wel een aardig spel vond ik zelf, om maar niet over het realisme te hebben van het racen. Maar dat heeft NFS nooit gehad. Het bleef altijd maar gewoon een vermaakt spelletje met heel weinig realisme.
En dan komen we aan bij NFS: Carbon, als je het goed bekijkt zijn ze 4 keer naar beneden gedaan(NFS 4, NFS 5, NFS6:HP2, NFSU1.) En nu 2 op de terug weg(NFSU2, NFS:MW) dus hopelijk blijven ze op die terug weg, en word Carbon een spel waarbij ze hebben geluisterd naar de gamer die de NFS serie al wat vaker heeft gespeelt. En niet naar de tuning mensen die denken dat tunen nog in is. Want dat is er volgens mij al een beetje uit. In iedergeval bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Anoniem: 157420 schreef op zondag 10 september 2006 @ 10:59:
@Astennu:

offtopic:
lees AUB eerst even je eigen post door, en verbeter alle typo's / keiharde misspellingen.

On topic dan maar:
Ik vind dat je aan de ene kant gelijk hebt, want de games van EA zijn alleen maar dramatischer geworden. Zelf vond ik NFS3: HP het beste, die heb ik helemaal dood gespeelt. Maar daarna begon het naar mijn mening echt dramatisch te worden.
NFS 4, ging dan nog wel. Maar daar waren ze al over de top heen. Daarna kwam 5, Porsche Unleashed, dat spel vond ik al helemaal geen bal aan omdat je daar alleen maar porsches in hebt(de naam zei het al) Dan kwam NFS6: HP2, die vond ik TE nep omdat je een helicopter had die met vaten met explosieven erin ging gooien, want nergens maar dan ook helemaal nergens op slaat. Dan kwam NFSU1, die is best leuk, als je het voor 1 keer speelt(de gehele carriere dan). Daarna is er geen bal meer aan. Zelfde heeft NFSU2, maar daar zijn ze al een beetje op de terug weg. NFS:MW was wel een aardig spel vond ik zelf, om maar niet over het realisme te hebben van het racen. Maar dat heeft NFS nooit gehad. Het bleef altijd maar gewoon een vermaakt spelletje met heel weinig realisme.
En dan komen we aan bij NFS: Carbon, als je het goed bekijkt zijn ze 4 keer naar beneden gedaan(NFS 4, NFS 5, NFS6:HP2, NFSU1.) En nu 2 op de terug weg(NFSU2, NFS:MW) dus hopelijk blijven ze op die terug weg, en word Carbon een spel waarbij ze hebben geluisterd naar de gamer die de NFS serie al wat vaker heeft gespeelt. En niet naar de tuning mensen die denken dat tunen nog in is. Want dat is er volgens mij al een beetje uit. In iedergeval bij mij.
Volgens mij steek je een hoop mensen nou tussen de ribben met de opmerking dat NFS 4 en 5 al bergafwaards waren. ;)

Dat hele tuning gebeuren is niet Need for Speed zoals het hoort te zijn. Need for Speed is exotics en concept cars. (kijk naar de Ford GT90, Ford Indigo, Ford Mustang Mach 3 etc. uit Need for Speed 2)
Dat tunen is even leuk maar daarna heb je het wel gezien en gaat het spel weer de kast in.
Ook hadden ze vroeger verschillende klasses aan auto's zodat je altijd tegen een gelijkwaardige auto reed en niet jij in je Z3 tegen een F50 ofzo want dat win je nooit. In NFSU kon je met je begin auto het hele spel makkelijk uitrijden. Dat is toch niet leuk? :? (iig niet zo lang leuk als de oudere games :) )

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Nja ik vind MW geen verbetering op NFSU 2. En NFSU 2 had ook dingen die minder goed waren. Zoals Nitro die weer vol werd tijdens de race.

En ze hebben in NFS MW gewoon te veel dingen niet overgenomen van NFSU 2. Ik hoopte op een soort NFSU 2 maar dat met Politie er bij en meer auto's er bij.

Wat ze dus hebben gedaan is:
-Politie er bij - Meer race opties ( Zoals Drift ) er uit en alle online en multiplay opties er uit.
-Exotic cars er bij - Zelfde aantal aan " normale " Auto's er uit.

