Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MP3/Video player voor aardig prijsje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een media spelertje, voornamelijk voor de vakantie. Ik zoek er een met een goede opslagcapaciteit en het liefst met video playback (converteren maakt me niet zo veel uit, als er maar iets op te draaien is) en het liefst nog een goede geluidskwaliteit. Kortom; ik zoek een degelijk mediaspelertje voor een nette prijs. Natuurlijk heb ik wel even op internet gezocht maar misschien heeft iemand ervaring met een geimporteerde etc.? Het is vooral de prijs die mij bezig houdt. Een creative vision m is ongeveer wat ik zoek qua specs. maar het liefst goedkoper?

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:19

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Misschien handig als je ook je budget even geeft.... Die vision:M is erg geinig, heb hem sinds een weekje.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Budget is ongeveer 200 eurie.. mag misschien iets meer zijn :) En ja voor wat ik vraag is het misschien vrij weinig.. Maar daarom ook dit topic... Ik las pas iets over een ipod kloon uit china ofzo.. Die scheen video weer te geven.. Zoiets. De Creative Micro Photo vind ik ook wel erg leuk maar speeld helaas geen video, de Nano wel met linux als ik me niet vergis maar die kwaliteit schijnt ronduit slecht te zijn?

Verwijderd

Video kijken op een 1.5" scherm is onmogelijk.

Kijk eens naar die 2gb Meizu media speler, heeft dan wel maar 18FPS video maar goede specs en grote opslagruimte voor die prijs is vrijwel onmogelijk...

Verwijderd

Topicstarter
Is het echt niet mogelijk? 18Fps is toch niet te doen? De enige oplossing is dus nog een weekje werken en een ipod video kopen ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Beetje offtopic misschien maar die meizu heeft maar 2 of 4 gb, dat is echt veel te weinig voor mijn muziek collectie of een leuk filmpje en die 18 fps zijn ook niet echt geweldig... Is het dan echt niet mogelijk?

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:13
Nee, wat jij wil is niet mogelijk met je budget. Hou het bij de Meizu [rml][ MP3/Flash] Meizu Mini Player / Meizu M6[/rml] , of vergroot je budget.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Verwijderd

Topicstarter
Aan hoeveel moet ik denken dan? 50 euro?

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:13
Ongeveer :) pricewatch: Creative Zen Vision:M 30GB (USB 2.0)

30 Gb, en 1 van de beste op het moment.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Verwijderd

Topicstarter
Oke allerlaatste vraagjes voordat dit topic gesloten kan worden; is die Creative qua assecoires te vergelijken met een Ipod? Bedoel hoeveelheid. Volgens mij moet er een netadapter gekocht worden voor vakantie, een screenprotector omdat ik hem graag netjes houd en nieuwe oordopjes omdat de bijgeleverde niet helemaal super zijn? Of voldoet de standaard uitrusting? Natuurlijk is dit ieders eigen meining maar iemand met ervaring met het ding heeft hier vast wat over te zeggen? En voor de rest _/-\o_

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 22:25:
Oke allerlaatste vraagjes voordat dit topic gesloten kan worden; is die Creative qua assecoires te vergelijken met een Ipod? Bedoel hoeveelheid. Volgens mij moet er een netadapter gekocht worden voor vakantie, een screenprotector omdat ik hem graag netjes houd en nieuwe oordopjes omdat de bijgeleverde niet helemaal super zijn? Of voldoet de standaard uitrusting? Natuurlijk is dit ieders eigen meining maar iemand met ervaring met het ding heeft hier vast wat over te zeggen? En voor de rest _/-\o_
Er zijn natuurlijk minder accessoires voor dan voor de iPod. Maar het is idd zo dat je voor de nieuwe leveringen van de Vision:M zelf voor een adapter moet zorgen. Maar dit kan een gewone standaard 5V adapter zijn.
Verder zijn betere oordopjes aan te raden als je optimaal van het geluid wilt genieten.
En ipv een screen-protector zou ik kijken naar een invisible shield. Dan wordt de hele voorkant, of de hele speler beschermt tegen krassen.

Ik zou zeggen kijken even in het topic van de Vision:M daar vind je genoeg informatie hierover.

De speler wordt iig geleverd met de volgende accessoires:
Oortelefoon
Sync-adapter
USB Mini-B-kabel
Draagtasje
Installatie-cd
Gebruikershandleiding

Verwijderd

Voor €279,- heb je een Vision:M bij mp3shop.nl, 4uur video/14 uur audio.

Zo'n AC Adapter hoef je niet persee te kopen, mijn zus gebruikt een USB adapter (een stekker met een USB port) voor haar Zen Micro en die kost €10,95 op ebay.

Je kan voor €179,- wel een Zen Touch bij mp3shop kopen maar das alleen voor mp3s. Maar die is wel 20GB

Over die Meizu, die 18FPS video is best goed te doen als je geen mierenneuker bent en op elk detail gaat letten, het is en blijft een klein ding. Tenzij je budget 300+ is moet je niet echt verwachten dat je goed videos kunt kijken op je mp3speler, daar is het scherm te klein voor.

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 12:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Echte miereneuker ben ik niet maar ik zou gewoon graag een redelijk filmpje kijken... :) Een maat van me heeft een psp en ik heb daar wel eens een umdtj op gekeken. Dit ging bijzonder goed, iig goed genoeg voor mij :) Ja ik heb al gekeken op het draadje dat bestaat over de Vision maar mijn vraag is nog een keer kort:

Is er een speler die voor ongeveer 250 euro geluid en video goed weergeeft?

Ik heb dus wel tevreden over het beeld dat een PSP geeft en over de Ipod 5th kan ik ook niet klagen dus is het scherm van de Vision vergelijkbaar met die van een PSP behalve dat hij iets van de zijkanten mist?

Ow loopt er al een draatje over de nieuwe Creative Zen V Plus??? Volgens mij voldoet dint dingetje aan al mijn eisen? Relatief goedkoop, goed schermpje, video mogelijkheden en minimaal 4gb?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 18:42 ]

Pagina: 1