MXStream in Nieuwegein

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• fkr123
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-04-2025
Vandaag eindelijk de spullen van KPN ontvangen (ethernetmodem). De gehele dag bezig geweest om aansluiting te krijgen.
COntinue foutmelding 650 (reageert niet op netwerk). Volgens de helpdesk is er een grote storing in Nieuwegein. Iemand in Nieuwegein die dezelfde of juist betere ervaringen heeft.

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-08 12:11
Niet dat dit bijdraagt aan jouw topic maar ik woon zelf ook in N'gein en ik vroeg me af hoe lang jij heb zitten wachten op je spullen ed ..

Verwijderd

ik woon wel in amstelveen .. maar ik heb ook mxstream .... bij mij gebeurde in het begin het zelfde. Ze vertelden me dat er een storing was bij de centrale(na een lang telefoongesprek) maar het lag eigenlijk aan dat ik het verkeerd aan heb gesloten .... dat van die storing was dus dikke bullshit .. misschien bij jou ook zo ... je moet wel met die CD van KPN installeren he .. niet die van de modem

Verwijderd

Ik heb ADSL in Utrecht. Ook een doe het zelf pakket. Wat is die makkelijk te installeren he? Dat je daar nou zoveel honder meer voor moet betalen MET een monteur.

Sorry... geen antwoord op je vraag...

We hebben niet vaak storingen. Nog maar 1x voorgekomen dat de verbinding verbroken was.

• fkr123
Op vrijdag 26 januari 2001 23:55 schreef Glorix Jim het volgende:
Niet dat dit bijdraagt aan jouw topic maar ik woon zelf ook in N'gein en ik vroeg me af hoe lang jij heb zitten wachten op je spullen ed ..
Ik heb op 29 december aangevraagd. Op 25 januari de spullen in huis van KPN. Tot nu toe niets vernomen van Planet

• toraq
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

klote kpn.
ik heb die spullen 27 december aangevraagd en ik heb nog steeds niks in huis :(
't is niet eerlijk. :(

I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 10:53
Ik woon ook in Nieuwegein en heb gisteren ook mijn ADSL pakketje mogen ontvangen, hardwarematig een makkie. Maar softwarematig niet, ik ook steeds foutmelding 650 :(
Eerst instellingen veranderd omdat er ook andere VCI-codes in de apart geleverde brief stonden.
Maar nix, toen Planet Internet maar eens gebeld, één of andere wazige doos :* aan de telefoon die van alles zei, maar nix vertelde |:(
Wel dat ADSL voor alle ADSL ISP's eruit lag :?
Toen maar de helpdesk van KPN Mxstream gebeld, eerst veertienhonderd keer geluisterd naar de zin "Nog één ogenblik geduld alstublieft!" Na veertig minuten werd er eindelijk opgenomen :)
Een gozer heeft me zo goed als mogelijk proberen te helpen, met ongeveer 20 reboots om de netwerkinstellingen toe te passen :Z
Na 60 minuten (hij zei:"we zitten nu 60 minuten te bellen, leuk hè!) :? hij was al een keer naar de WC gegaan, zo daar ben ik weer, zegt ie: "Komt u uit Nieuwegein? O, daar heeft KNP een storing met ADSL!"

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT???????
Dus één uur en veertig minuten voor nix aan de telefoon gezeten, en ik heb aan het begin van het gesprek gezegd waar ik vandaan kwam!
Gelukkig was het een gratis telefoonnummer!

Nu geen Mxstream, eerder Nostream!

Hopelijk is het na het weekend verholpen anders gijzel ik Wim Dik (baas van de KPN)!B-)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik heb vandaag inloggegevens kpn gehad, donderdag/vrijdag krijg ik als het goed is het doe-hetzelfpakket. Ik hoop dat ik jullie probleem niet krijg (ik woon ook in Nieuwegein) of dat het tegen die tijd opgelost is. Wanneer hebben jullie trouwens de inloggegevens van xs4all ontvangen? het zou wel handig zijn als die er zijn vóórdat het pakket er is.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Epitome
Toen ik Planet Internet belde zeiden ze dat ik nix van ze zou ontvangen...

De inlogggegevens blijven hetzelfde.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

de inloggegevens van kpn en van je provider zijn dus hetzelfde?? of is dat alleen bij planet? zou wel handig zijn

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Epitome
Nee, je inloggegevens van je huidige provider blijft hetzelfde (tenminste bij Planet Internet).