En ze hadden juist toevoegingen moeten maken niet andere dingen die gamers ook leuk vonden er uit halen. Maak gewoon een spel waar iedereen zijn ding in kan vinden.

Ik gok dat ze in Carbon er ook nieuwe dingen in doen ten koste van goede oude dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Laatst online: 30-03 09:55
Astennu schreef op zondag 10 september 2006 @ 12:31:
Nja ik vind MW geen verbetering op NFSU 2. En NFSU 2 had ook dingen die minder goed waren. Zoals Nitro die weer vol werd tijdens de race.

En ze hebben in NFS MW gewoon te veel dingen niet overgenomen van NFSU 2. Ik hoopte op een soort NFSU 2 maar dat met Politie er bij en meer auto's er bij.

Wat ze dus hebben gedaan is:
-Politie er bij - Meer race opties ( Zoals Drift ) er uit en alle online en multiplay opties er uit.
-Exotic cars er bij - Zelfde aantal aan " normale " Auto's er uit.

En ze hadden juist toevoegingen moeten maken niet andere dingen die gamers ook leuk vonden er uit halen. Maak gewoon een spel waar iedereen zijn ding in kan vinden.

Ik gok dat ze in Carbon er ook nieuwe dingen in doen ten koste van goede oude dingen.
Je vergeet een ding:
Je kunt overdag rijden in MW, dat vond ik persoonlijk een heel stuk prettiger dan aldoor in het donker racen :)

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Krizzie schreef op zondag 10 september 2006 @ 12:29:
[...]

Volgens mij steek je een hoop mensen nou tussen de ribben met de opmerking dat NFS 4 en 5 al bergafwaards waren. ;)

Dat hele tuning gebeuren is niet Need for Speed zoals het hoort te zijn. Need for Speed is exotics en concept cars. (kijk naar de Ford GT90, Ford Indigo, Ford Mustang Mach 3 etc. uit Need for Speed 2)
Dat tunen is even leuk maar daarna heb je het wel gezien en gaat het spel weer de kast in.
Ook hadden ze vroeger verschillende klasses aan auto's zodat je altijd tegen een gelijkwaardige auto reed en niet jij in je Z3 tegen een F50 ofzo want dat win je nooit. In NFSU kon je met je begin auto het hele spel makkelijk uitrijden. Dat is toch niet leuk? :? (iig niet zo lang leuk als de oudere games :) )
Ik vond het bergafwaarts, want ik vond dr geen bal aan. Met een punto kun je NFS MW zo uitspelen ja. Te nep is dat. Maar toch blijft MW wel berg op vind ik. Want je hebt meer de vrijheid. Je hoeft je auto niet te tunen om verder te komen. Je mag hem gewoon zo maken als jij wilt. Dat vind ik dus echt een voordeel. Vrijheid in een spel.
Ik mis in MW wel het driften zoals in NFSU. Dat was namelijk wel leuk om te doen. Driften voor het leven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

thabazzman schreef op zondag 10 september 2006 @ 12:54:
[...]

Je vergeet een ding:
Je kunt overdag rijden in MW, dat vond ik persoonlijk een heel stuk prettiger dan aldoor in het donker racen :)
Sluit ik me bij aan, ik vind dat nachtracen eigenlijk geen bal aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
FnF schreef op zondag 10 september 2006 @ 13:37:
[...]
Sluit ik me bij aan, ik vind dat nachtracen eigenlijk geen bal aan :)
Of niet? Het is toch heerlijk om overdag langs de boulevoir te knallen met je bolide terwijl de meeuwen boven het water hangen :*) In het donker zie je amper wat van je getunede wagen btw, allemaal leuk en aardig, maar het is geen échte NFS meer ...

Wat me ook opvalt aan de gameplay movies, is dat men de gameplay en het weggedrag van de wagens weer zo heeft gemaakt dat je alle bochten met 200+ km/h kan halen door de vangrail te schaven, je hoeft niet eens meer te sturen :(

De remmen hoeven al niet meer getuned te worden, want die heb je toch niet nodig :P

[ Voor 42% gewijzigd door PassieWassie op 10-09-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Anoniem: 157420 schreef op zondag 10 september 2006 @ 13:31:
Ik vond het bergafwaarts, want ik vond dr geen bal aan. Met een punto kun je NFS MW zo uitspelen ja. Te nep is dat.
Maar dat geldt toch niet voor 4 en 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Een realtime dag en nacht ritme lijkt me veel leuker dan alleen dag of alleen nacht, hoewel de nacht bij nfsu 1 en 2 erg belicht was door lampjes etc. Waardoor je er niet echt last van had.

