Beste mensen,
Ik heb een Pentium 4, 2.53GHZ met 512MB RAM.
Ik wil nu 1024MB RAM geheugen hebben.
De RAM Module die ik nu gebruik is: Samsung 256MB DDR PC2700 (2x)
De RAM Module die ik gekregen heb is: Samsung 512MB DDR PC3200 (2x)
Alleen als ik nu de nieuwe RAM geheugen me PC in doe en dan PC opstart en naar de BIOS ga, herkent hij gewoon de 1024MB DDR RAM geheugen (die nieuwe). Hij geeft ook aan: No Errors..
Maar als ik de PC opstart kom ik een blauwe scherm tegen, waarin staat, dat windows niet opgestart kan worden door een fout, druk op een toest om de PC opnieuw te starten en dat doe hij TELKENS weer...
Ik gebruik Windows XP Light Service Pack 2.
Ligt het aan mijn moederbord of aan me windows misschien??
Wat ik ook gedaan heb, ik heb een memtest 86+ doorheen gehaald. Ik heb de memtest op Diskette gezet en daarmee PC opstart. De memtest is nu al 6 uren bezig en heeft tot nu toe 306 errors gevonden. Een paar afbeelding zijn hieronder te zien..

Iemand een idee hoe ik dit kan oploassen??
Ik heb een Pentium 4, 2.53GHZ met 512MB RAM.
Ik wil nu 1024MB RAM geheugen hebben.
De RAM Module die ik nu gebruik is: Samsung 256MB DDR PC2700 (2x)
De RAM Module die ik gekregen heb is: Samsung 512MB DDR PC3200 (2x)
Alleen als ik nu de nieuwe RAM geheugen me PC in doe en dan PC opstart en naar de BIOS ga, herkent hij gewoon de 1024MB DDR RAM geheugen (die nieuwe). Hij geeft ook aan: No Errors..
Maar als ik de PC opstart kom ik een blauwe scherm tegen, waarin staat, dat windows niet opgestart kan worden door een fout, druk op een toest om de PC opnieuw te starten en dat doe hij TELKENS weer...
Ik gebruik Windows XP Light Service Pack 2.
Ligt het aan mijn moederbord of aan me windows misschien??
Wat ik ook gedaan heb, ik heb een memtest 86+ doorheen gehaald. Ik heb de memtest op Diskette gezet en daarmee PC opstart. De memtest is nu al 6 uren bezig en heeft tot nu toe 306 errors gevonden. Een paar afbeelding zijn hieronder te zien..

Iemand een idee hoe ik dit kan oploassen??
[ Voor 17% gewijzigd door Bob Marley op 23-06-2006 13:58 ]