Je krijgt wel andere inloggegevens van KPN!

Je moet immers bij Mxstream twee maal inloggen

• fkr123
Gelukkig ben ik dus niet de enige in N'gein die het probleem heeft. Ik kreeg ook het advies van de KPN helpdesk om maandag opnieuw te bellen als het probleem er nog steeds is. Wel voor 4uur. Om 5 uur gaat de orderdesk dicht. De orderdesk heeft geloof ik het overzicht van storingen en kunnen zien of je lijn goed aangesloten is.

• fkr123
Op zaterdag 27 januari 2001 17:17 schreef Epitome het volgende:
Toen ik Planet Internet belde zeiden ze dat ik nix van ze zou ontvangen...

De inlogggegevens blijven hetzelfde.
Ik heb planet gemaild over het feit dat ik van Planet nog steeds niets ontvangen had. Dit kreeg ik als antwoord:

Geachte heer mevrouw,

Ons pakket is reeds onderweg

Mocht u naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben, klikt u dan op 'reply' of 'antwoorden'.

Met vriendelijke groet,

Dries van de Velden

Customer Services
Planet Internet

Er moet dus nog wel wat komen!

• Epitome
Ja, het pakket met rekeningen waarschijnlijk ;)

Maar bedankt voor de tip, ik zal ook vroeg bellen!

Maar wat mij helemaal niet aanstaat is dat nergens op Internet, laat staan op de promotionele sites van ADSL (zowel van Planet Internet als van KPN),
iets valt te vinden over de KPN-storing in Nieuwegein en de landelijke storingen van sommige providers waaronder Planet Internet, alleen hier in het forum dus. (voor zover ik heb kunnen vinden)

Als consument wordt je bedolven onder informatie om het produkt te kopen, maar als daarna het produkt niet werkt dan kan je op geen of zelfs verkeerde informatie rekenen! |:(

• Epitome
OK, ik heb vandaag Planet Internet gebeld, of er schot in de oplossing van de storingen zit.

Helpdeskmedewerker: "Vandaag aan het einde van de dag moet het verholpen zijn!"
Niet dus!
Ik: "Kan ik nog ergens op Internet informatie over de storing vinden?"
Hij: "Maar daar heb je toch niks aan als je geen verbinding hebt?"
duh!
Ik: "Ik heb ook Internet op m'n werk."
Hij: "Hmmm, ik denk dat Planet Internet een website heeft...SAY WHAT? Ja, Planet Internet heeft een website waar u iets kan vinden..."Weer niet dus :Z
Ik was zo verbaasd over de mongool die ik aan de andere kant had dat ik maar meteen de verbinding verbroken heb! :o

's Middags maar eens KPN gebeld (0800-0231746) Telkens als ik optie 2 koos, werd gewoon de verbinding verbroken! Dus ik maar 1 gekozen. Krijg ik iemand aan de telefoon die zegt: :( "U heeft de verkeerde toets ingedrukt!"
Ik: "Ja, de verbinding wordt telkens verbroken als ik 2 kies!"
Zij: "Dan is het te druk bij optie 2"
Ik: "Waarom wordt ik dan niet in de wacht gezet"
Zij nog één keer:"Dan is het heel druk bij optie 2!"
Lekkere k:rt service bij KPN!
Ik wordt gek van de incompetente, hersenloze helpdeskmedewerkers die alleen een telefoon kunnen opnemen en het daarmee meteen ophoudt!

Als ik binnenkort geen ADSL heb, dan stuur ik alles terug en betaal geen cent! :(

• fkr123
Ik heb ook nog steeds geen verbinding met MXstream. Nog steeds dezelfde 650 fout. Het is me echter wel gelukt om vandaag 2x contact te krijgen met optie 2 van de helpdesk KPN. De man die ik daar sprak was in eerste instantie al verbaasd over het feit dat ik wist dat er storing was (van wie weet je dat???) Ik vraag me af wat daar het beleid is tav informatie verstrekking. Hij kon me ook nog steeds niets vertellen over de voortgang van de probleemoplossing. Had me beloofd vandaag me nader te informeren via email. Je raad het al... niets gehoord.