Bij NFS 3 en 4 (bij 5 weer ik niet nooit gedaan) was in het donker rijden een heel andere ervaring dan overdag, een stuk moeilijker want je zag gewoon bijna niks. Dit maakte het extra leuk om toch te proberen je ronde tijden te evenaren in het donker. :) Zelfde geld met regen.

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Krizzie schreef op zondag 10 september 2006 @ 16:08:
Bij NFS 3 en 4 (bij 5 weer ik niet nooit gedaan) was in het donker rijden een heel andere ervaring dan overdag, een stuk moeilijker want je zag gewoon bijna niks. Dit maakte het extra leuk om toch te proberen je ronde tijden te evenaren in het donker. :) Zelfde geld met regen.
Of beiden. :)
Hot Pursuit tegen elkaar, een als politie en een als racer is in het donker helemaal super. En dan een beetje met elkaar spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

ik vond dat overdag rijden in MW net er helemaal niet bij passen.

kom ik koop & pimp een auto zodat ie vet hard gaat, en ga dan overdag racen en dingen doen zodat de politie me achterna komt 8)7

in U 1&2 gat dat 's nachts rijden me net veeel meer het tuner-gevoel

ik stem voor gewone race games overdag, tuner-race games 's nachts of in de schemering....

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
thabazzman schreef op zondag 10 september 2006 @ 14:23:
[...]

Of niet? Het is toch heerlijk om overdag langs de boulevoir te knallen met je bolide terwijl de meeuwen boven het water hangen :*) In het donker zie je amper wat van je getunede wagen btw, allemaal leuk en aardig, maar het is geen échte NFS meer ...

Wat me ook opvalt aan de gameplay movies, is dat men de gameplay en het weggedrag van de wagens weer zo heeft gemaakt dat je alle bochten met 200+ km/h kan halen door de vangrail te schaven, je hoeft niet eens meer te sturen :(

De remmen hoeven al niet meer getuned te worden, want die heb je toch niet nodig :P
Ik zeg Schademodel. Laat de auto dan maar kapot gaan. Of je rijdt goed en neemt een bocht zoals het hoord. Of je hebt schade aan de auto. En als die groot genoeg is wordt je langzamer net als in NFS 4. Ik vind dat je weer moet kunnen kiezen tussen dag en nacht en regen en zo. Dat was gewoon leuk. Het is leuker om in de nacht tegen de politie te rijden. Al die leuke lampjes :D.

Ik mis die berg wegen wel erg uit NFS 2 tm 4. En dan kom je nog een stukje door een klein stadje. Wat haarspeld bochten en zo. Ik ga toch de cd maar eens opzoeken van NFS 4 en kijken of ik em op Win XP aan de gang kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Het enige van een schademodel in NFSMW was de breakdown van je auto na je eerste paar races tegen die soepkip die je uiteindelijk moet verslaan, oh wacht ik vergeet de RPM-limiet in drag (wat met een stuur ook fokking irritant is :\ ).

Ontopic: grafisch was er niet veel mis met NFSMW maar het kan nog wel wat beter, zal dit een DX10-game worden of ''gewoon'' DX9? Anyone about the grafische improvements? En dan ook graag die bugs er uithalen van AI's die binnen 20 seconden een gat van 20 seconden dichtrijden, vond ik slécht gewoon. Maar wel lachen, kijken of je er tóch voor kunt blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Dat vond ik alleen in NFSU-1 erg storent, in NFSU-2 en MW valt het reuze mee. :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Jejking schreef op maandag 11 september 2006 @ 19:49:
Ontopic: grafisch was er niet veel mis met NFSMW maar het kan nog wel wat beter, zal dit een DX10-game worden of ''gewoon'' DX9? Anyone about the grafische improvements? En dan ook graag die bugs er uithalen van AI's die binnen 20 seconden een gat van 20 seconden dichtrijden, vond ik slécht gewoon. Maar wel lachen, kijken of je er tóch voor kunt blijven :P
Inderdaad, en een replay optie zodat het rijgedrag van de AI gecontroleerd kan worden.

