Toon posts:

[Vista] Drivers voor Geforce 6600 werken niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Ik draai al een goed weekje op vista en de nieuwe office en alles werkt vlotjes juist de drivers voor men videokaart blijken niet te werken.
Ik gebruik de drivers vanop de nvidia site voor vista 64bit, ik kan deze installeren zonder probleem
maar bij het rebooten krijg ik de melding dat vista de drivers niet kon laden en dat hij overschakelt op de standaard vga drivers.

Zijn er nog mensen met dit probleem en eventueel een oplossing heb al wat gegoogeld maar niet echt iets tegengekomen.

Greetz,

Byte

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:55

Mappy

Piramide van Austerlitz

Probleem heb ik ook (Gigabyte 6600GT 128MB), oplossing heb ik niet.
Ik draai 'm op 32-bit Vista.

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zitten er geen standaard nVidia drivers voor een 6600 in Windows zelf dan? :?

Bij Windows XP zijn die er wel namelijk, dus lijkt me dat het in Vista ook er in moet zitten...

[ Voor 41% gewijzigd door CH4OS op 24-06-2006 16:06 ]

Verwijderd

www.guru3d.com / http://downloads.guru3d.com/download.php?id=32

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 16:09 ]

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

GJ-tje schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:06:
Zitten er geen standaard nVidia drivers voor een 6600 in Windows zelf dan? :?
De standaarddrivers in Vista doen het niet, de betadrivers van nvidia/nzone/forceware (88.61) ook niet.

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Verwijderd

Oh, misschien moet je het dan maar accepteren dat Beta drivers het niet op Beta Windows Vista werken?(Is niet lullig bedoeld) Verder kan ik je niet echt helpen eerlijk gezegd.

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 20:04:
Oh, misschien moet je het dan maar accepteren dat Beta drivers het niet op Beta Windows Vista werken?
Ik had me er al bij neergelegd, maar TS vroeg of er meer mensen met dit probleem waren :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ook maar draai vista nu op een oude hd maar ben er tevreden van en zou het op mijn sata hd willen zetten en voor alles gebruiken.
Maar het enige wat me tegenhoud zijn die drivers voor men geforce 6600 :(

Alvast bedankt,

Greetz

Verwijderd

Gebruik je toevallig SLI ?
Ik heb ook een probleem gehad me mijn 2 6600GT's en heb er tijdelijk maar 1 van gemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
neen heb maar 1 kaart.

Zou het in 32 bit wel werken anders maak ik de overstap ( moet ik wel terug downloaden :/ )
greetz

Verwijderd

In Vista worden de GeForce kaarten automatisch gedetecteerd.
De drivers zijn wel aanwezig.

Alleen SLI werkt nog niet in Vista.

En je kunt natuurlijk ook de Beta drivers van Forceware downloaden.

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Wat bij mij uiteindelijk de oplossing bleek om de 'error 43' van de nVidia drivers op te lossen:
in m'n bios de AGP aperture size (stond op 4Mb) flink hoger zetten (nu 256Mb, tussenliggende waarden nog niet geprobeerd).

Pagina: 1