Wat bedoelen ze eigenlijk met die 'nieuwe adressbar' bij firefox?
Hetzelfde als wat
opera nu ook in 9.5 doet? (en dus eerder

)
Suggesties aandragen uit de bookmarks, geschiedenis, google searches...
Combo van alles?
Ik vind het super handig! En weer typisch iets voor die fundamentalistische FF gebruikers om daar moord en brand over te schreeuwen.

Voor die mensen is verandering per definitie slecht en evil. Ik snap het niet. In plaats van met een open geest even te testen wat de ontwikkelaar in gedachten heeft en te kijken of het nuttig kan zijn. Nee, meteen hard flamen en zo hard mogelijk ranten.
Ik gebruik in elk geval alle adressbar features ten volle in
opera. Dat is misschien ook het verschil tussen
opera users en FF users. De groep is veel kleiner, maar we staan ook meer open voor nieuwe features waar de devs veel moeite hebben ingestoken. We gaan eerst testen en proberen en daarna pas dingen afzetten indien gewenst (wat ook perfect mogelijk is) Ik denk dat een
opera user standaard van meer features gebruik maakt dan een FF/IE user. En dat is ook belangrijk. Dan heb ik het over de gemiddelde internetlurker, de standaard user. Gewoon omdat
opera veel toegankelijker en
completer gepresenteerd wordt. Als ik zie hoe sommige mensen zo spartaans moeten browsen op IE of FF omdat er niets extra opzit en ze zelf niets kunnen aanpassen. Ik ga bijna medelijden krijgen
En dan nog een favoriet argument van de
opera bashers: het wordt té
compleet geleverd, of er zit té veel standaard in. Waar slaat dit nu op

Ten eerste, ondanks alle extra features is de install van
opera 6 MB groot, dus het probleem is? En je HOEFT het, éénmaal geïnstalleerd, niet te gebruiken. Je kan ook alles afzetten.
"Mijn bmw is met te veel opties en te
compleet geleverd"

Zo zie je maar weer, op internet blaat iedereen iedereen na, zonder eigenlijk echt een mening te hebben. En die meningen komen dan vaak van de software extremisten (de nerds) omdat zij het 'coolst' zijn. Het soort mensen dat liever zou browsen vanuit een terminal venster dan software te gebruiken.
En
opera is uiteraard ook evil omdat het geen OSS is

9/10 van de linux users heeft waarschijnlijk nog nooit een regel code gezien van de kernel of software die ze gebruiken...
Opera is gewoon goed en super veilig. Of ik daar nu code van kan zien of niet, zal me worst wezen