Maar DX10? Ik gok van niet. Is de release van deze game niet ook voor die van Vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

thabazzman schreef op zondag 10 september 2006 @ 14:23:
[...]

Remmen :? Wat is dat :? Ik heb met de laatste 3 NFS nog nooit een rem gebruikt :P

Maar ben het zeker met je eens, overdag racen is echt veel leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FnF schreef op maandag 11 september 2006 @ 19:57:
[...]

Remmen :? Wat is dat :? Ik heb met de laatste 3 NFS nog nooit een rem gebruikt :P

Maar ben het zeker met je eens, overdag racen is echt veel leuker :)
Hadden ze een rem dan?
Eigenlijk kan je NFS geen eens racen noemen maarja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125474

In carbon wordt vooral die nieuwe car-tuner zo aangeprezen, maar hopelijk doen ze ook iets aan de gamplay, het was niet eens realistisch: aan 250 door een bocht met een punto met nitro's :s
Laat het maar een goede combinatie tussen een echte - moeilijke racer - en een goede verhaallijn zijn met vette auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

Anoniem: 125474 schreef op maandag 11 september 2006 @ 21:46:
In carbon wordt vooral die nieuwe car-tuner zo aangeprezen, maar hopelijk doen ze ook iets aan de gamplay, het was niet eens realistisch: aan 250 door een bocht met een punto met nitro's :s
Laat het maar een goede combinatie tussen een echte - moeilijke racer - en een goede verhaallijn zijn met vette auto's.
met 250 in een punto door de bocht zal vast en zeker wel mogelijk zijn, maar dat andere (bij EA) niet. iedereen had mega hoge verwachtingen van U2 (politie) en MW, maar dat was ook niet super...

maar idd hopen op wat moois, maar er mee rekening houden dat het waarschijnlijk niet zo zal zijn...

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165702

die AI stoorde me heel erg in mw
en vond het jammer dat er geen driften in mw zat
maar de politie vind ik wel weer leuk

en zou dag en nacht allebij wel willen hebben das nog het leukst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Anoniem: 165702 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 01:32:

Driften mis ik ook jammer dat het niet realisties was. Want Auto's met Front weel drive konden ook driften en in het echt niet echt mogelijk. Je kunt wel een beetje door de bocht slippen maar zekers niet een baan rond driften dat is alleen mogelijk met RW Drive.

Ik wil ook dag en nacht kunnen hebben of teminste instellen zoals in NFS 4. Schade model zou ook erg leuk zijn maar dat gaat er niet meer komen. Daar heb ik gelukkig wel flatout voor gekregen.

En die AI moet ook beter een SUV die ff met 400+ je Lambo voorbij knalt en jij reed dan 350+.

Owh ja en dit keer echte nitro en niet die van U2 en MW. Gewoon weer zoals in deel 1. Op = Op en niet de hele tijd nieuwe krijgen. Dat is echt te veel arcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Anoniem: 165702 schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 01:32:

Nou ik ben het hier volmondig mee eens... maar dat moet dan ook wel een échte dag-nacht-cycle hebben zoals in die demo van Far Cry 2 of wat het ook was, niet zoiets gaars als RFactor, eerst dag en BAM nacht :P

PS: kunnen we ons wensenlijstje es opsturen naar EA? Of zit er al iemand van hen hier mee te gluren? Zou wel fijn zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Steeds als er een nieuwe nfs wordt aangekondigd komt dit weer naar voren, steeds wordt nfs 4 en 5 weer aangehaald, maar ea heeft er nog steeds niks mee gedaan! :') EA gaat er denk ik ook niks mee doen...

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Leuk dat ze de kits nu anders doen.
Je kiest een basis ontwerp, en dan kun je de monden en zo wat gorter breder smaller dunner maken etc, zo kun je ineens dus echt heel veel verschillende kits maken, voorheen waren de kist gewoon allemaal hetzelfde.
Ik koos bij bijna iedere auto dezelfde shit, de rest was gewoon ugly.
Nu kun je met kits gaan rotzooien en steeds aanpassen en zul je veel meer doen, en je zal er langer mee bezig zijn, maar dat is juist het leuke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Jejking schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 13:11:
PS: kunnen we ons wensenlijstje es opsturen naar EA? Of zit er al iemand van hen hier mee te gluren? Zou wel fijn zijn :)
Opsturen kan altijd, de kans dat er echt iets mee gedaan wordt is echter zeer klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Jejking schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 13:11:
[...]