• .oisyn
  • Laatst online: 18-08 20:53

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Epitome wrote:
Als ik binnenkort geen ADSL heb, dan stuur ik alles terug en betaal geen cent!
ja dat kun je nou wel heel leuk zeggen, maar je wilt adsl anders had je het niet aangevraagd. Je hebt in principe alleen jezelf ermee als je het terugstuurt... zal hun een zorg wezen. Okee, als je moet betalen terwijl het niet werkt, dat is weer een ander verhaal :(

maar goed, ik woon ook in nieuwegein, heb 27 december mxstream aangevraagd. Een vriend van me (toraq, paar posts van boven) heeft het op dezelfde dag aangevraagd. Op een gegeven moment zo'n brief binnengehad waarin staat dat ze je lijn gaan testen en 2 dagen later had hij al een brief ontvangen waarin stond dat zijn lijn goedgekeurd was. Maar ik had nix ontvangen. Een paar dagen later nog nix, dus heb maar een meeltje gestuurd (eerst naar KPN, maar die verwees me door naar xs4all. en die wisten me te vertellen dat ik geduld moest hebben omdat de ordertijd ongeveer 3 weken was), maar 1 week later nog nix. En weer een week later NOG nix. Ik dus weer een meeltje gestuurd naar xs4all maar geen antwoord gehad. Paar dagen later gebeld naar KPN, bleek dat de order pas was binnengekomen op de dag dat ik dat 2e meeltje had verstuurd (wat toevallig! Als ze nou godverdomme bij mijn eerste meeltje al hadden gecontroleerd!). Weer wat later een brief gehad waarin stond dat mijn telefoonlijn goedgekeurd was, en dat ik na 7 werkdagen een brief zou krijgen met daarin de login informatie.... nog steeds nix ontvangen! :(

maar ja, als ik het zo lees over die storing schiet ik met dat paketje ook nix op. Wat een stel kneuzen daar bij KPN

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• toraq
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

ik heb het vage gevoel dat xs4all hier de probleemfactor is.
ik ken iemand die bij hccnet mxstream heeft besteld, en bij hem is alles allang afgeleverd het werkt ook bij hem nog niet, maar hij heeft tenminste al een pakket.
xs4all blijkt gewoon een kutprovider te zijn en het is dat ik alles zo snel mogelijk wil hebben, anders was ik meteen overgestapt op een provider die meer levert dan mooie praatjes.

I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

vandaag (maandag) mijn doe hetzelf pakket ontvangen, moet alleen nog ff langere telefoonkabel kopen + verdeelkastje, alleen: ik heb nog helemaal geen inloggegevens van xs4all ontvangen. Schiet lekker op zo :(

• Epitome
In een andere topic gathering.tweakers.net/showtopic/115979 staat informatie over het NT1 kastje en wat wil nu het geval zijn, dat ik zo'n Model S1 kastje heb!

Die tweaker die dat zelf heeft ondervonden heeft ook uren aan de helpdesk gehangen voordat het probleem was opgelost!

Misschien is dat het probleem dus?!?!?

Leuk, ik krijg steeds meer vragen waar je vooral niet voor bij een helpdesk moet zijn! |:(

• toraq
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

ik heb vandaag weer met mxstream gebeld, en ik ze zeiden dat mijn order vast had gezeten in het systeem en dat ik nu nog 3.5 weken mocht wachten.
toen zei ik dat ik dat niet pikte en dat ik een officiele klacht wou indienen en die brief heb ik zojuist op de bus gedaan, of dit helpt weet ik niet, maar ik probeer het gewoon :)

• fkr123
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

Hij doet het !!!

Dus ook in Nieuwegein!!!!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Grmbl, eindelijk deed ie het bij nieuwegein... maar kon niet inloggen bij xs4all :( wat blijkt... ik zo bellen met dat helpdeskventje net.. mijn account was nog niet geactiveerd, dus vandaar. Ik zat in een soort 'buffer', omdat de centrale in nieuwegein uitgebreid moest worden (vandaar die storingen?) maar goed, moet ik morgen bellen of ze het account kunnen activeren :(

je word er niet egt blij van om te :'(

• toraq
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

voor iedereen bij wie het ook allemaal zo luizig wordt afgehandeld is hier het adres waarop je officiele klachten kun indienen :

KPN Telecom
t.a.v. Mw M. Roethof
Kamernummer. 06.10
Gardiaweg 5
1040 JA Amsterdam

stuur daar maar mailbommen heen.

• toraq
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

na een stevig robbertje mxstream e-mail adressen irriteren krijg ik nu binnen 1 a 2 weken m'n adsl.

Pagina: 1