Tja, nieuwsgierig.
Irrelevant is bij vrijwel iedereen bekend, dus heeft vrijwel iedereen uit respect z'n icoontje veranderd. Deze indruk is IMHO terecht, aangezien hij zich uitsluitend bezighield met constructieve bijdragen. Doe een search op z'n naam en je komt er zo een paar 1000 tegen.
Irrelevant is bij vrijwel iedereen bekend, dus heeft vrijwel iedereen uit respect z'n icoontje veranderd. Deze indruk is IMHO terecht, aangezien hij zich uitsluitend bezighield met constructieve bijdragen. Doe een search op z'n naam en je komt er zo een paar 1000 tegen.
Nee, dat is allemaal uit eigen initiatief, en zo hoort het ook.
Dit is het minste wat we kunnen doen...
Het heeft iets prachtigs en iets treurigs.. GoT in rouw.
Het heeft iets prachtigs en iets treurigs.. GoT in rouw.
Bij de laatste telling waren er 745 mensen met het rouw-icon...erg mooi
Ik heb het van de Frontpage van Tweakers.Op zaterdag 27 januari 2001 00:22 schreef Bill_Gaatjes het volgende:
Hebben de adjes de usericons veranderd in een roos of de Tweakers zelf.......
En meer dan 1170 reacties in de verschillende topics op GoT en T.net
Waarom hebt iedereen een roos??? omdat iemand is gestorven dus. Maar ? ik kende hem niet. Vertel even wat meer, plz!
(1171 nu)
(1171 nu)
DinoRaptor kijk anders even op de Frontpage van T.Net. Of lees anders de meest recente topix over irrelevant in GoT.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
En ook al heb je hem nog nooit zien posten (kan me nauwelijks voorstellen..) dan kan je uit respect en eerbetoon alsnog dit icon instellen (deze url)
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
ik kende hem dus totaal niet , niet irl, niet van hier , maar uit respect en meledeven met famillie ( whatever ) heb ik toch mijn icoon veranderd .Op zaterdag 27 januari 2001 00:50 schreef RickJansen het volgende:
Nee, dat is allemaal uit eigen initiatief, en zo hoort het ook.
EDIT : quote]3
maar wel erg , irrelevant
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
'T blijft bizar om (zeker op de algemene fora) alleen maar witte rozen als icon te zien.
Toch doet ut me wat
Toch doet ut me wat
Het raakte mij ook wel een beetje , al kende ik hen niet eens , 23 , zijn leven was nog amper begonnen , of het moest alweer tot een einde komen ,
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Het doet me ook wat, en like Vork zei, ook fokforum zijn aardig wat rozen te vinden. Tis mooi.....Op zaterdag 27 januari 2001 15:58 schreef Jaymz het volgende:
'T blijft bizar om (zeker op de algemene fora) alleen maar witte rozen als icon te zien.
Toch doet ut me wat
Beetje laat alleen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een goede actie, maar hij is al de 14e overleden
Kende niemand hem nu zo goed dat we dit eerder konden horen?
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
Hij zou op wintersport gaan.. En had dus al gezegd "Tot de 22e"... Vandaar dat we er idd 'laat' achter zijn gekomen.... Helaas.Op zondag 28 januari 2001 00:16 schreef rdgf het volgende:
Beetje laat alleen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een goede actie, maar hij is al de 14e overledenKende niemand hem nu zo goed dat we dit eerder konden horen?
Verwijderd
23 jaar man....
... alleen daarom zou ik al een roos icoon nemen, omdat een mede tweaker zo jong gestorven is... ik kende em dan ook nog een beetje online, en weet dat we echt een goeie zijn kwijt geraakt.
Dit is een erg stijlvolle manier om iemand te gedenken.
I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800
ik heb hem er nog niet neergegooid. Ik vind het zeer erg, maar donderdag is ook mijn buurjongen (16jaar:(
) door een verkeersongeluk om het leven gekomen:(
Pagina: 1