maar dat moet dan ook wel een échte dag-nacht-cycle hebben zoals in die demo van Far Cry 2 of wat het ook was
Crysis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
offtopic:
Het lijkt me leuk nieuwe onderdelen in 3d te kunnen monteren aan de motor aka. street-legal style :9

Afbeeldingslocatie: http://crash.freeblog.hu/files/screenshots/streetlegalracing_redline/pc_001.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door PassieWassie op 12-09-2006 20:17 ]

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

thabazzman schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:17:
offtopic:
Het lijkt me leuk nieuwe onderdelen in 3d te kunnen monteren aan de motor aka. street-legal style :9

[afbeelding]
dit vind ik niet offtopic en zelf ook zeer wenselijk!!!

ik kan me nog een dos racespelletje herinneren waar je dat ook bij kon doen :P

misschien moeten we op een site een poll maken met alles wat we in een nieuwe NFS en een nieuwe NFS U zouden willen hebben, en die dan opsturen naar EA (meer mensen die gestemd hebben enzo)

BThGvNeOA

• H3llSiNG
  • Laatst online: 26-04 13:31

H3llSiNG

Meh.

Ik zag bij de media markt een ps2 staan met carbon erop, zal wel een tryout zijn. Maar dit spel zag er echt belabberd uit. Of ik ben gewoon niet gewend aan de slechte graphics van de ps2.

Over de besturing kan ik verder niks zeggen omdat de controller die erbij hangt gesloopt was.

Wel zag de wagen waar ik op dat moment mee speelde (lamborghini) er erg strak uit.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Anoniem: 156961

Ja,

nou ben ik een groot fan van de NFS reeks, dus liep ik ff wat fora door en kwam ik hier terecht.
Als ik eerlijk moet zijn kun je stellen dat zo'n 80% van ALLE posters negatieve reactie's plaatst, en dat vind ik raar. Waarom? NFS doet het al jaren goed (kijk maar naar de verkoopcijfers) en voegt telkens een nieuw gameplay element aan de serie's toe. Iedereen zeurt over de 'vernieuwende gameplay die er dan niet is' maar wat zou jij doen, je doet het al jaren goed en je blijft verkopen, dat betekent dus dat men nog plezier in de game heeft dus kijk ik niet zo op dat er niet nieuwe radicale gameplay elementen in zitten. En daarbij, NFS heeft een hele mooie grafische engine die als maar mooier wordt en laat dat nou iets zijn wat heel veel gamers (ook) willen.
Verder ben ik er wel mee eens dat ze er een dag-nacht cyclus in moeten zetten en wat meer realisme. Ik kijk uit naar de canyon races en klopt het trouwens ook dat je naar beneden kan flikkeren als je niet goed rijdt? (want dan zou je wel je remmen moeten gebruiken) :+

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 07:48
DropjesLover schreef op woensdag 13 september 2006 @ 09:11:
[...]

dit vind ik niet offtopic en zelf ook zeer wenselijk!!!

ik kan me nog een dos racespelletje herinneren waar je dat ook bij kon doen :P

misschien moeten we op een site een poll maken met alles wat we in een nieuwe NFS en een nieuwe NFS U zouden willen hebben, en die dan opsturen naar EA (meer mensen die gestemd hebben enzo)
offtopic:
Ja, dat was de game HotRod... Super en Supervet... 2dehands auto's kopen, onderdelen uit de krant kopen... en monteren, andere carb etc... erg kewl :p

..::System Specs::..

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Er is zeer waarschijnlijk een PC demo uit :)

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:44
FnF schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:11:
Oh, waar is ie dan?

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:20

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Tja, zonder een goeie bron kan iedereen zulkse informatie uitbrengen :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Anoniem: 130054

Tekn0z schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:06:
[...]

offtopic:
Ja, dat was de game HotRod... Super en Supervet... 2dehands auto's kopen, onderdelen uit de krant kopen... en monteren, andere carb etc... erg kewl :p

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-04 16:04

rg-mohwa

Phoe Hé

Ik kan me nog een dos racespelletje herinneren waar je dat ook bij kon doen :P
te laat :S

[ Voor 13% gewijzigd door rg-mohwa op 13-09-2006 16:22 ]

• PassieWassie
FnF schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:11:
Laten we wachten op een link :D

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Anoniem: 156961 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:02:
Ja,

nou ben ik een groot fan van de NFS reeks, dus liep ik ff wat fora door en kwam ik hier terecht.
Als ik eerlijk moet zijn kun je stellen dat zo'n 80% van ALLE posters negatieve reactie's plaatst, en dat vind ik raar. Waarom? NFS doet het al jaren goed (kijk maar naar de verkoopcijfers) en voegt telkens een nieuw gameplay element aan de serie's toe. Iedereen zeurt over de 'vernieuwende gameplay die er dan niet is' maar wat zou jij doen, je doet het al jaren goed en je blijft verkopen, dat betekent dus dat men nog plezier in de game heeft dus kijk ik niet zo op dat er niet nieuwe radicale gameplay elementen in zitten. En daarbij, NFS heeft een hele mooie grafische engine die als maar mooier wordt en laat dat nou iets zijn wat heel veel gamers (ook) willen.
Verder ben ik er wel mee eens dat ze er een dag-nacht cyclus in moeten zetten en wat meer realisme. Ik kijk uit naar de canyon races en klopt het trouwens ook dat je naar beneden kan flikkeren als je niet goed rijdt? (want dan zou je wel je remmen moeten gebruiken) :+
kijk het punt is dat ik dat gebrek aan realisme (qua schade) niet erg vind opzich (schade model, dan ga ik wel DTM doen ofzo) maar vervelend is het dat je zonder remmen op veel plaatsen sneller bent dan met, ze moeten gewoon zorgen dat je niet langs de zijkanten kan sliden en evensnel kan zijn als gewoon over de weg.
verder mist naar mijn mening het gevoel, the feeling die NFS2SE bijv. had echt duidelijke tracks basic racen met superauto's

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ja, inderdaad. Denk dat het niet erg lang meer gaat duren, zeerwaarschijnlijk is ie geleaked.

• PassieWassie
FnF schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:31:
[...]
Ja, inderdaad. Denk dat het niet erg lang meer gaat duren, zeerwaarschijnlijk is ie geleaked.
Heb je ook een bron ? Want als hij geleaked is, dan is hij vanavond waarschijnlijk nog te vinden bij de torrent sites ;)

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:21

Infinchible

Woef!

De demo is inderdaad "uit". Maar volgens mij alleen voor de ps2. Ik kan er dus niks mee :)

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Hijs gelekt voor de PC...(hoop dat niemand zo dom is om daar naar de linken :+)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:56

switchboy

-ruimte te huur-

Als ik EA was had ik nu gewoon de demo vrijgegeven, als hij toch al gelekt is. Het lijkt me dat je liever hebt dat mensen de demo downloaden terwijl ze de reclame voor het spel eromheen zien.

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

• Het Fantoom
Hoezo is hij gelekt? Kan hem nergens vinden, iemand die de demo al heeft?

• Astennu
Het Fantoom schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:27:
Hoezo is hij gelekt? Kan hem nergens vinden, iemand die de demo al heeft?
Hij is gelekt denk ik. Want ik ben er nu een aan het downloaden van 2.63 GB. Kan em morgen denk ik gaan testen. Ben benieuwd :)

Anoniem: 129319

Astennu schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:40:
[...]

Hij is gelekt denk ik. Want ik ben er nu een aan het downloaden van 2.63 GB. Kan em morgen denk ik gaan testen. Ben benieuwd :)
2.64GB hier ;)

Nuja, ik ga wachten met downloaden, misschien een hoax, laat iets weten ;)

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Astennu schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:40:
Eh, 2,6 gbyte? Dat is toch geen demo meer?

• Het Fantoom
Anoniem: 129319 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:45:
[...]

2.64GB hier ;)

Nuja, ik ga wachten met downloaden, misschien een hoax, laat iets weten ;)
Hier ook, maar aan het commentaar te lezen is het een hoax, iig niet de pc-versie...

• Astennu
Nja ik zie wel als het niets is gaat het gewoon weer weg :)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wist je dat niemand geïnteresseerd is in downloadsnelheden ed? Posts die niets toevoegen worden dan ook verwijderd.